11 Ερωτήσεις πριν φτιάξετε το νέο σας website
11 κρίσιμες ερωτήσεις και απαντήσεις που θα καθορίσουν την επιτυχία της ιστοσελίδας σας
Κάθε μέρα όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπαίνουν στο ίντερνετ, δημιουργούνε προφίλ στο Facebook και βρίσκουν διέξοδο από την κρίση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μοναδικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας που δεν το έχει αγγίξει η ύφεση γνωρίζοντας άνθιση έως και 20% το χρόνο.
Σε αυτό το άρθρο ήθελα να αναφερθώ για το τι χρειάζεται να γνωρίζετε πριν προχωρήσετε στη δημιουργία της δικής σας ηλεκτρονικής επιχείρησης, το δικό σας Web Site.
Αυτά που μπορείτε να μάθετε παρακάτω είναι τα εξής:
- Πως να δημιουργήσετε το πρώτο σας web site.
- Πως να βελτιώσετε τις θέσεις σας στη Google.
- Πως να αυξήσετε την επισημότητα στο web site σας και
- Πως να βγάλετε λεφτά από αυτό.
Άμα είστε πριν την κατασκευή του πρώτου σας website, τότε το παρακάτω άρθρο γράφτηκε για εσάς!
1. Χρειάζομαι ένα Website?
Αν διαβάζετε ήδη το άρθρο τότε η απάντηση είναι πιθανότατα ναι. Στα προηγούμενα χρόνια πολλοί ήτανε αυτοί που αποφεύγανε τα ηλεκτρονικά μέσα και το ίντερνετ είτε λόγο άγνοιας είτε γιατί ήτανε ικανοποιημένοι από την εκτός ίντερνετ επιχείρηση ή εργασία που είχανε.
Τώρα όμως ήρθε η ώρα της αλήθειας και θα πρέπει να βγάλτε το κεφάλι σας από την τρύπα της στρουθοκαμήλου που το είχατε τόσα χρόνια.
Νέος κόσμος μπαίνει καθημερινά στο ίντερνετ και το 80% των χρηστών του, χρησιμοποιεί καθημερινά τη μηχανή αναζήτησης της Google, ενώ λίγο περισσότεροι ασχολούνται τουλάχιστον μία φορά τη μέρα με κάποιο social media ή το Facebook.
Πολλοί από αυτούς που κάνουν αναζητήσεις στη Google, ψάχνουν να βρούνε κάτι. Ένα προϊόν, μια υπηρεσία και να πληροφορηθούν για τις επόμενες αγορές τους. Αυτοί οι χρήστες ψάχνουν να βρουν καθημερινά εσάς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο ίντερνετ.
Άμα εσείς όμως δεν είστε εκεί με το δικό σας web site το οποίο να καλύπτει αυτές τις ανάγκες, τότε δεν θα σας βρουν ποτέ.
Ακόμα και να δεν έχετε μια επιχείρηση σήμερα και σχεδιάζετε να κάνετε την επόμενη επιχειρηματική σας κίνηση, τότε το ίντερνετ και ένα web site θα μπορούσε να ήτανε η επόμενη ηλεκτρονική σας επιχείρηση.
2. Ποιοι είναι οι επιχειρηματικοί μου στόχοι;
Καθημερινά δέχομαι καταιγισμό τηλεφώνων και μηνυμάτων στο email και στο Facebook από ανθρώπους όλων των ηλικιών που έχουν ένα βασικό ερώτημα: Πως θα βγάλω λεφτά στο ίντερνετ.
Αυτό είναι ένα εύλογο ερώτημα στην εποχή που ζούμε, όμως δεν θα σας βοηθήσει και πάρα πολύ εάν δεν έχετε και μη οικονομικούς, πραγματικούς και ποιοτικούς γραπτούς στόχους.
Άμα έχετε ήδη επιχείρηση, τότε θα πρέπει να έχετε ξεκάθαρους γραπτούς οικονομικούς και επιχειρηματικούς στόχους. Αν ξεκινάτε σήμερα με το ίντερνετ και δεν έχετε τη δική σας επιχείρηση, θα πρέπει να έχετε γραπτούς προσωπικούς στόχους.
Η ύπαρξη γραπτών στόχων δεν εγγυάται αυτόματα και την επιτυχία σας, αλλά η έλλειψή τους εγγυάται την αποτυχία σας.
