ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE!

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Conversion Rate Optimization – Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπών

Conversion Rate Optimization - Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπών

Conversion Rate Optimization – Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπών

Το Conversion Rate Optimization είναι η Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπών δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αυξήσετε το ποσοστό των χρηστών που εκτελούν μια επιθυμητή ενέργεια στο site σας, όπως μια αγορά.

Το Divramis SEO Agency προσφέρει υπηρεσίες βελτιστοποίησης ποσοστού μετατροπών ώστε να αυξήσετε τα κέρδη σας.

Ανεξάρτητα από το πόσους επισκέπτες προσελκύετε στο e-shop σας, η επισκεψιμότητα του site είναι μόνο ένα μέρος της διαδικασίας.

Με τις σωστές στρατηγικές Conversion Rate Optimization, μπορείτε να κερδίσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τα έσοδά σας.

Τι είναι το ποσοστό μετατροπών;

Η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών (CRO) είναι η διαδικασία αύξησης του ποσοστού των επισκεπτών που εκτελούν μια επιθυμητή ενέργεια στον site σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, από την αγορά ενός προϊόντος μέχρι την εγγραφή σε ένα διαδικτυακό σεμινάριο.

Το ποσοστό μετατροπών είναι το ποσοστό των επισκεπτών του site της επιχείρησης σας που πραγματοποιούν μια επιθυμητή ενέργεια σε μια σελίδα, όπως η συμπλήρωση μιας φόρμας, η εγγραφή σε μια υπηρεσία ή η πραγματοποίηση μιας αγοράς.

Ένα υψηλό ποσοστό μετατροπών υποδεικνύει ότι το site σας είναι καλά σχεδιασμένο και ελκυστικό για το κοινό-στόχο σας. Από την άλλη πλευρά, ένα χαμηλό ποσοστό μετατροπών θα μπορούσε να σημαίνει ότι πρέπει να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο, το web design και άλλα.

Συνηθισμένοι λόγοι για ένα χαμηλό ποσοστό μετατροπών περιλαμβάνουν τους αργούς χρόνους φόρτωσης και την περίπλοκη πλοήγηση στο site.

Πώς μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τις μετατροπές;

Να θυμάστε ότι κάθε στρατηγική μάρκετινγκ βασίζεται σε μια ποικιλία τεχνικών, καθεμία από τις οποίες στοχεύει σε διαφορετικές πτυχές της εμπειρίας του χρήστη.

Ακολουθούν μερικές τεχνικές βελτιστοποίησης του ποσοστού μετατροπών:

Βελτιστοποίηση παρότρυνσης για δράση (call to action): Τοποθετήστε στρατηγικά φράσεις που παροτρύνουν τον χρήστη να αγοράσει κάτι π.χ. ζητήστε προσφορά.

Βελτιώστε την εμπειρία χρήστη (UX): Απλοποιήστε την πλοήγηση, βελτιώστε τους χρόνους φόρτωσης σελίδας και διασφαλίστε την σωστή εμφάνιση του site σε κινητά (mobile first design).

Test: Δοκιμάστε να κάνετε αλλαγές στο site για να δείτε τι λειτουργεί για εσάς.

Αν αυτό σας δυσκολεύει, επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε και να δούμε τι μπορεί να σας βοηθήσει

Εξατομίκευση: Προσαρμόστε τα μηνύματα και τις προσφορές με βάση τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις ή τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών.

Testimonials: Αξιοποιήστε μαρτυρίες πελατών και κριτικές για να χτίσετε εμπιστοσύνη.

Συλλέξτε δεδομένα από την αλληλεπίδραση των χρηστών με το site σας

Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη μιας καλής στρατηγικής βελτιστοποίησης ποσοστού μετατροπών είναι η κατανόηση του τι ωθεί τους ανθρώπους στο site σας και τους παρακινεί να αγοράσουν  και τι όχι.

Αυτό περιλαμβάνει τη συλλογή των δημογραφικών και των δεδομένων συμπεριφοράς των χρηστών όταν βρίσκονται στο site σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ξεκινήσετε εντοπίζοντας ποια προϊόντα αφήνονται εγκαταλελειμμένα στα καλάθια πιο συχνά και σε ποιο σημείο κατά τη διάρκεια της επίσκεψης τους οι πελάτες φεύγουν.

Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τι πρέπει να βελτιστοποιήσετε για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών.

