ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

ΟΙ 9 ΠΙΟ ΚΑΥΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ SEO ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ


ΟΙ 9 ΠΙΟ ΚΑΥΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ SEO ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

Γεια σας φίλοι μου!

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης ο ιδιοκτήτης του Paramarketing SEO Agency και σήμερα θα μιλήσουμε για τις 9 πιο καυτές ερωτήσεις στο SEO.

Βασικά όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με το SEO και γράφω όλα αυτά τα άρθρα στο blog μου δέχομαι κάποιες συχνές ερωτήσεις για το SEO.

Κάποιες σχετίζονται έμμεσα με το SEO.

Αν θέλετε να υποβάλλετε κάποια ερώτηση αφήστε σχόλιο είτε κάτω από το βίντεο είτε κάτω από το άρθρο.

Επίσης μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου και στο newsletter μου για να παίρνετε 2 φορές το μήνα συμβουλές για το SEO.

1. Θέλω να ξεκινήσω eshop πόσα λεφτά χρειάζομαι;

Αυτή είναι ερώτηση SEO γιατί το 90% της επιτυχίας ενός eshop εξαρτάται από το SEO και την προώθηση του.

Τo SEO δεν είναι μόνο η προώθηση ιστοσελίδων αλλά έχει να κάνει και με τη δημιουργία του brand σας.

Μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις του αλγορίθμου της Google έχει μπει πάρα πολύ μέσα στο SEO το branding.

Όσο πιο γνωστό είναι το eshop σας τόσο πιο ψηλά ανεβαίνει στη Google.

Αυτό είναι πάρα πολύ απλό να το καταλάβει κάποιος γιατί όταν κάποιος ήδη γνωρίζει το brand του eshop σας π.χ. αν είστε το Skroutz είναι πιο εύκολο να κάνει search στην Google.

Άρα θα έχει πιο πολλές αναζητήσεις και περισσότερα κλικ στο site.

Έτσι θα αυξηθεί το CTR και τα ποιοτικά αποτελέσματα του χρήστη δηλαδή αυτά που βλέπει η Google με τα Analytics και εντέλει θα ανεβείτε στα οργανικά αποτελέσματα.

Πόσα χρήματα χρειάζεται κάποιος για να ξεκινήσει ένα eshop;

Μπορεί να φτιάξετε ένα eshop και με 400 ευρώ.

Μπορείτε να φτιάξετε ένα λογότυπο μόνοι σας ή να ζητήσετε από ένα φοιτητή να σας το φτιάξει.

Επίσης μπορείτε να πάρετε ένα πολύ φτηνό hosting με 50 ευρώ και να ξεκινήσετε και σήμερα.

Το θέμα είναι ότι δεν θα πετύχετε έτσι το σκοπό σας εκτός αν είστε ήδη διάσημος και έχετε πολλούς ακόλουθους στα social media.

Αν είστε ένας influencer και θέλετε να φτιάξετε ένα eshop στα γρήγορα δεν θα χρειαστείτε πολλά χρήματα γιατί το μόνο που θα χρειαστείτε αυτή τη στιγμή είναι να χρηματοποιήσετε την επιρροή που ασκείτε στον κόσμο.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επισκεψιμότητα σας και να στήσετε ένα eshop στα γρήγορα.

Αν είστε όμως ένας άγνωστος όπως κι εγώ θα πρέπει να φτιάξετε ένα eshop και να το προωθήσετε.

Ας το σκεφτούμε επιχειρηματικά.

Το eshop είναι ένα κατάστημα.

Το κατάστημα χρειάζεται οπωσδήποτε και διαφήμιση.

Για παράδειγμα στα φυσικά καταστήματα παίζει μεγάλο ρόλο η τοποθεσία του καταστήματος.

Γι’ αυτό τα ενοίκια στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας είναι τόσο ακριβά.

Στην ουσία αγοράζεις τον κόσμο που περνάει απ έξω.

Το ίδιο ισχύει και με το eshop.

Διαβάστε: 7 λόγοι γιατί το eshop μου χρειάζεται και blog.

Το να φτιάξετε απλώς ένα eshop δεν λέει κάτι.

Άμα δεν έχει επισκεψιμότητα το eshop δε θα μπορέσετε να αποκτήσετε τζίρο και δεν θα είστε βιώσιμοι.

Όταν ξεκινάμε ένα eshop θα πρέπει να υπολογίσουμε περίπου τα κόστη.

Θα φτιάξετε δικό σας λογότυπο που μπορεί να κάνει από 50 μέχρι 500 ευρώ ανάλογα με τις απαιτήσεις σας και σε ποιον θα απευθυνθείτε.

Χρειάζεστε ένα VPS hosting που κοστίζει 400 ευρώ περίπου.

Η κατασκευή του eshop μπορεί να ακουστεί από 1000 με 1500 μέχρι 15000 με 30000.

Τα κόστη είναι σχετικά.

Για την προώθηση θα πρέπει να μπείτε στο τρίπτυχο που είναι Skroutz, Bestprice και Linkwise.

Στο Skroutz πρέπει να μπείτε οπωσδήποτε το οποίο έχει ένα τέλος 375 ευρώ μαζί με το Φ.Π.Α.

Το Bestprice έχει τέλος 150 + το Φ.Π.Α και το Linkwise 375.

Όλα αυτά θα πρέπει να τα κάνετε στην αρχή.

Επίσης θα πρέπει εφόσον ξεκινήσετε το eshop σας να μην ποντάρετε σε ένα μόνο είδος επισκεψιμότητας δηλαδή είτε μόνο Skroutz είτε Facebook.

Χρειαζόμαστε επισκεψιμότητα από παντού.

Χρειαζόμαστε SEO και Skroutz και Affiliate Marketing και Facebook και Google AdWords.

Το καθένα έχει το δικό του κοινό.

2. Πόσο χρόνο χρειάζεται ένα site για να ανέβει στη Google;

Ο μέσος όρος που χρειάζεται μια καινούργια ιστοσελίδα 8 με 12 μήνες.

Στις 35 εβδομάδες κατά μέσο όρο παίρνουμε το 90% της επισκεψιμότητας που μπορούμε να πάρουμε σε μια καινούργια σελίδα.

Βλέπουμε την δυναμική της.

Μπορεί να πάρουμε και παραπάνω αλλά φτάνουμε στο 90% της δυναμικής.

Οπότε ένα site σε 8 με 12 εβδομάδες μπορεί να ανέβει στη Google.

3. Ποια πλατφόρμα έχει το καλύτερο SEO;

Η ερώτηση είναι ρητορική γιατί ακούω πάρα πολλούς που προσπαθούν να με πείσουν να κάνω eshop σε Joomla.

Δεν έχω κάνει κάτι για το Joomla ούτε με τους προγραμματιστές του Joomla.

Το Joomla είναι μια πάρα πολύ καλή πλατφόρμα με εκατομμύρια κόσμο.

Όμως όταν τρέχω σε έναν αγώνα με δυο αυτοκίνητα όπου το ένα είναι Mercedes και το άλλο είναι Toyota ποιο θα κερδίσει;

Εννοείται το Mercedes αν και τα Toyota είναι ανταγωνιστικά.

Αν πάρω όμως ένα Toyota Corolla δεν μπορώ να το βάλω να τρέξει δίπλα στην Mercedes A45.

Η καλύτερη πλατφόρμα που υπάρχει σήμερα για SEO είναι το WordPress.

Έχει τις περισσότερες επιλογές για SEO και τα περισσότερα πρόσθετα.

Είναι το πιο φιλικό αυτή τη στιγμή στην Google γιατί είναι πιο κοντά στο πρόγραμμα της Google.

Η προγραμματιστική ομάδα που είναι πίσω από το WordPress λέγεται Automatic.

Είναι μια εταιρεία που βρίσκεται και στο χρηματιστήριο της Αμερικής.

Έχει κάνει πάρα πολλά κοινά projects με την Google και όπως ξέρετε η Google υποστηρίζει το σπίτι της πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: URL shorteners: Επηρεάζουν το SEO;

4.Το AdWords επηρεάζει τα οργανικά αποτελέσματα δηλαδή μας ανεβάζει στην Google;

Η επίσημη απάντηση της Google είναι πως δεν μας ανεβάζει άμεσα.

Έμμεσα όμως επηρεάζει το User Experience.

Η Google βάζοντας στα site μας το Google Analytics έχει όλα τα δεδομένα από τη χρήση του χρήστη.

Όλα αυτά αποτελούν παράγοντες SEO και έμμεσα όσο πιο πολύ επισκεψιμότητα έχουμε στο site μας τόσο πιο ψηλά ανεβαίνουμε.

Εννοείται ότι έχουμε πολλή επισκεψιμότητα επειδή το site μας είναι καλά φτιαγμένο.

Άμα έχουμε ένα site εξαιρετικά αργό η επισκεψιμότητα θα πέσει άρδην.

Χρειάζεται ένα δείγμα ανθρώπων για να δώσουν στην Google τα ποιοτικά αποτελέσματα του site μας.

Οπότε όταν ένα site είναι σωστά βελτιστοποιημένο ανεβαίνουμε στην Google.

Ένα σωστά βελτιστοποιημένο site παίρνοντας κίνηση με AdWords μας ανεβάζει στην Google.

5. Πόσο μήκος πρέπει να έχει ένα άρθρο;

Το να γράψουμε είτε ένα άρθρο είτε μια σελίδα είναι το ένα και το αυτό σχεδόν.

Το ελάχιστο μήκος που πρέπει να έχει σήμερα ένα άρθρο στην ελληνική αγορά είναι 900 λέξεις.

Βέβαια επειδή ο ανταγωνισμός θα ενταθεί τις 1200 με 1350 λέξεις.

Όμως όχι λέξεις κοινού περιεχομένου αλλά μοναδικού περιεχομένου με πράγματα που ψάχνουν οι χρήστες στο ίντερνετ.

Θέλω να έχω στο site μου μόνο χρήσιμη πληροφόρηση και δεν θέλω οτιδήποτε άλλο.

Κάντε την έρευνα σας.

Δείτε στις προτεινόμενες αναζητήσεις τι άλλο ψάχνουν οι χρήστες στην Google.

Συμπληρώστε τα άρθρα και τις σελίδες σας με χρήσιμες πληροφορίες που ζητάει ο κόσμος σήμερα.

Αυτό είναι το ελάχιστο μήκος.

Το βέλτιστο είναι 2000 με 2500 λέξεις σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει στα πρώτα 10 αποτελέσματα της Google παγκοσμίως.

Τα επικά άρθρα ξεπερνάνε τις 3500 λέξεις.

Μπορεί να φτάσουν και 20000 λέξεις αλλά δεν προτείνονται πάντα.

Η Google λαμβάνει υπόψη ένα παράγοντα που είναι ο παράγοντας του παράξενου αποτελέσματος αναζήτησης.

Τα 10 πρώτα αποτελέσματα έχουν 2000 λέξεις και υπάρχει ένα που έχει 32000 λέξεις και είναι στη θέση 7.

Δεν θα έπρεπε να είναι στην πρώτη θέση αφού έχει τις περισσότερες λέξεις;

Όχι πρέπει να κόψει 30000 λέξεις για να ανήκει στον μέσο όρο και να ανέβει στην πρώτη θέση.

Δείτε επίσης: Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς.

Αυτά είναι πολύ εξειδικευμένα θέματα SEO και καλύτερα να μην ασχοληθείτε μόνοι σας για να μην καταστρέψετε το site σας.

Όλες οι συμβουλές που δίνω εδώ πάρα είναι επειδή είμαι ειδικός SEO.

Όμως δεν είμαι ο δικός σας ειδικός SEO.

Θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον δικό σας ειδικό SEO για να σας  πει συγκεκριμένα τι πρέπει να κάνετε.

Μπορεί όσοι ξέρουν να καταλαβαίνουν πότε να χρησιμοποιήσουν κάθε συμβουλή γιατί ασχολούνται με το SEO.

Αλλά η παραπληροφόρηση από την σωστή πληροφόρηση απέχει μισό πόντο.

Λίγο να κάνετε κάτι λάθος ο μαθηματικός αλγόριθμος θα καταρρεύσει όπως θα καταρρεύσουν και τα αποτελέσματα στο site σας.

Οπότε προσεκτικά.

Όταν δεν ξέρετε κάτι να ρωτάτε και να συμβουλεύεστε συγκεκριμένα κάποιον που αποδεδειγμένα ξέρει.

6. Η ταχύτητα φόρτωσης είναι παράγοντας κατάταξης;

Επίσημα η Google έχει πει ναι.

Ανεπίσημα όμως δεν είναι.

Επειδή πολλά site ήταν αργά και έτρεχαν διαφημίσεις AdSense υστερούσαν στα έσοδα των διαφημίσεων της Google λόγω ταχύτητας.

Γιατί σε ένα λεπτό ο χρήστης μπορούσε να δει 3 διαφημίσεις αν το site φόρτωνε τη σελίδα σε 7 δευτερόλεπτα.

Άμα φορτώνει όμως σε 2 δευτερόλεπτα μπορεί να δει 17 διαφημίσεις.

Κάθε διαφήμιση αυξάνει τα έσοδα της Google.

Οπότε η Google ήθελε για τα AdWords και το δίκτυο της AdSense πολύ γρήγορα site το πρώτο.

Το δεύτερο είναι όταν είμαστε από κινητό και ένα site αργεί να φορτώσει η Google κόβει με ειδικό φίλτρο όλα τα site που αργούν να φορτώσουν και μας σερβίρει μόνο τα αποτελέσματα που φορτώνουν γρήγορα.

Άρα ενώ το site μας δεν χάνεται στην κατάταξη δεν εμφανίζεται είτε σε κάποιες συσκευές είτε σε αργές συνδέσεις.

Οπότε η ταχύτητα μας κόβει από τα οργανικά αποτελέσματα.

7. Ποιο είναι το καλύτερο on site εργαλείο SEO;

Αυτή είναι πολύ εξειδικευμένη ερώτηση αλλά πολύ σωστή.

Μπορείτε να δείτε πληροφορίες για το on site SEO στο blog μου.

Το καλύτερο εργαλείο on site SEO είναι το Cora.

Κάνει 250$ το μήνα.

Είναι προσομειωτής του αλγορίθμου της Google και μετράει 838 παράγοντες.

Είναι λίγο ακριβούτσικο βέβαια.

Άμα το site σας είναι ήδη στην πρώτη σελίδα είναι λίγο δύσκολο να πάρετε ακριβή αποτελέσματα.

8. Τι χρειάζεται για να βγω πρώτος στην Google;

Πρώτον χρειάζεστε ένα site που να έχει περιεχόμενο το οποίο περιεχόμενο είναι το περιεχόμενο που θέλει ο χρήστης σήμερα.

Θα πρέπει να αξίζει να βγει πρώτο στην Google.

Αυτό είναι το σημαντικότερο πράγμα.

Μετά παίζουν ρόλο πάρα πολλά πράγματα γιατί ο αλγόριθμος κατάταξης της Google αποτελείται από πάνω από 200 παράγοντες και 10000 υποπαράγοντες σύνολο.

9. Έχω ένα site χρόνια και έχει μηδενική επισκεψιμότητα τι να κάνω;

Πιστεύω ότι πάρα πολλοί από εσάς είστε σε αυτή την κατάσταση.

Δηλαδή έχετε ένα site φτιαγμένο πριν από 5 με 10 χρόνια και ξεχασμένο από τον Θεό.

Ασχέτως αν είναι είτε φτιαγμένο σε WordPress είτε σε κάποιο άλλη πλατφόρμα το πρώτο που πρέπει να κοιτάξετε αν δεν έχετε επισκεψιμότητα είναι να ανεβαθμίσετε το site σας αισθητικά.

Αυτό ισχύει και για το Joomla και για το CScart και για custom design.

Αν δεν είστε σε WordPress να πάτε σε WordPress.

Θα κερδίσετε πολύ  χρόνο και χρήμα και θα γλιτώσετε πολύ μεγάλη ταλαιπωρία.

Επίσης μπορείτε να το χειριστείτε και μόνοι σας.

Τα περισσότερα site που έρχονται σε εμάς για βελτιστοποίηση χρειάζονται ανακατασκευή από την αρχή.

Έίτε είστε ο καλύτερος γραφίστας είτε πάτε στο καλύτερο γραφιστικό στούντιο δεν είναι σίγουρο ότι οι άνθρωποι ξέρουν SEO.

Το SEO δεν είναι κάτι δεδομένο.

Θα πρέπει δηλαδή να προσαρμοστούμε στο SEO και στις ανάγκες της αγοράς σήμερα.

Το πρώτο που σας είπα είναι να πάτε σε WordPress.

Το δεύτερο είναι να κάνετε redesign.

Ίσως να χρειαστεί να αλλάξετε λογότυπο.

Το τέταρτο είναι να προσαρμοστείτε στο τι ζητάει η αγορά σας σήμερα.

Το πέμπτο είναι το περιεχόμενο.

Μήπως το site σας δεν έχει περιεχόμενο και γι’ αυτό δεν ταξινομείται στην Google;

Μήπως πρέπει να αλλάξετε αντικείμενο;

Μήπως δεν πρέπει να ξεκινήσετε με site αλλά να κάνετε κάτι άλλο;

Όλα αυτά είναι ερωτήσεις που πρέπει εσείς να απαντήσετε.

Μην ξεχάσετε να κάνετε subscribe στο κανάλι μου για να παίρνετε τα βίντεο μου.

Επίσης αφήστε σχόλιο αν έχετε κάποια ερώτηση.

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης ο ιδιοκτήτης του Paramarketing SEO Agency και ήταν οι 9 πιο καυτές ερωτήσεις στο SEO.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Σχολιάστε