200 SEO Google Παράγοντες κατάταξης: Ποιοι ισχύουν και σήμερα; 1ο μέρος
Πώς να νικήσετε τον ανταγωνισμό και αυξήσετε την επισκεψιμότητα κατά 1200%
Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO.
Έχω το SEO agency Paramarketing στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και σήμερα θα μιλήσουμε για τους 200 παράγοντες κατάταξης της Google ή Google 200 and more ranking factors.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting!
Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, μπορείτε να ζητήσετε τη δωρεάν έκπτωση 50% για το επόμενο πακέτο hosting από τον χορηγό μας, την εταιρεία hosting Myip, με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.
Μην ξεχάσετε να το κάνετε άμεσα γιατί κανείς δεν θέλει ένα αργό site.
Ποιοι είναι οι 200 και πλέον παράγοντες SEO της Google;
Πάμε κατευθείαν στο ψητό, έχουν καταγραφεί πάνω από 200 παράγοντες κατάταξης στην Google.
Βέβαια, αυτό δεν έχει καταγραφεί από κάποιους άσχετους αλλά από την κοινότητα του SEO, από ειδικούς στο SEO με πειράματα.
Η Google η ίδια επειδή προστατεύει τον αλγόριθμο της με βιομηχανικές πατέντες, δε μας έχει εκμυστηρευτεί ποτέ δημοσίως τι συμβαίνει πίσω από το σιδηρούν παραπέτασμα, από το monster, από το τέρας που λέγεται Google.
Επίσης, σε ένα συνέδριο στην Chiang Mai για το SEO, όπου είναι και η πρωτεύουσα των σεϊτζήδων παγκοσμίως, ένας συνάδελφος που έχει αναπτύξει ένα λογισμικό που λέγεται Cora, είναι από τα πιο ακριβά και είναι πολυσύνθετο λογισμικό, έχει καταγράψει πάνω από 864 παράγοντες κατάταξης στην Google.
Κάποιοι έχουν μικρότερη βαρύτητα, κάποιοι έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα.
Βέβαια, οι 200 αυτοί παράγοντες χωρίζονται σε άλλους 50 υποπαράγοντες και συνολικά είναι 10.000 παράγοντες κατάταξης και γίνεται χαμός, πάμε στο ψητό.
Ποιοι από τους 200 παράγοντες κατάταξης στην Google μετράνε και σήμερα;
Πριν από χρόνια, το 2015, είχα γράψει αυτό το άρθρο στο ελληνικό site και σήμερα σκέφτηκα να κάνω αυτό το βίντεο, γιατί μετά από τόσα χρόνια αυτοί οι 200 παράγοντες έχουν σχεδόν την ίδια αξία, η Google δεν βάζει πολλούς καινούργιους παράγοντες στον αλγόριθμο της.
Απλώς γαργαλάει τους προηγούμενους, παίζει και με αυτούς και σπάνια έχουμε εισαγωγές καινούργιων πραγμάτων.
10 Βασικές κατηγορίες παραγόντων SEO Google
Οπότε πάμε, έχουμε 10 βασικές κατηγορίες:
- Η πρώτη είναι domain name factors,
- 2 On page SEO,
- 3 SEO factors on site,
- 4 backlink factors,
- 5 usability/ user interaction,
- 6 special algorithm rules,
- 7 social signals,
- 8 brand signals,
- 9 on site web spam factors και
- 10 off page web spam factors.
Η τεχνική ορολογία στην Google είναι στα αγγλικά, θα σας κάνω μετάφραση όπου χρειάζεται και πάμε κατευθείαν στο domain name factors που έχει να κάνει με παράγοντες του ονόματος χώρου.
Domain name factors
1. Domain age, η ηλικία, το domain age μετράει πάρα πολύ σήμερα. Σας συμβουλεύω να κατοχυρώσετε το domain για πάνω από 10 χρόνια, όπως κάνω κι εγώ, γιατί οι μεγάλες εταιρείες έχουν κατοχυρώσει το domain τους πάνω από 10 χρόνια.
2. Keyword appears in top level domain, η λέξη κλειδί πρέπει να εμφανίζεται στο top level domain.
Εξίσου σημαντικό, άμα λεγόμουν SEO Paramarketing αντί για Paramarketing θα είχα καλύτερη κατάταξη στο SEO.
