ΓΙΑΤΙ ΤΟ 95% ΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ
Γεια σας φίλοι μου!
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO, αυτό είναι το κανάλι μου στο YouTube και σήμερα θα μιλήσουμε για το γιατί το 95% των ιστοσελίδων αποτυγχάνει και πως θα βρεθείτε στο 5% που είναι πετυχημένες και θα βγάλετε λεφτά από το Internet.
Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, σηκωθείτε από ντιβάνια, από καρέκλες, από καναπέδες από το αυτοκίνητο σας αν ακούτε το βίντεο και κάντε like, κάντε εγγραφή και αφήστε το σχόλιο σας κάτω από το βίντεο ή στο άρθρο άμα βλέπετε αυτό το βίντεο μέσα από το Paramarketing, το site που μιλάει για το internet, για την προώθηση ιστοσελίδων, για το SEO, για την επιχειρηματικότητα στο Internet και διάφορα άλλα θέματα πολύ ενδιαφέροντα της εποχής για να βγάλετε λεφτά από το Internet.
Κερδίστε 50% έκπτωση σήμερα στο hosting
Πριν πάμε παρακάτω, να μιλήσουμε για τους χορηγούς της εκπομπής που είναι η εταιρεία hosting Myip. Κερδίστε 50% έκπτωση σήμερα σε όποιο πακέτο hosting επιλέξετε με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.
Είμαστε συνεργάτες με την εταιρεία Myip, έχω πολλά site για να κάνω hosting εκεί γιατί έχουν πολύ καλό service και πολύ καλές ταχύτητες στο hosting τους.
Επίσης, συνάδουν με το Web Core Vitals update που πρόκειται να γίνουν τον Μάιο από τη Google, γιατί έχουν υψηλή ταχύτητα φόρτωσης και οι 2 από τους 3 παράγοντες που κοιτάει η Google σήμερα είναι η ταχύτητα φόρτωσης και να μην έχουμε προβλήματα στο layout από το site.
Πάμε λοιπόν στο δια ταύτα.
Γιατί το 95% των ιστοσελίδων σήμερα αποτυγχάνει;
Πώς μπορείτε να αποφύγετε την αποτυχία στο Internet άμα ξεκινάτε το πρώτο σας site ή eshop ή οτιδήποτε έχει να κάνει με site στο Internet αυτή τη στιγμή και πώς θα βρεθείτε στο 5% που θα επιβιώσει την επόμενη πενταετία.
Έτσι λένε οι έρευνες, σε όλες τις επιχειρήσεις, σε όλα τα start ups ισχύει η αρχή του Pareto.
Ο Vilfredo Pareto ήταν Ιταλός οικονομολόγος και μαθηματικός, γιατί τα οικονομικά είναι διττή επιστήμη και δίδασκε το 1896 στο Πανεπιστήμιο της Λωζάνης, όπου ανέπτυξε τη θεωρία του 80 – 20 που σημαίνει ότι το 80% των προσπαθειών φέρνει το 20% των αποτελεσμάτων και το 20% των αποτελεσμάτων έρχεται από το 80% των προσπαθειών.
Σημαίνει ότι το 80% των ιστοσελίδων στο Internet αποτυγχάνει και το 20% πετυχαίνει και άμα πολλαπλασιάσουμε το υπόλοιπο 20 *80 μας μένει το 4%, κοντά στο 5%, δηλαδή το 4%περίπου είναι αυτό που έχουν πραγματικά επιτυχία θα επιβιώσουν την επόμενη πενταετία. ενώ το 96% θα εξαφανιστεί από προσώπου γης.
Για να μην την πατήσουμε κι εμείς και μείνουμε σε μια δουλειά που έχει πάρα πολλή ανεργία, θα πρέπει να σκεφτούμε ποιοι είναι αυτοί οι λόγοι που θα μας οδηγήσουν στην επιτυχία και ποιοι είναι αυτοί οι λόγοι που θα μας αποτρέψουν από την αποτυχία σήμερα.
