ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς

Γιατί Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς

Μάθετε τον νούμερο ένα λόγο που κάνει εκτός από την Google, έναν επισκέπτη να αγαπήσει την ιστοσελίδα σας. Κατανοήστε πως με την δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας, θα αποκτήσετε φανατικούς οπαδούς και θα πολλαπλασιάσετε το πελατολόγιο σας.

Πως θα τα πετύχετε όλα αυτά; Διαβάστε το παρακάτω άρθρο προσεκτικά και αξιοποιήστε το αμέσως, δημιουργώντας περιεχόμενο που αναζητά ο χρήστης καθημερινά στις μηχανές αναζήτησης! Μπορεί η συνταγή της επιτυχίας στο ίντερνετ να είναι πολύ απλή αλλά η δημιουργία μοναδικού περιεχομένου που αναζητά ο χρήστης πολλές φορές καταλήγει να είναι πολύ δύσκολη για τον μέσο ιδιοκτήτη ιστοσελίδας ή blog.

Γιατί το ποιοτικό περιεχόμενο είναι η νούμερο ένα στρατηγική SEO;

Ίσως ένα από τα σημαντικότερα πράγματα σε μια ιστοσελίδα να είναι το περιεχόμενο. Φανταστείτε ότι μόλις έχετε ανοίξει την τηλεόρασή και το πρώτο κανάλι να μην έχει τίποτα να δείτε. Τι θα κάνατε; Θα αλλάζατε κανάλι.

Έτσι κάπως λειτουργεί και το ίντερνετ. Αν οι  ιστοσελίδες που επισκέπτεστε είναι κενές ή δεν έχουν καλής ποιότητας περιεχόμενο, τότε μάλλον θα εγκαταλείπατε τις ιστοσελίδες αυτές και θα ψάχνατε να βρείτε κάποιες που να έχουν ενδιαφέρον για σας περιεχόμενο.

Από αυτήν την άποψη, το περιεχόμενο της σελίδας σας είναι ο βασιλιάς του παιχνιδιού και κερδίζει ότι και να κάνετε!

Η Google δεν ταξινομεί ιστοσελίδες αλλά περιεχόμενο

Πάρα πολλοί φτιάχνουν μια ιστοσελίδα που στην συνέχεια την αφήνουν ως σκελετό και για να καλύψουν την γύμνια της, απλώς τις προσθέτουν χρώματα στο φόντο, αντί για άσπρη την κάνουν μαύρη ή στην καλύτερη περίπτωση βάζουν μια φωτογραφία που έχουν κλέψει από το ίντερνετ.

Θα πρέπει όμως να γνωρίζετε ότι η Google είναι μια μηχανή αναζήτησης, ένα ρομπότ το οποίο διατρέχει καθημερινά το ίντερνετ με στόχο να φέρει στην επιφάνεια, στα αποτελέσματα αναζήτησης δηλαδή τα οποία ονομάζονται και SERPS το σχετικότερο και ποιοτικότερο περιεχόμενο με βάση αυτό που έχει αναζητήσει ο τελικός χρήστης.

Ξέρω ότι πολλοί από εσάς θα έχετε απογοητευτεί γιατί νομίσατε ότι θα μπορούσατε απλώς να φτιάξετε μια σελίδα στο ίντερνετ για οτιδήποτε και μετά να βγαίνατε στην πρώτη θέση της Google επειδή απλώς και μόνο ήσασταν πολύ έξυπνοι ή πολύ όμορφοι.

Δυστηχώς για να κερδίσετε την πρώτη θέση θα πρέπει να το αξίζετε ή μάλλον να έχετε κάποιο περιεχόμενο που να αξίζει να βγει στις πρώτες θέσεις της Google.

Και επειδή η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου είναι επίπονη και δύσκολη εργασία μάλλον δεν θα τα καταφέρετε ποτέ. Μην αγχώνεστε όμως, μπορεί να αναθέσετε σε άλλους την δημιουργία του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας.

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα.