Αυτό σας βοηθά να σκεφτείτε το τι θα κάνετε με τα δικά σας site και τις δικές σας επιχειρήσεις ή eshop.
Για παράδειγμα, αν πουλάτε ανταλλακτικά αυτοκινήτων θα πρέπει να γράψετε antallaktikadivramis, πρέπει να πάρετε κάποιο τέτοιο domain, οπότε σας δίνω ιδέες.
3. Keyword as first word in domain, η λέξη κλειδί πρέπει να είναι η πρώτη λέξη, άρα άμα έχω ανταλλακτικά και λέγομαι Διβράμης δεν πρέπει να πάρω το domain Διβράμης ανταλλακτικά (divramisantallaktika) αλλά το Ανταλλακτικά Διβράμης (antallaktikadivramis), γιατί τα ανταλλακτικά είναι αυτά που ψάχνει κάποιος, αλλά όχι τον Διβράμη γιατί δεν είναι τόσο γνωστός.
4. Domain registration name, πόσα χρόνια έχω ήδη εγγεγραμμένο το domain, όσο πιο παλιό τόσο καλύτερα.
Αυτό γίνεται γιατί η Google προσπαθεί να προστατέψει τα παλιά domain και τα παλιά site από ουρανοκατέβατα domain που έρχονται σήμερα τελευταία στιγμή και ίσως να μην έχουν κάποια αξία. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως ένα νέο site δεν μπορεί να βγει στις πρώτες θέσεις της Google.
5. Keywords in subdomain name. Οι λέξεις κλειδιά μετά βοηθάνε στο subdomain αν έχουμε κάποιο subdomain με τον ίδιο τρόπο που βοηθάνε αν έχουμε κάποιο κύριο domain.
6. Domain history.
Το ιστορικό του domain name ήταν κατοχυρωμένο κάπου αλλού, κάποιος που το χρησιμοποιούσε πιο πριν το έχει κακοποιήσει, είχε κακά backlink.
Όλα αυτά τα κουβαλάει και μετά και υπάρχουν πάρα πολλά domains και sites που άμα πάρουμε το domain τους δεν θα κάνουμε ποτέ indexing, γιατί έχουν γίνει deindexed από την Google, έχουν τιμωρηθεί για λόγους spam και το συναντάμε κάθε μέρα γιατί έχω πάνω από 800 site τα οποία διαχειριζόμαστε εγώ και όλο μου το επιτελείο κάθε μήνα.
Δεν είναι one man show αυτό που βλέπετε, χρειάζονται πάρα πολλά άτομα και πάρα πολύς κόπος για να βγει στον αέρα ένα βίντεο, για να γραφτεί ένα άρθρο και για να βγει ένα site στην πρώτη θέση της Google.
Θα ήταν one man show αν είχα μόνο ένα site ή δυο. Μετά από ένα σημείο χρειάζεται να είστε ομάδα για να προχωρήσετε στο Ίντερνετ.
Και πάμε στο
7. Exact match domain.
Το 2012 είχε κάνει EMD update η Google, το Exact Match update για να γλιτώσει το Ίντερνετ από τα exact match domains. Ακόμη δεν τα κατάφερε, ωστόσο πολλά domains έχουν match keywords μέσα και βγαίνουν στην Google, κάποια βγαίνουν μόνο σαν brands, δηλαδή έχουν κερδίσει τα brands έναντι των exact match domains.
8. Public vs Private whois.
Το Private whois σας μειώνει πόντους από την Google, από την κατάταξη, άρα πρέπει να έχετε public το ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του domain name για να πάρετε πόντους
9. Country tld extension.
Τα .gr πάνε καλύτερα στην Ελλάδα, τα .tr στην Τουρκία και ούτω καθεξής.
Τα domain σε εθνικό επίπεδο είναι καλύτερα από τα γενικά domain για μια χώρα. Το .com δεν θα πάει τόσο καλά στην Ελλάδα όσο το .gr, άρα προτιμήστε το. Αν έχετε site σε πολλές χώρες, προτιμήστε εθνικά domains παρά να έχετε υποφακέλους στο ίδιο site και μεταφράσεις του ίδιου site.
Συγγνώμη που πάμε πολύ γρήγορα αλλά είναι 200 παράγοντες και είμαστε ακόμη στο 9.
