7 λόγοι γιατί το eshop μου χρειάζεται και blog
Eκμεταλλευτείτε τη δύναμη του blogging για να κατακτήσετε τις πρώτες θέσεις της Google!
Γιατί χρειαζόμαστε και blog στο eshop;
Γιατί να μην έχουμε blog στο eshop;
Γιατί να έχουμε blog στο eshop;
Πάρα πολύ απλή απορία, ωστόσο είναι πάρα πολύ μεγάλο κεφάλαιο και θα το λύσουμε παρακάτω .
Κάντε like, κάντε subscribe, αφήστε σχόλιο από κάτω λέγοντας έχω eshop, θέλω eshop ή έχω blog, οτιδήποτε όλα αυτά που θα μας δώσει να καταλάβουμε ότι θέλετε να ασχοληθούμε με αυτό το κομμάτι των βίντεο που έχουν να κάνουν με το eshop και με την προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, είμαι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Paramarketing και ασχολούμαστε με την προώθηση ιστοσελίδων και την κατασκευή ιστοσελίδων εδώ και δεκάδες χρόνια.
Σήμερα στο σημερινό βιντεάκι που θα δείτε στο κανάλι μας στο YouTube θα μιλήσουμε γιατί πρέπει να έχω blog εφόσον έκανα ένα eshop.
Έκανα ένα eshop, έχω μέσα κατηγορίες, έχω μέσα τα προϊόντα να μπει ο κόσμος να αγοράσει.
Ο κόσμος θέλει να αγοράσει προϊόντα, εδώ δεν είμαστε ενημερωτικό site για να διαβάσει ειδήσεις. Τι να τα κάνω όλα αυτά;
Άλλωστε είμαι επιχειρηματίας, δεν έχω τον χρόνο να κάθομαι να γράφω. Αυτές οι σκέψεις είναι σωστές, αλλά δεν σας βοηθάνε γιατί είναι εντελώς αντιπαραγωγικές και στην αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που πρέπει να πάρει το eshop σας σήμερα.
Τι είναι ένα eshop σήμερα;
Το eshop σήμερα είναι ένα κατάστημα που θέλει να αποκτήσει πελάτες.
Τι είναι ο πελάτης; Ο πελάτης βγαίνει από τη λέξη πελάζω που σημαίνει συχνάζω.
Είναι αυτός που συχνάζει σε ένα eshop.
Άρα, θα πρέπει να φέρετε κάποιον και να τον βάλετε μέσα στο μαγαζί σας, να καθίσει πάρα πολλή ώρα, να πάρει να πίνει το καφεδάκι του, να το ρουφάει αργά, να κάνει κλικ στο κινητό, να βλέπει μια καινούργια μπλούζα, να πάει πίσω να δει ότι υπάρχει σετ, να δει ποιο χρώμα είναι καλύτερο, τι τιμή έχει κ.λπ.
Όλα αυτά τα πραγματάκια μπορούν να γίνουν, αλλά άμα ένα eshop είναι μικρό και έχει 100 προϊόντα ας πούμε είναι λίγο δύσκολο ο άλλος να καθίσει με τις ώρες και να πλοηγηθεί για να δει τα πάντα.
Γι’ αυτό άλλωστε προτιμάμε να πηγαίνουμε σε μεγάλα site που έχουν πάρα πολύ περιεχόμενο.
Η μαγική λέξη: περιεχόμενο στο Internet.
Έχουμε ένα site με 100 προϊόντα.
Πώς θα αυξήσω τις πωλήσεις;
Θα βάλω 200 προϊόντα, άρα αυτός που θα μπει θα έχει περισσότερες επιλογές. Και όχι μόνο αυτό, αλλά τα προϊόντα είναι συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά οι οποίες όμως δεν πιάνονται από όλα τα πράγματα που έχω μέσα.
