3 Στόχοι που πρέπει να πετύχετε με τις λέξεις κλειδιά
Για να μπορέσετε να αυξήσετε τους πελάτες σας στοχεύοντας με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και το κατάλληλο περιεχόμενο, τους πιο προσοδοφόρους πελάτες
Γεια σας φίλοι μου, άλλη μια εβδομάδα πέρασε και από το γραφείο μου σκέφτηκα ποιο ήτανε το καταλληλότερο θέμα να συζητήσουμε αυτή την εβδομάδα. Γιατί ένας πραγματικός ηγέτης στο χώρο του SEO και της κατασκευής ιστοσελίδων θα πρέπει να γυμνάζει και να εξασκεί τους πελάτες του για να τους κρατήσει σε φόρμα και για να μπορούνε να βγάζουνε τα sites τους λεφτά από το ίντερνετ.
Θα ήθελα λοιπόν να σας εφυστήσω την προσοχή σε τρία πολύ σημαντικά θέματα και προκλήσεις που θα πρέπει να πετύχετε με το SEO και την επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών. Τα τρία αυτά σημαντικά πράγματα δεν είναι άλλα από:
- Σχετικότητα της ιστοσελίδας με την αναζήτηση ή Relevance
- Πρόθεση του χρήστη ή user intent και η
- Μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη ή conversions.
Άμα λοιπόν αισθάνεστε ότι η ιστοσελίδα σας έχει μείνει πίσω σε ένα από αυτά τα τρία θέματα ή ότι έχετε πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα, αλλά καθόλου πωλήσεις ή μετατροπές των χρηστών σε πελάτες, τότε σίγουρα θα πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο.
SEO, λέξεις κλειδιά και περιεχόμενο
Πάντα υπήρχε μια μαγική και χαλαρή θα έλεγα σχέση σχετικά με την ευρύτερη έννοια του SEO σήμερα.
Κυρίως γιατί η τεράστια παραπληροφόρηση γύρω από τον χώρο του SEO που επικρατεί μας έχει κάνει να ξεχάσουμε τι είναι στα αλήθεια το πραγματικό SEO. Μοιάζει λίγο με τους πολλούς Θεούς που υπήρχαν στην αρχαιότητα και τους Ισραηλίτες που κάθε φορά που ανέβαινε ο Μωυσής στο Σινά ξεχνούσαν τον ένα και αληθινό Θεό και λάτρευαν άλλους ειδωλολατρικούς Θεούς.
Παρομοίως συμβαίνει και στο SEO. Επειδή το πραγματικό SEO είναι κουραστικό και απαιτεί πολύ δουλειά, πάρα πολλοί προσφεύγουν σε μεσοβέζικες λύσεις. Πληρώνουν κανένα 50άρικο το μήνα σε κανένα γραφείο για να τους κάνει μουσαντένιο SEO. Βάζουν και κανένα πενηντάρικο στα Adwords και γενικώς φυτοζωούν αναρωτιώμενοι: Γιατί δεν βγήκαν ακόμα στην πρώτη σελίδα της Google; Οεο!
Όμως το πραγματικό SEO απαιτεί σκληρή και καθημερινή εργασία και είναι συνυφασμένο με τις λέξεις κλειδιά και το περιεχόμενο που θα πρέπει να δημιουργήσετε για να καλύψετε τις ανάγκες των επισκεπτών σας πληροφορία, προϊόντα ή υπηρεσίες.
Που σημαίνει ότι το πραγματικό SEO γίνεται με την εξεύρεση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών ή των λέξεων κλειδιών που μετατρέπουν τον επισκέπτη σε πελάτη. Για παράδειγμα αν κάποιος αναζητά ” καμπαρντίνες ανδρικές ” γενικά ίσως να μην ενδιαφέρεται να αγοράσει πραγματικά.
Όμως αυτός που αναζητά ” Καμπαρντίνες Burberry τιμές ” τότε όντως ενδιαφέρεται να αγοράσει και αναζητά την καλύτερη δυνατή τιμή.
