ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Πως να βελτιώσετε το eshop σας

POS NA VELTIOSETE TO ESHOP SAS

Πως να βελτιώσετε το eshop σας

Τι πρέπει να κάνετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και τις οργανικές θέσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στη Google

Σήμερα, το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ίσως ένας από τους μοναδικούς κλάδους που ανθούν στην Ελλάδα και μοιάζει σαν να έχουν ξεφυτρώσει χιλιάδες e-shop σαν τα μανιτάρια από το πουθενά.

Ίσως γιατί με την οικονομική κρίση που μαστίζει για πολλά χρόνια την χώρα μας, το κόστος λειτουργίας ενός φυσικού καταστήματος είναι κατά πολύ ανώτερο από το κόστος λειτουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Επειδή και το κόστος κατασκευής με την σημερινή τεχνολογία περιορίζεται σε λίγες χιλιάδες ευρώ, τα εμπόδια εισόδου στο ίντερνετ είναι πολύ χαμηλά.

Εάν έχετε φτιάξει το πρώτο σας ηλεκτρονικό κατάστημα, ή είστε στη φάση της δημιουργίας του, τότε θα πρέπει να προσέξετε πάρα πολύ τα παρακάτω πράγματα για να δώσετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα τη ζωντάνια που χρειάζεται.

1. Φτιάξτε μια ελκυστική πρώτη σελίδα

Η πρώτη εντύπωση είναι η ουσιαστικότερη και μια καλοσχεδιασμένη πρώτη σελίδα θα κατατοπίσει τον χρήστη και θα τον βοηθήσει να βρει αμέσως αυτό που θέλει.

Προβάλετε και αναδείξτε στην πρώτη σελίδα σας τα νεότερα και καλύτερα προϊόντα σας, αλλά και τις προσφορές σας. Θα πρέπει να έχετε μεγάλες φωτογραφίες και να απεικονίζουν ξεκάθαρα το προϊόν σας.

Θα πρέπει να μην βάλετε περισσότερα προϊόντα από όσα μπορεί ο χρήστης να δει στην πρώτη σελίδα. Προτιμήστε να έχετε μέχρι 20 το πολύ. Για να δει τα υπόλοιπα προϊόντα κάποιος θα πρέπει απλώς να πλοηγηθεί στο εσωτερικό του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Είναι προτιμότερο να τον παραπέμπετε στην προϊόντα απευθείας στην αρχική σελίδα και όχι στις κατηγορίες ή υποκατηγορίες των προϊόντων. Είναι προτιμότερο να έχετε να δείξετε ένα δημοφιλές προϊόν που μπορεί να αγοράσει με ένα κλικ παρά να τον οδηγήσετε σε μία ατέρμονη πλοήγηση στα έγκατα του e-shop σας.

2. Γράψτε στο blog σας μια φορά την εβδομάδα

Το blog σας είναι ένα μέσο επικοινωνίας με τον κόσμο και θα πρέπει να το χρησιμοποιείτε σε λογικά χρονικά διαστήματα για να προβάλλετε τα καλύτερα είδη και τις προσφορές που έχετε.

Διατηρώντας ένα προσεγμένο blog στο eshop σας, δείχνετε στους πελάτες σας ότι είστε ενημερωμένοι πάνω στο αντικείμενο σας, αγαπάτε αυτό που κάνετε και έχετε άποψη πάνω στα προϊόντα που πουλάτε.

Επιπλέον κερδίζετε το ενδιαφέρον τους, την εμπιστοσύνη τους και τους δίνετε επιπλέον λόγους να παραμείνουν περισσότερο χρόνο στη σελίδα σας και φυσικά να επιστρέψουν ξανά σ’ αυτή.

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι η εμπιστοσύνη κερδίζετε με τον χρόνο και όχι με την πρώτη επίσκεψη.

Οι ψυχολόγοι λένε πως απαιτούνται έως και οχτώ επαφές για να σας θεωρήσει ο επισκέπτης οικείο πρόσωπο προς αυτόν. Στο ίντερνετ, το 80% των αγορών γίνεται αναμεταξύ της 7ης και 12ης επίσκεψης στο site σας.

Πως θα κάνετε κάποιον να επισκεφτεί 12 φορές απανωτά το e-shop σας; Με ένα ενδιαφέρον newsletter.