Είπαμε ότι το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Όμως ποια τα πλεονεκτήματα του ποιοτικού περιεχομένου;

Πλεονεκτήματα Ποιοτικού Περιεχομένου

  1. content-is-king-paramarketing-lowΤο επαναστατικό περιεχόμενο δημιουργεί παθητική κίνηση προς τη σελίδα σας. Η κίνηση θα μπορούσα να πω ότι χωρίζεται σε ενεργητική και παθητική. Παθητική είναι η κίνηση που δεν δημιουργείτε από εσάς, ενώ ενεργητική είναι η εσκεμμένη κίνηση που δημιουργείτε από εσάς με τις δημοσιεύσεις σας στα social media, με την διαφήμιση της ιστοσελίδας σας και με την συνολική προώθηση της ιστοσελίδας σας πλην του SEO.
  2. Το απίστευτο περιεχόμενο ευνοεί την δημιουργία συνδέσμων (backlink creation) προς την σελίδα σας. Έτσι αποκτάτε δημοτικότητα και αυξάνει το PageRank της σελίδας σας. Όσο υψηλότερο το PageRank σας, τόσο το καλύτερο για τα τη θέση σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
  3. Το ποιοτικό περιεχόμενο αυξάνει τη θέση σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Προσωπικά έχω βγει πολλές φορές στην πρώτη σελίδα της Google, η βασική όμως φιλοσοφία ήταν να έχω δημιουργήσει απίστευτο μοναδικό και διαχρονικό περιεχόμενο για τη σελίδα μου και μετά να τραβήξω τους επισκέπτες και να τους κρατήσω.
  4. Το διαχρονικό περιεχόμενο είναι η καλύτερη στρατηγική SEO για τη σελίδα σας. Όσο καλό εκτός σελίδας SEO να κάνετε δεν θα έχετε μακροπρόθεσμη επιτυχία εάν δεν μπορείτε να κρατήσετε έναν επισκέπτη στην σελίδα σας. Το κλασσικό περιεχόμενο ή τα άρθρα πυλώνες είναι το περιεχόμενο που θα στηρίξει την ιστοσελίδα σας και θα φέρει τον περισσότερο κόσμο σε βάθος χρόνου. Το κλασσικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα αντέξει στον χρόνο και θα αντέξει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό της Google από τα νέα sites που βγαίνουν καθημερινά στο προσκήνιο.
  5. Το μοναδικό περιεχόμενο δημιουργεί πωλήσεις και μετατροπές(conversions). Παράλληλα μειώνει το ποσοστό εγκαταλείψεων από τη σελίδα σας (bounce rate) και αυξάνει τις μετατροπές (conversion rate). Μετατροπή από επισκέπτη σε πελάτη σημαίνει το ποσοστό εκείνο των επισκεπτών που μετατρέπεται τελικά σε πελάτη.
  6. Το ακαταμάχητο περιεχόμενο είναι αυτό που θα σας κάνει γνωστούς, διάσημους και στο τέλος πλούσιους. Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει ποτέ για την στρατηγική προσωπικής προβολής (personal branding), όπου προβάλλετε τον εαυτό σας ως ειδικό σε κάποιο θέμα στα μάτια του κοινού έτσι κερδίζετε τις πρώτες εντυπώσεις. Αποκτάτε μεγαλύτερο κύρος και οι υποψήφιου πελάτες σας σας εμπιστεύονται περισσότερο.

Τι είναι μοναδικό περιεχόμενο;

content-is-king

Μοναδικό περιεχόμενο είναι τα κείμενα, τα βίντεο, τα λογισμικά, οι εφαρμογές και οτιδήποτε έχετε δημιουργήσει μέσα στη σελίδα σας και αιχμαλωτίζει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας. Μια μοναδική στρατηγική περιεχομένου είναι να δίνετε δωρεάν με αντάλλαγμα την εγγραφή των επισκεπτών στη λίστα σας μια αναφορά, μια υπηρεσία ή ένα μοναδικό προϊόν.

