Πως να δημιουργήσετε κλασικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας
Πολλοί αναρωτιέστε με βάση ποιους παράγοντες κατατάσσει η Google μια ιστοσελίδα ως ποιοτική;
Ο βασικότερος παράγοντας όλων είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας που θα πρέπει να είναι μοναδικό, ποιοτικό και χρήσιμο για τον επισκέπτη.
Όσο πιο χρήσιμο και πολύτιμο είναι για τον χρήστη το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, τόσες ποιο πολλές μετατροπές θα έχετε από επισκέπτες σε πελάτες και τόσο ποιο πολύ θα ανεβαίνετε στις μηχανές αναζήτησης.
Τι εννοούμε όμως όταν μιλάμε για κλασικό περιεχόμενο και πως θα το δημιουργήσετε για την ιστοσελίδα σας;
Μάθετε παρακάτω πως.
Γιατί η Google ευνοεί το κλασικό περιεχόμενο
Μια μικρή έρευνα στη Google με τη λέξη κλειδί ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ μου έφερε δεκάδες άσχετες αναζητήσεις με το θέμα μας στα ελληνικά.
Σε αντίστοιχες αναζητήσεις στη Google του εξωτερικού ή στα αγγλικά με τον όρο CLASICAL CONTENT, βρήκα πάρα πολλά sites και αποτελέσματα σχετικά με τη δημιουργία κλασικού περιεχομένου.
Στην Ελλάδα είμαστε λίγο πίσω και επειδή ανακάλυψα αυτό το κενό στην αγορά, κατάλαβα ότι θα έπρεπε να δράσω.
Για αυτό επειδή θεωρώ πολύ σημαντική την αξία του κλασικού περιεχομένου για να αυξήσετε τις οργανικές θέσεις της ιστοσελίδας σας στη Google μακροπρόθεσμα και για πάντα, θεώρησα καλό να σας δώσω μερικές συμβουλές.
Η Google ευνοεί το κλασικό περιεχόμενο γιατί ο αλγόριθμος αναζήτησης της έχει δημιουργηθεί από ακαδημαϊκούς, από δύο φοιτητές το 1996, τον Λάρυ Πέιτζ και τον Σέργκερι Μπριν που κάνανε διδακτορική διατριβή με θέμα τον αλγόριθμο αναζήτησης της Google στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ.
Και οι δυο τους είχανε ακαδημαϊκό υπόβαθρο και ως συνέπεια λάτρευαν το διάβασμα, τα κλασικά έργα και φυσικά το περιεχόμενο.
Η ίδιος ο αλγόριθμος κατασκευάστηκε με βάση το πως να ταξινομούνται οι ιστοσελίδες ως ποιοτικές αφού πρώτα βρεθούν από τις αράχνες της google που ακολουθούν τα backlinks που οδηγούν σε αυτές!
Είναι όντως τρομερό ότι όσες αλλαγές και να δεχθεί ο αλγόριθμος της Google, που πρόσφατα ενσωμάτωσε και το RankBrain, περιστρέφεται πάντα γύρω από έναν φαύλο κύκλο περιεχομένου και backlink.
Ποια τα οφέλη της δημιουργίας κλασικού περιεχομένου
Δύο από τα μεγαλύτερα οφέλη της δημιουργίας του κλασικού περιεχομένου είναι για να δημιουργήσετε ένα site που θα είναι στην πρώτη σελίδα της Google για την επόμενη δεκαετία και για λόγους ασφαλείας, για να γλιτώσετε από τις αλλαγές του αλγορίθμου της Google.
Η δημιουργία κλασικού περιεχομένου για την επόμενη δεκαετία είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας πάρα πολλών authority sites παγκοσμίως όπως η Wikipedia, το moz.com και πολλά άλλα.
Το περιεχόμενο πρέπει να βασίζεται στις πιο προσοδοφόρες λέξεις κλειδιά ή στα λεγόμενα money keywords.
Τα money keywords είναι αυτά που φέρνουν τις μεγαλύτερες μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες. Τα money keywords έχουν τα εξής χαρακτηριστικά στο Google AdWords:
- Έχουν μηνιαία αναζήτηση ή search volume από 3.000 έως 100.000
- Έχουν χαμηλό ανταγωνισμό
- Φέρνουν λεφτά στο site σας.