3. Προσθέστε ένα newsletter

Προσθέστε ένα newsletter όπου θα στέλνετε μία φορά την εβδομάδα στους συνδρομητές σας τις αγαπημένες τους προσφορές ή και νέα από τον χώρο σας. Αν είστε eshop που πουλάει παπούτσια, καλό θα ήτανε να γράφατε για τις τάσεις της μόδας το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και για το τι είδους παπούτσια έχετε σε προσφορά ή ποιες είναι οι προτάσεις αγοράς.

Το email marketing είναι ένα μέσο που έχει από μόνο του πολύ μεγάλο ποσοστό μετατροπής και είναι μια αξιόπιστη πηγή πωλήσεων στο ίντερνετ.

Καλό θα ήτανε να είχατε σε περίοπτη θέση μια φόρμα εγγραφής για το newsletter ή ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop-up window) και να δίνατε και ένα κίνητρο στους επισκέπτες να γραφτούν. Για παράδειγμα κερδίστε μια δωροεπιταγή 5€ ή ένα κουπόνι 10€ στις επόμενες αγορές σας με την εγγραφή σας στο newsletter.

4. Τρόποι πληρωμής και αποστολής

Οι υποψήφιοι πελάτες σας θέλουν να μάθουν τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής και πληρωμής που παρέχετε, πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αγορά. Τοποθετήστε links για τις σελίδες αυτές σε ευδιάκριτα σημεία του e-shop σας, ώστε να παρέχετε άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες αυτές.

Φροντίστε να φαίνονται ξεκάθαρα οι τρόποι πληρωμής και αποστολής και να εξηγείτε με απλά λόγια τη διαδικασία.

Αν υπάρχει διαδικασία επιστροφής ή εγγύηση επιστροφής θα πρέπει και αυτό να το λέτε.

Οι πελάτες σας θα πρέπει να αισθάνονται ασφάλεια και εμπιστοσύνη για να μπορέσουν να κάνουν τις αγορές τους σε εσάς.

Επιπλέον, είναι απαραίτητο να τους ενημερώσετε για τυχόν πρόσθετα έξοδα αποστολής, συσκευασίας ή φόρους, πριν ολοκληρώσουν την αγορά τους. Διαφορετικά θα θεωρήσουν ότι εξαπατήθηκαν και δε θα προτιμήσουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ξανά.

Η προσωπική μου συμβουλή είναι να αποφύγετε τα πολύπλοκα έξοδα αποστολής ή άμα γίνεται να αποφύγετε τα έξοδα αποστολής εντελώς. Η δωρεάν αποστολή είναι ένα από τα τρία μυστικά επιτυχίας ενός e-shop σύμφωνα με το ebay.

Τα υπόλοιπα δύο είναι οι προσφορές και η ασφάλεια των συναλλαγών.

Η δωρεάν αντικαταβολή είναι προτιμότερη στην χώρα μας επειδή οι πιστωτικές και οι χρεωστικές κάρτες και γενικά το πλαστικό χρήμα παρουσιάζει μεγάλη μείωση κάθε χρόνο. Όλο και περισσότερα νοικοκυριά μπαίνουν υπερχρεώνονται και χάνουν την πρόσβαση στις τράπεζες και στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

5. Αγορά με ένα κλικ

Η προσθήκη στο καλάθι με ένα κλικ και η αγορά με ένα κλικ είναι ένα ισχυρό ατού για να διευκολύνετε τις γρήγορες αγορές και τις παρορμητικές αγορές στο eshop σας. Είτε πουλάτε απορρυπαντικά είτε είδη πολυτελείας, το μεγαλύτερο ποσοστό αγορών είναι παρορμητικό και γίνεται τελείως αυθόρμητα.

Μόνο ελάχιστα ποσοστά αγορών γίνονται προγραμματισμένα και δεν έχει φυσικά να κάνει με καταναλωτικά προϊόντα.

Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι οι πιο πολύ χρήστες σήμερα έχουνε κινητές συσκευές και smartphones και πλοηγούνται με αυτές μέσα στο ίντερνετ αναζητώντας διαρκώς για προϊόντα και υπηρεσίες.

Θα πρέπει και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να είναι προσαρμοσμένο για κινητές συσκεύες και να επιτρέπει και σε αυτές τις αγορές με ένα κλικ.

Τα καταλληλότερα θέματα σε WordPress που είναι βελτιστοποιημένα για κινητά είναι τα Genesis Themes.