Αυτό λέγεται πρόθεση του χρήστη, την οποία στο επαγγελματικό και σωστό SEO καλούμαστε να μαντέψουμε ή μάλλον να εκμαιεύσουμε.
Το ερώτημα τώρα που τίθεται είναι: Ακόμα θέλετε να βγείτε με τη λέξη ανδρικές καμπαρντίνες πρώτη στη Google; Η γενικά με οποιαδήποτε βασική λέξη κλειδί, τη στιγμή που οι αναζητήσεις με εύστοχη πρόθεση του χρήση είναι κυρίως long tail keywords; Το 90% των επισκέψεων στην ιστοσελίδα μου προέρχεται από φράσεις κλειδιά ή long tail keywords.
Η Σχετικότητα της αναζήτησης και του περιεχομένου
Ο παράγοντας της σχετικότητα μιας αναζήτησης με τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι βαρόμετρο για την Google, αφού τα σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης την διέκριναν ως την ποιο ποιοτική μηχανή αναζήτησης από δεκάδες άλλες εκείνης της εποχής όπως Yahoo, Lycos, Excite, Webcrawler και πολλές άλλες.
Η σχετικότητα μια αναζήτησης με την ιστοσελίδα σας είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κοιτάξετε. Με άλλα λόγια θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει ποιοτικό περιεχόμενο με βάση τις λέξεις κλειδιά της οποίες χρησιμοποιεί ο χρήστης και ο υποψήφιος πελάτης σας.
Άμα δηλαδή οι υποψήφιοι πελάτες σας ψάχνουν φωτογράφο γάμων, τότε θα πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να το δηλώσετε αυτό στη Google.
Και επειδή δεν μπορείτε να την πάρετε απλώς τηλέφωνο και να της το πείτε ότι το site σας είναι σχετικό με φωτογραφίσεις γάμων, άρα να σας συμπεριλάβει και εσάς στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, τότε θα πρέπει να βρείτε κάποιον άλλο τρόπο που να είναι πιο αποτελεσματικός. Άλλωστε η πρώτη σελίδα της Google έχει μόνο 10 θέσεις. Σίγουρα δεν υπάρχουν μόνο 10 site με φωτογραφήσεις γάμων, άρα είναι λίγο δύσκολο να μπείτε όλοι στην πρώτη δεκάδα.
Για αυτό το λόγο η Google αποφάσισε να θεσπίσει κάποια κριτήρια ποιότητας και εισήγαγε το PageRank. To PageRank βασίστηκε στον αριθμό των backlinks που δείχνουν στο site σας ως κριτήριο ποιότητας. Τότε ο Lary Page και ο Sergey Brin ήταν ακόμα πιτσιρικάδες στο Πανεπιστήμιο του Stanford και καθώς κάνανε το διδακτορική τους διατριβή είχανε μια αφελή ακαδημαϊκή θεώρηση για το ίντερνετ.
Βασίστηκαν στον λογισμό ότι για να είναι ένα site σημαντικό θα πρέπει να είναι άξιο αναφοράς από άλλα site. Και επειδή στον ακαδημαϊκό κόσμο είναι υποχρεωτικό να παραθέτεις πάντα τις πηγές σου, θεώρησαν ότι το ίντερνετ τα πράγματα θα δουλεύουν κάπως έτσι. Όλοι δηλαδή θα παραθέτουμε τις πηγές μας και θα συνδεόμαστε με τη λέξη κλειδί με τις ιστοσελίδες που όντως του αξίζει κάτι τέτοιο.
Λίγο παράξενο τη στιγμή που το 98% των χρηστών του ίντερνετ δεν γνωρίζει τι είναι το backlink, ενώ το 99.8% των χρηστών γνωρίζει να φτιάχνει ένα σωστό backlink.
Πιθανολογείτε ότι μόνο το 2% των χρηστών του ίντερνετ γνωρίζει τι είναι το backlink σήμερα, ενώ μόνο το 0,2% των χρηστών γνωρίζει να φτιάχνει ένα σωστό backlink.