Πρέπει να έχω και κάποια άρθρα που πιάνουν άλλες φράσεις κλειδιά. Σας εξήγησα τα βασικό νόημα, οπότε πάμε να σας πω 7 λόγους που πρέπει να έχουμε blog στο eshop μας.
1 Δημοσιεύστε πρώτα στο blog και μετά στα social media
Πρώτος λόγος είναι ότι πρέπει να δημοσιεύω πράγματα που θέλω να γράψω στα social media πρώτα στο blog και από εκεί να τα κάνω κοινοποίηση στο Facebook ή στο Twitter για να πάρω traffic.
Γιατί; Η σελίδα στο Facebook έχει 1 ένα τοις χιλίοις (1‰) ποσοστό μετατροπών. Απίστευτο!
Ένα eshop έχει μέσο ποσοστό μετατροπών 3% που σημαίνει ότι έχω 30 φορές περισσότερες πιθανότητες να φέρω κάποιον στο eshop μου και να αγοράσει παρά να προσπαθήσω να του πουλήσω μέσω Facebook.
Άλλωστε το Facebook δεν είναι το Internet ούτε το eshop σας.
Στο Facebook μπορεί ο καθένας να βρει και να κάνει οτιδήποτε, να δει βίντεο και να χαζέψει, να δει μια προσφορά στο eshop σας, να μιλήσει με καμιά γκόμενα, να ρίξει καντήλι σε κάνα κόμμα. Καταλαβαίνετε ότι είναι ένα πράγμα σαν να ανοίγω το παράθυρο στο μπαλκόνι μου και να περνάει ο παλιατζής και να φωνάζει.
Έχω παλιοσίδερα να του δώσω; Είναι ο γάμος του Καραγκιόζη.
Αντίθετα, στο eshop σας όταν μπαίνει κάποιος μέσα έχει κάποιο στόχο και μια πρόθεση να δει κάτι πριν αγοράσει ή να αγοράσει κατευθείαν. Άρα πρώτα γράφω στο blog και μετά κάνω κοινοποίηση στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram και οπουδήποτε αλλού.
Βέβαια, το Instagram απαγορεύει τέτοιες κοινοποιήσεις, αλλά όλα τα άλλα social media το επιτρέπουν.
2 Με το blog κερδίζουμε backlinks
Ο δεύτερος λόγος είναι για να κερδίσουμε backlinks.
Θα μου πείτε τι είναι αυτό πάλι.
Τα backlinks είναι links από άλλα sites που δείχνουν προς το site σας και σας ανεβάζουν στην Google.
Το 70% των παραγόντων κατάταξης στη Google βασίζονται στα backlinks ή είναι παρελκόμενα των backlinks.
Άρα, όταν έχω βάλει μια μπλούζα μόνο στο eshop μου δεν μπορώ να την κάνω κοινοποίηση, π.χ. μπλούζα καρό ή ριγέ. Είναι τελείως άσχετο, ενώ άμα γράψω ένα άρθρο για το πώς να συνδυάσω τη φούστα ή τη μπλούζα τον χειμώνα ή τι στυλ θα έχουμε αυτόν τον χειμώνα είναι linkable, δηλαδή κάποιος μπορεί να το δει και να τον ενδιαφέρει ή κάποιοι άλλοι bloggers να το αντιγράψουν.
Ωστόσο, κάποιοι μπορεί να αντιγράψουν το περιεχόμενο σας, δίνοντας σας κάποιο link πίσω σε σας και να μπουν να το αγοράσουν, γιατί εσείς το πουλάτε. Άρα, σας συμφέρει να σας αντιγράψουν γιατί θα αυξήσει τα ποσοστά των backlinks σας και των site που συνδέονται με εσάς.