Μπορείτε να βάλετε το βίντεο να παίξει στο 1,25 ή στο 1,5, αλλά είναι πολύ σημαντικό να τους ακούσετε όλους τους παράγοντες γιατί άμα τους ταιριάξετε όλους ή τους περισσότερους από αυτούς θα βγει το site σας στις πρώτες θέσεις της Google, θα αποκτήσετε μεγάλη επισκεψιμότητα και νικήσετε όλο τον ανταγωνισμό.
Τόσο απλά!
On page SEO παράγοντες κατάταξης
On page SEO η δεύτερη ομάδα.
1. Keyword in title tag, το keyword πρέπει να υπάρχει στον τίτλο.
2. Title tag starts with keyword, δηλαδή ότι ο τίτλος ξεκινά με το keyword.
Όσο πιο πάνω και πιο αριστερά είναι στο κείμενο τόσο καλύτερα, γιατί η Google διαβάζει τις λέξεις κλειδιά, προσπαθεί να κατανοήσει το κείμενο και όσο πιο ψηλά και αριστερά είναι οι λέξεις κλειδιά τόσο καλύτερα πάει.
3. Keyword in description tag, λέξη κλειδί στο meta tag.
4. Keyword appears in H1 tag, το keyword πρέπει να είναι στην κεφαλίδα 1.
5. Keyword is most frequent word used in document, στην πυκνότητα των λέξεων κλειδιών πρέπει να είμαστε τουλάχιστον στο 1%.
6. Content length, 2.000 – 2.500 λέξεις είναι το ιδανικό σήμερα με βάση τα στατιστικά που έχουμε και έρευνες.
Βέβαια δεν σημαίνει ότι άρθρα με 1.000 λέξεις δε θα νικήσουν άρθρα με 1.200 ή 3.000.
Υπάρχει μια τεχνική που λέγεται skyscraper technique, την είχε διδάξει κάποιος σειτζής, δεν θέλω να πω το όνομα του γιατί δεν συμφωνώ με την τεχνική του και λέει ότι μπορείτε να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας γράφοντας περισσότερο κείμενο από αυτούς.
Δηλαδή άμα ένα άρθρο έχει 2.000 ή 2.500 λέξεις, τότε γράφεις ένα με 5.000 και τους πέταξες έξω και πήρες τη θέση τους.
Αυτές οι 5.000 λέξεις δεν πρέπει να είναι κενό περιεχόμενο, πρέπει να είναι πυκνό και χρήσιμο περιεχόμενο και πρέπει να είναι και σωστά διατυπωμένο.
Οπότε δεν σημαίνει ότι έγραψα 5.000 λέξεις και είμαι καλύτερος, σημασία έχει και ποιος το έγραψε.
Άλλο είναι να γράψω εγώ που είμαι ειδικός στο SEO 2.000 λέξεις για το SEO, για τους 200 παράγοντες της Google και άλλο να το γράψει ένας δημοσιογράφος και να βάλει ωραίες λέξεις και να το κάνει 5.000, έχει μεγάλη διαφορά.
Πάμε μετά στο επόμενο,
7 Keyword density στο νούμερο 7, είναι η πυκνότητα των λέξεων κλειδιών πριν. Πρέπει να είναι κοντά στο 1%.
Πάμε στο
8, Latent semantic indexing keywords in content ή (LSI) που έχει να κάνει με τις λέξεις που είναι σημασιολογικά παρόμοιες, δηλαδή ταυτόσημες, συνώνυμες. Όλα αυτά βοηθάνε να ανεβούμε στην Google.
9. LSI keywords in description tag, πρέπει να υπάρχουν συνώνυμα και στους τίτλους και στο metadiscription, όχι αναγκαστικά αλλά άμα υπάρχουν μας δίνουν ένα boost, μια ώθηση προς τα πάνω.
10. Page loading speed via HTML, δηλαδή άμα ο κώδικας της σελίδας σας φορτώνει γρήγορα ή έχει javascript είναι αργός.
11. Duplicate content, είναι πολύ σημαντικό να μην έχουμε διπλό περιεχόμενο.
Πρέπει τουλάχιστον κάποιες σελίδες που είναι παρόμοιες να τις γράψουμε όσο ξεχωριστά γίνεται και να μην κλέβουμε περιεχόμενο από τους ανταγωνιστές μας ή να γράφουμε τα ίδια.