Ναι φίλοι μου αυτή είναι η πραγματικότητα στο ίντερνετ σήμερα στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πόσο δύσκολο είναι για έναν αρχάριο στο SEO να δημιουργήσει έστω και ένα σωστό backlink.
Για να μην μακρηγορήσω άλλο, επειδή η αξιολόγηση της ποιότητας ενός site δεν μπορεί να γίνει μόνο με τον αριθμό και την ποιότητα των backlinks, η Google διόρθωσε και αναβάθμισε τον αλγόριθμο της πάρα πολλές φορές από την στιγμή της εισαγωγής του το 1998.
Η ποιότητα και η σημαντικότητα μιας ιστοσελίδας δεν είναι μόνο θέμα backlink γιατί πολλές φορές αυτά μπορούν να χειραγωγηθούν και να είναι spam links αλλά και από την ποιότητα του περιεχομένου.
Το ερώτημα που τίθεται εδώ λοιπόν είναι πόσο ποιοτικό είναι το site σας;
Ένας από τους σημαντικότερους στόχους που είχα για το ParaMarketing Blog που διαβάζετε σήμερα είναι ο στόχος της ποιότητας. Ήθελα ο επισκέπτης όταν το επισκέπτεται να ζαλίζεται από την ποιότητα. Να παθαίνει κοκομπλόκο από το δωρεάν απίστευτο ποιοτικό περιεχόμενο σε ebook, άρθρα, podcast και βίντεο.
Εσείς τι στόχους έχετε για το site σας; Με ποιον τρόπο θα δηλώσετε στη google ότι είστε ένα ποιοτικό site;
Σκεφτείτε καλά την επόμενη φορά που αναρωτηθείτε ή γκρινιάξετε γιατί δεν έχετε επισκεψιμότητα, δεν έχετε πελάτες ή πωλήσεις. Ρωτήστε τον εαυτό σας, είναι ποιοτικό το site μου;
Αλλά για να μην ξεχνιόμαστε γιατί το θέμα μας είναι η σχετικότητα του περιεχομένου. Θα πρέπει να δηλώσετε με έμμεσα σήματα που θα στείλετε στη Google για την σχετικότητα της ιστοσελίδας σας.
Αυτό μπορεί να γίνει μέσα από τα παρακάτω σημαντικά βήματα:
- Τοποθετήστε τη λέξη κλειδί στο domain name.
- Συνδεθείτε με άλλα sites που έχουνε σχετικό περιεχόμενο.
- Δημιουργείστε ξεκάθαρο περιεχόμενο το οποίο να είναι σχετικό με την ιστοσελίδα σας.
- Δημιουργήστε ανάλογα προφίλ σε διάφορα social media που να είναι σχετικά με σας. Φροντίστε να συνάψετε σχέσεις με άτομα που έχουνε σχέση με το αντικείμενο σας και μπορούν να σας κάνουν like, share και tweet.
- Τέλος γραφτείτε στο Google My Business στη σχετική κατηγορία που εκφράζει τη δραστηριότητα σας.
Βρείτε την πρόθεση του χρήστη
Η πρόθεση του χρήστη πίσω από τις λέξεις κλειδιά και την αναζήτηση στις μηχανές αναζήτησης είναι όντως ένα μυστήριο. Όμως σε αυτό το μυστήριο θα ρίξουμε φως γιατί το ίντερνετ είναι ένας μαθηματικός κόσμος, όλα καταγράφονται και τίποτε δεν παραμένει μυστικό.
Το ζητούμενο λοιπόν εδώ είναι ότι για να βελτιώσετε το SEO σας θα πρέπει να βελτιώσετε τις λέξεις σας κλειδιά και να βρείτε αυτές οι οποίες φέρνουν λεφτά. Αυτές είναι τα λεγόμενα money keywords.
Αφού εντοπίσετε τις λέξεις κλειδιά τα οποία φέρνουν λεφτά ή με τις οποίες έρχονται οι καλύτεροι πελάτες στο site σας, τότε θα πρέπει να δημιουργήσετε ανάλογο περιεχόμενο και να το δημοσιεύσετε στα social media για να πάρετε τα πρώτα σας backlink και τον πρώτο σας κόσμο. Δείτε περισσότερα στο High Traffic Formula: Πως να πάρετε χιλιάδες επισκέπτες στο site σας!
