ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ! ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΡΕΣΜΟ ΤΩΝ ESHOP;
Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO και ιδιοκτήτης αυτού του καναλιού στο YouTube που μιλάει για το SEO, την προώθηση ιστοσελίδων, το Affiliate Marketing, το Internet Marketing και γενικά την επιχειρηματικότητα.
Στο σημερινό βίντεο θα μιλήσουμε για το όχι άλλο κάρβουνο στα eshops παιδιά.
Όχι άλλο κάρβουνο, σταματήστε το να κατέβουμε τώρα.
Αποφύγετε τις κορεσμένες επενδύσεις
Σε προηγούμενο βίντεο είχα μιλήσει για την φούσκα των eshops, γιατί όπως καταλαβαίνετε η αγορά λειτουργεί σε κύκλους.
Λίγοι αντιλαμβάνονται ότι η οικονομία λειτουργεί σε κύκλους και όπως παλιά είχαμε τις καφετέριες που άνοιγαν παντού καφετέριες franchise Mikel, δεν έχω κάτι με το Mikel απλά θέλω να δώσω παράδειγμα ότι το Mikel έπιασε το κύμα της ανόδου της καφετέριας, του trend του καφέ και είναι brand name πλέον, γιατί πίναμε καφέ από οπουδήποτε και φραπέ από το John Top και γίναμε ευρωπαίοι και πίναμε freddo.
Τον freddo τον καθιέρωσε στη Λάρισα, γιατί από εδώ είναι και σε όλη την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον κόσμο σύντομα.
Όμως, αυτός ο κύκλος του καφέ έχει κλείσει γιατί άνοιξαν χιλιάδες αλυσίδες franchise καφέ σαν μανιτάρια και πλέον είναι ασύμφορο να ανοίξει κάποιος μια καφετέρια. Σκεφτείτε το ίδιο πράγμα στα eshop.
Επ’ αφορμής με το e-lianiko, το πρόγραμμα που αναμένεται να εγκριθεί γιατί έχει βγει και μπορείτε να κάνετε αίτηση αυτή τη στιγμή, είναι να δημιουργηθούν γύρω στα 16.000 eshops, χωρίς να υπάρχει καμία φυσική ανάγκη στην αγορά να αποκτήσουμε αυτά τα είδη γιατί δεν υπάρχει το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών, δεν υπάρχουν δυνάμει αγορές και όπως ξέρετε είμαστε και εν μέσω μιας οικονομικής κρίσης λόγω lockdown.
Τι γίνεται τώρα με το κάρβουνο των eshops;
Τα eshop έχουν σκρουτζοποιηθεί
Αντί να φρενάρει η αγορά, να πούμε παιδιά υπάρχουν πάρα πολλά eshops, έχουν σκρουτζοποιηθεί οι τιμές.
Σ’ αυτό το βίντεο περιγράφω την σκρουτζοποίηση των eshops, γιατί όταν έχω πάρα πολλά eshops και είναι τα ίδια είδη, οι τιμές πέφτουν για να ανταγωνιστούν τα μαγαζιά μεταξύ του, γιατί δεν έχουμε ανταγωνισμό διαφοροποίησης, αλλά ανταγωνισμό τιμών ή πόλεμος τιμών, ο οποίος είναι το χειρότερο είδος ανταγωνισμού για μια επιχείρηση, δεν βοηθάει στην βιωσιμότητα της και οδηγεί στην διαστρέβλωση της αγοράς.
Ωστόσο, οι λίγοι επιχειρηματίες που θέλουν να κάνουν eshops σήμερα θα πρέπει να προσανατολιστούν σε κάποια λύση που να είναι σωστή.
Όταν λέω οι λίγοι επιχειρηματίες είναι γιατί παρ’ όλα αυτά μπορεί να γίνουν 16.000 καταστήματα με eshop, είναι χιλιάδες καταστήματα που δεν θα κάνουν ποτέ eshop, γιατί ασχολούνται με κάποιο είδος που δεν μπορεί να πουληθεί ή γιατί οι ίδιοι είναι παραδοσιακοί ή είναι κάποιας ηλικίας και δεν μπορούν να κάνουν.