Όταν λέμε περιεχόμενο, δεν εννοούμε μόνο τα κείμενα και τις φωτογραφίες. Περιεχόμενο είναι τα βίντεο, τα τραγούδια, η μουσική, τα audio books, τα προϊόντα αλλά και όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που συνοδεύουν αυτά. Ένα βιβλίο που μπορεί να δίνετε δωρεάν από την ιστοσελίδα σας ή κριτικές πάνω σε ένα βιβλίο που είναι χρήσιμα για τον τελικό χρήστη αποτελούν μέρος του περιεχομένου.

Θα πρέπει να δημιουργείτε τακτικά νέο περιεχόμενο και να ανανεώνετε την ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μπορείτε να βελτιώνετε επίσης τα κείμενα στο νέο σας site και να προσθέτετε νέες σελίδες με νέες λέξεις κλειδιά.

Θα πρέπει τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα να δημιουργείτε ένα καινούριο άρθρο, μια καινούρια σελίδα ή να προσθέτετε ένα νέο προϊόν στο e-shop σας. Με αυτόν τον τρόπο, στέλνετε ένα μήνυμα στη Google ότι η ιστοσελίδα σας έχει φρέσκο περιεχόμενο, δεν είναι σελίδα ζόμπι και καλείτε τα ρομπότ και τις αράχνες της Google να ταξινομήσουν το νέο αυτό περιεχόμενο και να φέρουν νέα κίνηση και νέους επισκέπτες.

Πώς να δημιουργήσετε ακαταμάχητο περιεχόμενο

Πρώτα θα πρέπει να το έχετε θέσει ως στόχο πριν ακόμα ξεκινήσετε τη σελίδα σας ότι θα δημιουργείτε πάντα μοναδικό και ακαταμάχητο περιεχόμενο που θα κινητοποιεί τους ανθρώπους και θα φέρνει αποτελέσματα. Μετά θα πρέπει να κοιτάξετε τί περιεχόμενο έχουν οι σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας.

Πάρτε μια τέτοια σελίδα ως σελίδα πρότυπο που θα θέλατε να της μοιάσετε και εφαρμόσετε την ίδια στρατηγική περιεχομένου με αυτήν. Τι κάνει τη σελίδα αυτή μοναδική;  Σε τι θα θέλατε να της μοιάσετε;

Πάρτε το χρόνο που χρειάζεται για να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο. Το καλό περιεχόμενο χρειάζεται συνήθως από έναν έως έξι μήνες για να δημιουργηθεί και άλλο τόσο καιρό για να ευοδώσει. Ποτέ μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια.

Βρείτε ένα αντικείμενο στο οποίο είστε καλός σε αυτό ή σας ενθουσιάζει ιδιαίτερα και ασχοληθείτε με αυτό. Χαλαρώστε και βρείτε πηγές έμπνευσης. Μετά δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα με το πόσο χρόνο σκοπεύετε να διαθέσετε για να υλοποιήσετε το στόχο σας που είναι η δημιουργία εκπληκτικού περιεχομένου.

Δημιουργία Περιεχόμενου και High Traffic Formula

Στο προηγούμενο άρθρο μου High Traffic Formula αναφέρομαι στον πιο απλό τρόπο δημιουργίας περιεχομένου και κίνησης προς την ιστοσελίδα σας.

Η επονομαζόμενη High Traffic Formula είναι πάρα πολύ απλή και αποτελείτε από 3 βήματα που ο καθένας μπορεί να κάνει. Αυτά είναι:

1. Γράφω ένα άρθρο στο blog μου

2. Δημοσιεύω το άρθρο στο blog μου

3. Κοινοποιώ το άρθρο στα social media

Τόσο απλά. Όλοι μπορούν να το κάνουν, επομένως όλοι μπορούν να αποκτήσουν ανάλογα με την αγορά στόχο τους ασταμάτητη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους. Για να μην μπερδευτούμε θα πρέπει να σας τονίσω ότι το περιεχόμενο προηγείται τις επισκεψιμότητας και του SEO.