Υπάρχουν βέβαια και περισσότεροι λόγοι από αυτούς τους δύο μόνο.
Ένας πολύ εύλογος λόγος είναι για να γίνεται γνωστός ή να χτίσετε το όνομα σας στο ίντερνετ, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας ή να κάνετε τα άλλα sites να συνδεθούν με το δικό σας λόγο περιεχομένου και μόνο.
Η ασφάλεια και η ανοσία της ιστοσελίδας σε κάθε επικείμενη αλλαγή της Google είναι πολύ σημαντική από μόνη της ως λόγος δημιουργίας κλασικού και μοναδικού περιεχομένου.
Πολλές ιστοσελίδες έχουν δει να χάνουν θέσεις στις μηχανές αναζήτησης κάθε φόρα που η Google εισάγει νέες αλλαγές στον αλγόριθμο της, με το Panda ή κάποιο άλλο update. Και κάθε update είναι όλο και πιο πολύπλοκο και εξεζητημένο από το προηγούμενο αλλά έχει τον ίδιο στόχο κάθε φορά.
Να μειώσει την αξία των backlinks και να αυξήσει την αξία του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google. Ποιου περιεχομένου;
Μα του κλασικού περιεχομένου βέβαια.
Σαν να μην έφτανε και αυτό, κάθε μέρα προστίθενται δεκάδες άλλα νέα site με νέο και φρέσκο περιεχόμενο και ο ανταγωνισμός εντείνεται ακόμα περισσότερο στην αγορά σας πιέζοντας αρκετές θέσεις προς τα κάτω όλες τις άλλες ιστοσελίδες ακόμα και τη δική σας.
Για να γλιτώσετε από όλες αυτές τις αλλαγές και για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, διαβάστε παρακάτω.
3 βήματα για τη δημιουργία κλασικού περιεχομένου
Δεν θέλω να κάνω αυτό το άρθρο πολύπλοκο έτσι θα σας πω ακριβώς τις χρειάζεται να κάνετε για να δημιουργήσετε κλασικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας.
Πρώτον: Βρείτε το μεγαλύτερο πρόβλημα στην αγορά σας
Εννοώ την αγορά στόχο σας και κάθε φορά που μιλάμε για αυτήν, όσοι είναι επαγγελματίες καταλαβαίνουν ποια είναι αυτή. Άμα δεν γνωρίζετε ακόμα ποια είναι η αγορά σας και σε ποιους απευθύνεται το προϊόν σας, τότε είναι σχεδόν ακατόρθωτο να πάμε στο βήμα 2.
Αφού λοιπόν είστε ένας ώριμος επαγγελματίας και γνωρίζεται πολύ καλά την αγορά σας θα ξέρετε και ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας σήμερα.
Για παράδειγμα, άμα είστε εταιρεία διατροφής ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που ίσως να αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας είναι πως να χάσουν βάρος, πως να βελτιώσουν την υγεία τους ακολουθώντας σωστή διατροφή κτλ.
Προσοχή γιατί είναι πολύ σημαντικό να βρείτε ποιο είναι το φλέγον ζήτημα της αγορά στόχο σας και δεν πρέπει σε πρώτη φάση να εστιαστείτε σε δευτερεύοντα προβλήματα για τον απλό λόγο ότι θα έχετε μικρότερο κοινό και μικρότερη απήχηση.
Φροντίστε να γράψετε κλασικό περιεχόμενο και μην αναλωθείτε σε κάποιο πρόσκαιρο θέμα.
Δεύτερον: Γράψτε έναν οδηγό για να λύσετε το πρόβλημα αυτό
Ο τεχνικός οδηγός, ο οδηγός αγοράς ή ένα εγχειρίδιο ή βιβλίο που θα κατατοπίζει τους πελάτες σας για το τι πρέπει να κάνουν (how to guide) για να λύσουν το πρόβλημα τους είναι κάτι πολύ σημαντικό γιατί έτσι θα έχετε ήδη δημιουργήσει κλασικό περιεχόμενο που ζητάει η αγορά σας και οι πελάτες σας.
Δεν θα πρέπει να ανησυχείτε αν σας πάρει χρόνο η συγγραφή του οδηγού που θα το δίνετε δωρεάν, γιατί οι μηχανές αναζήτησης είναι θετικές υπέρ των δωρεάν βιβλίων, δωρεάν συμβουλών και γενικά του δωρεάν περιεχομένου.
Στοχεύστε στο να δημιουργήσετε ένα σωστό εγχειρίδιο στο ίντερνετ με φωτογραφίες, βίντεο και σωστή δομή που να είναι μεταξύ 5.000 και 10.000 λέξεων ή περισσότερο.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για το επικό άρθρο ή το επικό περιεχόμενο σε ένα προηγούμενο άρθρο μου.
Άμα δεν είστε καλοί στο γράψιμο ή στη δημιουργία περιεχομένου, μπορείτε να το αναθέσετε αυτό σε ένα δημιουργικό γραφείο, σε έναν copywriter ή ακόμα και σε έναν ghost writer που θα γράψει με το αβατάρ σας για την ιστοσελίδα σας όλα τα χρήσιμα πράγματα που χρειάζεται να γράψετε και να συμπεριλάβετε μέσα στον οδηγό σας.
Ο οδηγός σας θα πρέπει να έχει ως στόχο την προσωπική προβολή της επιχείρησης σας, των υπηρεσιών και των προϊόντων σας. Επίσης θα πρέπει να εκπαιδεύει και τους πελάτες σας με κάποιον τρόπο στις υπηρεσίες σας και τα προϊόντα σας.
Όλες οι μεγάλες εταιρείες έχουν βγάλει οδηγούς για τα προϊόντα τους, πάρτε για παράδειγμα το κινητό σας, σίγουρα έχει εγχειρίδιο χρήσης και εκτός αυτού ίσως να έχει και εγχειρίδιο προγραμματισμού.
Η ίδια η εταιρεία σας εκπαιδεύει δηλαδή για το πως να χρησιμοποιήσετε το προϊόν της.
Τρίτον: Προωθήστε τον οδηγό σας παντού
Η φιλοσοφία εδώ είναι να δημιουργήσετε τον οδηγό που θα τον στέλνετε στο email του επισκέπτη αφού εγγραφεί στη λίστα σας. Θα πρέπει δηλαδή να βγάλετε τον οδηγό και σε βιβλίο σε μορφή pdf.
Θα πρέπει όμως να τον έχετε και σε κάποια σελίδα της ιστοσελίδας σας όπως έχω και εγώ τον δικό μου οδηγό SEO.
Το email marketing είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο πώλησης που θα καλλιεργήσει την σχέση σας με τους υποψήφιους πελάτες σας.
Όμως θα πρέπει σε αυτό το σημείο να προωθήσετε τον οδηγό σας σε όλα τα social media αλλά και να δημιουργήσετε backlinks προς αυτόν χρησιμοποιώντας τις βασικές λέξεις κλειδιά.
Όσα πιο πολλά backlinks δημιουργήσετε με τις λέξεις κλειδιά που να δείχνουν προς τον οδηγό σας, τόσο το καλύτερο γιατί έτσι θα ανεβείτε στην πρώτη σελίδα της Google με περισσότερες από μία λέξεις κλειδιά.
Αυτά για σήμερα φίλοι μου, φαντάζομαι ότι πιάσατε το βαθύτερο νόημα του άρθρου και θεωρώ ότι καταλάβατε ότι χρειάζεται πολύ δουλειά για να δημιουργήσετε το κλασικό περιεχόμενο που χρειάζεται η ιστοσελίδα σας.
Καλή επιτυχία!
Δείτε περισσότερα για το κλασικό περιεχόμενο:
- Περιεχόμενο ή Backlinks; Ποια είναι σημαντικότερα για να ανεβείτε στη Google;
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς
- Λεφτά Από Το Ίντερνετ Βήμα 4 Περιεχόμενο
- Δημιουργήστε Απίστευτο Περιεχόμενο: Το Άρθρο Πυλώνας
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.
Συγχαρητήρια Γιάννη για την δεύτερη έκδοση του οδηγού, φυσικά και θα τον διαβάσω για να καλύψω τα κενά μου.