Πρέπει να έχουμε ξεχωριστό περιεχόμενο παντού.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις διπλού περιεχομένου, δεν θέλω να τις αναλύσω όλες εδώ, αλλά πραγματικά το διπλό περιεχόμενο δεν πρέπει να υπάρχει στο site. Πρέπει να αναλύσετε το διπλό περιεχόμενο από το site σας με το Copyscape.com.
12. Rel=Canonical, πρέπει να υπάρχει ένα url για το website σας. Δεν χρειάζονται πλέον τα www, μπορείτε να έχετε το https://το website σας.
13. Page loading speed via Chrome, η ταχύτητα φόρτωσης μέσω του Chrome. Ο Chrome είναι της Google και μπορεί να μετρήσει επακριβώς πόσοι μπαίνουν στο site σας, πόση ώρα κάθονται, τι κάνουν και είναι ένα εργαλείο που πάντα κοιτάει την ταχύτητα φόρτωσης στην Google. Οπότε φροντίστε στο Chrome, για την Google τουλάχιστον να φορτώνει γρήγορα. Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι ξαχωριστό.
Μπορώ να μετρήσω την ταχύτητα φόρτωσης με το Google Developers PageSpeed και με το tools.pingdom.com. Το Pingdom μετράει την απόλυτη ταχύτητα φόρτωσης, η Google Developers μετράει τα Web Core Vitals που είναι πολύ σημαντικά.
Είτε το κάνετε να φορτώνει για το Chrome είτε για το Firefox, είναι σχεδόν το ίδιο γιατί τείνουν όλοι οι web browsers να έχουν την ίδια τεχνολογία.
Πάμε στο
14. Ιmage optimization, δηλαδή βελτιστοποίηση εικόνων. Πρέπει να έχετε το alt text, το κείμενο της εικόνας σας, πρέπει το αρχείο της εικόνας σας να είναι ανεβασμένο με τη λέξη κλειδί.
15. Recency of content updates, πόσο πρόσφατα κάνατε αναβάθμιση στο site σας σε περιεχόμενο.
Σίγουρα χρειάζεται αναβάθμιση περιεχομένου αυτή τη στιγμή. Άμα έχετε ένα παλιό site με παλιό περιεχόμενο, αυτό σιγά σιγά φθίνει στη Google και βγαίνουν νέα site με καινούργιο περιεχόμενο και κερδίζουν θέσεις. Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς και είναι νούμερο 1 στρατηγική αυτή τη στιγμή που ακολουθούμε κι εμείς και μετά τα backlinks.
Άρα θα πρέπει να έχουμε για κάθε καινούργιο άρθρο που ανεβάζουμε, να κάνουμε αναβάθμιση και τα παλιά.
Χρειαζόμαστε κάποια ομάδα να το κάνει αυτό, να είμαστε μεγάλη εταιρεία.
Ο φίλος μου, ο Neil Patel, φτιάχνει ένα καινούργιο άρθρο τη βδομάδα ή βίντεο – άρθρο αλλά συνάμα διορθώνει άλλα 100 με μια ομάδα 4-5 ατόμων που είναι οι content writers, δηλαδή οι διαχειριστές περιεχομένου.
Και πάμε μετά στο
16. Magnitude of content updates, πόσο μεγάλα είναι τα update του περιεχομένου, σε τι μέγεθος έγιναν τα update του site.
Δηλαδή έχω 100 άρθρα και άλλαξα μόνο τα 3 δεν κάνει κάτι, αν έχω 1000 άρθρα και αναβάθμισα, ανανέωσα τα 25-50 θα πάω καλύτερα από κάποιον που ανανέωσε 3 άρθρα.
17. Historical page updates, δηλαδή πόσες φορές έχω ανανεώσει τις παλιές μου σελίδες από το site, δηλαδή μπορώ να έχω και 10 χρόνια και πόσο επίκαιρες είναι σήμερα.
18. Keyword prominence, είναι πόσο φαίνονται τα keyword μέσα στο site, άμα τα έχω βάλει στον τίτλο. Συνολικά είναι δηλαδή η διάταξη των λέξεων κλειδιών.
