Βασικό Λεξιλόγιο SEO Μέρος 2ο
SEO Πρώτη Σελίδα, μάθετε το βασικό λεξιλόγιο SEO για να κατανοήσετε τις βασικές έννοιες και αρχές για να βγείτε πρώτοι στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης σήμερα και για πάντα!
Το μάθημα 4 αυτού του οδηγού SEO, περιλαμβάνει ένα πλήρως ενημερωμένο βασικό λεξιλόγιο SEO, κάτι που λείπει από την ελληνική γλώσσα, για να κατανοήσετε πλήρως την βασική ορολογία των μηχανών αναζήτησης.
Μάθετε περισσότερα για το SEO, κατεβάστε δωρεάν τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα.
- Κατεβάστε δωρεάν τον λεπτομερή οδηγό: SEO- Google Πρώτη Σελιδα!
- Βγείτε πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης, κατακλυστείτε από επισκέψεις, βρείτε νέους πελάτες και νέες αγορές και αυξήστε κατακόρυφα τις πωλήσεις σας!
- Αποκτήστε πρόσβαση σε μια σειρά δωρεάν βίντεο μαθημάτων που δείχνει ακριβώς τί πρέπει να κάνετε για να νικήσετε τον ανταγωνισμό και να μείνετε για πάντα πρώτοι!
Impressions – Ο πραγματικός αριθμός των ανθρώπων που έχoυν δει μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Οι εντυπώσεις -impressions- μερικές φορές ονομάζεται προβολές σελίδων.
Inbound link – Εσωτερικοί σύνδεσμοι, ένας σύνδεσμο από άλλη ιστοσελίδα στην ιστοσελίδα σας.
Indexing – Η καταγραφή της ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
IP address – Ένας μοναδικός αριθμός που προσδιορίζει έναν υπολογιστή ή ένα σύστημα υπολογιστών.
JavaScript – Μια γλώσσα scripting που αναπτύχθηκε από την Netscape και χρησιμοποιείται για τη δημιουργία διαδραστικών και δυναμικών ιστοσελίδων.
Keyword – Μια λέξη που έχει εισαχθεί στη φόρμα αναζήτησης ή “παράθυρο” της μηχανής αναζήτησης στο Διαδίκτυο. Κάθε λέξη κλειδί στο πεδίο αναζήτησης των μηχανών εμφανίζει τα αντίστοιχα ιστολόγια που έχουνε καταχωρηθεί με τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
Keyword density – οι λέξεις κλειδιά ως ποσοστό των συνολικών λέξεων του κειμένου της σελίδας σας. Σημαντικός παράγοντας SEO πρώτη σελίδα είναι η πυκνότητα των λέξεων κλειδιών που πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 1 έως 4%. Παρακάτω από το 1% δεν θα είστε ανταγωνιστικοί στις μηχανές αναζήτησης και δεν θα πετύχετε SEO πρώτη σελίδα αποτελέσματα, ενώ ένα ποσοστό άνω του 4% θα σας δημιουργήσει πρόβλημα γιατί θα θεωρηθείτε spammer.
Keyword marketing – Η τοποθέτηση ενός μηνύματος μάρκετινγκ στο μέτωπο των χρηστών με βάση τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε για την αναζήτηση.
Keyword stuffing – το να παραγεμίζουμε τις λέξεις-κλειδιά στη σελίδας και στην κωδικοποίησης της, όπως στις ετικέτες μετακειμένου. Αυτό μπορεί να βλάψει τη χρηστικότητα μιας σελίδας και την κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης. Τεχνικές Keyword stuffing είναι να κρύβουμε τις λέξεις-κλειδιά σε μια σελίδα κάνοντας τους το ίδιο χρώμα με τη σελίδα ή το φόντο.
Lead generation – Η διαδικασία της συλλογής πληροφοριών επαφής υποψηφίων πελατών, όπως το email μέσω μιας φόρμας εγγραφής και τον εντοπισμό πιθανών υποψηφίων.
Link checker – Ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο ιστοσελίδων για τις σπασμένες συνδέσεις (broken link).
Link farm – Μια σειρά από ιστοσελίδες που συνδέονται μεταξύ τους για την αύξηση της κατάταξης τους στις μηχανές αναζήτησης. Είναι μια μη επιθυμητή Black Ηat SEO πρώτη σελίδα μέθοδος.
Link popularity – Συχνά χρησιμοποιείται ως ένα από τα κριτήρια για να καθοριστεί η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, το μέτρο της ποσότητας και της ποιότητας των περιοχές που συνδέουν με την ιστοσελίδα σας.
Meta search engine – Μια μηχανή αναζήτησης που εμφανίζει τα αποτελέσματα από πολλαπλές μηχανές αναζήτησης.
Meta tags – Μετα-ετικέτες. HTML κώδικας που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα διάφορα χαρακτηριστικά γνωρίσματα μιας ιστοσελίδας και εμφανίζεται στις λίστες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Πλοήγηση – Στοιχεία μιας ιστοσελίδα που διευκολύνει την κίνηση από τη μία σελίδα στην άλλη.
