Twitter: Mυστικά για απίστευτο traffic
Το twitter είναι ένα από τα πιο ταχύτερα social media και όλο και περισσότεροι ανοίγουν καθημερινά λογαριασμό στο Twitter, ακολουθώντας τη στρατηγική του social branding να είναι παντού!
Ακόμα και ο πρωθυπουργός της χώρας έχει Twitter: https://twitter.com/primeministergr
Σε αντίθεση με το Facebook, το Google Plus και το Pinterest, στο twitter έχουμε τους περισσότερους ψεύτικους λογαριασμούς παγκοσμίως. Στην Ελλάδα προσπαθεί ο καθένας να αποκτήσει το πιο πρωτότυπο όνομα λογαριασμού στο twitter και να κρυφτεί πίσω από αυτόν, πράγμα που το βρίσκω πρώτον παιδικό και από άποψη branding λάθος.
Το Twitter σε αριθμούς
Το Twitter είναι ένα site κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους χρήστες του να στέλνουν και να διαβάζουν σύντομα μηνύματα μέχρι 140 χαρακτήρες, τα οποία ονομάζονται τουίτς ή Tweets. Τα μηνύματα μπορούν να αναγνωστούν και από μη συνδεδεμένους χρήστες, αλλά μόνο οι συνδεδεμένοι μπορούν να δημοσιεύσουν κείμενα. Το twitter αποτελεί δική του κατηγορία στα social media, αυτή του microblogging.
Δημιουργήθηκε τον Μάρτιο του 2006 από τον Τζακ Ντόρσεϊ. και δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του ίδιου χρόνου. Η υπηρεσία έγινε γρήγορα δημοφιλής και σήμερα έχει 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Είναι ένας από τους δέκα πιο δημοφιλή site του ίντερνετ.
55% στο twitter είναι γυναίκες έναντι 45% ανδρών
72% των ενεργών χρηστών στο twitter είναι ηλικίας 18-49
70% των χρηστών στο twitter έχει πανεπιστημιακή εκπαίδευση
400 εκατομμύρια tweets στέλνονται κάθε μέρα
40% ετήσια αύξηση παρουσιάζει το twitter σε νέους λογαριασμούς
Οδηγίες χρήσης του Twitter
- Το μέγιστο όριο του κάθε μηνύματος ή Tweet είναι οι 140 χαρακτήρες.
- Όταν θέλουμε να παρακολουθούμε τα Τweets που δημοσιεύει ένας χρήστης, τον κάνουμε Follow.
- Όταν θέλουμε να διαδώσουμε το Tweet ενός άλλου χρήστη, το κάνουμε retweet. Συντομογραφία του retweet είναι το RT.
- MT (Modified Tweet) ονομάζεται το τροποποιημένο Tweet. Το χρησιμοποιούμε αντί για το RT όταν θέλουμε για κάποιο λόγο να τροποποιήσουμε το μήνυμα που αναδημοσιεύουμε γιατί ξεπερνά τους 140 χαρακτήρες.
- Followers είναι οι χρήστες που σας ακολουθούν και διαβάζουν τις δικές σας δημοσιεύσεις.
- Ο χρήστης του Twitter ονομάζεται tweep.
- Όταν θέλουμε να απευθυνθούμε σε κάποιον άλλο χρήστη τοποθετούμε μπροστά από το username. Προσοχή: όχι μπροστά από το όνομα που δηλώνει στο προφίλ του το σύμβολο @ για παράδειγμα @johndivramis. Αυτό είναι το λεγόμενο mention, με το οποίο ο χρήστης ειδοποιείται ότι αναφερθήκαμε σε αυτόν.
- Όταν ξεκινάμε ένα Tweet με mention (δηλαδή με @) προς έναν άλλο χρήστη, ξεκινάμε, ουσιαστικά, μια ημι-ιδιωτική συζήτηση. Σε αυτή την περίπτωση, το Tweet θεωρείται απάντηση και είναι ορατό μόνο σε όσους ακολουθούν και τους δυο μας.
- Για να απαγορεύσουμε σε κάποιον να μας ακολουθεί, τον κάνουμε block. Με αυτό τον τρόπο ο χρήστης δεν μπορεί να μας ακολουθήσει αλλά ούτε και να μας στείλει μηνύματα. Το Twitter δεν στέλνει καμία ειδοποίηση στον χρήστη που έχουμε μπλοκάρει – παρόλα αυτά, μπορεί να καταλάβει ότι το έχουμε κάνει επειδή δεν μπορεί πλέον να μας ακολουθήσει.
- Όταν θέλουμε να αναφερθούμε σε συγκεκριμένο θέμα, χρησιμοποιούμε το . Τα hashtags είναι οι ετικέτες ή tags του Twitter και δεν είναι τίποτε άλλο από απλές λέξεις με το πρόθεμα # (hash). Μια λέξη με το # στην αρχή της γίνεται αυτόματα link από την υπηρεσία και οδηγεί σε λίστα με όλα τα tweets που την περιλαμβάνουν. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα hashtag είναι το #carpoolgr.
- DM (Direct Message) ονομάζεται το απευθείας μήνυμα που μπορεί να στείλει ένας χρήστης σε έναν άλλο. Τα DM είναι ιδιωτικά, που σημαίνει πως, εκτός από τους δύο, δεν τα βλέπει κανείς άλλος.
- Όταν διαγράψετε ένα Direct Message σας το μήνυμα αφαιρείται εντελώς από την συζήτηση, που σημαίνει πως παύει να είναι ορατό ακόμη και από αυτόν στον οποίο το στείλατε (χρήσιμο σε περίπτωση που στείλετε κάτι και μετά το μετανιώσετε).
- Μπορείτε να κάνετε μέχρι 1.000 Tweet την ημέρα. Ο αριθμός αυτός «σπάει» σε επιμέρους μικρότερα όρια ανά ημίωρο. Τα Retweet συνυπολογίζονται κι αυτά ως Tweet.
- Κάθε χρήστης μπορεί να ακολουθήσει συνολικά έως και 2.000 ανθρώπους. Μόλις ξεπεράσει αυτό το όριο, υπάρχουν επιπλέον περιορισμοί που διαφέρουν ανά χρήστη, σύμφωνα με την αναλογία αυτών που τον ακολουθούν και αυτών που ακολουθεί ο ίδιος. Για παράδειγμα, εάν σας ακολουθούν μόνο 100 άνθρωποι, δεν μπορείτε εσείς να ακολουθήσετε 10.000.
- Ορατά και αναζητήσιμα από το Twitter είναι μόνο τα 3.200 τελευταία Tweet σας. Σήμερα αυτό έχει αλλάξει, αφού το Twitter έχει ξεκινήσει να εμφανίζει και παλαιότερα Tweet στα αποτελέσματα αναζήτησής του. Το ίδιο το Twitter διαθέτει αρχείο με όλα τα Tweet που έχουν δημοσιευθεί ποτέ στην υπηρεσία του.
- Μπορείτε να στείλετε μέχρι 250 απευθείας μηνύματα την ημέρα.
- Μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση του e-mail σας έως 4 φορές μέσα σε μία ώρα.
- Tα tweets που δημοσιεύετε είναι από προεπιλογή δημόσια και, συνεπώς, ορατά σε όλους τους χρήστες, είτε σας ακολουθούν είτε όχι. Εάν αυτό δεν σας αρέσει, μπορείτε να κλειδώσετε τον λογαριασμό σας, ώστε οι δημοσιεύσεις σας να εμφανίζονται μόνο στους χρήστες που έχετε προηγουμένως εγκρίνει. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν συνίσταται καθώς είναι αντίθετο με την όλη φιλοσοφία του Twitter και ακυρώνει το μεγαλύτερο μέρος της λειτουργικότητάς του.
Twitter και SEO
Μετά την υποβάθμιση του Twitter από την Google το 2013, το twitter έχει εξαφανιστεί από τις σελίδες αποτελεσμάτων της Google. Στη θέση του έχουν αρχίσει να πρωταγωνιστούν άλλα social media όπως το Facebook, το Google Plus, το Tumblr και το pinterest.
Όμως το twitter αποτελεί και σήμερα μια σημαντική πηγή traffic για το site σας, αρκεί να το αξιοποιήσετε σωστά. Το twitter αποτελεί τη 12 πηγή επισκεψιμότητας για το blog μου στο ίντερνετ. Έτσι έχω αποφασίσει να δουλέψω τη στρατηγική αξιοποίησης του twitter για να αυξήσω το traffic στο blog μου.
Twitter: Εργαλεία για να χτίσετε 10.000 followers
Ο στόχος σας στο twitter είναι να χτίσετε ένα ισχυρό σώμα από ενεργούς followers. Πόσοι πρέπει να είναι οι followers σας; Ανάλογα με την αγορά στόχο σας. Η άποψη μου είναι ότι πρέπει να είναι από 2.000 έως 100.000, ανάλογα με το μέγεθος της αγοράς σας. Αν είστε καλλιτέχνης για παράδειγμα θα χρειαστείτε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες followers για να είστε ικανοποιημένοι.
Μια μικρή επιχείρηση πρέπει να έχει ως πρώτο στόχο τους 2.000 με 10.000 followers οι οποίοι είναι υποψήφιοι πελάτες ή πελάτες της εταιρείας και σας βοηθάνε στην διάδοση του ονόματός σας στα social media. Αυτό γίνεται με retweets, με επισκέψεις στο site σας, και με mentions ή απευθείας tweets για εσάς και τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας.
Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μερικά εργαλεία για να ξεσκαρτάρετε τους χρήστες που σας ακολουθούν από αυτούς που είναι αδιάφοροι ή ανενεργοί προς εσάς.
2. Unfollowers
Και τα δύο εργαλεία κάνουν εγγραφή με το λογαριασμό σας στο twitter ή στο instagram και στην δωρεάν έκδοση τους σας επιτρέπουν να διαγράψετε μέχρι και 100 unfollowers κάθε μέρα. Συνεχίστε να διαγράφετε και να προσθέτετε άτομα μέχρι να χτίσετε ένα σεβαστό αριθμό με followers.
Η στρατηγική της επιτυχίας στο Twitter
Δημιουργήστε ένα προφίλ στο twitter, απευθείας με το email σας χωρίς να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό του Facebook ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία. Οι δημιουργία προφίλ στο twitter μέσω facebook θα σας καθυστερεί στην σύνδεση και αποσύνδεση στον λογαριασμό σας στο twitter.
Πάνω στο προφίλ σας χρησιμοποιήστε το πραγματικό όνομα σας ή τη λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει για την αγορά στόχο σας. Μην χρησιμοποιείτε ψευδή στοιχεία στον κύριο λογαριασμό σας στο twitter. Μπορείτε να ανοίξετε δεύτερο και τρίτο λογαριασμό και να χρησιμοποιήσετε εκεί άλλα ονόματα.
Δημοσιεύστε τις προσωπικές σας φωτογραφίες, video και γράψτε λίγα λόγια για σας. Επίσης συμπεριλάβετε το site σας με baklink.
Πρώτα θα πρέπει να ακολουθήσετε 2.000 άτομα, το οποίο είναι και το όριο του twitter. Για να ξεπεράσετε αυτό το όριο θα πρέπει να χτίσετε 2.000 followers και εσείς.
Για να χτίσετε το ακροατήριο σας, θα πρέπει να κάνετε tweet ενδιαφέροντα και χρήσιμα πράγματα και να ακολουθείτε συνέχεια καινούριους χρήστες, με την προοπτική να σας ακολουθήσουν και αυτοί.
Στην συνέχεια διαγράψτε όσους δεν σας ακολουθούν ή είναι ανενεργοί. Τέτοια εργαλεία για να βρείτε ποιοι δεν σας ακολουθούν είναι το justunfollow και άλλα που περιγράψαμε παραπάνω.
Φροντίστε να ακολουθήσετε χρήστες που έχουν κοινά ενδιαφέροντα με σας και είναι υπαρκτά πρόσωπα. Μην ακολουθείτε δήμους, blogs, τηλεοράσεις, κανάλια, πολιτικούς, και ξενόγλωσσους. Πρέπει να εστιαστείτε σε πραγματικά πρόσωπα που θα σας ακολουθήσουν και θα σας παρακολουθούν στο twitter.
Τέλος συνδέστε το blog, site ή e-shop σας με το twitter. Κάντε εύκολο στους επισκέπτες στη σελίδα σας να σας ακολουθήσουν στο twitter και διευκολύνετε τους για να κάνουν tweet τα άρθρα σας, τα βίντεο σας και τα προϊόντα σας. Βάλτε τη μπάρα διαμοιρασμού Alternative digg που έχω και γω στο blog μου.
Πολύ καλό θα ήτανε να συνδέσετε το twitter με τους άλλους λογαριασμούς σας στα social media, όπως το facebook, το google plus. Κάθε φορά που θα κάνετε ένα tweet ένα άρθρο σας αυτό αυτόματα θα αναδημοσιεύεται σε πολλά social media ταυτόχρονα. Έτσι θα κάνετε ping τις νέες σας σελίδες στη Google και σε πολλούς servers και θα δημιουργείτε αυτόματα backlinks.
Άμα δεν ξέρετε τι είναι το ping, γραφτείτε δωρεάν στα βίντεο μαθήματα SEO αξίας 129€
Μην ξεχνάτε ότι όπως και στο facebook, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερους από έναν λογαριασμούς στο tweeter. Οπότε βρείτε κάτι που είναι δημοφιλές και ξεκινήστε!
Twitter: Πηγές
- Πώς να δημιουργήσετε λογαριασμό στο Twitter
- Το νέο Twitter πείραμα AchievementBird στέλνει DM με analytics του χρήστη
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!