Όμως, για όλους τους άλλους που μπορούν να κάνουν και μπορούν να αντιληφθούν την τεχνολογία, υπάρχουν τα εξής προβλήματα παρακάτω:
- Το πρώτο είναι ότι δεν επιλέγουν το σωστό eshop που πρέπει να επιλέξουν, τη σωστή πλατφόρμα που πρέπει να επιλέξουν.
- Το δεύτερο είναι ότι ακόμη κι αν επιλέξουν τη σωστή πλατφόρμα δεν αντιλαμβάνονται ότι η ηλεκτρονική αγορά είναι κανονική αγορά, δηλαδή ότι το eshop είναι κανονικό κατάστημα.
Είναι σαν να ανοίγω ένα φυσικό υποκατάστημα σε ηλεκτρονική μορφή αυτή τη στιγμή π.χ. έχω ένα κατάστημα στο Περιστέρι και ανοίγω ένα στη Νέα Σμύρνη. Αντί να ανοίξω ένα νέο κατάστημα στη Νέα Σμύρνη και να έχω τα διπλάσια έξοδα, θα ανοίξω ένα eshop.
Ναι αλλά πάλι θα αυξήσω τα έξοδα μου, για να προσελκύσω νέα έσοδα. Άμα δεν αυξήσω τα έξοδα για το eshop, που κατά 50 με 80% είναι στο Marketing, δεν θα κάνω τίποτα στο Internet. Αυτό δεν το καταλαβαίνει πολύς κόσμος, νομίζει ότι το eshop είναι αέρας κοπανιστός, το αντιμετωπίζει σαν αέρα κοπανιστό και έχει τα αποτελέσματα αέρα κοπανιστού.
Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, κάντε like, κάντε subscribe στο κανάλι μου δηλαδή εγγραφή, πατήστε το κουδουνάκι για να παίρνετε τις ειδοποιήσεις γιατί κάθε βδομάδα ανεβάζουμε πάρα πολλά βίντεο που είναι για την επιχειρηματικότητα και το SEO και το Internet Marketing.
Όπως βλέπετε σήμερα έχουμε νέα κάμερα, την Canon EOS M50, γιατί η παλιά που είχαμε και γυρίσαμε πάνω από 250 βίντεο σε ένα χρόνο, η Nikon DX5300 DSLR, τα παίξε.
Χάλασε για δεύτερη φορά το διάφραγμα και θέλω να σας πω μην πάρετε τέτοια κάμερα, αν θέλετε να ξεκινήσετε καινούργιο κανάλι στο YouTube, μπορεί να είναι από τις πιο φθηνές αλλά χρειάζεται συνέχεια να φτιάχνετε το διάφραγμα, γιατί είναι ελαττωματική.
Την πρώτη φορά που το έφτιαξα μόνος μου μια ώρα με κατσαβίδια και άλλα εργαλεία που έχω, ως παλιός τεχνικός υπολογιστών που ασχολούμαι με το αντικείμενο από το 1998 είμαι λίγο πιο μεγάλος απ’ ότι νομίζετε, και προσανατολιστείτε σε μια κάμερα σαν την Canon EOS M50 που είναι mirrorless, δηλαδή δεν έχει φακούς και διαφράγματα να κολλάνε, όπως έκανα κι εγώ και βλέπετε δεν έχουμε πρόβλημα και στην εστίαση γιατί με την παλιά στο autofocus χάναμε τα αυγά και τα πασχάλια.
Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting!
Επίσης, θα μιλήσω για τον χορηγό.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting με την Myip με τον κωδικό PARAMARKETING50.
Οποιοδήποτε πακέτο hosting μπορείτε να το πάρετε εφ’ όρου ζωής με τον κωδικό PARAMARKETING50.
Η εταιρεία Myip είναι μια εταιρεία ελληνική που έχει servers στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και μπορείτε να βάλετε όποιο site θέλετε. Έχει επίσης απίστευτες ταχύτητες φόρτωσης, απίθανους light speed servers και θα μείνετε έκπληκτοι με τη διαφορά.