Online marketing – Ένας όρος που αναφέρεται στο Internet και e-mail με βάση τις πτυχές μιας εκστρατείας μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει διαφημίσεις banner, e–mail marketing, SEO, ηλεκτρονικό εμπόριο, και άλλα εργαλεία.
Open Directory– Ένας μεγάλος κατάλογος των δικτυακών τόπων.
Opt-in – Ένα πρόγραμμα όπου η συμμετοχή περιορίζεται σε χρήστες που το ζητήσει συγκεκριμένα να λάβουν μέρος μέσω μιας φόρμας εγγραφής με το email τους.
Βελτιστοποίηση SEO– Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης περιλαμβάνει όλες τις τεχνικές SEO πρώτη σελίδα.
Οργανικά αποτελέσματα – Αποτελέσματα που εμφανίζονται σε μια μηχανή αναζήτησης αποκλειστικά και μόνο λόγω της κατάταξης της σελίδας. Τα μη πληρωμένα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Pay-per-sale – Ένα online μοντέλο πληρωμής διαφήμισης κατά την οποία η πληρωμή βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην πώληση.
PageRank – Αλγόριθμος αναζήτησης της Google, μετρά τη δημοτικότητα μιας σελίδας και υπολογίζεται εν μέρει με την ανάλυση του αριθμού των συνδέσμους σε μια σελίδα από άλλους δικτυακούς τόπους και την σημασία των σελίδων αυτών. Το PageRank μεταβάλεται σε μια κλίμακα από 0 έως 10.
Pay-per-click – Ένα μοντέλο πληρωμής διαφήμισης κατά την οποία η πληρωμή βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στα κλικ που γίνονται πάνω στη διαφήμιση.
Popularity – Ένα από τα πολλά κριτήρια που χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για να καθορίσουν την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης μιας σελίδας.
Robots.txt – Αν θέλετε να ελέγξετε τα μέρη του site σας ένα ευρετήρια αράχνη μηχανών αναζήτησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα αρχείο robots.txt για να αποφευχθεί η αράχνη από την ευρετηρίαση ορισμένα μέρη.
στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
SERP –Ακρωνύμιο που σημαίνει σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. (Search Engine Result Page).
Search engine submission – Η διαδικασία υποβολής μιας διεύθυνση URL σε μια μηχανή αναζήτησης, για να κάνει μια μηχανή αναζήτησης να αναγνωρίζει μια ιστοσελίδα.
Spam – Ανεπιθύμητη ηλεκτρονική αλληλογραφία, ανεπιθύμητα e-mail, συνήθως εμπορικού χαρακτήρα.
Spider – Ένα πρόγραμμα που σαρώνει και συλλέγει πληροφορίες για μια ιστοσελίδα.
Stickiness – Το ποσό του χρόνου που δαπανάται σε ένα δικτυακό τόπο, συχνά ένα μέτρο της πίστης των επισκεπτών.
Submission –Το να υποβάλετε μια ιστοσελίδα σε μια μηχανή αναζήτησης ή κατάλογο.
Title tag ή ετικέτες τίτλων– HTML κώδικας που χρησιμοποιείται για να καθορίσει το κείμενο στην επάνω γραμμή ενός web browser. Χρησιμοποιείται επίσης από πολλές μηχανές αναζήτησης για να ονοματίσουν το περιεχόμενο των σελίδων.
URL – Ακρωνύμιο που σημαίνει Uniform Resource Locator. Μια διεύθυνση που προσδιορίζει τη θέση ενός αρχείου στο Internet.
Web design – Η πρακτική της επιλογής και συντονισμού των διαθέσιμων στοιχείων για να δημιουργήσετε τη διάταξη και τη δομή μιας ιστοσελίδας.
Website – Ένα site (τοποθεσία) για το World Wide Web. Κάθε ιστοσελίδα περιέχει μια αρχική σελίδα που είναι και η βασική σελίδα πλοήγησης. Η ιστοσελίδα μπορεί επίσης να περιλαμβάνει πρόσθετα έγγραφα και αρχεία.
Πηγές SEO Πρώτη Σελίδα:
Δείτε το πρώτο μέρος του βασικού λεξιλόγιου SEO: SEO Google Πρώτη Σελίδα: Βασικό Λεξιλόγιο SEO
- Podcast-3-SEO- Εκτός Σελίδας βελτιστοποίηση
- Podcast-2-SEO- Εντός Σελίδας βελτιστοποίηση
- SEO Google:Τεχνικές Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης
- SEO Google: Εργαλεία SEO
- SEO Google – Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας
- SEO Google Πρώτη Σελίδα σε 12 Ώρες
- SEO Google Πρώτη Σελίδα- Εισαγωγή
- SEO Google Πρώτη Σελίδα: Βασικό Λεξιλόγιο SEO
- SEO Google Πρώτη Σελίδα: Βασικό Λεξιλόγιο SEO 2
- Απόρρητο: SEO GOOGLE: 7 Συμβουλές για να βγείτε στην πρώτη σελίδα!
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.