Θα σας ρωτήσω ακόμα μία φορά, ποιοι είναι η στόχοι σας; Άμα δεν τους ξέρετε, πάρτε μια κόλλα χαρτί ή ανοίξτε ένα καινούριο Google Document και ξεκινήστε να τους καταγράφετε. Κάντε το τώρα, θα σας περιμένω.
3. Πως θα με βοηθήσει το website να πετύχω τους επιχειρηματικούς μου στόχους;
Ωραία, φαντάζομαι ότι όλοι σας έχετε αφιερώσει λίγο χρόνο ή όσο χρόνο χρειάζεστε και έχετε καταγράψει τουλάχιστον 10 προσωπικούς ή επιχειρηματικούς στόχους.
Άμα δεν έχετε γραπτούς στόχους τότε θα γίνεται και σεις ένα από αυτούς που θα θέλουν να βγάλουν λεφτά από το ίντερνετ, αλλά δεν θα ξέρουν ούτε τον τρόπο, ούτε και θα θέλουν να τον μάθουν.
Στην ουσία αυτή η ερώτηση Πως να βγάλω λεφτά από το ίντερνετ είναι ρητορική και αστεία. Τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι που την κάνουν δεν θέλουν να μάθουν πως μπορούν αλλά να δουν αν έχουν ελπίδες να το κάνουν. Ταυτίζεται με την ερώτηση: Μπορώ να κερδίσω το τζόκερ; ΟΕΟ!
Τώρα για όλους εσάς όμως που έχετε γραπτούς επαγγελματικούς ή επιχειρηματικούς στόχους, θα σας δώσω μερικές συμβουλές για το πως η νέα σας ιστοσελίδα θα σας βοηθήσει να πετύχετε αυτούς τους στόχους.
Καταρχάς το website αποτελεί το μέσο για την επίτευξη όλων των παραπάνω στόχων. Οπότε όταν δεν έχετε κανέναν στόχο, τότε δεν είναι πολύ δύσκολο να ξέρετε τι θέλετε να πετύχετε, που θέλετε να πάτε. Και άμα δεν ξέρετε που θέλετε να πάτε, πιθανόν να μην πάτε πουθενά.
Το 85% της επιτυχίας οφείλεται στο γιατί και μόνο το 15% στις τεχνικές γνώσεις. Η ιστοσελίδα σας είναι λοιπόν το 15% εκείνο των τεχνικών γνώσεων που θα χρειαστείτε για να πετύχετε όλους σας τους στόχους!
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, άμα έχετε μια παραδοσιακή επιχείρηση λιανικής ή ένα φαρμακείο και βλέπετε ότι οι πωλήσεις σας έχουνε πτωτικό ρυθμό τα τελευταία χρόνια, τότε η λύση στην αύξηση των πωλήσεων είναι η προσθήκη ενός νέου καναλιού πωλήσεων μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ο επιχειρηματικός σας στόχος για την αύξηση των πωλήσεων κατά 10% το χρόνο επιτυγχάνεται μέσω του e-shop σας. Δείτε περισσότερα στο άρθρο: Πως να διπλασιάσετε τις πωλήσεις σας μέσω ίντερνετ
Αν πάλι είστε τοπική επιχείρηση και φιλοδοξείτε να αποκτήσετε πανελλήνια εμβέλεια ή και παγκόσμια, τότε πάλι αυτός ο στόχος σας επιτυγχάνεται με ένα website.
Αν έχετε ήδη ιστοσελίδα και δεν έχετε πετύχει κανέναν από τους στόχους που έχετε θέσει, τότε θα πρέπει να αναθεωρήσετε τους στόχους σας και την ιστοσελίδα σας και να σκεφτείτε να κάνετε κάποιο website redesign ή ανασχεδιασμό.
4. Ποιο είναι το κοινό μου και τι ψάχνουν στο ίντερνετ;
Στο Βήμα 3 από το μάθημα Λεφτά Στο Ίντερνετ, αναφέρομαι στην αγορά στόχο σας ή το υποψήφιο κοινό σας.
Θα πρέπει να εξυπηρετήσετε μία ανάγκη σε μια αγορά στόχο που χρησιμοποιεί αποκλειστικά το Ίντερνετ για να καλύψει αυτήν την ανάγκη. Αυτή την ανάγκη θα πρέπει να την ικανοποιήσετε καλύτερα από τον ανταγωνισμό και σε χαμηλότερη τιμή για να θέλουν οι άνθρωποι να σας πληρώσουν και εσείς να βγάλτε λεφτά από αυτό.