Οργανώστε τα δεδομένα σας και δημιουργήστε ένα σχέδιο δράσης

Μόλις συγκεντρώσετε τα δεδομένα, θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας. Οργανώνοντας αυτές τις πληροφορίες σε μια λίστα με τα κύρια πράγματα που θέλουν να πετύχουν οι άνθρωποι μέσω του site σας, μπορείτε να αποκτήσετε μια πιο σαφή εικόνα των αναγκών και των προτιμήσεων του κοινού σας.

Να θυμάστε ότι η κατανόηση των όσων οδηγούν τους ανθρώπους στο site σας είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών σας και τη δημιουργία μιας εμπειρίας χρήστη που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.

Δείτε τι πρέπει να βελτιώσετε στο site σας

Εστιάστε στον εντοπισμό των εμποδίων που μπορεί να εμποδίζουν τους πιθανούς πελάτες να αγοράσουν κάτι από το site σας, κατανοώντας πού και γιατί οι επισκέπτες εγκαταλείπουν το site σας.

Προσδιορίστε τις σελίδες από τις οποίες χάνετε τους περισσότερους επισκέπτες. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Google Analytics.

Παρατηρήστε πώς αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι με το site σας για να καταγράψετε τη συμπεριφορά περιήγησης, τα κλικ και την κίνηση των επισκεπτών.

Έτσι θα μπορείτε να εντοπίσετε τα προβλήματα ή τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι χρρήστες. Τα δεδομένα θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε την εμπειρία χρήστη και να καθοδηγήσετε τις προσπάθειές σας για βελτιστοποίηση.

Η Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπών είναι μια διαδικασία που απαιτεί πολύ δουλειά και συνεχείς διορθώσεις.

Βέλτιστες πρακτικές Βελτιστοποίησης Ποσοστού Μετατροπών

Όσον αφορά την Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπών, τα εξαιρετικά αποτελέσματα δεν είναι δυνατά χωρίς συγκεκριμένη δράση και πειραματισμό.

Ακολουθούν μερικές από τις καλύτερες πρακτικές CRO (Conversion Rate Optimization) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ξεκινήσετε:

  • Ερευνήστε το κοινό-στόχο σας και την επισκεψιμότητα του site σας. Κατανοήστε τα σημεία που τους προβληματίζουν.
  • Δοκιμάστε σαφή παρότρυνση για δράση δηλαδή call to action.
  • Προβλέψτε πόσο έτοιμοι είναι να αγοράσουν και στείλτε τους στο επόμενο βήμα ανάλογα.
  • Μην προσθέτετε πάρα πολλές πληροφορίες σε κάθε σελίδα. Κάθε σελίδα θα πρέπει να οδηγεί σε ένα σαφές επόμενο βήμα.
  • Επίσης η βελτιστοποίηση του site ώστε να εμφανίζεται σωστά στα κινητά (mobile first design) είναι απαραίτητη, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν αναζητήσεις στην Google από το κινητό τους.
  • Μειώστε τον χρόνο φόρτωσης για τις ιστοσελίδες σας με αργή φόρτωση για να μειώσετε τα ποσοστά εγκατάλειψης (bounce rate).
  • Χρησιμοποιήστε social signals όπως μαρτυρίες πελατών, μελέτες περιπτώσεων, κριτικές για να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας ως brand.
  • Εξατομικεύστε το περιεχόμενο και τις προτάσεις προϊόντων με βάση τη συμπεριφορά των χρηστών.

Μπορείτε να ξεκινήσετε βελτιστοποιώντας σελίδες που λαμβάνουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Εστιάζοντας σε αυτές τις σελίδες, θα μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα των αλλαγών σας πιο γρήγορα και να έχετε μεγαλύτερο αντίκτυπο στην επιχείρηση σας.

Εστιάστε τη στόχευση λέξεων-κλειδιών σε σχετικά ερωτήματα για να προσελκύσετε κατάλληλη επισκεψιμότητα δηλαδή χρήστες που είναι πιθανοί πελάτες.

Όλα αυτά μπορεί να σας φαίνονται δύσκολα, γι’ αυτό εμπιστευτείτε ένα έμπειρο SEO και web design agency όπως το δικό μας για να εστιάσετε σε άλλα ζητήματα της επιχείρησης σας ενώ εμείς θα αναλάβουμε το SEO και την Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπών.

Η συμπερίληψη του ποσοστού μετατροπών ως μέρος της στρατηγικής marketing που ακολουθείτε ως επιχείρηση μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε τη σωστή επισκεψιμότητα στο site σας και να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες.

Επικοινωνήστε μαζί μας και ζητήστε μια προσφορά για βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών και να αυξήσετε τα έσοδα σας από το site της επιχερίρησης σας!

Call Now Button
×