1 Λάθος επιλογή αγοράς στόχου ή market niche
Ο πρώτος λόγος είναι πάρα πολύ σημαντικός και πολύ βαρβάτος λόγος αποτυχίας, είναι η λάθος επιλογή αγοράς στόχου ή market niche. Όταν κάποιος θέλει να ξεκινήσει μια επιχείρηση πρέπει να βρει το αντικείμενο μιας επιχείρησης.
Εμείς δεν είμαστε Ι.Ε.Κ ή Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού για να σας πούμε για παράδειγμα ότι σύμφωνα με την αγορά σήμερα πρέπει να ανοίξετε ανθοπωλείο.
Μα δεν είμαι ανθοπώλης, ούτε μου αρέσουν τα λουλούδια. Ούτε εμένα μ αρέσουν, δηλαδή μου αρέσουν τα λουλούδια αλλά δεν μπορώ να το κάνω γιατί το βρίσκω γυναικεία δουλειά και σαν άντρας το βρίσκω ακατόρθωτο να ασχοληθώ με τα λουλούδια.
Θα το ήθελα, όμως κάποια στιγμή μπορεί να βρω κάποια να συνεταιριστούμε και να ασχοληθεί αυτή με τα λουλούδια, γιατί τώρα δεν γίνεται.
Το επόμενο θέμα που έχετε στην εύρεση του σωστού τμήματος της αγοράς δεν είναι μόνο με τις ευκαιρίες που έχει έξω η αγορά ή τις δυνατότητες που έχετε εσείς σαν άτομο. Έχει να κάνει γενικά ότι πρέπει να βρω κάποιο τμήμα της αγοράς ή μικρό τμήμα της αγοράς.
Μπορεί να είναι η αγορά των αυτοκινήτων γενικά, αλλά η αγορά των αγροτικών αυτοκινήτων να είναι ένα market niche που δεν εξυπηρετεί καλά γιατί πολλοί θέλουν να αγοράσουν Toyota Hilux και δεν υπάρχουν πολλά Hilux σήμερα μεταχειρισμένα, άρα μπορώ να ξεκινήσω μια εταιρεία με εξαγωγές Hilux εφόσον μου αρέσουν και τα αυτοκίνητα που σημαίνει ότι πρέπει και να μου αρέσουν τα αυτοκίνητα και να υπάρχει ανάγκη για να το εξυπηρετήσω καλύτερα.
Μπορεί ήδη να υπάρχουν πολλές μάντρες αυτοκινήτων αλλά να μην έχουν την σωστή εξυπηρέτηση. Για παράδειγμα, πήγα να δω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο γιατί ήθελα να αλλάξω αυτοκίνητο, το Nissan Qashqai συγκεκριμένα Diesel.
Μπαίνω στη μάντρα, ρωτάω αν έχουν Nissan Qashqai, λέω πως θα το δοκιμάσουμε μου λέει δεν γίνεται. Κάτσε ρε φίλε, γουρούνι στο σακί θα αγοράσω; Δεν θα δοκιμάσω το αυτοκίνητο που θα αγοράσω; Λέει θα το πας στον μάστορα να το δει. Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με μεταχειρισμένο αυτοκίνητο έχει διαφορά. Μπορεί να έχει πέσει ο κινητήρας, μπορεί να είναι χαλασμένο, μπορεί να το οδηγήσω και να μην μ’ αρέσει.
Λέει, λείπει ο υπεύθυνος.
Παίρνω επιτόπου τηλέφωνο στη Nissan, μετά από 5 λεπτά το σηκώνει ο πωλητής. Ναι, Nissan, πήρατε τηλέφωνο, θέλετε Qashqai Diesel, πότε θέλετε να το δκομάσετε; Λέω τώρα, σε 10 λεπτά μου λέει ελάτε.