Η πρόκληση είναι να αναγνωρίσετε μια ανθρώπινη ανάγκη με επαρκή ζήτηση ούτως ώστε να είναι βιώσιμη η αγορά στόχος ή το market niche της εν λόγω αγοράς.
Άμα εξυπηρετείτε αυτή την ανάγκη και δεν ξέρετε ακόμα την αγορά σας ή δεν μπορείτε να την προσδιορίσετε, τότε θα είναι αρκετά δύσκολο να προσεγγίσετε ή να βρείτε νέους πελάτες άμα δεν ξέρετε ποιοι είναι αυτοί.
Αφιερώστε χρόνο για να καταγράψετε τον ιδανικό σας πελάτη και ποιους πελάτες θα θέλατε να εξυπηρετήσετε, μόνο έτσι θα μπορέσετε να εξασφαλίσετε την επιτυχία στο ίντερνετ.
5. Τι όφελος έχει κάποιος για να επισκεφτεί το website σας;
Το καλύτερο site στο ίντερνετ είναι αυτό που ο επισκέπτης θεωρεί ότι κερδίζει όταν το επισκέπτεται. Τι κερδίζει; Οτιδήποτε. Από δωρεάν πληροφόρηση μέχρι δωρεάν ταξίδια.
Βρείτε ένα τρόπο να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τον επισκεπτών σας και δώστε έναν καλό λόγο σε κάποιον να επισκεφτεί το website σας.
Μετά τονίστε τα οφέλη που θα έχει ένα αγοράσει την υπηρεσία ή το προϊόν σας. Θυμηθείτε ότι οι άνθρωποι αγοράζουν τα οφέλη από μια υπηρεσία ή προϊόν και όχι τα χαρακτηριστικά από αυτό.
Σαν τελική συμβουλή, θα σας έλεγα να καταγράψετε τα μοναδικά οφέλη που έχει η υπηρεσία ή το προϊόν σας. Άμα δεν βρίσκεται κάτι μοναδικό πάνω του τότε θα πρέπει να δημιουργήσετε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες που θα ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.
Δείτε περισσότερα: Πως να φτιάξετε ένα μοναδικό site με ένα μοναδικό προϊόν ή υπηρεσία
6. Πόσο θα μου στοιχίσει;
Και τώρα φτάνουμε στο θέμα κόστος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να δείτε μερικές προσφορές για κατασκευή ιστοσελίδων για να πάρετε μια εικόνα.
Οι τιμές είναι ενδεικτικές και δεν αποτελούν τον μέσο όρο ή τον δείκτη της αγοράς. Άμα απευθυνθείτε σε μεγάλες εταιρείες σίγουρα το κόστος για την κατασκευή ιστοσελίδας θα είναι πολλαπλάσιο από αυτό που πραγματικά μπορεί να σας κοστίσει αν επιλέξετε έναν επαγγελματία σαν και μένα.
Άμα απευθυνθείτε όμως και σε έναν φοιτητή πληροφορικής, το κόστος θα είναι πολύ μικρότερο, όμως το website που θα πάρετε δεν θα είναι αυτό που θα θέλατε.
Σε γενικές γραμμές το κόστος κατασκευής ποικίλει και έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Συνήθως εξαρτάται από τις απαιτήσεις του πελάτη.
Στο κόστος κατασκευής περιλαμβάνονται όλα τα παρακάτω:
- Το μέγεθος και ο αριθμός των σελίδων
- Η φιλοξενία και το όνομα
- Η πολυπλοκότητα των εφαρμογών και τα plugins που έχει πάνω της η βάση δεδομένων της ιστοσελίδας σας
- Το γραφικό περιβάλλον και το WordPress Theme που θα χρησιμοποιηθεί
- Το ταλέντο και η εμπειρία των κατασκευαστών
- Το κόστος τρίτων υπηρεσιών όπως email list
- Το μάρκετινγκ του website σας
- Η δημιουργία περιεχομένου και το SEO, η συγγραφή κειμένων και πολλά άλλα
- Οι βελτιώσεις και διορθώσεις της ιστοσελίδας σας.
- Αν θα προσθέσετε e-shop
Υπολογίστε ότι για να έχετε ένα καλό και λειτουργικό website με το κλειδί στο χέρι όπου θα μπορέσετε να βγάλετε λεφτά από αυτό θα χρειαστείτε πάνω από 1.000€. Άμα τα τσιγγουνευτείτε ή δεν τα έχετε τότε η ιστοσελίδα σας δεν θα είναι ολοκληρωμένη και δεν θα φέρει αποτελέσματα.
