Τι είναι η σελίδα πωλήσεων;
Η σελίδα πωλήσεων ή σελίδα προορισμού ή landing page ή squeeze page στα αγγλικά είναι το πρώτο και βασικότερο μέρος του καναλιού πωλήσεών μας. Σύμφωνα με την Wikipedia, την αξιόπιστη και μεγαλύτερη εγκυκλοπαίδεια στο ίντερνετ με PageRank 9, η σελίδα πωλήσεων είναι η σελίδα στην οποία μπαίνουν οι υποψήφιοι πελάτες μας για να εγγραφούν στην ιστοσελίδα μας, δίνοντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του σε μια φόρμα εγγραφής (opt-in form)
Είδη σελίδων πωλήσεων
Παραδείγματα τέτοιων σελίδων είναι:
Ο στόχος της σελίδας πωλήσεων είναι να αποκτήσουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του επισκέπτη τουλάχιστον. Οι Σελίδες πωλήσεων συχνά χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με ένα σύστημα αυτόματου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (autoresponder) για να ξεκινήσει την παροχή χρησίμων πληροφοριών. Αυτό ξεκινάει με τη συγκατάθεση του χρήστη, μόλις ο επισκέπτης επιβεβαιώνει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Μια τέτοια πολύτιμη υπηρεσία αυτόματου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το Aweber.
Το σύστημα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ χρησιμοποιείται για να στείλει μια σειρά επαναλαμβανόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα μηνύματα αυτά έχουν διπλό σκοπό. Πρώτον να επιμορφώσουν το κοινό σας για ένα θέμα ή ένα πρόβλημα και δεύτερον να σας κάνουν γνωστούς και οικείους σε αυτούς.
Η φόρμα εγγραφής μπορεί να μπει σε πολλές θέσεις στη σελίδα σας, όπως πάνω από τα άρθρα, δεξιά ή κάτω από τα άρθρα ακόμα και σε αναδυόμενο παράθυρο (pop up), πράγμα που δεν συνιστώ.
Πώς να δημιουργήσετε τη δική σας σελίδα πωλήσεων;
Μπορείτε να πάρετε μια έτοιμη σελίδα πωλήσεων σε κώδικα php ή σε html ή ακόμα και να είναι ενσωματωμένη σε WordPress ή να δημιουργήσετε μια στο ίντερνετ. Η ανάγκη της ύπαρξης της δική σας σελίδας πωλήσεων είναι ζωτικής σημασίας όταν υπάρχουν πολλοί παίχτες στον τομέα σας που ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλο με την ίδια προϊόντα και υπηρεσίες.
Συμβουλές για να φτιάξετε μια κερδοφόρα σελίδα πωλήσεων
Κάθε σελίδα πωλήσεων περιέχει σχεδόν τα ίδια βασικά μέρη και επικεντρώνεται σε ένα και μοναδικό στόχο – την απόκτηση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του επισκέπτη.
Αυτά τα μέρη έχουν ως εξής:
- Ένα συναρπαστικό τίτλο.
- Μια σύντομη ή μακρά εισαγωγή, και επίσης το δευτερεύον τίτλο.
- Μια λίστα με κουκκίδες των παροχών που εξηγεί γιατί χρειάζεστε το προϊόν ή την υπηρεσία.
- Μια εικόνα του προϊόντος ή της υπηρεσίας, εφόσον αυτό είναι δυνατό.
- Μια μορφή φόρμας εγγραφής με μια πρόσκληση για δράση. Μπορείτε να συμπεριλάβετε μόνο μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μορφή πεδίου ή να προσπαθήσετε να την κάνετε πιο αναλυτική, αν χρειάζεται. Η βασική ιδέα είναι να συλλάβετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Προαιρετική ήχος ή βίντεο. Το βίντεο μάρκετινγκ είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο και μπορεί να ενισχύσει το ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες.
- Μια υπογραφή ή μια εικόνα του ιδιοκτήτη της σελίδας.