Δείτε περισσότερα για τα backlinks:
- Πώς να βρείτε τα Backlinks των Ανταγωνιστών σας
- Πώς να κερδίσετε τη μάχη των backlinks;
- Πως να φτιάξετε SAFE BACKLINKS-PROFILE-LINKS
- Πως να φτιάξω τα πρώτα μου backlinks; SEO για αρχάριους
- Πώς φτιάχνω καλά backlinks και πώς διορθώνω τα κακά;
Στο παρελθόν που δεν είχα τόσο προσωπικά βίντεο όπως τώρα, γιατί κάθε άρθρο είναι αποδελτίωση των βίντεο που κάνω στο κανάλι μου στο YouTube, είχα τεράστια αντιγραφή στο site μου, δηλαδή πατούσα να βρω μια φράση κλειδί που είχα στο blog μου και έβγαιναν οι ανταγωνιστές και άλλα site που δεν ήξερα στην πρώτη θέση της Google από όλο τον κόσμο, από την Κύπρο, από τη Θεσσαλονίκη, από όλη την Ελλάδα.
Στην προσπάθεια μου να τους πάρω τηλέφωνο και να τους πω, παιδιά σταματήστε να μου αντιγράφετε το περιεχόμενο και κατεβάστε το, κάποιοι με έβριζαν ευθέως. Δεν μπορείς να βρεις το δίκιο σου, απίστευτο πράγμα. Α
πό τη στιγμή όμως που ξεκίνησα να κάνω βίντεο, να τα αποδελτιώνω και να τα βάζω μέσα στο blog μου, αυτό το περιεχόμενο δεν αντιγράφεται.
Αλλά εσείς πρέπει να εύχεστε να αντιγραφεί το περιεχόμενο του blog σας, γιατί θα περιέχει τα προϊόντα που πουλάτε, τα δικά σας ρούχα, τα δικά σας παπούτσια.
Φέρνω συνέχεια το παράδειγμα των ρούχων γιατί πολλά eshop έχουν ρούχα ή είδη μόδας, άρα είναι σημαντικό να γράφω άρθρα στο blog.
3 Το blog στο eshop φέρνει κίνηση στο site
Το τρίτο πράγμα είναι ότι πρέπει να φέρω κίνηση στο site.
Το blog μου είναι πολύ σημαντικό στο να πετύχω φράσεις κλειδιά που δεν μπορώ να τις πιάσω με βασικές λέξεις κλειδιά ή κατηγορίες ή προϊόντα.
Το λέω αυτό γιατί μπορεί να έχω βάλει μαύρη μπλούζα ή ριγέ μπλούζα ή squid game clothing που είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική λέξη κλειδί και είναι δύσκολο να την πιάσω.
Ωστόσο, μπορώ να πιάσω φράσεις κλειδιά π.χ. πώς γίνονται τα ρούχα των squid games ή τιμές που παίζουν, γιατί άλλος βρίσκει κάτι καλύτερο, άλλος βρίσκει κάτι χειρότερο και ούτω καθεξής ή συμβουλές όπως ποιος τα έραψε, είναι της μόδας, αν θα βγουν φέτος και του χρόνου θα φύγουν, πρέπει να είναι μόνο σε άσπρο πράσινο.
Όλα αυτά είναι λέξεις κλειδιά που πρέπει να τις πιάσω για να φέρω καινούργιο traffic στο site μου. Ειδικά αν έχω WooCommerce, το blog είναι ενσωματωμένο.
Μην πάτε σε κανένα άλλο eshop και σε καμία άλλη πλατφόρμα αν δεν έχετε WooCommerce. Γιατί;
Στο Magento πρέπει να κάνετε blog, άρα πρέπει να ανοίξετε blog σε WordPress.
Στο WooCommerce είναι ενσωμετωμένο. Ανοίγοντας WordPress blog στο Magento πρέπει να έχετε subdomain. Αν έχετε subdomain, δεν έχει την ίδια βαρύτητα με το domain.
Άρα, το έχετε καταδικάσει να είναι στην δεύτερη σελίδα της Google.