7. Ποιος θα δημιουργήσει το περιεχόμενο και θα γράψει τα κείμενα;
Η δημιουργία του περιεχομένου είναι η πιο επίπονη διαδικασία και η πιο σημαντική για την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης και προσέλκυσης του απαραίτητου κοινού.
Τα κείμενα ή το copywriting είναι το σημαντικότερο πράγμα στην ιστοσελίδα σας για δύο βασικούς λόγους:
- Οι μηχανές αναζήτησης δουλεύουν με βάση τα κείμενα που έχετε στην ιστοσελίδα σας. Ταξινομούν το website σας στα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση τις λέξεις κλειδιά που έχετε χρησιμοποιήσει στρατηγικά σε όλα σας τα κείμενα και
- Αποτελούν τη βάση για να ωθήσετε τους επισκέπτες σας στο να κάνουν κάτι, να αναλάβουν δράση.
Το περιεχόμενο δυστυχώς είναι το πιο υποβαθμισμένο θέμα για πάρα πολλά websites που παραμένουν ακατοίκητα λόγω της δραματικής έλλειψης περιεχομένου.
Το περιεχόμενο είναι το σημαντικότερο ενεργητικό του Website σας. Μην το παραβλέπεται.
Θα πρέπει να έχετε κατά νου πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία κατασκευής της ιστοσελίδας σας ότι θα πρέπει να δημιουργήσετε το περιεχόμενο. Να γράψετε δηλαδή τα κείμενα και τα άρθρα και να έχετε και μερικές καλές και πρωτότυπες φωτογραφίες.
Κάθε σελίδα θα πρέπει να αποτελείτε από τουλάχιστον 300 λέξεις και να είναι διασυνδεδεμένη η μία με την άλλη και να έχει και εξωτερικά links σε άλλες σχετικές ιστοσελίδες στο ίντερνετ.
Η συγγραφή των κειμένων για το website σας είναι κάτι ανάλογο με την συγγραφή ενός βιβλίου και είναι μια ενασχόληση μεγάλης εξειδίκευσης. Πολλοί άνθρωποι ακόμα και απόφοιτοι πανεπιστημίων έχουν ξεχάσει να γράφουν ή δεν έχουν γράψει ποτέ τίποτα στη ζωή τους.
Άμα ανήκετε σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει να αναθέσετε σε κάποιον τρίτο να το κάνει αυτό για σας. Να γράψει τα κείμενα της ιστοσελίδα σας με σωστό τρόπο από άποψη μάρκετινγκ για να έχετε πωλήσεις και από άποψη SEO για να βγαίνετε στις μηχανές αναζήτησης.
Πριν επιλέξετε ένα γραφείο για να κατασκευάσετε το νέο σας website αναρωτηθείτε: Ποιος θα γράψει τα κείμενα; Προσωπικά εγώ γράφω τα περισσότερα κείμενα για τους πελάτες μου. Τα κείμενα, τα βίντεο και οι φωτογραφίες είναι η βάση του SEO και της επιτυχίας κάθε ιστοσελίδας από τεχνική άποψη και όχι τα εξεζητημένα γραφικά.
8. Ποιος θα ανανεώνει το website μου;
Το επόμενο βήμα μετά την κατασκευή είναι η ανανέωση της ιστοσελίδας. Σήμερα τα περισσότερα websites είναι κατασκευασμένα σε WordPress με αποτέλεσμα να είναι πολύ εύκολη και κατανοητή η διαχείριση και η ανανέωσή τους.
Αν φτιάξετε ένα site ή ένα e-shop και το παρατήσετε στη μοίρα του χωρίς να προγραμματίσετε να κάνετε ανανεώσεις στο περιεχόμενο και στα προϊόντα σας τότε το website σας είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Θα μοιάζει σαν το Google Plus που ενώ είναι από τα πιο καινούρια social media, νομίζετε ότι δεν κατοικείται.
Άμα δεν κάνετε ανανεώσεις, δεν θα έχετε επισκεψιμότητα και δεν θα έχετε πωλήσεις. Οι τακτικές ανανεώσεις τουλάχιστον μία ανά εβδομάδα θα δώσουν ζωή στην ιστοσελίδα σας και θα σας φέρουν την πολυπόθητη κίνηση που αποτελεί το αίμα για να ζήσει η ιστοσελίδα σας.