6. Προσθέστε περιγραφές πλούσιες σε λέξεις κλειδιά

θα πρέπει οι περιγραφές να είναι σχεδιασμένες με ομοιομορφία και ακρίβεια. 

Θα πρέπει να περιέχουν τις βασικότερες λέξεις ή φράσεις κλειδιά και να είναι όσο εκτεταμένες γίνεται.

Η Google αγαπάει τα κείμενα και σελίδες με λιγότερα κείμενα των 300 λέξεων φαίνεται πως δεν τα πάνε και πολύ καλά στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google. Θα πρέπει δηλαδή να γράψετε περιγραφές άνω των 300 λέξεων και να διασυνδέσετε τα προϊόντα σας εσωτερικά με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και τις άλλες κατηγορίες ή προϊόντα.

Άμα σας φαίνεται δύσκολο ή ακατόρθωτο να γράψετε 300 λέξεις περιγραφή σε κάθε προϊόν και έχετε να περάσετε 1.000 κωδικούς στο eshop σας, μην απογοητεύεστε. Υπάρχει και για σας λύση.

Γράψτε όσο το δυνατόν εκτετανέστερες περιγραφές για τα δημοφιλέστερα προϊόντα σας και γράψτε και μερικά άρθρα που να προβάλλουν αυτά τα συγκεκριμένα προϊόντα που θέλετε να προωθήσετε περισσότερο.

Αφιερώστε το 80% του χρόνου σας για το 20% των προϊόντων που σας αποφέρουν τα περισσότερα κέρδη. Στο μάρκετινγκ τα προϊόντα αυτά χαρακτηρίζονται ως cash cows ή παχιές αγελάδες.

7. Η κριτική, καλή ή κακή σας ανεβάζει στην Google

Επίσης, δείχνει ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σφύζει από ζωή και επισκεψιμότητα και δεν είναι άλλο ένα παρατημένο e-shop από τα πολλά που υπάρχουν. Η κριτική και τα σχόλια ή οι αξιολογήσεις είναι ζωτικής σημασίας για την βιωσιμότητα της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης.

Το internet δεν είναι είναι μόνο ένα βασικό εργαλείο εύρεσης προϊόντων, αλλά και μια ολόκληρη πηγή πληροφοριών για το κάθε προϊόν.

Ο χρήστης πάντα θέλει να μάθει τι λένε οι άλλοι για το συγκεκριμένο προϊόν. Η δική σας περιγραφή και οι καλοσυνάτες προθέσεις δεν επαρκούν για να πείσουν έναν χρήστη να αγοράσει από εσάς.

Όμως η κριτική και η αξιολόγηση ενός τρίτου είναι περισσότερο από αρκετή για να κάνει τον υποψήφιο αγοραστή να αγοράσει. Δεν θα πρέπει μόνο να προσθέσετε φόρμες αξιολόγησης σε κάθε προϊόν, αλλά θα πρέπει να παροτρύνετε με κάθε τρόπο να αφήσουν αξιολόγηση και σχόλια για την ποιότητα του προϊόντος.

Πιστέψτε με το ποσοστό μετατροπών σε ένα eshop ανεβαίνει κατακόρυφα από τη στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα ανάδρασης και δημοσίευσης κριτικής.

8. Χρησιμοποιήστε επαγγελματικές φωτογραφίες

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά και η εικόνα είναι αυτή που πουλάει σήμερα. Η επαγγελματική φωτογραφία στο ίντερνετ είναι επιτακτική ανάγκη και όχι πεταμένα λεφτά.

Οι πελάτες του eshop σας καλούνται να αγοράσουν προϊόντα χωρίς να τα δουν από κοντά ή να τα πιάσουν στα χέρια τους. Είναι αυτονόητο ότι για να πεισθούν χρειάζονται περισσότερα από μια μικρή και κακής ποιότητας φωτογραφία.

Στο ίντερνετ αν είστε μεταπωλητές μπορείτε να βρείτε φωτογραφίες από τα προϊόντα σας από την ίδια την εταιρεία ή από άλλα eshops. Αν όμως η φωτογραφίες που βρήκατε δεν είναι καλής ποιότητας θα πρέπει να αναθέσετε σε έναν επαγγελματία φωτογράφο να το κάνει και να βγάλε επαγγελματικές φωτογραφίες με λευκό φόντο.

