Αυξήστε τις πωλήσεις σας με το Google Remarketing
Το επαναληπτικό marketing ή Remarketing έχει ως στόχο να φέρει πίσω στο site σας τον επισκέπτη που έφυγε με άδεια χέρια. Το remarketing έχει ως στόχους:
- Την αύξηση της απόδοσης της επένδυσής (ROI)
- Την μεγιστοποίηση των εσόδων από το site, e-shop, blog
- Την αύξηση στον αριθμό των εγγραφών στην email list σας
- Την αύξηση του conversion rate, του ποσοστού μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες
- Tη μείωση του bounce rate και την αύξηση της θέσης σας στη Google και στο SEO γενικότερα
- Το αποτελεσματικό Personal Branding ή Branding
Προσωπικά, πιστεύω στο remarketing, όμως είμαι δύσπιστος γενικότερα για τα αποτελέσματα του δικτύου προβολής διαφημίσεων της Google, επειδή όσες φορές και να το έχω δοκιμάσει, ούτε μια φορά δεν μου έφερε αποτελέσματα. Συγγνώμη Google, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
Ένα άλλο εργαλείο remarketing είναι οι διαφημίσεις στο facebook και στο twitter, μέσω των Sponsored stories. Όμως και αυτές δεν είχαν ποτέ τα επιθυμητά αποτελέσματα για μένα μέχρι στιγμής.
Ο σκοπός που γράφω αυτό το άρθρο δεν είναι για να σας προτρέψω ή να σας αποτρέψω να χρησιμοποιήσετε το remarketing, αλλά για να σας κάνω να σκεφτείτε που θα ξοδέψετε τα λεφτά σας. Μήπως πρέπει να κάνετε SEO ή να επενδύσετε στο remarketing;
Θυμηθείτε ότι στο ίντερνετ και στις επιχειρήσεις όλα έχουν εναλλακτικό κόστος.
Remarketing: Πως δουλεύει;
Ο διαφημιζόμενος με το remarketing έχει την δυνατότητα να προσεγγίσει ξανά τους χρήστες που επισκέφθηκαν το website του αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια ουσιαστική ενέργεια όπως αγορά, τηλέφωνο ή εγγραφή στο newsletter. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι, ο διαφημιζόμενος θα προσελκύσει την συγκεκριμένη κατηγορία χρηστών με μηνύματα προσωποποιημένα, με στόχο να επιστρέψουν στο site, να συνεχίσουν την ενέργεια που δεν ολοκλήρωσαν και να αυξηθούν οι μετατροπές των επισκεπτών σε πελάτες.
Ας υποθέσουμε ότι βρίσκεστε στο αγαπημένο σας e-shop με φώτα xenon και έχετε εντοπίσει ένα ζευγάρι φώτα xenon για αγορά, αλλά αποφασίζετε να το ψάξετε λίγο ακόμα και να συγκρίνετε τιμές. Και ξαφνικά συναντάτε μία διαφήμιση εικόνας από το αγαπημένο σας e-shop, με το ζευγάρι με τα φώτα xenon που κοιτούσατε πριν και αναφέρει έκπτωση -30%!
Ίσως να σκεφτείτε ότι αυτό είναι σημαδιακό και οι συμπτώσεις παίζουν καταλυτικό ρόλο στη ζωή μας. Εγώ σκέφτομαι την σπατάλη χρημάτων, κάποιος άλλος θα σκεφτεί κάτι άλλο.
Η Remarketing διαδικασία είναι απλή: Ο διαφημιζόμενος τοποθετεί ένα μικρό απόσπασμα html κώδικα που του παρέχει το Google Adwords, σε όλες τις σελίδες του website του, για να καταγράφει τα cookies των επισκεπτών.
Στην συνέχεια, δημιουργεί και επεξεργάζεται λίστες επαναληπτικού marketing. Με αυτόν τον τρόπο, το Google Adwords προβάλει τον διαφημιζόμενο στους χρήστες με το cookie, όταν αυτοί επισκέπτονται τα site του Δίκτυου Εμφάνισης Google. Έτσι, η διαφήμιση, κατά κάποιον τρόπο, «ακολουθεί» τον χρήστη.
Το μόνο που χρειάζεται λοιπόν, είναι η σωστή τεχνολογία και τα κατάλληλα δεδομένα για να προσεγγίσει ο διαφημιζόμενος το κοινό που τον ενδιαφέρει, την κατάλληλη στιγμή.