19. Keywords, λέξεις κλειδιά στο h1, h2, ετικέτες στους τίτλους, στους υπότιτλους h1, h2 πρέπει να έχω λέξεις κλειδιά.
20. Keyword word order, σε ποια θέση εμφανίζονται οι λέξεις κλειδιά μέσα στο κείμενο. Σας είπα όσο πιο πάνω τόσο καλύτερα, όσο στον πάτο τόσο χειρότερα.
21. Outbound link quality.
Χρειαζόμαστε εξερχόμενα link, η ποιότητα των εξερχόμενων link έχει να κάνει με το ποια site συνδεόμαστε. Πρέπει να συνδεθούμε με σχετικά site με εμάς και μη φοβάστε να δώσετε εξερχόμενα links σε άλλα site, γιατί είναι ένα must για να ανεβείτε στην Google.
22. Outbound link theme, η σχετικότητα των links.
Για παράδειγμα είμαστε site για SEO και συνδεόμαστε με site με ανταλλακτικά, καμία σχέση.
Είμαι site με ανταλλακτικά και συνδέομαι με site για SEO, πάλι καμία σχέση. Είμαι ένα site με ανταλλακτικά αυτοκινήτων και συνδέομαι με την BMW, πολύ μεγάλη σχέση ή συνδέομαι με ένα eshop με ανταλλακτικά αυτοκινήτων, πάλι μεγάλη σχέση.
Μετράει σαν παράγοντας των εξερχόμενων link από κάθε σελίδα και άρθρο.
Μη φοβάστε να δώσετε link, εγώ το κάνω συνέχεια, κάθε μέρα, ειδικά στο αγγλικό μου site, το Paramarketing.org που δεν έχω πολλά άρθρα και έτσι αναγκάζομαι να δίνω πολλά link γενναία και απλόχερα στον κόσμο.
23. Grammar and spelling. Η γραμματική και η σύνταξη και τα ορθογραφικά λάθη σας ρίχνουν στην Google δυστυχώς.
24. Syndicated content. Syndicated content σημαίνει να πάρει κάποιος το περιεχόμενο το δικό μου και να το αναφέρει στο site του ή να το κάνει repost στο Tumblr, retweet στο Twitter, reshare στο Facebook.
25. Helpful supplementary content, βοηθητικό περιεχόμενο που το έχω πάρει από κάτω για να εξηγήσω κάτι. Αυτό μας δίνει κάποιο boost στην Google και είναι πολύ χρήσιμο να το κάνετε στο site σας.
26. Number of outbound links. Ο αριθμός των εξερχόμενων link δεν πρέπει να είναι πάνω από 100, λέει η Google γιατί αλλιώς θεωρούμαστε link farm ή spam site.
Βέβαια το Wikipedia έχει χιλιάδες backlinks να εξέρχονται και να υπάρχει εσωτερική διασύνδεση και βγαίνει πρώτη για χιλιάδες λέξεις κλειδιά, οπότε μην δίνετε σε αυτό 100% βαρύτητα.
27. Multimedia, να έχω βίντεο μέσα στο άρθρο, να έχω εικόνα μέσα στο άρθρο, να έχω ινφογραφικά, να έχω podcast.
Πλέον η στρατηγική SEO που ακολουθούμε αυτή τη στιγμή είναι η δημιουργία βίντεο και περιεχομένου μαζί, γιατί κάθε βίντεο που βλέπετε είναι και άρθρο.
Μπορείτε να κάνετε click στο link από κάτω αν το βλέπετε στο YouTube και να το διαβάσετε σε κείμενο και να δείτε όλα τα link απο αναφέρω στο site.
28. Number of internal links pointing to page, ο αριθμός των εωτερικών link που δείχνουν σε μια σελίδα.
Υπάρχει η στρατηγική του pillar content, του άρθρου πυλώνα και των δευτερευόντων άρθρων που πρέπει να είναι καμιά δεκαριά και να ανεβάζουν το άρθρο. Τα εσωτερικά links πιάνονται σαν backlinks στην Google.
29. Quality of internal links pointing to page, η ποιότητα των εσωτερικών link, δηλαδή είναι ποιοτικές οι σελίδες που με δείχνουν ή τις έκανα στο μπαμ για να δείξουν το άρθρο.
