SEO Πρώτη Σελίδα: Κοινωνικά Δίκτυα ή Social Media
Μια ακόμα ακλόνητη στρατηγική SEO Πρώτη Σελίδα που κερδίζει έδαφος είναι τα social media. Τα τελευταία χρόνια γνώρισαν ραγδαία ανάπτυξη τα κοινωνικά μέσα ή αλλιώς τα λεγόμενα social media, αλλά τί ακριβώς είναι αυτά και πού χρειάζονται;
Τα social media είναι ένα νέο είδος μέσων που προστέθηκε στα ήδη υπάρχοντα ηλεκτρονικά μέσα όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση.
H δε SEO Πρώτη Σελίδα Social Media στρατηγική έχει να κάνει με το πως μπορεί κάποιος μέσω των κοινωνικών μέσων να ανέρθει στις πρώτες γραμμές των αποτελεσμάτων της google.
Φαίνεται ότι κάθε μέρα οι υφιστάμενες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης γίνονται όλο και μεγαλύτερες και νέες αναφύονται σαν φυτά σε όλο τον κόσμο. Αυτή η δημοτικότητα οδηγείται από την φύση του λεγόμενου ιού των social media. Μπορείτε να προσκαλέσετε τους φίλους σας, και προτού να το ξέρετε, όλος ο κόσμος να είναι συνδεδεμένος.
Έχω ήδη συμμετέχει σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ακρίβεια σε περισσότερα από 200 για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μια σειρά από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν έρθει και έχουν φύγει όλα αυτά τα χρόνια, αλλά κάποια εξακολουθούν να κυριαρχούν στον κοινωνική χώρο των μέσων ενημέρωσης.
Facebook, Twitter και το YouTube είναι οι κορυφαίες διεκδικητές. Η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης θεωρούν πλέον τα social media σαν αναπόσπαστο κομμάτι SEO μιας σελίδας και θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε SEO social media τακτικές για να βγείτε πρώτοι στην google!
Το ερώτημα πλέον είναι απλό:
“Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για τη βελτίωση της κατάταξης της δικές τους ιστοσελίδες και blogs μου;”
Υπάρχουν δύο απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση και τώρα μπορούμε να το συνδέσουμε με αυτά που έχουμε πει στο μάθημα SEO Google Πρώτη Σελίδα: Πώς να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google
Η απάντηση είναι ότι μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάταξη μας μέσω συνδέσμων και βαθμολογιών ή ψήφων.
Εάν έχετε έναν λογαριασμό στο Facebook, αυτός περιλαμβάνει πιθανό συνδέσεις με τα βιβλία που διαβάζετε, προϊόντα που σας προτείνονται, και έτσι στέλνετε κίνηση σε ιστοσελίδες ή blogs.
Από την ίδια τη φύση του Facebook, που μεταφέρει τεράστια εξουσία (Authority Page and Authority) σαν ιστοσελίδα και κάθε like στο Facebook έχει και έναν ψήφο, ψήφο όμως που έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από ένα άλλο κοινωνικό μέσο όπως το LinkedIn. Κάθε σύνδεση με τη δική σας ιστοσελίδα- μην ξεχνάμε ότι το like είναι μια σύνδεση- ρίχνει και ένα ψήφο υπέρ σας στον αλγόριθμο της Google.
Κατά τη δημιουργία του προφίλ σας στο Facebook, το Twitter και το YouTube, θα πρέπει πάντα να περιλαμβάνουν τουλάχιστον μια σύνδεση πίσω στο δικτυακό σας τόπο και όλα τα άλλα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία σας.
Υπάρχουν πάνω από 350 social media, δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με όλα, απλά θα καλύψουμε μερικά βασικά μοντέλα κοινωνικών μέσων.
Facebook και SEO Πρώτη Σελίδα
Ας ξεκινήσουμε με το Facebook. Η εγγραφή και να ξεκινήσετε με το Facebook είναι πολύ εύκολη. Επισκεφθείτε την αρχική σελίδα και
ολοκληρώσει τις βασικές πληροφορίες, στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί “Sign Up”. Μόλις εγγραφείτε και δημιουργήσετε το προφίλ σας, θα είστε σε θέση να λάβετε απλόχερα όλα αυτά που το Facebook έχει να προσφέρει για το ιστολόγιο σας.
Εκτός από τη δημιουργία ενός λογαριασμού στο όνομά σας, θα πρέπει επίσης να δημιουργήσετε ένα προφίλ της εταιρείας (Σελίδα Fan) σας ή της ιστοσελίδας σας ή της λέξης κλειδί που χρησιμοποιείτε. Αυτό σας δίνει προστιθέμενη προβολή και τη δυνατότητα να προσθέσετε επιπλέον συνδέσμους που οδηγούν στην ιστοσελίδα σας. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με τα Facebook groups και να δημιουργήσετε για κάθε λέξη κλειδί μια σελίδα στο Facebook που να έχει συνδέσμους σε διάφορες σελίδες μέσα στο ιστολόγιο σας.
Επιπλέον, μπορείτε να δημοσιεύσετε άλλες συνδέσεις στον τοίχο σας- “Wall“.
Η πραγματική αξία του Facebook SEO είναι για την οικοδόμηση ενός δικτύου ανθρώπων και συνδέσμων, ζητώντας από τους άλλους να δημοσιεύσουν ή να μοιραστούν τις συνδέσεις σας στο προφίλ τους, στις σελίδες και στις ομάδες τους. Με την πάροδο του χρόνου, το προφίλ σας, και οι συνδέσεις που διανέμονται στο δίκτυό συνδέσμων και ανθρώπων είναι αυτά που δημιουργούν SEO αξία.
Οι σύνδεσμοι μπορεί να είναι απλώς άρθρα ή φωτογραφίες ή βίντεο από το blog σας, το φόρουμ σας ή το e-shop σας. Έτσι, αν και οι σύνδεσμοι που παρέχει το Facebook δεν είναι dofollow, παρέχουν μεγάλη επισκεψιμότητα και κίνηση προς τη σελίδα σας. Dofollow είναι ο σύνδεσμος που προσμετράται από την Google για να καθοριστεί το PaeRank της σελίδας σας.
Twitter και SEO Πρώτη Σελίδα
Η έννοια του Twitter είναι αρκετά μοναδική. Μετά την εγγραφή και τη δημιουργία ενός προφίλ , μπορείτε να δημιουργήσετε σύντομες αναρτήσεις των 140 χαρακτήρων ή λιγότερο σε απευθείας σύνδεση από τον υπολογιστή σας ή χρησιμοποιώντας το κινητό σας . Αυτές οι αναρτήσεις ΕΙΝΑΙ ορατές σε όλους όσους σας ακολουθούν.
Χρησιμοποιώντας το Twitter για στρατηγικές SEO Πρώτη Σελίδα είναι μια διαδικασία δύο σταδίων. Στο πρώτο στάδιο πρέπει να περιλάβετε έναν σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας από το προφίλ σας στο Twitter.
Μετά συνδεθείτε με το προφίλ σας , κάντε κλικ στο “Επεξεργασία προφίλ σύνδεση σας ” και ” Προφίλ ” από το μενού στην κορυφή . Θα δείτε μια θέση για σας διεύθυνση ιστού . Εισάγετε τη διεύθυνση URL σας εκεί.
Ο δεύτερος τρόπος ή στάδιο για να χρησιμοποιήσετε το Twitter για στρατηγικές SEO Πρώτη Σελίδα είναι να οικοδομήσετε μια λίστα Twitter οπαδών. Αυτό γίνεται μέσω κουμπιών ακολουθήστε με στο twitter που μπορείτε να συμπεριλάβετε στο ιστολόγιο σας καθώς και με αμοιβαία δημιουργία ακολούθων, δηλαδή να ακολουθήσετε κάποιους που και αυτοί με τη σειρά τους θα σας ακολουθήσουν πίσω.
YouTube και SEO Πρώτη Σελίδα
Ξεκινήστε με τη δημιουργία ενός λογαριασμού . Μόλις εγγραφείτε, θα έχετε μια σειρά από επιλογές στη διάθεσή σας . Κάντε κλικ στον υπολογιστή σας στο όνομα χρήστη και επιλέξτε ” Λογαριασμός “. Εάν κάνετε κλικ στο “Setup Προφίλ ” στο αριστερό περιθώριο , θα δείτε ένα μέρος για να εισαγάγετε τη διεύθυνση URL σας.
Επιπλέον, κάθε φορά που ανεβάζετε ένα βίντεο , μπορείτε να εισάγετε μια περιγραφή. Όταν γράφετε περιγραφές σας, πάντα φροντίστε αυτές να αρχίζουν με το URL σας ή με τον σύνδεσμο που θα θέλετε να προωθήσετε. Κάτι τέτοιο καθιστά το σύνδεσμο ορατό και ενεργό.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για την προώθηση βίντεο σας και των συνδέσμων σας, είναι να μιλήσετε στους άλλους για αυτό. Το YouTube έχει μια επιλογή εγγραφή, όπου μπορείτε κάποιος να εγγραφή στο κανάλι σας. Μπορείτε να εγγραφείτε στο δικό μου κανάλι εδώ.
Μόλις μάθετε περισσότερα σχετικά με το YouTube, δημιουργήστε και εσείς ένα «κανάλι», έτσι μπορείτε να οδηγήσετε τους επισκέπτες σας απευθείας στο βίντεο σας και μετά στην σελίδα σας μέσω του συνδέσμου.
Αν δεν έχετε δημιουργήσει ένα βίντεο στο YouTube ακόμα, μην απελπίζεστε . Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα βίντεο στο YouTube και το Vimeo που δείχνουν τρόπους για τη δημιουργία επαγγελματικών βίντεο. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να μάθετε την τέχνη της λήψης βίντεο ή απλά να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας ή μια απλή web camera.
Το βίντεο μάρκετινγκ είναι το μέλλον των ψηφιακών μέσων και μέσω αυτού θα βγείτε σε ώρες στις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης.
Κοινωνικοί Σελιδοδείκτες (Social Bookmarks)
Οι Κοινωνικοί Σελιδοδείκτες είναι ένας τρόπος για τους χρήστες του Διαδικτύου να αποθηκεύουν , να ταξινομούν , να μοιράζονται σελιδοδείκτες αναζήτησης στο Διαδίκτυο .
Ένας αριθμός τέτοιων σελίδων social bookmarking όπως το Del.icio.us , Diigo , Furl , Ma.gnolia , Netvouz και StumbleUpon έγιναν
δημοφιλή εν μια νυκτί. Έκτοτε , ιστοσελίδες όπως το Reddit , Digg , Newsvine και άλλες άρχισαν να εφαρμόζουν το κοινωνικό bookmarking με ειδήσεις , και τώρα η έννοια του bookmarking είναι διάχυτη σε όλο το Διαδίκτυο.
Πολλά χρόνια αργότερα , η διαδικασία της κοινωνικής σελιδο δικτύωσης είναι ζωντανή για τα καλά . Η ίδια η έννοια είναι παρόμοια με τα social media”, αλλά δεν έχει το ίδιο επίπεδο ευελιξίας ή έκταση με αυτά.
Με απλά λόγια , το κοινωνικό bookmarking είναι ένας τρόπος για την τοποθέτηση πινακίδων περιεχόμενο στο διαδίκτυο ( ειδήσεις, άρθρα, ιστοσελίδες , κ.λπ. ) για εύκολη αναφορά από τον εαυτό σας και τους άλλους που μπορεί να είναι έχουν κάνει tagging στο ίδιο περιεχόμενο.
Αυτό είναι πολύ παρόμοιο με τη χρήση ενός σελιδοδείκτη όταν διαβάζετε το αγαπημένο σας μυθιστόρημα. Ο σκοπός είναι να καταστήσει εύκολο να πάτε πίσω εκεί που το αφήσατε ή να προσδιορίσει το περιεχόμενο που θεωρείτε σημαντικό. Το κοινωνικό bookmarking λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Η μόνη πραγματική διαφορά είναι η κοινωνική συνιστώσα, αφού άλλοι μπορούν να δουν τους σελιδοδείκτες σας και μπορείτε να δείτε τις δικές τους.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους κοινωνικούς σελιδοδείκτες σε μια ποικιλία τρόπων για να χτίσετε εισερχόμενους συνδέσμους στον ιστοχώρο σας και τη βελτίωση της συνολικής δημοτικότητας της σελίδας και την αναρίχηση στην πρώτη σελίδα της Google. Αυτό που μου αρέσει προσωπικά για το κοινωνικό bookmarking είναι ότι είναι εύκολο να γίνει και είναι πολύ παρόμοια με άλλες μέθοδοι βελτιστοποίησης που χρησιμοποιώ.