Το Remarketing ή επαναληπτικό μάρκετινγκ έχει να κάνει με την στόχευση στη συγκεκριμένη αγορά στόχο σας.
Remarketing και ΑdWords
Η μέθοδος Remarketing είναι διαθέσιμη στο Δίκτυο Εμφάνισης Google μέσω του Adwords και πολλοί είναι οι marketers που την χαρακτηρίζουν ως την πλέον έξυπνη και αποτελεσματική μέθοδο online στόχευσης.
Όμως έχει και τα πλεονεκτήματα, αλλά και τα μειονεκτήματα της. Μερικά από τα μειονεκτήματα της στα Adwords συγκεκριμένα είναι:
- Κακή γεωγραφική στόχευση, τα Google Adwords δεν μπορούν να στοχεύσουν σε τοπικά αποτελέσματα, τουλάχιστον όχι ακόμα.
- Κακός διαχωρισμός υποψήφιων πελατών με ήδη υπάρχοντες πελάτες.
- Υψηλό έως και απαγορευτικό κόστος.
Εκτός από τα Google Adwords, υπάρχουν και άλλα διαφημιστικά δίκτυα που μπορούν να σας βοηθήσουν στο ReMarketing όπως τα Facebook Ads, το Twitter Ads και άλλα.
Στην περίπτωση του Facebook, μπορείτε να στοχεύσετε γεωγραφικά σε πιο εξειδικευμένα μερίδια αγοράς και να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα, ενώ το κόστος του Like ή της προβολής του Sponsored story είναι αισθητά χαμηλότερο από την Google. Όμως και τα Facebook ads έχουν τα μειονεκτήματά τους, όπως και τα πλεονεκτήματα τους.
Άλλα γνωστά δίκτυα remarketing εκτός της Google και του Facebook που όμως δεν έχουν τόση μεγάλη διείσδυση στην ελληνική αγορά είναι:
- AdRoll
- Chango
- Perfect Audience
Mυστικά επιτυχίας στο Remarketing
Θυμηθείτε ότι στο google remarketing, το απόσπασμα html κώδικα τοποθετείται σε όλες τις σελίδες του site σας για να συγκεντρώσετε όλους τους χρήστες που σας επισκέφτηκαν. Συμβουλευθείτε την Βοήθεια Google AdWords για να επικολλήσετε σωστά το απόσπασμα κώδικα.
Δημιουργήστε έξυπνες λίστες Remarketing με γνώμονα τους διαφημιστικούς σας στόχους για να αυξήσετε την ποιοτική επισκεψιμότητα στο site σας. Για παράδειγμα, μπορεί να σας ενδιαφέρει να προσελκύσετε τους χρήστες που είδαν την σελίδα με τις προσφορές και δεν αγόρασαν και να αποκλείσετε από την νέα Remarketing καμπάνια τους χρήστες που μετατράπηκαν σε πελάτες σας.
Το κλειδί για μία επιτυχημένη καμπάνια remarketing είναι η παραμετροποίηση, οπότε προσελκύσετε ξανά το κοινό που εγκατέλειψε το site σας παρουσιάζοντας στοχευμένα μηνύματα. Δημιουργήστε ελκυστικές διαφημίσεις εικόνας ή κειμένου, καταχωρήστε ειδικές προσφορές και θα προσεγγίσετε με διαφορετικό τρόπο και τους χρήστες που εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών τους και τους χρήστες που επισκέφθηκαν μόνο την αρχική σας σελίδα και δεν έκαναν κλικ πουθενά.
Πάντα όλα περιστρέφονται γύρω από την σχετικότητα, συνεπώς οδηγείστε το κοινό σας στην κατάλληλη σελίδα προορισμού, θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα conversions.
Διαχειριστείτε αποτελεσματικά τις λίστες Google Remarketing και αναλύστε την ανταπόκριση του κοινού σας. Τελικά, ποιο είναι το ποσοστό (%) των χρηστών που επέστρεψαν στο website σας, αφού είχαν εγκαταλείψει τα καλάθια των αγορών τους;
Είναι σημαντικός ο αριθμός των conversions που προέρχονται από την Remarketing καμπάνια; Συγκρίνετε τα δεδομένα με την καμπάνια στο Δίκτυο Αναζήτησης και επαναπροσδιορίστε την στρατηγική σας, όπου εσείς κρίνετε απαραίτητο.
ReMarketing Πηγές:
- How remarketing works
- Google Remarketing
- An In-Depth Comparison of Remarketing and Retargeting Services
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!