Στην πραγματικότητα το σωστό και καλό περιεχόμενο είναι συνυφασμένο και με το SEO, αφού δεν γίνεται να κάνεις SEO σε ένα site που δεν έχει περιεχόμενο ή που έχει πολύ λεπτό περιεχόμενο.

Λεπτό περιεχόμενο (thin content) είναι σελίδες με λιγότερες από 300 λέξεις, κλεμμένο περιεχόμενο ή περιεχόμενο σκουπίδια που δεν έχει κάποια αξία. Γενικά η παλιότερη κλασική πρακτική του spamming ήτανε η δημιουργία εσωτερικών σελίδων με ελάχιστο ή καθόλου χρήσιμο περιεχόμενο, οι οποίες ήτανε παραφουσκωμένες με λέξεις κλειδιά.

Αυτές ήτανε σελίδες αποκλειστικά γραμμένες για τις μηχανές αναζήτησης και δεν απευθυνότανε σε ανθρώπους. Για να μην πέσετε και εσείς στην κατηγορία spam, θα πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο αποκλειστικά για τον κόσμο και όχι για τις μηχανές αναζήτησης.

Ο λόγος που η High Traffic Formula είναι πετυχημένη είναι γιατί είναι :

1. δωρεάν και

2. βασίζεται στο περιεχόμενο

Μόνο με την εστιασμένη σκληρή δουλειά θα μπορέσετε να πετύχετε στο ίντερνετ και αυτό θα γίνει μόνο άμα κάνετε πράγματα που μπορείτε να κάνετε καθημερινά. Και αυτό που θα πρέπει να κάνετε καθημερινά είναι η δημιουργία περιεχομένου για το e-shop ή για το site σας.

Θυμηθείτε ότι σε ότι και αν κάνετε η εξάσκηση κάνει τον μάστορα.

Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς και τα backlinks η βασίλισσα

Το σωστό περιεχόμενο που είναι ανάλογα με την περίπτωση από 1200 έως 3500 λέξεις ή και περισσότερο είναι αυτό που θα σας αναδείξει και θα δημιουργήσει το κοινό σας.

Όσο πιο καλό και εξέχων περιεχόμενο έχετε στην ιστοσελίδα σας τόσο μικρότερη θα είναι η ανάγκη για backlinks για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Και πιο καλό και εξέχων περιεχόμενο δημιουργείτε για την ιστοσελίδα σας, τόσο πιο πολλές άλλες ιστοσελίδες θα θέλουν και θα συνδεθούν μαζί μας δίνοντας σας ένα backlink.

Δεν λέω ότι θα κερδίσετε εκατοντάδες backlinks αλλά μερικά με φυσικό τρόπο και ελάχιστο κόπο τα οποία όμως θα είναι αρκετά για να ανεβάσουν την ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις της Google.

Το πείραμα του εκατοστού πιθήκου και οι 100 μέρες blogging

Στο λεγόμενο πείραμα του εκατοστού πιθήκου, ένας διάσημος Άγγλος Ζωολόγος ο Δρ. Lyall Watson, παρατήρησε ότι απομονωμένοι πληθυσμοί πιθήκων άρχισαν για πρώτη φορά να πλένουν και να τρώνε τους καρπούς της γλυκοπατάτας όταν έφαγε και ο εκατοστός πίθηκος. Οι πληθυσμοί αυτοί χωρίζονταν από πολλά μίλια θάλασσα αφού βρίσκονταν σε διαφορετικά νησιά.

Παρατηρήθηκε δηλαδή ότι στον εκατοστό πίθηκο έγινε ένα κβαντικό άλμα και έγινε αυτή η γνώση ότι η γλυκοπατάτα τρώγεται αφού πλυθεί κτήμα του συλλογικού ασυνείδητου όλων των πληθυσμών πιθήκων παγκοσμίως.