Επίσης, είναι πολύ καλή για το επόμενο Google Update, γιατί θα σας προστατέψει από το Web Core Vitals update που θα γίνει τον Μάιο του 2021.
Οι 2 από τους 3 παράγοντες του Web Core Vitals update έχουν να κάνουν και με το hosting, οπότε όσο πιο γρήγορο το hosting σας τόσο καλύτερα θα πάει το site σας στην Google και θα τόσα περισσότερα έσοδα θα έχετε.
Πάμε πάλι στα eshop.
Ποια πλατφόρμα eshop θα πρέπει να διαλέξουμε;
Δεκάδες πλατφόρμες, χιλιάδες ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, λες και δεν υπάρχουν σωστές πλατφόρμες σήμερα ή λες και δεν υπάρχει ενημέρωση για το ποια πλατφόρμα θα διαλέξετε για το eshop.
1 WooCommerce
Έρχομαι στο νούμερο 1, το WooCommerce.
Το WooCommerce είναι το eshop του WordPress, είναι μάλλον το πρόσθετο που δημιουργεί το WordPress.
Υπάρχουν πάρα πολλά πρόσθετα που κάνουν το WordPress σε eshop, αλλά το επικρατέστερο, το καλύτερο στην αγορά είναι το WooCommerce.
Αυτό προτιμούμε, σ’ αυτό φτιάχνουμε eshop και αυτό προτείνουμε σε όλους αδιακρίτως, πλην ορισμένων εξαιρέσεων που θα πω στο τέλος αφού σας παρουσιάσω κι άλλους 7 ανταγωνιστές που έχω βρει.
2 Joomla VirtueMart ή το Eshop
Ο πρώτος ανταγωνιστή είναι το Joomla με το VirtueMart ή το Eshop.
Το Joomla έχει τα λεγόμενα extensions, επεκτάσεις που είναι ανάλογα με τα plug-in του WordPress και το VirtueMart είναι το επικρατέστερο για να φτιάξετε eshop με το Joomla.
Δυστυχώς, έχει πρόβλημα χρηστικότητας, δεν το συστήνω γιατί το Joomla είναι πάρα πολύ προγραμματιστικό, πρέπει να έχετε προγραμματιστικές γνώσεις για να το εγκαταστήσετε, ενώ το WooCommerce είναι πάρα πολύ απλό και μπορείτε να το εγκαταστήσετε πιο εύκολα.
Επίσης, διάφορα προβλήματα στα Updates που το Joomla δεν τα έχει λύσει μέχρι στιγμής που σημαίνει ότι στο επόμενο update Κινδυνεύετε να χάσετε όλο το site και να το ξαναφτιάξετε όλο από την αρχή.
Φανταστείτε να έχετε ένα eshop με , 2 -3 χιλιάδες, 5.000 προϊόντα και να πρέπει να κάνετε update στην καινούργια έκδοση και να χάσετε ότι έχετε και δεν έχετε, ενώ το eshop δουλεύει.
Τρελός πονοκέφαλος, δεν το συστήνω.
3 OpenCart
Πάμε στην τρίτη επιλογή που είναι το OpenCart.
Πάρα πολλοί νομίζουν ότι το OpenCart είναι το eshop γιατί είναι φτιαγμένο για eshop, γιατί το OpenCart είναι μια εφαρμογή που είναι φτιαγμένη για eshop, γιατί δεν έχει φτιαχτεί για blog ή site και έτσι πέφτουν στην παγίδα του OpenCart που είναι από τα πιο λάθος eshop που έχω βρει μέχρι σήμερα.
Θα μου πείτε πως το λες αυτό, όλοι χρησιμοποιούν το OpenCart για το eshop τους.
Σέβομαι όλους τους συναδέλφους, έχουν όλοι δικαίωμα στον ήλιο και να βγάλουν το ψωμί τους, αλλά δεν προτείνω σε κανέναν μα κανέναν να μπει σε OpenCart.