Η πρόθεση του χρήστη είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στην αύξηση των μετατροπών των επισκεπτών σας σε πελάτες.
Πάρα πολλοί επαγγελματίες του SEO θεωρούν ότι οι λέξεις κλειδιά είναι πλέον άχρηστες άμα δεν ξέρουμε την ακριβή πρόθεση του χρήστη πίσω από αυτές. Σύμφωνα με την ίδια πηγή υπάρχουν τέσσερις βασικές προθέσεις του χρήστη πριν κάνει την αναζήτηση του στο ίντερνετ:
- Πρόθεση Πλοήγησης.
- Απλώς πληροφόρησης.
- Εμπορική ή επιχειρηματική (για παράδειγμα να κάνει συγκρίσεις μεταξύ τεχνικών χαρακτηριστικών) και
- Συναλλακτική ή αυτή με πρόθεση αγοράς
Οι συναλλακτικές προθέσεις θεωρούνται πως είναι και οι πιο σημαντικές στον χώρο της αναζήτησης γιατί σας δείχνουν με ποια λέξη κλειδί αναζητάνε οι πελάτες για να κάνουν μια αγορά ή μια συναλλαγή. Θεωρείτε ότι είναι η πιο κοντινή στην μετατροπή.
Μια συμβουλή που έχω να σας δώσω είναι ότι θα πρέπει με κάθε τρόπο να μελετήσετε τα στατιστικά των πελατών σας και να τους ρωτήσετε με ποιο τρόπο ή και ποια λέξη κλειδί σας βρήκαν στο ίντερνετ. Έτσι θα αναγνωρίσετε την πρόθεση τους με βάση τη λέξη κλειδί που αναζήτησαν την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Άμα πάλι νομίζετε ότι έχετε και ποιοτικό, σχετικό site και έχετε καταφέρει να βρείτε την πρόθεση του χρήστη, τότε δεν μένει παρά να αυξήσετε τις μετατροπές σας!
Αυξήστε τις μετατροπές των επισκεπτών σε πελάτες
Η μέτρηση των μετατροπών είναι ένα πολύ μεγάλο και ίσως πολύ δύσκολο κομμάτι που καλούνται να καλύψουν τα Google Analytics, να γίνεται να το καλύψουν κιόλας.
Όσο μικρό όμως και να είναι στην αρχή το ποσοστό μετατροπών σας, δεν έχει σημασία, αφού μπορείτε να το αυξήσετε, να βελτιώσετε το site σας και να πάρετε νέους πελάτες. Ένας από τους στόχους του σωστού και ποιοτικού SEO είναι να αυξήσετε τους πελάτες και την επιχείρηση σας στο ίντερνετ και όχι να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google το οποίο το θεωρώ πλέον ως ένα πολύ πετυχημένο μάρκετινγκ τρυκ.
Παρακάτω θα σας δώσω 7 απλές συμβουλές για να αυξήσετε τις μετατροπές των επισκεπτών σας σε πελάτες. Είπα να μην σας προβληματίσω άλλο με θεωρίες και να σας δώσω και μερικά πρακτικά πράγματα που μπορείτε να τα εφαρμόσετε άμεσα στην ιστοσελίδα σας.
Η βελτίωση του ποσοστού μετατροπής λέγεται και Conversion Rate Optimization ή CRO. Μπορείτε να κάνετε μια πρώτη έρευνα στη Google για να δείτε περισσότερα για το CRO.
1. Κάντε A/B testing
Είτε έχετε ποσοστό μετατροπών 2% είτε έχετε 5%, μέσω του split testing θα μπορούσατε να βελτιώσετε αυτό το ποσοστό. Προσωπικά έχω δει και ποσοστά μετατροπών που να αγγίζουν το 15% σε site όπως το δικό μου. Το split testing δεν είναι άλλο από το να δοκιμάσετε δύο διαφορετικές εκδοχές της ίδιας προσφοράς ή ιστοσελίδας κτλ.