Κι όμως αυτή είναι η αλήθεια και το ίδιο πρόβλημα θα έχετε αν πάτε σε CS-Cart ή σε OpenCart ή σε Joomla.
Θα μου πείτε αυτά δεν έχουν ενσωματωμένο blog;
Κάποια έχουν, αλλά δεν είναι αυτό που θα έπρεπε να έχουν γιατί το blogging είναι το νούμερο 1 στη Google σαν τρόπος για να φέρετε κόσμο στο site σας, γι’ αυτό και τα ενημερωτικά blog έχουν χιλιάδες επισκέπτες την ημέρα.
Αυτό είναι η αλήθεια.
4 Πρέπει να έχετε blog στο eshop σας για ενημέρωση και προσφορές
Ο τέταρτος λόγος για τον οποίο πρέπει να έχετε blog στο eshop σας είναι για ενημέρωση και προσφορές.
Θέλετε να βγάλετε μια προσφορά Black Friday;
Κάπου πρέπει να το γράψετε. Θα μου πει κάποιος στο Facebook, αλλά είπαμε πριν ότι το Facebook δεν προσφέρεται, δεν είναι ότι καλύτερο γιατί δεν είναι το site σας.
Πρέπει να βάλετε το Black Friday μέσα στο site σας, να βάλετε τα δημιουργικά μέσα στο site σας που ανήκουν σε εσάς και από εκεί να τα προωθήσετε σε άλλα social media και να κάνετε διαφημίσεις και ούτω καθεξής.
Είναι πολύ σημαντικό μέσα στο blog σας να υπάρχουν όλες οι προσφορές και οποιαδήποτε ενημέρωση στο κοινό πρέπει να κάνετε, γιατί από εκεί ενημερώνεται ο κόσμος για ό,τι κάνετε.
Πάρτε για παράδειγμα τον Zara, ο οποίος χρησιμοποιεί πολλά άλλα site και ενημερωτικά blog, όπως το Athens magazine, γιατί ο ίδιος δεν αξιοποιεί το blog του για να μπορέσει να προωθήσει καινούργια ρούχα.
Αντίθετα, το Athens magazine απ ότι γνωρίζω είναι το affiliate δίκτυο Linkwise που υπάρχει στην Ελλάδα και πουλάρι στο Zara έναντι ποσοστού. Άρα, όταν κάποιος κάνει blogging για να ανέβει στη Google και να πουλήσει από εκεί σε κάποιον άλλον σημαίνει ότι έχει κάποιο όφελος. Άρα βγαίνει και υπάρχει traffic.
Άρα έτσι πρέπει να κάνετε κι εσείς για το δικό σας site. Πρέπει να αξιοποιήσετε το blog σας και χρειάζεστε τουλάχιστον 100 άρθρα σε πρώτη φάση για να κουνήσετε το νήμα προς τα πάνω στην Google, να δώσετε σήμα για να μπει η Google στο site σας για να σας ανεβάσει και να φέρει τον κόσμο που απαιτείται για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και η επισκεψιμότητα σημαίνει πωλήσεις.
5 Με το blog χτίζετε το brand name σας
Πέμπτος λόγος που χρειάζεστε blog είναι για να χτίσετε το brand name σας, branding. Όλα τα μεγάλα brands έχουν χιλιάδες blog. Πάρτε για παράδειγμα την Apple, έχει πάνω από 900 site για support, forums, ενημερώσεις νέων προϊόντων, για φιλανθρωπίες που κάνει.
Όλα αυτά δεν πουλάνε iPhones που είναι το βασικό προιόν της Apple, ούτε iPads, ούτε κάτι σχετικό.
Χτίζουν όμως το brand της Apple στην κοινωνία και το βάζουν μπροστά μας συνέχεια. Ό,τι και να κάνω, Apple. Πάω να κουνήσω το χέρι, Apple.