30. Broken links. Τα σπασμένα links σας ρίχνουν στην Google, διορθώστε τα με κάποιο πρόγραμμα.
Εγώ έχω κάποιο πρόσθετο στο WordPress, το Broken Link Checker, όπως και το Xenu αν δεν έχετε WordPress ή άλλο site. Κάντε ένα check και διορθώστε τα σπασμένα link.
31. Reading level, το επίπεδο ανάγνωσης θα πρέπει να είναι Γ’ Γυμνασίου.
Σε μια έκθεση που έχει γίνει για τα αμερικάνικα πανεπιστήμια Harvard, Yale και ούτω καθεξής, το καλύτερο site το είχε το Harvard, γιατί είχε επίπεδο γλώσσας Γ’ Γυμνασίου.
Το επίπεδο γλώσσας Γ’ Γυμνασίου είναι το επίπεδο που μιλάει όλος ο λαός.
Δεν έχουν πάει όλοι σχολείο, κάποιοι είναι δυσλεκτικοί, δεν μπορούν να διαβάσουν όλοι όπως εμείς. Άρα όσο πιο απλό είναι το site σας και δεν χρησιμοποιείτε τεχνική ορολογία, που δεν χρειάζεται για μένα, τόσο καλύτερα.
Κρατήστε το απλό.
32. Affiliate links. Τα affiliate links τα κυνηγάει η Google λες και είναι καταραμένα.
Άμα έχετε affiliate site, φροντίστε να έχετε μια ισορροπία. Στα 10 links, τα 2 να είναι affiliate, να μην έχω 10 link και να είναι και τα 10 affiliate.
33. HTML errors και W3C validation. Τα λάθη που έχει ο κώδικας τα πνίγει η Google σήμερα κατά πολύ, εκτός κι αν είναι υπερβολικά. Έχω δει site με 90 λάθη και 100 να πηγαίνουν το ίδιο καλά με αυτά που δεν έχουν κανένα λάθος στην Google.
34. Page host domain authority. Το domain authority μετράει από την αρχική σελίδα, γιατί αυτό, όπως και το PageRank, διαχέεται και σε άλλες σελίδες του site και σήμερα μετράει πάρα πολύ.
35. Page’s PageRank, το domain authority της επιμέρους σελίδας που κι αυτό μετράει ξεχωριστά σαν παράγοντας κατάταξης.
36. URL length, πρέπει να είναι 60 – 70 χαρακτήρες, γιατί αλλιώς θα κόβεται στα αποτελέσματα αναζήτησης και δεν πρέπει να τα κρατήσετε τεράστια.
37. URL path, παράξενοι χαρακτήρες και σύμβολα, αυτά δεν είναι καλά γιατί δεν είναι user friendly και Google friendly. Δεν τα αγαπάει η Google και προσπαθούμε να τα αποφύγουμε.
38. Human editors, ποιοι διορθώνουν και ποιοι γράφουν στο site. Γράφουν robot, γράφουν άνθρωποι; Αυτό το καταλαβαίνει η Google στο Google Analytics και γι αυτό πρέπει να γράφουν άνθρωποι στο site αλλιώς δεν θα πάει καλά η κατάσταση.
39. Page category, κατηγορία σελίδας. Μετράνε οι κατηγορίες στο blog ή το market niche ή το θέμα μας πρέπει να είναι σχετικό και όσο πιο σχετικό είναι δίνει πόντους για την κατάταξη της σελίδας.
40. WordPress tags, οι ετικέτες στο WordPress μετράνε. Αν δεν έχετε WordPress και έχετε άλλο CMS χάνετε πόντους από το WordPress, προτείνω το WordPress σαν CMS και σαν eshop και μετράνε ακόμη και σήμερα στην Google.
41. Keyword in URL. Όπως έχουμε αναφέρει το keyword πρέπει να είναι στο URL και όσο πιο μπροστά γίνεται.
42. URL string, το μέγεθος του URL να μην είναι τρένο και να μη γράφει αρλούμπες ή κομπιουτερίστικα πράγματα.
43. References and sources. Όπως ένα βιβλίο έχει πηγές, έτσι πρέπει να έχουμε κι εμείς πηγές του άρθρου. Όσο πιο πολλές πηγές τόσο καλύτερα θα πάει το άρθρο, γιατί δείχνει ότι έχουμε διαβάσει από τους άλλους και παίρνουμε κάτι από αυτούς και προσφέρουμε στην επιστήμη.