Θα πρέπει να είστε τακτικός και πιστός στις ανανεώσεις σας. Άμα δεν τις κάνετε εσείς θα πρέπει να τις αναθέσετε σε έναν επαγγελματία σαν και μένα να τις κάνει. Τη στιγμή που μιλάμε έχω πάνω από 30 πελάτες για τους οποίους ανανεώνω σε τακτική βάση την ιστοσελίδα τους και ο αριθμός αυξάνεται.
Αν θέλετε να ζητήσετε μια προσφορά για να ανανεώνω την ιστοσελίδα σας σε μηνιαία βάση, απλώς επικοινωνήστε μαζί μου.
9. Πως θα φέρω περισσότερους επισκέπτες στο website μου;
Στο βήμα 5 του μαθήματος Λεφτά στο ίντερνετ αναφέρομαι στο πως θα φέρετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας από την πρώτη κιόλας μέρα που θα τη βγάλετε στον αέρα.
Οι 4 κύριες πηγές επισκεψιμότητας (traffic sources) προς μια σελίδα είναι οι παρακάτω:
- Direct Traffic -Απευθείας κίνηση πληκτρολογώντας το όνομα στον firefox πχ. paramarketing.gr
- Referral Traffic – Κίνηση από συστάσεις παράδειγμα από δημοσιεύσεις στο facebook, twitter, social media και BACKLINKS
- Organic Traffic – οργανική κίνηση από τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης
- RSS Traffic – Κίνηση μέσω RSS
Όπου και να ψάξετε, όσο και να το αναλύσετε, δεν υπάρχει άλλο είδος κίνησης στο ίντερνετ.
Το μυστικό για να φέρετε περισσότερους επισκέπτες είναι το SEO και οι δημοσιεύσεις στα social media. Σήμερα το 90% της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα μου προέρχεται από τη Google και τα σημαντικότερα social media.
Με την Google να αγγίζει το 50% της συνολικής επισκεψιμότητας, αντιλαμβάνεστε ότι το σημαντικότερο πράγμα σήμερα είναι το SEO και όλα τα παρελκόμενα του.
Το καλό και διαχρονικό SEO βασίζεται στο ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο. Όσο πιο καλά άρθρα και φωτογραφίες ή βίντεο θα έχετε στην ιστοσελίδα σας και όσο πιο πολύ προσέχετε τους τίτλους και το SEO, τόσο πιο πολλούς επισκέπτες θα έχετε εις το διηνεκές.
Το κλασικό περιεχόμενο, άμα χτιστεί σωστά δεν έχει να φοβηθεί τις συνεχές αλλαγές του αλγορίθμου της Google και θα αποτελέσει την πιο σταθερή και απρόσκοπτη ροή επισκεπτών προς το website σας.
10. Πώς θα κάνω τους επισκέπτες να αγοράσουν από το website μου;
Μετά την απόκτηση μιας σταθερής ροής υποψήφιων πελατών, θα πρέπει να πείσετε τους επισκέπτες να αγοράσουν από το website σας.
Στην ουσία θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα κανάλι πωλήσεων.
Το κανάλι πωλήσεων σαν μοντέλο έχει τις απαρχές του πίσω στο 1890 με το γνωστό μοντέλο μάρκετινγκ και πωλήσεων AIDA. To AIDA αποτελεί ακρωνύμιο των λέξεων Attention, Interest, Desire, Action. Προσοχή, Ενδιαφέρον, Επιθυμία, Δράση (ΠΕΕΔ) στα ελληνικά. Μετά από 100 χρόνια, εφόσον εξελίχθηκε παρέμενε ωστόσο διαχρονικό και ισχύει για κάθε μέσο και κάθε εποχή.
Ξεκινάει, λοιπόν με τα να αποσπάσετε ή να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών του ίντερνετ και να τους κάνουμε ακόλουθους (leads). Οι ακόλουθοι είναι απλώς άτομα που ακολουθάνε ή θα ακολουθήσουν έναν σύνδεσμο (link) που θα τους οδηγήσει στη σελίδα σας ή προφανώς σε μία σελίδα πωλήσεων (squeeze page) και μια φόρμα εγγραφής (opt in form).
Τότε λέμε ότι είναι επισκέπτες (visitors) στην σελίδα σας. Όσοι από τους επισκέπτες εγγραφούνε στη λίστα σας θα γίνουν αυτόματα υποψήφιοι (prospects).