Γιατί; Προβλήματα hacking που είχαν παλιότερα στον κώδικά.
Είχε πέσει το OpenCart, είχαν πέσει πάρα πολλά site, είχαν βγάλει updates να διορθώσουν την κατάσταση και το δεύτερο είναι τα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google, το SEO του OpenCart που δεν είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει και θα νικήσετε ένα site σε WooCommerce.
Θα μου πείτε κάποιοι, υπάρχουν πολλά site σε OpenCart που βγαίνουν πιο πάνω από το δικό μας που είναι σε WooCommerce.
Η απάντηση είναι ότι κάποια site σε OpenCart μπορεί να βγαίνουν πιο πάνω από εσάς γιατί είναι πιο παλιά και έχουν πιο πολλά backlinks, αλλά δεν έχετε κάνει τίποτα στο SEO για να το ξεπεράσετε. Αν κάνετε σωστό SEO στο WooCommerce, δεν υπάρχει πιθανότητα να σας κερδίσει κανένα eshop παγκοσμίως, μα κανένα.
4 CS-Cart
Πάμε στο 4, CS-Cart.
Ένα άλλο eshop παραπλήσιο με το OpenCart, έχει τα ίδια προβλήματα με το OpenCart και δεν μπορεί να ξεπεράσει στο SEO το WordPress και το WooCommerce. Οπότε, κι αυτό δεν αποτελεί επιλογή.
5 Magento
Πάμε στο νούμερο 5 που είναι το Magento.
Το Magento είναι ένα eshop που είναι πάρα πολύ γνωστό, έχει πάρα πολλά χρόνια και το WooCommerce μοιάζει πάρα πολύ με αυτό και υπάρχουν πάρα πολλά θέματα που παίζουν και στο Magento και στο WooCommerce.
Ποια είναι τα προβλήματα του;
Το Magento έχει τριπλάσιο κόστος εγκατάστασης γιατί παίζει μόνο σε VPS και έχει πολύ βαριά εγκατάσταση.
Το δεύτερο είναι ότι δεν έχει τόσο καλό SEO όσο το WooCommerce, δεν έχει γενικά τόσο καλό SEO.
Το τρίτο είναι ότι το blog του είναι λίγο περίεργο και ότι πολλά Magento χρησιμοποιούν WordPress για blog.
Και το τέταρτο είναι ότι κοστολογικά είναι πολύ δύσκολο ένα μικρό μαγαζάκι να ανταπεξέλθει στο Magento, γιατί υποτίθεται ότι έχει φτιαχτεί για μεγάλα eshop λες και το WooCommerce δεν έχει φτιαχτεί για μεγάλα eshop.
Δεν το προτιμώ, δεν θα το συνιστούσα και όσοι έχετε Magento σκεφτείτε να πάτε σε WooCommerce, για να δείτε άσπρη μέρα και να μειώσετε το κόστος του eshop σας κατά 300%. Έτσι είναι, γιατί ένα θέμα στο WordPress μπορεί να έχει 60 ευρώ, ενώ στο Magento 180 για το ίδιο θέμα χωρίς αιτία και αφορμή.
Οπότε είναι ασύμφορο και πιστεύω ότι θα εγκαταλειφθεί κι αυτό με τον καιρό.
6 Custom Eshop
Πάμε στο έκτο που είναι το custom eshop, δηλαδή το eshop ανοιχτού ή κλειστού κώδικα που το φτιάχνω μόνος μου. Πάω σε μια ομάδα προγραμματιστών, φτιάχνουνε κώδικα, το cart το καλάθι αγορών, φτιάχνουνε τα προϊόντα, τις σελίδες μέσα.
Ό λόγος που δεν το προτιμούμε είναι το κοστολόγιο. Το κοστολόγιο είναι 4 φορές πιο πάνω από το WooCommerce. Ο κώδικας δεν είναι στάνταρ, δεν είναι ελεγμένος και δεν είναι πατενταρισμένος εννοώ δηλαδή ότι είναι τυποποιημένος.
Οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν τον δικό τους κώδικα. Ίσως κάποιοι ξέρουν πολύ καλά κώδικα και έχουν καλύτερο κώδικα από το WordPress.
Κάποιοι δεν έχουν δικό τους κώδικα, δεν ξέρουν καλό κώδικα, οπότε ο κώδικας μπορεί να είναι πολύ χειρότερος από το WooCommerce, άρα δεν μας κάνει.
Η μοναδική λύση για να κάνει κάποιος custom eshop είναι αν θέlει να κάνει κάτι σαν το Skroutz οι οποίοι προγραμματιστές όταν ξεκίνησαν ήξεραν κώδικα, ήξεραν οι άνθρωποι τη διαφορά, ήταν κομπιουτεράνθρωποι, άνθρωποι της πληροφορικής και δεν γινόταν κάποιο άλλο eshop τότε.
Δεν υπήρχε το WooCommerce και άλλες πολλές δυνατότητες για να μπορέσει να κάνει αυτά που κάνει το Skroutz σαν εφαρμογή.
Όμως, αν δεν θέλουμε να φτιάξουμε το Skroutz γιατί και τα κεφάλαια που έχουν χρησιμοποιηθεί και οι εργατοώρες είναι άπειρα, πάμε στη λύση WooCommerce που μπορεί να κάνει ένα μικρό μαγαζί έως ένα τεράστιο εργοστάσιο με χιλιάδες αριθμούς προϊόντων.
7 Shopify
Πάμε στο νούμερο 7 που είναι το Shopify. Το Shopify μέχρι στιγμής είναι ο επικρατέστερος ανταγωνιστής του WooCommerce και το συνιστώ μόνο σε μια περίπτωση και είναι το μοναδικό που συνιστώ σε μια περίπτωση και θα σας πω γιατί.
Άμα για παράδειγμα είμαι influencer και έχω 10.000 ή 1.000.000 followers στο Instagram και θέλω να πουλήσω 3 μπλούζες με τη φάτσα μου, Διβράμης SEO influencer και βιάζομαι να συνδεθώ με την τράπεζα σήμερα και να πουλήσω άμεσα, δεν έχω τεχνικές γνώσεις, δεν θέλω να πάω σε προγραμματιστή ή έχω αλλά θέλω να μπω γρήγορα στο παιχνίδι, μπορώ να μπω στο Shopify.
Το Shopify μπορεί να βγει στον αέρα σε 8 με 24 ώρες να βάλω τα προϊόντα, να βάλω το link στο Instagram, να συνδεθώ με τις τράπεζες.
Είναι πολύ απλό και πολύ εύκολο, αλλά δεν το συστήνω γιατί έχει πολύ λιγότερες λειτουργίες από το WooCommerce.
Σας δένει τα χέρια με την πλατφόρμα του Shopify, δεν ανήκει σε εσάς. Ανήκει στο Shopify, απλά μπορείτε να πουλήσετε γρήγορα χωρίς να μπείτε στη διαδικασία του WordPress, να συνδεθείτε σε τράπεζα, στο PayPal, να βάλετε όλα το προϊόντα, να φτιάξετε το θέμα κ.λπ. κ.λπ.
Ο μοναδικός λόγος που μπαίνουμε στο Shopify είναι ότι θέλουμε να πουλήσουμε 2 – 3 πραγματάκια μπαμ και είμαστε άνθρωποι των Social Media.
Αλλιώς, το WooCommerce παραμένει νούμερο 1 επιλογή για το SEO, νούμερο 1 επιλογή για παραμετροποίηση, νούμερο 1 επιλογή για επαγγελματικές κατασκευές και eshop, νούμερο 1 επιλογή γιατί ανήκει σε εμάς.
Όποτε θέλω το ανοίγω, όποτε θέλω το κλείνω.
8 Wix Eshop
Και πάμε στο 8, το τελευταίο που είναι το Wix eshop ή οποιοδήποτε Wix μπορεί να βγάλει κάποιες άλλες εταιρείες που μοιάζουν με το Wix διάφορα eshop.