Η ίδια αναλογία υπάρχει και στη δημιουργία περιεχομένου, αλλά και στο αγαπημένο μου χόμπι, το blogging. Προσωπικά είμαι φανατικός blogger και στο άρθρο μου Blogging Marathon: Τι έμαθα μετά από 100 μέρες blogging αναφέρομαι ότι χρειάζεται να γράψουμε εκατό άρθρα σε ένα blog για να σπάσουμε το φράγμα της Google και να θεωρηθούμε ότι υπάρχουμε.

Το ίδιο ισχύει και για τα e-shop, γιατί χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 προϊόντα για να δείξουμε ότι υπάρχει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Το ίδιο συμβαίνει με τον εκατοστό πελάτη κτλ.

Βέβαια, επειδή θα δημοσιεύσουμε 100 άρθρα δεν σημαίνει ότι η επιτυχία μας είναι εγγυημένη. Όμως θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε αρκετό περιεχόμενο για να αυξήσουμε την ορατότητα μας στη Google.

7 πρακτικά εργαλεία για τη δημιουργία περιεχομένου

1. Quora – Η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να παίζεται την κολοκυθιά. Ρωτήστε και απαντήστε τα πάντα. Μπορείτε να αναζητήσετε όλες τις πιο δημοφιλής ερωτήσεις και να δείτε τον σφυγμό της αγοράς. Η βασική φιλοσοφία στη δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου είναι να μάθετε τι χρειάζεται η αγορά σήμερα και να το προσφέρετε στην ιστοσελίδα σας.

2. Search Analysis – Βρείτε δεκάδες ιδέες για την δημιουργία περιεχομένου και άρθρων μέσω της ανάλυσης αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πεδίο αναζητήσεων της Google και κάντε αναζήτηση με τη λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει προσθέτωντας και ένα γράμμα της αλφαβήτου κάθε φορά.

Δείτε αναλυτικά το άρθρο: Search Analysis: Πως να βρείτε νέες ευκαιρίες για όρους αναζήτησης

3. Audacity – Ένα δωρεάν εργαλείο για καταγραφή φωνής και δημιουργία podcasts τα οποία μπορείτε να διαμοιράσετε σε sites όπως το  iTunes, Stitcher Radio, Soundcloud και Mixcloud.

4. Camtasia Studio – Το αγαπημένο μου εργαλείο καταγραφής βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή σας. Για τους χρήστες των Mac μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το  Screenflow. Με το Camtasia Studio έχω καταγράψει και επιμεληθεί όλα μου τα βίντεο που έχω ανεβάσει στα βίντεο social media, YouTube, Vimeo, Dailymotion και Myspace.

5. Jing – Ένα δωρεάν εργαλείο από την ίδια εταιρεία που έχει δημιουργήσει το Camtasia για να καταγράψετε την οθόνη σας σε βίντεο έως και 5 λεπτών και να βγάλετε και φωτογραφίες την οθόνη σας.

6. Photoshop– Το Photoshop είναι η γραφιστική σουίτα της Adobe που δεν είναι μόνο για γραφίστες. Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να επεξεργαστείτε τις δικές σας φωτογραφίες, να δημιουργήσετε νέα γραφικά καθώς και infographics.

7. Yahoo News– Το Yahoo news όπως και το Google News είναι μια υπηρεσία που συγκεντρώνει τους βασικότερους τίτλους και άρθρα από τα πιο επίκαιρα και αξιόπιστα δημοσιογραφικά blogs σήμερα. Μπορείτε να μάθετε τον σφυγμό της επικαιρότητας και να δείτε πια θέματα είναι τα πιο καυτά για να ασχοληθείτε με αυτά.

Τα παραπάνω εργαλεία τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά για να δημιουργήσω περιεχόμενο στο blog μου αλλά και σε blog πελατών που διαχειρίζομαι. Πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον απαραίτητα για κάθε έναν ιδιοκτήτη ιστοσελίδας.

