3 Συμβουλές για αυξήσετε κατά 400% τα κλικ στα οργανικά αποτελέσματα της Google
Γεια σας φίλοι μου, σήμερα θα ασχοληθούμε με τρεις πολύ γρήγορες συμβουλές για το SEO και για το πως να αυξήσετε τα κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Αυτό το άρθρο απευθύνετε και σε αρχάριους στο SEO και έτσι μπορεί ο καθένας από εσάς να το κάνει και μόνος του ή να το αναθέσει στον προγραμματιστή του ή στον ειδικό στο SEO που έχει αναλάβει την συντήρηση ή την ενημέρωση του site του να το κάνει.
Άμα έχετε όρεξη για μικρές διορθώσεις στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, που όμως μπορούν να σας επιφέρουν μεγάλα αποτελέσματα, τότε διαβάστε παρακάτω.
1 Αφαιρέστε τις ημερομηνίες από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι αυτά που εμφανίζονται όταν κάνουμε μια αναζήτηση για μια λέξη κλειδί για παράδειγμα:
Όταν κάνουμε μια αναζήτηση στη Google με τον όρο αναζήτησης Εγκατάλειψη καλαθιού αγορών, μας εμφανίζει ( το Google.gr ) διάφορα αποτελέσματα αναζήτησης που είτε άλλα είναι άρθρα είτε σταθερές σελίδες από sites με σχετικό περιεχόμενο.
Βλέπετε ότι το άρθρο που είναι πρώτο είναι το Εγκατάλειψη καλαθιού αγορών: 14 τρόποι άμεσης αντιμετώπισης, που έχει την ημερομηνία δημοσίευσης πάνω του, ενώ από κάτω ακολουθούν κάποια αποτελέσματα αναζήτησης χωρίς καθόλου την ημερομηνία δημοσίευσης. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες η απόκρυψη την ημερομηνίας βοηθάει στο να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα κατά 40%.
Δηλαδή άμα έχετε 1000 επισκέπτες την ημέρα από τη Google, θα πάτε αυτομάτως στους 1400.
Ο τρόπος που γίνεται αυτή η αλλαγή είναι με κώδικα προσθέτοντας αυτή τη μικρή γραμμή κώδικα στο CSS στο child theme του WordPress site σας:
1 2 3 |
.entry-date {
display: none;
}
|
Σε περίπτωση πάλι που έχετε το Yoast SEO, μπορείτε να κάνετε τη ρύθμιση μέσα από την επιλογή:
Yoast SEO-Titles & Metas-Post Types και μετά στην επιλογή Date in Snippet Preview πατάμε Hide.
Βέβαια, την αλλαγή αυτήν για να την πιάσει η Google χρειάζεται μερικές μέρες έως και δύο εβδομάδες οπότε θα πρέπει αφού την κάνετε να έχετε και την ανάλογη υπομονή μέχρι να δείτε τα αποτελέσματα. Σε περίπτωση που δεν πιάσει η αλλαγή στις ημερομηνίες, όπως στην δική μου περίπτωση, θα πρέπει να κοιτάξετε να κάνετε τις διορθώσεις στον κώδικα που χρειάζονται.
2 Γράψτε ελκυστικούς τίτλους
Ο ελκυστικός τίτλος του άρθρου έχει δείξει εμπειρικά ότι μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των κλικ ή το Click Through Rate από 10% έως και 1200%.
Οι τίτλοι σας θα πρέπει να είναι ελκυστικοί ώστε να κεντρίζουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη για να κάνει κλικ στο δικά σας site ακόμα και αν αυτό δεν βρίσκεται στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της Google.
Για παράδειγμα αντί να γράψετε: Facebook και διαφημίσεις
Άμα θέλετε να γράψετε ένα άρθρο σχετικά με την διαφήμιση στο Facebook θα ήταν καλύτερα να το κάνετε πιο πιπεράτο του στυλ:
Πως να κάνετε ελκυστικές διαφημίσεις στο Facebook με μικρό κόστος ή
Πως να αυξήσετε την επισκεψιμότητα από το Facebook.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για το πως να γράφετε ελκυστικούς τίτλους στα άρθρα:
- Γίνετε διάσημος με τη δύναμη του copywriting!
- Πως να δημιουργήσετε κλασικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας
Προσοχή όμως να μην φτάσουμε στα όρια του spam, χρησιμοποιώντας ρηχούς τίτλους ή άσχετους τίτλους με το θέμα μας για να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι ακόμα και αν η ιστοσελίδα σας δεν βγαίνει πρώτη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, μπορεί να πάρει περισσότερα κλικ από τις άλλες που βρίσκονται πιο πάνω από την δική σας όταν έχει ελκυστικούς τίτλους αλλά και ελκυστικά meta description.
3 Γράψτε ελκυστικό meta description
Τα meta descriptions ή αλλιώς rich snippets ή microdata ή microformats είναι τα μικρά κειμενάκια που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google κάτω από το permalink της ιστοσελίδας σας και που μπορείτε να τα αλλάξετε και να τα προσαρμόσετε εύκολα είτε από την επιλογή Edit snippet όταν έχετε ιστοσελίδα σε WordPress και το πρόσθετο Yoast SEO.
Θα πρέπει τα meta description και τα rich snippet μας να είναι απολύτως σχετικά με το θέμα της σελίδας ή του άρθρου μας και να εμπεριέχουν την λέξη κλειδί για την οποία θέλουμε να βγούμε στην πρώτη σελίδα της Google.
Στο rich snippet, θα πρέπει να χρησιμοποιούμε έως και 160 χαρακτήρες και να είμαστε και σε αυτό καλοί στην συγγραφή τίτλων και call to action.
Όσο πιο ελκυστικούς τίτλους και rich snippets δημιουργήσετε, τόσο πιο πολύ επισκεψιμότητα θα λάβετε από την ίδια τη Google και από τις άλλες μεγάλες μηχανές αναζήτησης.
Ο αριθμός των κλικ μας ανεβάζει στη Google
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι ο αριθμός των κλικ που παίρνουμε από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google μας ανεβάζει στην ίδια την Google και σταδιακά κερδίζουμε ανοδικά θέσεις προς τα επάνω.
Ακόμα και αν είμαστε στην 10η θέση και δεν έχουμε τόσα backlinks όσα έχουν οι ανταγωνιστές μας, μπορούμε όμως να ανεβούμε θέσεις λαμβάνοντας απλώς περισσότερα κλικ από όσους είναι πάνω από εμάς.
Το ctr ή ο αριθμός των κλικ στα οργανικά αποτελέσματα αποτελεί από μόνος του παράγοντα κατάταξης στη Google.
Δείτε περισσότερα για να αυξήσετε τα κλικ στη Google:
- The effect of not showing the time stamp
- Η ανατομία μιας τέλειας βελτιστοποιημένης σελίδας προορισμού
- 8 Βήματα για να βρείτε, να αναλύσετε και να κερδίσετε τους ανταγωνιστές σας στη Google!
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.