Υπάρχουν δεκάδες επιλογές εκεί έξω, υπάρχει το Squarespace.
Υπάρχουν πάνω από 10 εταιρείες παρόμοιες με το Wix.
Ωστόσο, δεν προτείνω να κάνετε eshop στο Wix για τον ίδιο λόγο που δεν προτείνω να κάνετε eshop στο Shopify, γιατί δεν έχει την παραμετροποίηση που χρειάζεται για να αντεπεξέλθετε στο SEO και τον ανταγωνισμό. Δεν έχει τόσο καλό SEO και δεν έχει όλες τις επιλογές που χρειάζονται για να φτιάξει μια επιχείρηση ένα επαγγελματικό eshop.
Πάμε στα σημεία που κερδίζει το WooCommerce. Πριν πάμε θέλω να σας πω κάτι.
Τεράστιος ανταγωνισμός που κρίνεται στον πόντο
Ο ανταγωνισμός που υπάρχει στα eshop σήμερα και ειδικά με τα νέα eshop που ρίχνουν κάρβουνο στην αγορά και σκάει σαν το καζάνι, ο ανταγωνισμός που υπάρχει είναι πόντο πόντο.
Τι θα πει αυτό;
Άμα δείτε τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η διαφορά του πρώτου με τον δεύτερο είναι κλάσματα δευτερολέπτου, ο πρώτος 10,05 και ο δεύτερος 10,03 δηλαδή 2 ή 1 εκατοστό του δευτερολέπτου. Ωστόσο, παραμένει πρώτος και ο δεύτερος παραμένει δεύτερος.
Το ίδιο συμβαίνει στην Google και τα eshop, δηλαδή όταν έχω ένα eshop που έχει 10.000 πόντους πιάνοντας όλους τους παράγοντες και βγαίνει πρώτο στην Google και το δεύτερο να έχει 9.996 για μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί.
Άρα, ο ανταγωνισμός είναι στον πόντο, πολύ μεγάλος, οπότε μετράει και το κιχ.
Όταν π.χ. επιλέγω eshop επιλέγω το WooCommerce γιατί μου δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων και κοστολογικά και από άποψη SEO και από άποψη ταχύτητας και από άποψη λειτουργικότητας και ασφάλειας.
Γιατί είναι καλυτερο;
Σας είπα όλα τα παραπάνω.
Αλλά το WordPress και το WooCommerce, γιατί το WooCommerce είναι το eshop του WordPress είναι το μοναδικό που είναι 3 σε 1. Site, blog και eshop. Το eshop είναι site, το site είναι ιστοσελίδα και το blog είναι κι αυτό site.
Το WooCommerce είναι 3 σε 1, site, blog και eshop!
Αλλά 3 σε 1 δεν έχει κανένα παρά μόνο το WordPress, γιατί θα πρέπει να έχετε και site και eshop και blog για να γράφετε άρθρα για να προσελκύετε με λέξεις κλειδιά που δεν μπορούν να πιάσουν οι λέξεις κλειδιά που έχετε στο eshop.
Εν πάση περιπτώσει, μια άλλη πατέντα που υπάρχει στο WooCommerce σήμερα είναι ότι οι κατηγορίες μπορούν να μετατραπούν σε σελίδες.
Αυτό σημαίνει ότι επειδή οι σελίδες έχουν καλύτερη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης, τις διαβάζει καλύτερα η Google και πάνε πολύ καλύτερα Google και μπορείτε να κερδίσετε σε πάρα πολλές κατηγορίες που είναι οι λέξεις κλειδιά και οι οποίες θα είναι σελίδες και όχι κατηγορίες, εννοώ δεν θα είναι στην κατηγορία Category ή στην ταξονομία Category, η οποία δεν αναγιγνώσκεται τόσο καλά από τις μηχανές αναζήτησης και την Google.
Με το WooCommerce μπορείτε να κερδίσετε και το Skroutz!