Ξέχασα κάτι;

internet-lifestyle-selfie-kissavos

Σίγουρα με ένα άρθρο δεν μπορείς να εξαντλήσεις ένα θέμα, όμως μπορείς να εγείρεις το ενδιαφέρον και να ξεκινήσεις μια συζήτηση με τον κόσμο. Άμα θέλετε να συμμετέχετε και σεις σε αυτή την συζήτηση, αφήστε το σχόλιο σας ή την ερώτηση σας κάτω από το άρθρο. Σας ευχαριστώ πολύ.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για τα κρύπτο:

10 σκέψεις στο “Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς”

  1. Γιάννη γεια χαρά

    Διαβάζω το blog σου από τότε που το ανακάλυψα, κάνα δύο μήνες δλδ, και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ να καταλάβω μερικά πράγματακια σχετικά με το SEO. Με αφορμή το συγκεκριμένο άρθρο ήθελα να ρωτήσω κατι που με “βασανίζει” εδώ και αρκετό καιρό σχετικά με το περιεχόμενο που χρειάζεται να έχει ένα e-commerce shop που λέν’ και στο χωριό μου. Είμαι πολύ μπερδεμένος γτι δε μπορώ να καταλάβω πως μπορείς να δημιουργήσεις ταυτόχρονα πρωτότυπο και πλούσιο περιεχόμενο για ένα προϊόν όπως πχ. “πόμολα πόρτας” όπου σε ένα εύρος 100 προϊόντων τα 50 έχουν πανομοιότυπα χαρακτηριστικά ;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Απάντηση
  2. Γιάννη καλημέρα,
    έχω παρατηρήσει ότι σε ένα keyword το πλήθος αναζητήσεων ΧΩΡΙΣ τόνους είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από αυτό χωρίς τόνους. Χρειάζεται να γίνει optimization στα keywords χωρίς τόνους (πχ στα titles); όχι βέβαια και στο κείμενο.
    Ποιά η γνώμη σου; Βοηθάει μία τέτοια κίνηση;

    Απάντηση
    • Πολύ καλή η ερώτηση σου Νίκο, θα πρέπει όντως να κάνουμε optimization με κεφαλαία μια και οι χαρακτήρες με τόνους στον κώδικα ascii και στη γλώσσα μηχανής είναι διαφορετικοί χαρακτήρες από τους χαρακτήρες χωρίς. Αυτό συμβαίνει στα ελληνικά και σε πολλές άλλες γλώσσες εκτός αγγλικών.

      Το ίδιο γίνεται και για τα greeknglish ή τα ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες.

      Επίσης, μην ξεχάσεις να γραφτείς στις ενημερώσεις και στο SEO Newsletter

      Σε ευχαριστώ πολύ

      Απάντηση
  3. Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω ποιο είδος περιεχομένου έχει την περισσότερη επισκεψιμότητα, τα άρθρα, τα βίντεο ή κάτι άλλο;

    Θα πρέπει να χρησιμοποιήσω συνδυασμό κειμένου και βίντεο; Ευχαριστώ πολύ.

    Επίσης θέλω να σας συγχαρώ γιατί είναι από τα καλύτερα άρθρα που έχω διαβάσει μέχρι σήμερα και το paramarketing.gr είναι ένα από τα πιο ενημερωμένα blog για το SEO και την κατασκευή ιστοσελίδων στα ελληνικά.

    Απάντηση
    • Σωστά Ιωάννα, ο συνδυασμός βίντεο κειμένου και audiobook ή podcast είναι το καλύτερο για το SEO. Αυτό γιατί άλλοι μαθαίνουν ακούγωντας, άλλοι βλέποντας και άλλοι διαβάζοντας. Επίσης, το διαφορετικό περιεχόμενο μας βοηθάει να αξιοποιήσουμε τα διαφορετικά social media και να κάνουμε διασπορά των backlinks.

      Απάντηση
  4. Μπράβο για το άρθρο Γιάννη.
    Βασικά πράγματα που αγνοούσα παντελώς.
    Επανέλεγχος και διορθώσεις το επόμενο βήμα μου.
    Ευχαριστώ και πάλι.

    Απάντηση

Σχολιάστε