2. Δημιουργήστε μια ξεκάθαρη πρόταση πωλήσεων
Το να είστε ξεκάθαρος από την αρχή για το τι πουλάτε στο site σας ή για το τι θέλετε να κάνει ο επισκέπτης αμέσως μόλις επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας είναι ίσως το απλούστερο πράγμα στον κόσμο και όμως τόσο δύσκολο να το βρείτε σε site που μόλις τώρα ξεκινάνε στο ίντερνετ.
Μόνο όσοι πραγματικά ξέρουν τι θέλουν οι πελάτες τους και τι πραγματικά θέλουν οι ίδιοι από τους πελάτες τους να έχουνε δημιουργήσει μια ξεκάθαρη πρόταση πωλήσεων.
Μια παρατήρηση που ήθελα να κάνω είναι ότι θα πρέπει να εστιάσετε σε μόνο μια λειτουργία στην αρχή που θα επιτελεί το site σας και να φροντίσετε να την κάνετε καλά. Θα πρέπει να επιλέξετε αν το site σας θα είναι blog ή e-shop γιατί και τα δύο μαζί δεν γίνεται να είναι.
3. Δημιουργήστε ένα κανάλι πωλήσεων
Ποιο είναι το κανάλι πωλήσεων σας; Έχετε δημιουργήσει ένα κανάλι πωλήσεων μέσα στο site σας; Κάθε πετυχημένη επιχείρηση διαθέτει περισσότερα από ένα κανάλια πωλήσεων είτε ηλεκτρονικά είτε φυσικά.
Το κάθε ένα κανάλι πωλήσεων ή sales funnel όπως λέγεται θα πρέπει να ξεκινάει με μία σελίδα προορισμού ή landing page για να μαζεύει τα email των επισκεπτών. Στη συνέχεια, θα πρέπει να περνάει τους επισκέπτες μέσα από μια διαδικασία γνωριμίας με εσάς μέσω κάποιων emails μέχρι να φτάσει ο πελάτης στην πώληση. Έχει παρατηρηθεί ότι χρειάζονται 7-12 email για να σας γνωρίσει ο πελάτης και να αγοράσει κάτι από σας.
Το 80% των πωλήσεων πραγματοποιούνται ανάμεσα στο 7 με το 12 email. Άμα δεν έχετε κάποιο πρόχειρο κανάλι πωλήσεων στην ιστοσελίδα σας ακόμα, σκεφτείτε το σοβαρά. Χωρίς κάποιο ευδιάκριτο κανάλι πωλήσεων, χάνετε το 80% των πωλήσεων σας.
4. Αυξήστε την εμπιστοσύνη
Η αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού προς τη φίρμα σας μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Πρώτον με την μεγαλύτερη έκθεση στο κοινό. Η μαζική έκθεση θα σας κάνει ιδιαίτερα γνωστούς σε πολύ κόσμο και θα σας βοηθήσει να σας δούνε οι υποψήφιοι πελάτες πολλές φορές πριν πάρουν την απόφαση να αγοράσουν από εσάς.
Όσο πιο πολύ γνωστός γίνεται μέσα από την προσωπική προβολή, τόσο πιο πολύ θα σας εμπιστευτούν οι υποψήφιοι πελάτες σας. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την προσωπική προβολή στη σχετική κατηγορία άρθρων στο blog μου personal branding.
5. Κάντε ευκολότερες τις αγορές των πελατών σας
Πόσα κλικ χρειάζεται να κάνει ο επισκέπτης για να αγοράσει από το site σας; Άμα παρατηρήσετε τα πιο δημοφιλή e-shop όπως το ebay, skroutz και amazon έχουν απλοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τη διαδικασία πώλησης μειώνοντας αισθητά τον αριθμό των κλικς που απαιτούνται από τους πελάτες για να αγοράσουν ένα προϊόν.