Πάω να κουνήσω το πόδι, Apple. Αυτό το δαγκωμένο μήλο είναι παντού. Αυτό πρέπει να γίνει και με εσάς.
Πρέπει να χτίσετε το brand name σας μέσω του blog σας, όχι μόνο μέσω του eshop και όχι μόνο μέσω στεγνών διαφημίσεων. Πρέπει να γίνουν όλα μαζί, να είστε παντού.
6 Πρέπει να δημιουργήσετε μια marketing persona
Το νούμερο 6 είναι ότι πρέπει να φτιάξετε μια marketing persona που να ταυτίζεται με το μέσο αγοραστή και πελάτη σας.
Τι είναι η marketing persona ή buyer’s persona;
Παράδειγμα, ποιος είναι ο μέσος αγοραστής του Zara σήμερα; Πρέπει να είναι γυναίκες κατά 99,99999%.
Και εγώ είμαι ο άντρας που αγοράζει από το Zara και είναι το αγαπημένο μου μαγαζί σήμερα, αλλά κατά 99,9999% είναι γυναίκες και έχω παρατηρήσει ότι είναι ηλικίες από 12 μέχρι 82, δηλαδή και η γιαγιά μου πάει στο Zara. Έχω δει μαμά, εγγονή, γιαγιά να πάνε μαζί στο Zara, πάνε όλες οι ηλικίες.
Ποιες ηλικίες όμως είναι αυτές που προτιμούν πιο πολύ το Zara σήμερα;
Είναι 15 – 30 περίπου, γιατί είναι ηλικίες κοριτσιών που βγαίνουν έξω να βρουν κάποιον και θέλουν συνέχεια να ανανεώνουν την γκαρνταρόμπα τους. Με 100 ευρώ το μήνα μπορώ να έχω καινούργια ρούχα;
Ναι! Άρα, αυτό είναι το κοινό που απευθύνεται το Zara. Είναι κοπέλες που θέλουν να ακολουθούν τη μόδα και να βγαίνουν έξω, άρα θέλουν να αγοράζουν ρούχα να μη φοράνε τα ίδια και να προσέχουν την εμφάνιση τους.
Αυτό είναι το κοινό του Zara που το μέσο γυναικείο ρούχο κοστίζει 20 ευρώ και το μέσο αντρικό 25 ευρώ ή και αυτές που έχουν συνηθίσει να αγοράζουν συνέχεια που είναι αυτές οι ηλικίες που σας είπα πριν, 15 – 30 που δεν έχουν πολύ υψηλό εισόδημα ακόμα, αλλά θέλουν να αγοράζουν κάθε μέρα και το αγαπημένο τους μαγαζί είναι το Zara.
Άρα, η marketing persona που θα φτιάξω για το site μου θα πρέπει να είναι μια κοπέλα από 25 – 30, όχι 15, να είναι στο ανώτατο άκρο για να μπορέσει να την ακολουθεί κάποιος. Για παράδειγμα η Καινούργιου έχει κοινό σε όλες τις ηλικίες, το αγοραστικό της κοινό αν πήγαινε στο Zara θα ήταν αυτές οι ηλικίες.
Άρα, αν είμαστε στο Zara θα πρέπει να έχουμε μια persona μοντέλο, fashion lover, που είναι αποδεκτή κοινωνικά από 15 – 25 που την ακολουθούν σε ό,τι κάνει και ό,τι φοράει γιατί θέλουν να της μοιάσουν γιατί είναι ωραία, κοινωνική, έχει σεξαπίλ, τη θέλουν όλοι οι άνδρες και ούτω καθεξής. Αυτό είναι η ψυχολογία της αγοράς που πρέπει να δημιουργήσετε μέσα από το blog σας, πολύ απλό.
Θα μου πείτε, εσύ πώς τα γνωρίζεις όλα αυτά, Διβράμη;
Είχα την τύχη να σπουδάσω Marketing στο Λονδίνο, σε ένα κολλέγιο μάλιστα, πανεπιστήμιο τώρα, στο οποίο δίδασκε νούμερο 2 παγκοσμίως στο Marketing από ακαδημαϊκή άποψη, η Brassington.