Υπάρχουν πολλές παραλλαγές του βασικού αυτού μοντέλου, θα πρέπει να καθορίσετε ποιο μοντέλο θα λειτουργήσει καλύτερα για σας. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσα από δοκιμές και να ιδίως το split testing. Με το split testing ελέγχετε τις σελίδες πωλήσεων σας πριν τις περάσετε στη μαζική έκθεση. Άμα χρησιμοποιήτε πληρωμένη διαφήμιση στο ίντερνετ ξεκινήστε σιγά με ένα μικρό προϋπολογισμό και να δοκιμάσετε ποια σελίδα πωλήσεων έχει καλύτερες επιδόσεις και κρατήστε μόνο ό, τι λειτουργεί καλύτερα.
Σελίδες Πωλήσεων και SEO
Ένα από τα μειονεκτήματα της σελίδας πωλήσεων είναι εάν την κάνετε μικρή με λίγο περιεχόμενο. Προσωπικά συνηθίζω τις σελίδες πωλήσεων ή την τοποθέτηση φορμών εγγραφής πάνω από τα επικά άρθρα όπως τον Οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα. Έτσι από άποψη SEO βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης είναι ταξινομούνται καλύτερα και έχουν πολύ καλά αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει διότι οι κλασικές σελίδες πωλήσεων δεν έχουν πολύ περιεχόμενο.
Ένας έξυπνος τρόπος για να αυξηθεί το περιεχόμενο σε μια σελίδα πωλήσεων είναι να προσθέσετε ένα blog στο κάτω μέρος της σελίδας. Αυτή η σχεδίαση διατηρεί τα βασικά μέρη της σελίδας πωλήσεων, όπως η φόρμα εγγραφής, οι κουκκίδες και το βίντεο στο πάνω μέρος της σελίδας. Στο κάτω μέρος της σελίδας θα βρείτε περισσότερο περιεχόμενο και πληροφορίες για το προϊόν.
Δωρεάν εργαλεία δημιουργίας σελίδας πωλήσεων
Όπως σας υποσχέθηκα, θα σας δώσω μερικά δωρεάν εργαλεία όπως:
- To Premium WordPress Theme WP-Attract με ενσωματωμένες σελίδες πωλήσεων αξίας 60€ εντελώς δωρεάν!
- Aweber Αυτόματο σύστημα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ με 1€ τον πρώτο μήνα!
- Πήρατε τον δωρεάν οδηγό Βγάλτε Λεφτά από το ίντερνετ; Εγγραφείτε στις ηλεκτρονικές ενημερώσεις και κατεβάστε εντελώς δωρεάν τον οδηγό Πώς Να Βγάλτε Λεφτά Από Το Ίντερνετ. Θα σας διδάξω ένα απλό βήμα-βήμα σύστημα για να μπορέσετε να βγάλετε χρήματα και να απολαύσετε τις χαρές και τα οφέλη του internet lifestyle χωρίς να θυσιάσετε την προσωπική σας ζωή!
Δείτε περισσότερα για τις Σελίδες Πωλήσεων:
- Τί είναι το Κανάλι Πωλήσεων;
- 7 Μυστικά επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- 7 συμβουλές για να δημιουργήσετε μια τεράστια λίστα
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για τα κρύπτο:
- CHATGPT ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ; LIVE 15.00 14-08-2023 #DIVRAMIS
- ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΣΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΣΕ ΕΝΑ; LIVE 16.00 22-08-2023 #DIVRAMIS
- SHIBARIUM SHIBA INU ΤΟ ΝΕΟ BLOCKCHAIN LAYER TWO LIVE 15.00 21-08-2023 #DIVRAMIS
- THE SECRET ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ 10 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΣΑΣ! LIVE 15.00 09-08-2023 #DIVRAMIS
- DIVRAMIS ACADEMY ZOOM DUBAI UPDATE LIVE 20.00 04-09-2023 #DIVRAMIS