44. Bullets and numbered lists, τα σημάδια μορφοποίησης δηλαδή κουκίδες και άριθμηση. Η Google αγαπάει τη μορφοποίηση και η μορφοποίηση είναι παράγοντας κατάταξης.
45. Priority of page in Sitemap, σε ποια θέση έχετε αυτή τη σελίδα στο Sitemap, στη δενδροειδή δομή, στο Sitemap tree δηλαδή.
Άμα έχω πολλά επίπεδα, οι τελευταίες σελίδες δεν πάνε τόσο καλά, άρα πρέπει να έχω μια φλατ δομή, επίπεδη δομή με όχι πολλά επίπεδα κάτω.
Πρέπει να είναι μόνο ένα επίπεδο, το domain και οι σελίδες σας.
46. Too many outbound links. Όχι πάνω από 100 εξερχόμενα links.
Μη το δένετε κόμπο, αλλά όσο λιγότερα έχετε τόσο καλύτερα θα πάει το site σας, εφόσον αυτά τα links είναι και εσωτερικά. Βέβαια δεν πρέπει να κρατήσετε και μηδέν links, χρειάζεστε οπωσδήποτε εξερχόμενα links.
47. Quantity of other keywords page ranks for, για πόσες άλλες λέξεις κλειδιά η σελίδα αυτή βγαίνει στην Google.
Προσπαθούν όλοι να βάλουν στην αρχική σελίδα 1000 χίλιες λέξεις κλειδιά, να βγαίνουν για τα πάντα.
Αυτό δεν γίνεται, πρέπει να υπάρχουν το πολύ 10 λέξεις κλειδιά, όπως σε κάθε άλλη σελίδα και πάλι πολύ είναι. Φροντίστε να σπάσετε τις λέξεις κλειδιά στις επιμέρους σελίδες.
48. Page age, η ηλικία της σελίδας. Όσο πιο παλιό τόσο καλύτερα, αλλά όταν είναι σε άρθρο όσο παλιό τόσο χειρότερα, πρέπει να το ανανεώνουμε συχνά.
49. User friendly layout.
Πρέπει να υπάρχει φιλικό προς το χρήστη layout στο site, να υπάρχει καλή χρήση των λευκών χώρων, να μην υπάρχει sidebar που έχει πάρα πολλά, να μην πετάγονται αναδυόμενα παράθυρα, τα χρώματα να είναι ξεκούραστα, η γραμματοσειρά να είναι ευανάγνωστη και μεγάλη, 14αρα και ούτω καθεξής.
50. Parked domains. Τα domain που δείχνουν προς το site μας και είναι παλαιωμένα ανεβάζουν το domain authority και μας κατατάσσουν ψηλότερα στην Google, άρα τα χρειαζόμαστε αρκεί να είναι σχετικά, να μην είναι κουκουρούκου domain προς εμάς.
Parked domains χωρίς κάποια παλαιότητα, να μη χρησιμοποιείται χωρίς domain authority και χωρίς links, δεν έχει να κάνει με την κατάταξη του site μας.
Δηλαδή αν έχω το Paramarketing.gr και πάρω το para-marketing,gr δεν λέει κάτι, δεν μας δίνει καμί αύξηση της κατάταξης στην Google.
51. Useful content, χρήσιμο περιεχόμενο.
Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς και πιστεύω ότι είναι απο τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης.
Σήμερα το περιεχόμενο είναι το Α και το Ω μαζί με τα backlinks, γιατί τα backlinks είναι η βασίλισσα και χρειάζονται 2 για να κυβερνήσουν.
Αυτά για το πρώτο μέρος για τους 200 και πλέον παράγοντες της Google.
Ποιοι ισχύουν και σήμερα;
Οι περισσότεροι ισχύουν με διακυμάνσεις. Θα χαρώ να σας δω στο δεύτερο μέρος.
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Μπορείτε να ζητήσετε προσφορά για υπηρεσίες SEO αν θέλετε να βγείτε στις πρώτες θέσεις της Google, όπως και να κάνετε like και subscribe στο κανάλι.
Τα λέμε την άλλη βδομάδα ή και τώρα αν πατήσετε και υπάρχει το βίντεο που σίγουρα υπάρχουν δεκάδες βίντεο.
Μπορείτε να δείτε τα πάντα αυτή τη στιγμή. Γεια σας!
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google: