Domain Authority: Μάθετε όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τον άτυπο αντικαταστάτη του PageRank
Μετά την ανακοίνωση από τη Google τον Απρίλιο του 2014 ότι το PageRank παγώνει σαν εργαλείο κατάταξης ιστοσελίδων και διακόπτεται και η ανανέωση του, πολύ θεώρησαν ότι δεν θα υπάρχει κάτι ανάλογο στο προσκήνιο.
Όμως ο αντικαταστάτης του PageRank είναι εδώ και λέγεται Domain Authority.
Δείτε παρακάτω τι είναι και πως μπορεί αυτό να επηρεάσει καταλυτικά την ιστοσελίδα σας και την κατάταξη της στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Τι είναι το Domain Authority;
Το Domain Authority είναι η πρόβλεψη για το πόσο καλά θα πάει μια ιστοσελίδα που βρίσκεται κάτω από ένα domain name στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το DA έχει μια κλίμακα από το 0 έως το 100.
Το Domain Authority έχει αναπτυχθεί από την εταιρεία Moz και προσμετράει με αντίστροφη μηχανική πάνω από 40 παράγοντες ή σήματα που λαμβάνει υπόψιν του ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google.
Συνήθως μετράει την ποιότητα των backlins που δείχνουν σε κάποιο συγκεκριμένο domain name.
Επειδή αυτό το μέτρο σύγκρισης αναπτύχθηκε εντελώς ανεξάρτητα από την ίδια τη Google, δεν θεωρείται και 100% αξιόπιστο μια και δεν σημαίνει κάτι που να έχει πρακτική αξία.
Η ίδια η κλίμακα Domain Authority είναι από μόνη της μια σκάλα πρόβλεψης και χρησιμεύει περισσότερο στο να έχουμε συγκριτικά αποτελέσματα για να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα μιας καμπάνιας SEO.
Μπορεί να μετρήσουμε άνετα την αποτελεσματικότητα μιας καμπάνιας SEO σε θεωρητικό επίπεδο αν το Domain Authority βελτιωθεί από το 30 και ανέβει στο 40, αλλά ποτέ δεν θα καταλάβουμε τι γίνεται στην πραγματικότητα άμα δεν αρχίσει να χτυπάει το τηλέφωνο, δεν γεμίσουμε ηλεκτρονικές παραγγελίες ή δεν βουλιάξουμε το σύστημα κρατήσεων σε περίπτωση που είμαστε ξενοδοχείο.
Αυτό ονομάζω προσωπικά αποδοτικότητα μιας καμπάνιας SEO που δυστυχώς δεν γίνεται να μετρηθεί με κανένα μέτρο και κανένα PageRank ή Domain Authority.
Η διαφορά μεταξύ Domain Authority και Page Authority
Και ενώ το Domain Authority μετράει την συνολική ισχύ που θα έχει στα αποτελέσματα αναζήτησης ένα domain μαζί με τα subdomain του, το Page Authority προβλέπει την συνολική ισχύ που θα έχει μια συγκεκριμένη σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Πως μπορείτε να βρείτε το Domain Authority της ιστοσελίδας σας
Υπάρχουν πάρα πολλές ηλεκτρονικές πλατφόρμες SEO και εργαλεία SEO στο ίντερνετ, άλλα δωρεάν και άλλα επί πληρωμή. Μερικά από αυτά που παρέχονται και από την εταιρεία Moz είναι:
Άλλα χρήσιμα εργαλεία που μετράνε το Domain Authority εκτός της εταιρείας Moz είναι:
Πως να βελτιώσετε το Domain Authority της ιστοσελίδας σας
Η βελτίωση του Domain Authority είναι μια κοπιαστική διαδικασία που ίσως να μην έχει πρακτικό όφελος για την ιστοσελίδα σας ή την επιχείρηση σας. Οι λόγοι που μπορούν όμως να σας οδηγήσουν στην βελτίωση του Domain Authority μπορεί να είναι πολύπλοκοι. Μερικοί από αυτούς είναι οι παρακάτω:
- Μείωση του αρνητικού SEO
- Ανάρρωση και ανάκαμψη ύστερα από τιμωρία της Google
- Μείωση του ρίσκου και της έκθεσης σε πιθανή τιμωρία της Google
- Αύξηση της συνολικής ορατότητας της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης
Ο τρόπος για να βελτιώσουμε το DA της ιστοσελίδας μας είναι:
- Να μειώσουμε ή να αφαιρέσουμε τα χαμηλής ποιότητας ή αρνητικά links
- Να αυξήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τα καλής ποιότητας backlinks
Προσοχή φίλοι μου γιατί το να μειώσουμε ή να αφαιρέσουμε χαμηλής ποιότητας backlinks δεν σημαίνει ότι θα έχουμε και τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η Google έχει δώσει τη δυνατότητα σε κάθε ιδιοκτήτη ιστοσελίδας ή Webmaster να αφαιρεί τις επιπτώσεις ενός κακού δήθεν backlink μέσω του disavow tool.
Η εμπειρία έχει δείξει ότι όποιος χρησιμοποίησε το disavow tool μάλλον έπεσε στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google παρά ανέβηκε. Αυτό μπορεί να συνέβη είτε από άγνοια ή απειρία. Η αλήθεια είναι ότι άμα ξεγυμνώσω τελείως ένα site από backlins αυτό εκ των πραγμάτων δεν θα φαίνεται πουθενά.
Ακόμα και με αρνητικά link ή με backlinks κακής ποιότητας, μια ιστοσελίδα μπορεί να έχει καλύτερη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης από μια ιστοσελίδα που δεν έχει καθόλου backlinks.
Σκεφτείτε το διπλά λοιπόν πριν αρχίσετε να αφαιρείτε links που μετά δεν θα μπορείτε να ξαναποκτήσετε μέσα στην προσπάθεια ή στον πανικό σας να ανέβετε στις μηχανές αναζήτησης.
Ο πιο σωστός τρόπος να αφαιρέσετε ένα backlink είναι όταν αυτό γίνεται σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Για παράδειγμα καταχωρήθηκα σε έναν οδηγό ή ηλεκτρονικό κατάλογο και έχω την υποψία πως έπεσα αντί να ανέβω στη Google.
Αυτό σας δίνει το περιθώριο για πειραματισμούς αφού μπορείτε να διαγράψετε και να προσθέσετε την ιστοσελίδα σας από αυτόν τον κατάλογο ανά πάσα ώρα και στιγμή. Σε αντίθεση με το disavow tool που δεν έχετε δυνατότητα αναίρεσης.
Η ετυμηγορία: Ασχοληθείτε με τίποτα πιο σημαντικό από το Domain Authority
Η προσωπική άποψη είναι ότι δεν βλέπω κάποια διασύνδεση στην επισκεψιμότητα και στο ποσοστό μετατροπών με το DA. Αυτά βέβαια δεν έχουν και καμία σχέση με τον προκάτοχο του Domain Authority, το PageRank.
Η γνώμη μου είναι να ασχοληθείτε με περισσότερες δοκιμές μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις πωλήσεις, την πελατεία σας και την επισκεψιμότητα σας παρά με θεωρητικά μοντέλα, όποια και να είναι αυτά.
Πριν λίγους μήνες είχα αγοράσει μια συνδρομή στο Ahrefs ένα εξωτικό εργαλείο SEO που σε έδινε τη δυνατότητα να μετρήσεις πολλούς δείκτες στη Google και στις μηχανές αναζήτησης. Μπορεί σαν εργαλείο το Ahref να ήτανε αναλυτικότατο αλλά δεν με απέφερε ούτε ένα ευρώ.
Δεν με βοήθησε και πολύ να κάνω τις ιστοσελίδες που παρακολουθούσα κερδοφόρες και εν τέλει σπατάλησα πολύτιμους πόρους που θα μπορούσαν να είχανε επενδυθεί σε κάποιο άλλο έργο SEO πιο προσοδοφόρο.
Δεν βγάζω το Domain Authority και το Moz μαζί με τους μηχανικούς λογισμικού άχρηστους αλλά έχω την εντύπωση ότι μοιάζει περισσότερο η ιστοσελίδα τους με ακριβό γαλλικό εστιατόριο εν καιρό Κατοχής και πείνας. Πόσο μπορείς να χορτάσεις με χαβιάρι και φουά γκρα όταν υπάρχει ανάγκη για ψωμί και γάλα;
Αναζητήστε πιο πρακτικούς τρόπους για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας, ζητώντας τη συνδρομή ενός ειδικού που θα σας κατευθύνει στο τι πρέπει ακριβώς να κάνετε. Μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά για SEO σήμερα κιόλας!
Δείτε περισσότερα για το Domain Authority
- What is Domain Authority?
- 5 Practical Steps To Improving Your Website’s Domain Authority
- How to Increase the Domain Authority of Your Site
- Πως να φτιάξετε ένα authority site
- Γιατί η Google αγαπάει τα brands
- 7 Τάσεις για το μέλλον του SEO
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για τα κρύπτο:
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ WEWE GLOBAL LYOPAY 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022 21.00 Η ΩΡΑ
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ WEWE GLOBAL LYOPAY 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ WEWE GLOBAL LYOPAY 19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022
- LYOPAY Εταιρικό Meetup 11 Σεπτεμβρίου 2022: Σημαντικές πληροφορίες και μελλοντικός οδικός χάρτης
- WEWE Global Review Είναι η LYOPAY αξιόπιστη;
- WEWE Global Παρουσίαση επιχειρηματικού πλάνου
- Πώς να βγάζετε 100 ευρώ την ημέρα με τη WEWE Global
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΛΑΝΟΥ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΚΡΥΠΤΟ WEWE GLOBAL LYOPAY 22 09 2022 ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΒΡΑΜΗΣ DIRECTOR 3