Να θυμάστε ότι οι καλύτερες διαστάσεις των φωτογραφιών είναι με οριζόντιο προσανατολισμό 800×600 περίπου και 600×400 pixels. Σε αυτήν την διάσταση θα είναι ευκολότερη η δημοσίευση τους στο Facebook και τα άλλα social media χωρίς οι φωτογραφίες να περικόπτονται και να παραμορφώνονται.

9. Δημοσιεύστε όλα τα προϊόντα σας στα social media

Όταν λέω να δημοσιεύσετε όλα τα προϊόντα σας στα social media δεν εννοώ μόνο στη σελίδα σας στο Facebook, αλλά και στο twitter, στο pinternet, στο Youtube αν υπάρχουν βίντεο, στο Google Plus και ούτω καθεξής.

Έτσι θα αποκτήσετε εκτός και από διασπορά στα backlinks σας και κίνηση προς την ιστοσελίδα σας.

Παράλληλα θα πρέπει να παροτρύνετε και τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να κάνουν το ίδιο τοποθετώντας σε περίοπτη θέση κουμπιά διαμοιρασμού για τα κοινωνικά μέσα.

Ο σωστός τρόπος δημοσίευσης ενός νέου προϊόντος είναι πρώτα στο eshop σας και μετά από αυτό στα social media. Στη δημοσίευση στα social media θα πρέπει να υπάρχει backlink πίσω σε εσάς για να μπορέσει ο χρήστης να επισκεφτεί το κατάστημα σας και να αγοράσει.

Θυμηθείτε ότι όσο ελκυστικό και καλοσχεδιασμένο να είναι το facebook δεν θα σας αποφέρει πωλήσεις, αφού το ποσοστό μετατροπών στο Facebook είναι σχεδόν μηδενικό. Αντίθετα ένα καλοσχεδιασμένο και περιποιημένο eshop μπορεί να έχει 5%, 10% και 15% πωλησεις.

10. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι κρίσιμη για την επιτυχία

Όλα τα μεγάλα και επώνυμα ελληνικά eshop παίρνουν πολύ σοβαρά την ασφάλεια των συναλλαγών και των αγορών στο site τους. Ο γενικός κανόνας είναι ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να διασφαλίζονται οι αγορές μέσω καρτών και να μην δημοσιεύονται τα προσωπικά στοιχεία των πελατών σας όπως το email κτλ.

Η ασφάλεια στο WordPress Eshop σας είναι κάτι που θα πρέπει να σχεδιάσετε από την κατασκευή του e-shop σας για να μην έχετε προβλήματα αργότερα.

Δεν αρκεί μόνο μια σελίδα με τους όρους χρήσης ή με εξαγγελίες περί ασφαλείς συναλλαγές όταν αυτό δεν το κάνετε πράξη και δεν το έχετε προβλέψει.

Ελπίζω να σας βοήθησα με το άρθρο μου για το πως να βελτιώσετε το eshop σας. Ας μην ξεχνάμε ότι η βελτίωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν σταματάει ποτέ και η τεχνολογία συνεχώς αλλάζει και θα πρέπει να προσαρμοζόμαστε συνέχεια.

Άμα σας άρεσε το παραπάνω άρθρο, παρακαλώ κάντε like, share, tweet και plus στo Google+.

Μάθετε περισσότερα:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

2 σκέψεις στο “Πως να βελτιώσετε το eshop σας”

  1. Έχω ένα eshop που μάλλον είναι σε custom php γλώσσα προγραμματισμού και δεν ξέρω τι να κάνω για να ανεβάσω στη Google.

    Μου φαίνεται ότι δεν έχω κάνει όλα όσα χρειάζονται, για παράδειγμα δεν έχω newsletter και blog.

    Μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό;

    Απάντηση
    • Ναι Παναγιώτα, κανονικά θα πρέπει να μεταφέρεις το eshop σου σε WordPress για να έχει όλα τα εξτρά χαρακτηριστικά του SEO που δεν έχει ένα custom eshop. Μετά για τα υπόλοιπα θα χρειαστείς νέα εφόδια και υπηρεσίες για να το βελτιώσουμε και να το προωθήσουμε στη Google.
      Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου για μια προσφορά κατασκευής eshop.

      Απάντηση

Σχολιάστε

×
×