Στη συνέχεια, μέσα από τη συνεχή καλλιέργεια (nurturing) σχέσεων και την εσκεμμένη έκθεση των υποψηφίων σε προτεινόμενα προϊόντα κάποιοι από αυτούς θα μετατραπούν σε πελάτες (customers).
Μερικά πράγματα που θα πρέπει να προσέξετε στην κατασκευή του website σας για να μπορέσετε να κάνετε πωλήσεις είναι τα παρακάτω:
- Περιορίστε τις επιλογές στα κλικ και κατευθύνετε τον επισκέπτη στη σελίδα πωλήσεων.
- Κρατήστε καθαρό και απλό design. Ένα πολύπλοκο design και άσχετα κουραστικά γραφικά θα μπερδέψουν και θα ταλαιπωρήσουν τους επισκέπτες σας. Μάλλον θα τους διώξουν αντί να τους κάνουν πελάτες.
- Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα και όσο το δυνατόν μικρότερες παραγράφους.
- Θα πρέπει σε κάθε σελίδα να έχετε την πρόταση πωλήσεων σας και με ένα μόνο κλικ να μπορεί να την βρει ο επισκέπτης.
Πολύπλοκο design και πολλές επιλογές δεν οδηγούν πουθενά γιατί ο επισκέπτης χάνει την εστίαση του.
11. Πώς θα ξέρω ότι το website μου είναι πετυχημένο;
Παρατηρήστε του επιχειρηματικούς σας στόχους 3 με 6 μήνες μετά το λανσάρισμα της ιστοσελίδα σας. Αισθάνεστε ευτυχής; Κάνατε πωλήσεις;
Πετύχατε τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς σας στόχους με το νέο σας website; Αν ναι συνεχίστε να κάνετε όλα όσα κάνατε μέχρι πρόσφατα.
Αν όχι, θα πρέπει να αναθεωρήσετε ή τους στόχους σας ή την ιστοσελίδα σας. Τι να αναθεωρήσετε; Τα πάντα.
Η συνεχείς διορθώσεις και η βελτίωση της ιστοσελίδας σας θα σας φέρουν πιο κοντά στους στόχους σας. Θυμηθείτε οι επιχειρήσεις όπως και οι ιστοσελίδες είναι μαραθώνιος και όχι αγώνας ταχύτητας.
Συμπεράσματα
Τελικά , μπορεί η κατασκευή του νέου σας website να είναι πολύ απλή και φυσική υπόθεση, μπορεί όμως και να μετατραπεί σε έναν εφιάλτη που να μην έχει ούτε αρχή ούτε τέλος.
Για να αποφύγετε όλη την ταλαιπωρία θα πρέπει να απευθυνθείτε στους ειδικούς και να μην αφήσετε τίποτα στην τύχη. Το μόνο που δεν θα σας βοηθήσει στο ξεκίνημα σας στο ίντερνετ είναι η αφελής πεποίθηση ότι είναι εύκολο να πετύχετε και ότι δεν χρειάζεται δουλειά.
Η άγνοια δεν δικαιολογείται και προσωπικά πιστεύω ότι το μυστικό της επιτυχίας πίσω από κάθε πετυχημένο website είναι η εμπειρία και η σκληρή δουλειά!
Ξέχασα κάτι; Ρίξτε ένα τηλέφωνο στο 6972.364.387 ή αφήστε σχόλιο κάτω από το post
Η γνώμη σας είναι πολύ σημαντική για μένα, καθώς και η συμμετοχή σας σε αυτό εδώ το blog. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα εάν λέγατε την άποψη σας κάτω από το άρθρο ή αν κάνατε like, share, tweet και pin αυτό το άρθρο για να το δούνε και οι φίλοι σας.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για μένα στο προφίλ μου και θα ήθελα πολύ να τα ξαναπούμε.
Δείτε περισσότερα:
- 7 Ερωτήσεις πριν ξεκινήσετε την δημιουργία της ιστοσελίδας σας
- Πως να φτιάξετε ένα μοναδικό site με ένα μοναδικό προϊόν ή υπηρεσία
- Κατασκευή ιστοσελίδων 10 συμβουλές για τέλειο site
- 10 questions to ask yourself before setting up a business website
- Ποιο είναι το καλύτερο e-shop;
- Επιτυχία στο ίντερνετ: Ποιο είναι το USP σας;
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!