Και είχα την τύχη να κάνουμε μερικά case studies για τη Benetton όπου ερχόταν τα άτομα από την ίδια την εταιρεία για να φτιάξουμε εμείς το επόμενο marketing plan ή το επόμενο advertising plan idea για τη Benetton.
7 Με το blog κάνουμε οργανικό remarketing
Αυτή είναι η αλήθεια. Μου αρέσει το Marketing, όλοι πρέπει να ασχολούμαστε με το Marketing.
Το Marketing έχει εισέλθει στο Marketing πάρα πολύ, δεν μπορούμε να το διαχωρίσουμε και το τελευταίο πράγμα που θέλω να σας πω, το 7 γιατί πρέπει να βάλω blog στο eshop μου είναι γιατί πρέπει να κάνω remarketing.
Όλοι έχουμε ακούσει το retargeting, το remarketing, να κάνω Google Ads retargeting, αυτός που μπήκε στο eshop και έφυγε να ξαναμπεί και να ξαναβγεί και να δούμε αν θα αγοράσει ποτέ.
Κατά 90% το remarketing είναι αποτυχημένο, αλλά το blogging μπορεί να κάνει πιο πετυχημένο remarketing, γιατί άμα βγαίνει για όλες τις αναζητήσεις γύρω από το αντικείμενο σας το site σας και είναι eshop στη Google με φράσεις κλειδιά και με άρθρα, τότε θα ξαναφέρετε τον χρήστη πίσω πάνω από 7 φορές.
Χρειάζεται κάποιος να σας δει 7 φορές για να σας θυμάται
Ο μαγικός αριθμός είναι το 7. Μετά από 7 φορές κάποιος θεωρεί ότι είστε brand, ότι είστε γνωστή φίρμα και μπορεί να σας εμπιστευτεί για να αγοράσει από εσάς.
Το 85% των αγορών έρχεται από την 7η έως τη 12η επίσκεψη σε ένα eshop.
Προσπαθήστε να φέρετε τον πελάτη πάρα πολλές φορές πίσω για ψύλλου πήδημα για να αγοράσει από εσάς.
Κάντε like, κάντε subscribe, μη ξεχάσετε να αφήσετε το σχόλιο από κάτω με τη λέξη eshop ή blog για να δούμε ότι σας ενδιαφέρει αυτό το περιεχόμενο και να κάνουμε και άλλα βίντεο με τέτοιου είδους περιεχόμενο.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting σας με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.
Η εταιρεία Myip είναι η εταιρεία που σας προτείνω να κάνετε hosting.
Έχει πολύ γρήγορους servers, πολύ καλή εξυπηρέτηση και σίγουρα μπορεί να καλύψει τις δύσκολες ανάγκες του eshop σας.
Θέλετε οργανική ανάπτυξη; Γραφτείτε στο Newsletter μας
Μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο newsletter μας. Κάθε δυο εβδομάδες περίπου στέλνουμε ένα ενημερωτικό δελτίο με πολύτιμο περιεχόμενο. Βλέπετε δε σας κάνουμε προώθηση κάποιου πράγματος, ούτε σας πουλάμε κάτι συγκεκριμένο.
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Απλά σας δίνουμε απλόχερα τις γνώσεις μας, ως ειδικοί στο SEO, για να μπορέσετε να μας εμπιστευτείτε και μετά να μας ζητήσετε προσφορά για προώθηση ιστοσελίδων.
Όποιος θέλει να ζητήσει άμεσα προσφορά προώθησης ιστοσελίδων, να πατήσει στο link που είναι στο βίντεο ή μέσα στο site.
Θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο, την επόμενη εβδομάδα. Γεια σας!
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!