Απίστευτο, μπαίνω στο Nissan Qashqai Diesel το καινούργιο, έκανε 400.000 ευρώ, πανάκριβο όπλο, δεν θέλω να πω κάτι κακό αλλά ήταν πανάκριβο για την αξία που έπαιρνα εγώ από αυτό.
Το perceived customer value ήταν κακό για το Nissan να έχει 26.000 ευρώ το Diesel. Nissan Qashqai Diesel αυτόματο φυσούσε παιδιά, φυσούσε. Το δοκιμάζω, λέω πόσο κάνει και μου λέει ο πωλητής δεν το πουλάμε. Λέει έχω Diesel με κιβώτιο.
Λέω αυτόματο θέλω. Ναι, άμα το δώσουμε να σου στείλω μια προσφορά. Εγώ λέω 26.000 ευρώ γι’ αυτό το αμάξι δεν τα δίνω, ξέχασε το. Θα πάρω από το εξωτερικό αυτό που θέλω και να θα πάρω αυτό που θέλω ακριβώς.
Οπότε, η Nissan προσπάθησε να με εξυπηρετήσει, αλλά δεν κάλυψε όλη την ανάγκη που σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή ο κόσμος ψάχνει να βρει ποιοτικά αυτοκίνητα Diesel και το Nissan Qashqai Diesel αυτόματο είναι νούμερο 1 σε πωλήσεις στην αγορά, αλλά δεν εξυπηρετείται 100% από την αγορά. Άρα είναι ευκαιρία όποιος έχει αγάπη για τα αυτοκίνητα να κάνει κάτι τέτοιο. Προσοχή, αυτό ισχύει για τα πάντα.
Μπορούμε να βρούμε παντού ευκαιρίες στην αγορά για πράγματα και υπηρεσίες που δεν εξυπηρετούνται καλά ή δεν είμαστε ενημερωμένοι.
Το ίδιο συμβαίνει και στο Internet.
Άμα είμαστε ενημερωτικό site, όπως είμαστε εμείς, το Paramarketing έχει να κάνει με τα πάντα γύρω από το SEO.
Πριν από χρόνια, όταν ξεκινούσα πάλι το SEO το 2013 τον Αύγουστο όταν ήμουν φαντάρος στην Α’ Στρατιά Λάρισας, βυσματικός, που έμπαινα 6:30 το πρωί και έβγαινα 10:30 για να βγω έξω να δουλέψω σε μια εταιρεία με φωτοτυπικά που δούλευα εκείνη τη στιγμή και έκανα service και παράλληλα να κάνω και το site της εταιρείας και το δικό μου.
Τότε, έγραψα τον Οδηγό για το SEO, γιατί έψαξα στο Internet και δεν βρήκα κανέναν οδηγό το 2013 που να λέει τι πρέπει να κάνει κάποιος άσχετος για να βγει στην Google, να βγάλει λεφτά από το Internet, να κάνει πωλήσεις.
Αισθανόμουν ότι κάτι δεν πάει καλά με την ελληνική αγορά. Όχι ότι τώρα εξυπηρετείται, κι εμείς κάνουμε τα πάντα, αλλά δεν σημαίνει ότι εξυπηρετούμε 100% την αγορά.
Έγραψα τον Οδηγό SEO, γιατί μου άρεσε η Πληροφορική.
Είχα σπουδάσει Marketing, ήμουν μια ζωή στην Πληροφορική. Από μικρό παιδί μου άρεσε η πληροφορία γενικά, γιατί είχα πολύ ταχεία απόκριση και απόκτηση της πληροφορίας.
Ήμουν καθηγητής Πληροφορικής, ήξερα σε βάθος τα θέματα του Internet, του SEO, της προώθησης ιστοσελίδων που πάσχει η αγορά και έβγαλα τον Οδηγό. Μπορείτε να πάρετε τον Οδηγό αν γραφτείτε στο newsletter μου, οπότε μην το ξεχάσετε.