Έχω πολλά eshop που κερδίζουν το Skroutz σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά λίγο πιο πάνω λίγο πιο κάτω, αλλά παίζουμε πολύ δυνατά γύρω από το Skroutz συνέχεια. Θα μου πείτε κι άλλα eshop βγαίνουν κοντά στο Skroutz.
Θα σας πω το εξής. Άμα χρειάζομαι 1000 backlink για να ανεβάσω ένα OpenCart πάνω από το Skroutz, στο WooCommerce χρειάζομαι 100.
Άμα ένα backlink έχει κόστος δημιουργίας 1 ευρώ, στο WooCommerce χρειάζομαι 100 ευρώ, ενώ στο OpenCart 1.000 και ούτω καθεξής.
Δε θέλω να μπω σε συγκριτικά τεστ, αλλά τα βλέπω κάθε μέρα και εφόσον μπήκαμε στο χορό να ρίξουμε κι άλλο κάρβουνο στην αγορά και θέλουμε να μπούμε σε μια ήδη ανταγωνιστική αγορά θα πρέπει να επιλέξουμε το WooCommerce.
Η εταιρεία μας φτιάχνει και eshop και προώθηση ιστοσελίδων με θέματα που φορτώνουν σε κάτω από 1’’ και μπορούν να βγουν σε θέσεις πολύ σημαντικές για να αποκτήσετε οργανική επισκεψιμότητα και να πάρετε επισκέψεις από την Google.
Εκτός από αυτό έχουμε και συνεργάτες που κάνουν Google Ads και Facebook Ads για να συμπληρώσουμε όλο το πακέτο της προώθησης και να αποκτήσετε νέους πελάτες, να φτιάξετε τη λίστα σας, να αποκτήσετε νέο πελατολόγιο και να φτιάξετε νέες αγορές.
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές
Άμα έχετε κάποια ιδέα και δεν σας κάλυψα και θέλετε να προτείνετε ή να ρωτήσετε κάτι, μπορείτε να το κάνετε αφήνοντας σχόλιο κάτω. Επίσης, μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή τώρα, πατήστε το like button, πατήστε το καλά και εγγραφή για να βγαίνει το κουδουνάκι και να παίρνετε τις ενημερώσεις πρώτος από όλους.
Μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο Νewsletter που έχουμε γιατί κάθε στέλνουμε 15 μέρες ένα πολύτιμο Νewsletter για τα νέα θέματα για το SEO, το Affiliate Marketing, το Internet Marketing, πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την κατασκευή ιστοσελίδων, την προώθηση ιστοσελίδων και όλα τα σχετικά θέματα.
Αυτά για το κάρβουνο. Γεια σας!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:
- ESHOP ΜΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ Η ΟΧΙ E-LIANIKO
- 7 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
- Η ΦΟΥΣΚΑ ΤΩΝ ESHOP ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ;
- 7 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΑΣ
- ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗ GOOGLE;
- Τι συμβαίνει όταν χάνουμε ένα backlink;
- Τι σχέση έχει ο Μπουτάρης με το Superstar Marketing?
- ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗ GOOGLE;
- Το 61.5% της κίνησης στο ίντερνετ είναι bot!
- Το 70% των χρηστών κάνει κλικ στα 4 πρώτα sites!
- Το blogging ως η νούμερο ένα στρατηγική SEO
- Το Cluetrain Manifesto: το τέλος του εμπορίου όπως το ξέρατε
- Το Content Marketing ως η καλύτερη στρατηγική SEO
- Το Google Florida Update 2 έσπειρε τον πανικό!
- Το link μου δεν έχει ταξινομηθεί στη Google, γιατί;
- Το SEO ανεβάζει το χρηματιστήριο;
- Το SEO είναι σαν αγώνας Formula 1
- Το Απόλυτο Πρόγραμμα SEO για να βγείτε στην Πρώτη Σελίδα της Google
- Το καλύτερο εργαλείο SEO για να μετρήσετε την κατάταξη σας στη Google
- Το μυστικό για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google
- Το νέο Google Penguin Update είναι γεγονός και σπέρνει πανικό!