Άμα δεν γίνεται ο επισκέπτης να αγοράσει με ένα κλικ ή μερικά ελάχιστα κλικ, δοκιμάστε να αφαιρέσετε από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα τα βήματα που δεν χρειάζονται. Όσο λιγότερα βήματα εμπεριέχονται στη διαδικασία πώλησης τόσες πιο πολλές πωλήσεις θα έχετε.
6. Αναφέρατε μαρτυρίες πελατών
Οι μαρτυρίες πελατών φαίνεται να αυξάνουν τα ποσοστά των μετατροπών μέσα στην ιστοσελίδα σας. Φροντίστε να τις έχετε σε περίοπτη θέση Προσωπικά έβαλα τους πελάτες μου σε περίοπτη θέση. Δείτε μερικές από τις δικές μου μαρτυρίες πελατών.
Προσοχή μην το παρακάνετε, η ιστοσελίδα σας δεν θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά μια σελίδα ή ένα γράμμα πωλήσεων και να δείχνει σαν τις σελίδες spam που μπορεί να βρει κάποιος σε διάφορα ίντερνετ μάρκετινγκ sites.
7. Αφαιρέστε οτιδήποτε αποσπά την προσοχή των πελατών
Όταν λέμε αφαιρέστε οτιδήποτε, εννοούμε οτιδήποτε. Τις διαφημίσεις, τα ενοχλητικά pop up, τα πολύχρωμα φανταχτερά banner. Εστιαστείτε μόνο στο να κάνετε απλούστερο το site σας και να βοηθήσετε τον τελικό χρήστη να βρει γρήγορα και εύκολα αυτό που θέλει.
Η μείωση των θορύβων και της απόσπασης της προσοχής από τα δευτερεύοντα θέματα θα κρατήσει την προσοχή των επισκεπτών σας στα βασικά μόνο θέματα. Άμα για παράδειγμα ο στόχος σας είναι ο τελικός χρήστης να βάλει το email του σε μια φόρμα εγγραφής, τότε θα πρέπει να τοποθετήσετε σε καίρια θέση αυτή τη φόρμα και να αφαιρέσετε όλο το δευτερεύον άχρηστο περιεχόμενο
Δείτε περισσότερα για τις λέξεις κλειδιά, το περιεχόμενο και το SEO
- How User Intent Will Forever Inform Successful Keyword Strategies
- The Beginner’s Guide to Conversion Rate Optimization
Ξέχασα κάτι;
Σίγουρα, μα για αυτό χρειάζομαι τη βοήθεια σας, τη βοήθεια του κοινού για να βελτιωθώ και να γίνω καλύτερος. Μπορείτε να στείλετε την άποψη σας κάτω στα σχόλια και άμα σας άρεσε το άρθρο να κάνετε like, share, tweet, pin και Plus στο Google Plus! Σας ευχαριστώ πολύ!
Άμα είστε στη φάση της κατασκευής ενός e-shop ή δεν είστε ικανοποιημένοι από την απόδοση του παλιού σας e-shop, μπορείτε να ζητήσετε μαι προσφορά για κατασκευή ενός νέου SEO e-shop σε WordPress. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο 6972.364.387.
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Τρομερό άρθρο όπως πάντα. Μπράβο Γιάννη
Το άρθρο είναι πολύ καλό και ευκολοανάγνωστο,.. περιγράφει με λεπτομέρειες τους στόχους… μπράβο Γιάννη και ας μην σε ξερω…
Σε ευχαριστώ πολύ.
Ο Γιάννης δεν είναι η πρώτη φορά που μας εκπλήσσει, έχει έναν μοναδικό τρόπο να σου εξηγεί τα πάντα σε ότι έχει να κάνει με το SEO, WEB DESIGN. Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά που με έχεις κάνει Πετυχημένο στις μέρες μας.
Γιαννάκη για άλλη μια φορά καταπληκτικό το άρθρο σου.Φτιάξτω και σε Podcast άμα μπορείς σε παρακαλώ.Η άμα μπορείς φτιάξτω και σε βίντεο είναι καταπληκτικό το άρθρο!!