Η πρακτική του bookmarking λειτουργεί ως εξής: Ένας χρήστης εγγραφεί σε ένα site κοινωνικής bookmarking ( παράδειγμα : Del.icio.us ). Όταν το άτομο προσδιορίζει μια ιστοσελίδα ή ένα κομμάτι του περιεχομένου που θέλει να μοιραστεί με άλλους,
σελιδοδείκτες ή ετικέτες κάνει κλικ σε ένα εικονίδιο bookmarking.
Όταν και άλλοι χρήστες επιλέγουν τον σελιδοδείκτη με το το ίδιο περιεχόμενο, αυτός αυξάνει σε δημοτικότητα και κατατάσσεται υψηλότερα στην ιστοσελίδα κοινωνικού bookmarking, επιτρέποντας τους άλλους να δουν τα πιο δημοφιλή.
Συμβουλές SEO για Social Bookmarking
Η δημιουργία σελιδοδεικτών με το δικό σας ιστολόγιο σε μεγάλες ιστοσελίδες κοινωνικού bookmarking είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπτύξουν μονόδρομες συνδέσεις με την σελίδα σας και τη βελτίωση της θέσης σας στα αποτελέσματα της Google.
Φροντίστε να χρησιμοποιήστε το κατάλληλο κείμενο του συνδέσμου στον τίτλο της ιστοσελίδα και την περιγραφή σας . Να έχετε συμπεριλάβει οπωσδήποτε τις απαραίτητες λέξεις κλειδιά στον τίτλο, στην περιγραφή και στις ετικέτες.
Όσο περισσότερα social bookmarking κάνετε, τόσο πιο ψηλά ανεβαίνει η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης. Το social bookmarking είναι αδιαμφισβήτητα μια απλή και εύκολη στρατηγική SEO Πρώτης Σελίδα με Social Media και θα πρέπει σίγουρα να την εντάξετε στο οπλοστάσιό σας.
Δείτε περισσότερα για τα Social Media:
- 7 Συμβουλές επιβίωσης στο νέο αλγόριθμο του Facebook
- Twitter: Mυστικά για απίστευτο traffic
- Πως να ανεβείτε στη Google κάνοντας φίλους στο Facebook
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.
Αγαπητέ Γιάννη,
σε παρακολουθώ αρκετό καιρό και καθημερινά μαθαίνω από τα άρθρα σου αλλά και τα βιντεάκια. Εδώ έχω απορίες σχετικά με τα Social Bookmarking. Καταρχήν η σελίδα socialposter.com δεν λειτουργεί πλέον. Οπότε θα ήθελα αν είναι δυνατόν μία άλλη εναλλακτικά αλλά και κάποιες παραπάνω πληροφορίες σχετικά με τα Social Bookmarking. Βλέπω ότι στο άρθρο μιλάς για blog. Εγώ έχω eshop ( https://www.exoplismos.edu.gr ) και θα ήθελα να μου πεις αν διαφέρει κάπου η λογική. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Θα μπορούσες Χρήστο να χρησιμοποιήσεις το κουμπί addthis για Firefox. Έτσι θα μπορέσεις να καταχωρήσεις τις σελίδες από το e-shop σε δεκάδες social bookmarking media όπως το instapaper, digg και άλλα.
Γιάννη σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντησή σου. Έχω ένα πρόσθετο στο σαιτ το οποίο εμφανίζεται κάτω από κάθε προϊόν για like, tweet κτλ. Αλλά θα κοιτάξω και το addthis όταν θα περισσέψει χρόνος. Τα link που δίνεις σε instapaper, digg μπορεί να επιδράσουν και αρνητικά αν το παρακάνεις? Με τι συχνότητα είναι καλό να τα στέλνεις?