Γραφτείτε στο κανάλι μας στο YouTube
Επίσης, βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές σε αυτό το κανάλι επιτέλους, μετατοπιζόμαστε πιο πολύ στα επιχειρηματικά θέματα που έχουν πιο πολύ ενδιαφέρον, γιατί αν μιλήσουμε μόνο για τα τεχνικά θέματα του SEO, θα μείνουμε μόνο εγώ και εσείς που με βλέπετε κάθε μέρα, το ξέρω. Κάντε like, κάντε εγγραφή στο newsletter μου, κάντε subscribe.
Κάθε 15 μέρες στέλνουμε κάποιο ενημερωτικό newsletter με επιχειρηματικά θέματα και πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet.
Έτσι ξεκίνησα και σιγά σιγά άρχισα να ανεβαίνω στην Google και άρχισα να εξυπηρετώ μια αγορά στόχο που ήταν κομμένη και ραμμένη για μένα.
Δεν ήταν η αγορά του Internet, αλλά η αγορά του SEO. Υπάρχει το Google Ads, το Facebook Ads, το Digital Marketing, η κατασκευή ιστοσελίδων, όλα αυτά που τα κάνουν οι εταιρείες μαζί κι εγώ είπα όχι εμείς κάνουμε μόνο SEO και σήμερα είμαστε εστιασμένοι στο SEO γιατί είμαστε SEO Agency, δεν κάνουμε τα πάντα.
Μπορεί να κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδων αναγκαστικά, γιατί το 95% που θα αποτύχει αν δεν έρθει σε εμάς χρειάζεται ανακατασκευή για να ανέβει στην Google.
2 Κακό προϊόν ή η κακή υπηρεσία
Πάμε στον νούμερο 2 παράγοντα αποτυχίας που είναι το κακό προϊόν ή η κακή υπηρεσία.
Κανείς δεν θέλει κάτι άχρηστο ή μια κακή υπηρεσία.
Πάντα φροντίστε αυτό το προϊόν που πουλάτε ή αυτή η υπηρεσία που παρέχετε να είναι παραπάνω από τον ανταγωνισμό. Θα σας δώσω ένα μικρό παράδειγμα.
Είχα πάει πριν από λίγο καιρό σε μια ψησταριά εδώ στη Λάρισα, δεν λέω πότε γιατί είμαστε σε καραντίνα, που έχει τέλεια κοντοσούβλια, αρνιά και μου έβαλε μια μερίδα κοντοσούβλι με σαλάτες και όλα.
Έρχεται μετά από ιδιοκτήτης και μου λέει αν έμεινα ικανοποιημένος. Το φαγητό ήταν τέλειο, αλλά είπα όχι. Μου λέω γιατί, λέω ήθελα να με κεράσετε και μια σόδα. Αυτός λέει αυτό είναι το λιγότερο, το φαγητό είναι το θέμα.
Ο πελάτης είναι ανικανοποίητος πάντα.
Αγόρασε κάτι, αλλά αισθάνεται ότι θέλει κάτι παραπάνω. Όλοι θέλουμε κάτι περισσότερο, οπότε πρέπει πάντα να κάνετε τη διαφορά. Προσπαθούμε κι εμείς να κάνουμε την διαφορά όσο περισσότερο γίνεται συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.
Σε κάποιους φαίνεται, σε κάποιους δεν φαίνεται, σε κάποιους πετυχαίνει, σε κάποιους όχι, αλλά στο μεγαλύτερο ποσοστό πετυχαίνει γι’ αυτό είμαστε και εδώ. Οπότε κι εσείς πρέπει να φροντίσετε το προϊόν σας να είναι ανώτερο και να μην μπορεί να το φτάσει κανένας στην αγορά.
Αυτό είναι τεράστιο προσόν στην αγορά. Θυμηθείτε η ποιότητα μένει, η τιμή ξεχνιέται.
3 Κακή ποιότητα εξυπηρέτησης
Πάμε στο νούμερο 3 που είναι η ποιότητα εξυπηρέτησης, το είπα και στο νούμερο 1. Ένα site σήμερα θα πρέπει να παρέχει εξυπηρέτηση στον πελάτη. Τι θέλει να βρει στο site σας ο πελάτης.
Βρείτε κάτι που δεν εξυπηρετείται από άποψη πληροφορίας στην αγορά.
Άμα είστε site για το SEO, βρείτε ποια θέματα δεν υπάρχουν και γράψτε τα εσείς για να ανεβείτε στην Google και εξυπηρετήστε καλύτερα την ανάγκη του χρήστη για πληροφόρηση.
Βρείτε την πληροφορία και κάντε την όλο και πιο περιεκτική και καλύτερη για τον χρήστη που θα διαβάσει όλα τα άλλα site που δεν υπάρχουν, όπως για παράδειγμα αυτό το άρθρο αυτό που είναι για το γιατί το 95% των ιστοσελίδων αποτυγχάνει και πώς να είστε στο 5% που θα πετύχει.
Έψαξα στο Internet και δεν βρήκα κάτι που να με καλύπτει, ήταν όλα τηλεγραφικά. Δεν υπήρχε κάποιο άρθρο σταθμός 2.500 με 5.000 λέξεις ή ένα βίντεο μισής ώρας που να είναι αναλυτικότατο που να λέει τα πάντα.
Οτιδήποτε χρειάζεστε σήμερα για να πετύχετε στο Internet.
Καθίστε γράψτε τα και το επόμενο είναι να τα εφαρμόσετε τώρα ώστε να μην τα ξεχάσετε. Το Internet, το SEO και η επιχειρηματικότητα σήμερα είναι να κάνω πράγματα, όχι να μάθω και να κάθομαι αλλά να κάνω.
4 ‘Ελλειψη brand και το κακό brand name
Το νούμερο 4 που είναι λόγος αποτυχίας είναι η έλλειψη brand και το κακό brand name. Κι εγώ στο site μου το Paramarketing το λογότυπο το έφτιαξα το 2015, δυο χρόνια μετά αφού ξεκίνησα ξανά.
Ποιος ο λόγος που δεν είχα καθόλου;
Το site ήταν προσωποπαγές οπότε ήταν personal branding περισσότερο, οπότε κι αυτό είναι πολύ σημαντικό. Αν δεν έχω personal branding, πρέπει να έχω πολύ δυνατό brand για να είναι ολοκληρωμένο, καλό και ξεκάθαρο.
Για παράδειγμα δείτε το λογότυπο της Mercedes, είναι το λογότυπο της ειρήνης και το θυμάστε. Ο κύκλος με το αστέρι της Στουτγάρδης. Αντίθετα, άμα σας πω για το σήμα της Škoda δεν μπορείτε να το περιγράψετε.
Είναι σαν πουλί, σαν βέλος, δεν είναι ξεκάθαρο.
Οπότε χρειαζόμαστε ένα καλό branding και σχεδιαστικά και να προσδίδει τις ποιότητες που θέλουμε να προσδώσει στον πελάτη, να μην είναι κουκούρουκου.
5 Κακό Marketing ή έλλειψη Marketing
Και πάμε στον πέμπτο λόγο που είναι το κακό Marketing ή έλλειψη Marketing, δηλαδή ξεκινάω ένα site σήμερα και δεν έχω καθόλου Marketing, καθόλου SEO, τίποτα που να λέει κάντε share, κάντε like ή κάποιος λόγος που να συνδεθεί κάποιος με εμένα.
Ας πούμε ότι έχω ένα site πληροφοριακό, ενημερωτικό.
Γράφω μοναδικά άρθρα, δεν αντιγράφω, δημοσιογραφικά, αναλύσεις, αλλά δεν τα κοινοποιώ στο Facebook, δεν έχω ακολούθους στο Internet, δεν έχω κανάλι στο YouTube, δεν έχω newsletter για να στέλνω κάθε τόσο ένα ενημερωτικό δελτίο σε όσους θέλουν να γραφτούν και να ενημερώνονται από εμένα.
Το 20% είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να παράξω περιεχόμενο στο Internet και το 80% είναι Marketing, προώθηση περιεχομένου στο Internet για να δουν όσα περισσότερα μάτια γίνεται αυτό το περιεχόμενο.
Η επιτυχία είναι αποτέλεσμα μαζικής έκθεσης. Μη φοβάστε να εκτεθείτε μαζικά.
Όσος περισσότερος κόσμος, τόσο καλύτερα.
Άμα ψάχνετε να βρείτε γυναίκα, θα πρέπει να εκτεθείτε σε χιλιάδες γυναίκες για να βρείτε αυτή που ταιριάζετε. Αν ψάχνετε πελάτες, θα πρέπει να εκτεθείτε σε χιλιάδες πελάτες για να σας δούνε και να βρείτε έναν πελάτη που σας ενδιαφέρει και να μείνετε μαζί του.
6 Κακό SEO ή η έλλειψη SEO
Το ίδιο πράγμα ισχύει και στο 6 που είναι το κακό SEO ή η έλλειψη SEO. Κάνω ένα site και δεν έχω καθόλου SEO, καθόλου. Αυτό μου στερεί τα οργανικά αποτελέσματα της Google που είναι η καλύτερη μορφή επισκεψιμότητας.
Η οργανική μορφή επισκεψιμότητας από την Google είναι η καλύτερη μορφή επισκεψιμότητας σήμερα. Είναι η παθητική και εστιασμένη επισκεψιμότητα.
Το κακό SEO φέρνει τα ίδια αποτελέσματα με την έλλειψη του SEO.
Αυτό σημαίνει ότι θα χάσω ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της αγοράς.
Το site μου, το Paramarketing, βασίζεται 100% στο SEO, σε ό, τι έχει κάνει μέχρι τώρα.
Ελάχιστες φορές έχουμε κάνει διαφημίσεις που δεν πέτυχαν στο Google Ads ή στο Facebook Ads, αλλά αισθάνομαι ότι είναι καλύτερο να κάνω ένα βίντεο ή να γράψω ένα άρθρο παρά να κάνω διαφημίσεις στο Google Ads ή στο Facebook Ads.
Το κακό SEO ή η έλλειψη SEO είναι παράγοντας αποτυχίας ενός site, χρειάζεστε το SEO μαζί με όλα αυτά που σας είπα προηγουμένως.
7 Κακό design ή καθόλου web design
Νούμερο 7, κακό design ή καθόλου web design ή γενικά design στο site. Να έχουμε πολύπλοκα χρώματα ή έλλειψη καινούργιων χώρων ή πολύ συμφορημένο site ή το design να είναι παρωχημένο.
Χρειαζόμαστε καλό design, να είναι ξεκούραστο το site μας. Να βλέπει ο χρήστης ότι είναι επαγγελματικό το site, όχι ότι το φτιάξατε εσείς στο πόδι, εκτός κι αν είστε web designers.
Πάλι μπορεί να μην το πετύχετε γιατί πάρα πολλοί web designers το βλέπουν πολύ σχεδιαστικά, αντί να κάνετε ένα site για τον κόσμο, το κάνετε για σας.
Προσοχή μην πέσετε σ’ αυτή την παγίδα.
8 Χαμηλό ποσοστό διακράτησης πελατών, customer retention
Και πάμε στο 8 που είναι χαμηλό ποσοστό διακράτησης πελατών, customer retention.
Η αξία του πελάτη δεν είναι να αγοράσει μια φορά από σας, αλλά κάθε μήνα ή κάθε μέρα από σας και να τον κρατήσετε για όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται. Οι εταιρείες που είναι πάρα πολύ πετυχημένες, όπως η Coca Cola, έχουν ποσοστό διακράτησης πάνω από 90%, το customer loyalty δηλαδή.
Ο πελάτης θα συνεχίσει να αγοράζει Coca Cola από αυτή Coca Cola Light ή γενικά ό, τι έχει σχέση με την Coca Cola. Είναι πολύ σημαντικό να βρείτε πελάτες που θα μείνουν σε εσάς γιατί τους εξυπηρετείτε καλύτερα και γιατί ταιριάζετε χημικά.
Ακόμη και μεγάλα brand, όπως ο Zara, κάνουν συνέχεια διαφημίσεις και προσπαθούν συνέχεια να βελτιώσουν τα προϊόντα, το περιβάλλον, τις υπηρεσίες για να αυξηθεί η διακράτηση πελατών όσο το δυνατόν περισσότερο, γιατί ξέρουν ότι όσοι περισσότεροι ξαναγοράσουν τόσα περισσότερα λεφτά θα βγάλουν.
Το κόστος απόκτησης ενός πελάτη είναι μεγαλύτερο από το κόστος διατήρησης του.
Πολλές φορές άμα χάσουμε έναν πελάτη χρειάζεται να βρούμε άλλους 17 για να ξαναεπιστρέψει αυτός ο πελάτης σε εμάς, σύμφωνα με στατιστικές Marketing.
9 ‘Ελλειψη εστίασης
Και πάμε στο 9 που είναι η έλλειψη εστίασης. Η εστίαση στο μαγαζί ή την επιχείρηση μας είναι πολύ σημαντική για να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε αυτό το μαγαζί και τις υπηρεσίες του.
Όπως η απεστίαση και η ενασχόληση με πάρα πολλά πράγματα, δηλαδή όταν έχω πολλά καρπούζια κάτω από μια μασχάλη, κάνω ένα site και ένα ακόμη site είναι παράγοντας αποτυχία.
Γιατί;
Άμα βάλω το 100% των δυνάμεων μου σε ένα site, όπως το δικό μου έχω περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.
Αν όμως διασπάσω τον εαυτό μου στα 2 κι έχω 2 site, έχω βάλει 50% προσπάθειας στο ένα και 50% προσπάθειας στο άλλο, άρα έχω πιθανότητες 50% να αποτύχω.
Άμα θέλω να κάνω πολλά site μπορώ;
Ναι, απλά πρέπει να εστιαστώ για 1 – 2 χρόνια μέχρι να πετύχει κάποιο site και μετά να εστιαστώ σε κάτι άλλο. Για παράδειγμα, ως ομάδα έχουμε εστιαστεί σαν ομάδα στο YouTube. Δ
εν κάνω βίντεο στο Facebook που και εκεί υποστηρίζει ή στο Instagram. Είμαστε αποκλειστικά εστιασμένοι στην παραγωγή βίντεο στο YouTube και παραγωγή περιεχομένου για το site.
Διπλό περιεχόμενο, όχι με την κακή έννοια, αλλά ότι υπάρχει σε 2 μορφές και σε βίντεο και σε άρθρο. Μπορείτε να το έχετε μόνο σε βίντεο, να το βάζετε στο site μέσω της ενσωμάτωσης του YouTube.
Έχουμε εστιάσει σε ένα πράγμα μέχρι να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές στο YouTube, γι’ αυτό βοηθήστε μας αν σας αρέσει το βίντεο. Κάντε subscribe, like, αν σας αρέσει το βίντεο και συστήστε το και στους φίλους σας.
10 Έλλειψη εργατικότητας
Πάμε στο νούμερο 10 που είναι η έλλειψη εργατικότητας, η έλλειψη δουλειάς. Πάρα πολλοί νομίζουν ότι το site τους είναι χαβάς, το κάνουν, το αφήνουν και πάνε για ύπνο. Μετά από λίγο έρχονται και λένε θέλω να το προωθήσω.
Πού και πώς; Χρειάζεται να γίνονται κάποια πράγματα.
Το σημαντικότερο είναι να ανανεώνουμε το site μας, δηλαδή να σηκώσουμε τα μανίκια και να βάλουμε καινούργια προϊόντα, καινούργια άρθρα, καινούργιες προσφορές, να φτιάξουμε βίντεο, newsletter, να φτιάξουμε χρήσιμα πράγματα.
Μπορείτε να βρείτε χρησιμότητα παντού, αλλά άμα είστε τεμπέλης δεν μπορείτε να βρείτε χρησιμότητα πουθενά.
Δεν είναι για σας η επιχειρηματικότητα, γιατί το 95% της επιχειρηματικότητας είναι ιδρώτας και κούραση και 5% οι ιδέες που βρίσκουμε αλλά πρέπει να γίνει δουλίτσα, να βάλετε πλάτη.
11 Έλλειψη οράματος ή ηγεσίας
Και πάμε στο 11 που είναι πολύ σημαντικό και το τελευταίο εδώ που είναι η έλλειψη οράματος ή ηγεσίας.
Ξεκινάω ένα site σήμερα χωρίς να έχω ξεκάθαρο όραμα για την επόμενη δεκαετία.
Θα πρέπει πριν ξεκινήσω το site μου να έχω ένα στρατηγικό πλάνο Marketing ή να έχω ένα χαρτί και να γράψω τι θέλω να είναι το site αυτό, που θέλω να φτάσει στην επόμενη δεκαετία, ποιοι είναι οι στόχοι πωλήσεων, ποιοι είναι οι στόχοι εσόδων, ποια είναι τα περιθώρια εσόδων, πως θα κάνω διαφήμιση, αν θα προσλάβω προσωπικό και πόσο, τι περιεχόμενο θα έχω, ποια είναι η αποστολή του site μου, ποιοι είναι οι πελάτες μου, το target group μου.
Όλα αυτά θα πρέπει να τα έχω γραπτώς και να τα βελτιώνω σιγά σιγά.
Επίσης, αν χρειαστώ στο μέλλον να αυξήσω τα έσοδα μου θα χρειαστεί να προσλάβω κόσμο ή να συνεργαστώ με συνεργάτες, άρα θα πρέπει να ηγηθώ και να τους δείξω το παράδειγμα το τι πρέπει να κάνουν για να βοηθήσουν εμένα και τους πελάτες.
Πώς θα μπορέσετε να βρεθείτε στο 5% και να μην αποτύχει το site σας την επόμενη πενταετία.
Πιστεύω ότι άμα εφαρμόσετε αυτά τα 11 που σας είπα αυξάνετε κατά πολύ τους παράγοντες επιτυχίας του site σας.
Ωστόσο, να κάνω ένα site μόνο και να κολλήσω στην αποτυχία και να μην κάνω κάτι καινούργιο είναι κι αυτό τεράστιο πρόβλημα αποτυχίας γιατί αποτυχημένος είναι αυτός που σταμάτησε να προσπαθεί.
Μπορεί να αποτύχατε στο πρώτο site, αλλά οι στατιστικές λένε ότι επιτυγχάνουν καλύτερα όσοι κάνουν δεύτερο site και τρίτο site γιατί ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, είναι στον αυτόματο πιλότο και έχουν την εμπειρία να κάνουν όλα αυτά που ανέφερα προηγουμένως.
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές
Αυτά για σήμερα.
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές.
Κάντε like, κάντε subscribe, αφήστε το σχόλιο σας. Κάντε binge watch δηλαδή δείτε όλα τα άλλα βίντεο που έχω για το SEO, την επιχειρηματικότητα, το Internet, το Affiliate Marketing και μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο newsletter μου για το SEO, την επιχειρηματικότητα και το Internet Marketing.
Θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο, γεια σας!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!