ΕΡΕΥΝΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ KEYWORD RESEARCH ΣΤΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ AISEO
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης.
Σήμερα θα μιλήσουμε για την έρευνα λέξεων κλειδιών.
Ακολουθήστε με σε όλα τα social media #divramis.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ;
Οι λέξεις κλειδιά είναι λέξεις που χρησιμοποιούμε για να βρούμε πράγματα στο Ίντερνετ π.χ. τι είναι οι λέξεις κλειδιά.
Αυτό είναι μια λέξη κλειδί.
Το ίδιο πέρα από την Google μπορούμε να το κάνουμε και στο ChatGPT.
Ωστόσο αν ψάξουμε στην Google για τις λέξεις κλειδιά καταλαβαίνει αμέσως ότι η πρόθεση του χρήστη είναι το SEO.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί όταν χρησιμοποιούμε το AI όπως το ChatGPT, το Perplexity, το Gemini και άλλα προσπαθεί να καταλάβει καλύτερα τι σημαίνουν οι λέξεις κλειδιά.
Η Google το πετυχαίνει καλύτερα.
Οι λέξεις κλειδιά είναι διάφορες φράσεις ή λέξεις πάνω στις οποίες κάνει κάποιος αναζήτηση.
Αν πατήσει κάποιος τι είναι το SEO πρέπει να βγαίνει το site μας για να πάρουμε επισκεψιμότητα.
Διαβάστε περισσότερα: 11 ΛΑΘΗ SEO ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΗ GOOGLE.
Πιο στάνταρ λέξεις κλειδιά είναι αυτές για τους επαγγελματίες π.χ. υδραυλικοί Αθήνα.
Πρώτα βγαίνουν τα χορηγούμενα αποτελέσματα και μετά τα οργανικά.
Βλέπουμε επίσης το έγινε αναζήτηση για το οποίο έχει παρόμοιες λέξεις κλειδιά.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ;
Η έρευνα λέξεων κλειδιών είναι όταν προσπαθούμε να βρούμε με ποιες λέξεις κλειδιά μας βρίσκει ο μέσος χρήστης.
Αυτό μπορεί να είναι μια λέξη π.χ υδραυλικός ή λέξη και περιοχή όπως υδραυλικός Αθήνα.
Το ChatGPT δεν δίνει σωστές απαντήσεις.
Η έρευνα λέξεων κλειδιών είναι πολύ σημαντική.
Πρέπει να γίνεται πριν ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε το site μας.
ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ AI SEO;
Θα πρέπει να βρούμε όλες τις σχετικές λέξεις κλειδιά.
Μετά θα πρέπει να φτιάξουμε το site μας και να ενσωματώσουμε τις λέξεις κλειδιά γύρω από το site π.χ. τι είναι το SEO, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
Πρέπει να ομαδοποιήσουμε τις λέξεις κλειδιά αφού τις σημειώσουμε σε ένα excel.
Έπειτα πρέπει να ενσωματώσουμε τις λέξεις κλειδιά στην ιστοσελίδα μας και στο AI SEO.
Πλέον έχουμε και στην Ελλάδα το AI Overview στην Google.
Πρέπει να απαντάμε σε ερωτήσεις και να βάζουμε απαντήσεις με bullets ή αρίθμηση.
Η Google αγαπάει τη μορφοποίηση και είναι παράγοντας κατάταξης γενικά.
Το ίδιο κάνει και το ChatGPT και γενικά το AI SEO και όλα τα LLM που κάνουν ανάλυση γλώσσας και απαντάνε σε ερωτήσεις.
Άρα πρέπει να στήσουμε όλο το site μας σε ερωτήσεις και απαντήσεις.
Το 92% των χρηστών ξεκινάει με μια αναζήτηση στην Google.
Χρησιμοποιούμε την Google για να βρούμε πληροφορίες και να αναλύσουμε περισσότερο ένα θέμα.
Δείτε περισσότερα: GOOGLE MARCH CORE UPDATE 2025 ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΤΟ SITE ΣΑΣ;
ΠΟΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ;
Το να βάλω μια απλή λέξη κλειδί π.χ υδραυλικοί μπορεί να μην με βοηθήσει.
Σύμφωνα με το Semrush που είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες SEO και βρίσκονται και στο χρηματιστήριο υπάρχουν 4 τύποι λέξεων κλειδιών.
Πρέπει να ανακαλύψουμε από πριν την πρόθεση του χρήστη, για παράδειγμα να ζητήσετε προσφορά.
-
Informational
Αυτές είναι οι πληροφοριακές λέξεις κλειδιά π.χ τι είναι οι λέξεις κλειδιά.
-
Navigational
Οι χρήστες θέλουν να βρουν ένα συγκεκριμένο site π.χ divramis.
-
Commercial
Οι χρήστες ψάχνουν ένα συγκεκριμένο brand name.
-
Transactional
Αυτές είναι οι λέξεις κλειδιά που μας ενδιαφέρουν περισσότερο και έχουν τη μεγαλύτερη αξία.
Αν δούμε και στο Google Ads αυτές έχουν τη μεγαλύτερη αξία στο PPC (Pay Per Click).
INFORMATIONAL KEYWORDS
Οι ερευνητές θέλουν να αποκτήσουν γνώσεις για ένα θέμα
NAVIGATIONAL KEYWORDS
Οι αναζητητές θέλουν να βρουν έναν συγκεκριμένο website ή σελίδα
COMMERCIAL KEYWORDS
Οι χρήστες που αναζητούν θέλουν να ερευνήσουν επωνυμίες, προϊόντα ή υπηρεσίες
TRANSACTIONAL KEYWORDS
Οι ερευνητές θέλουν να ολοκληρώσουν μια ενέργεια (για παράδειγμα, να κάνουν μια αγορά)
Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!
Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας: 6972364387
Κατεβάστε τον οδηγό SEO Για Αρχαρίους: https://divramis.gr/
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube: https://divramis.gr/youtube
50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ HOSTING ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ DIVRAMIS50 ΣΤΗΝ MYIP
Ακολουθήστε με σε όλα τα social media #divramis
GOOGLE SUGGEST (ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ GOOGLE)
Πρέπει να δούμε πως κάνουμε έρευνα για λέξεις κλειδιά.
Χρησιμοποιούμε την Google γιατί πρέπει να ξέρουμε πως χρησιμοποιεί ο κόσμος την Google.
Ένας τρόπος είναι οι προτάσεις της Google.
Το Google Ads είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο.
Ένα άλλο πολύ σημαντικό εργαλείο είναι η μπάρα του Ahrefs που μας βγάζει keywords ideas και people also ask.
Δεν μας βγάζει καθόλου διαφημίσεις αλλά μόνο οργανικά αποτελέσματα.
Όμως το Ahrefs έχει μικρότερη βάση δεδομένων από ότι έχει η Google.
Μπορούμε να αναζητήσουμε επίσης εικόνες, βίντεο, ειδήσεις και βιβλία.
Χρησιμοποιούμε τις προτάσεις της Google και προσπαθούμε να δούμε ποιες λέξεις κλειδιά είναι πιο σχετικές με εμάς.
Το AI παίρνει αποσπάσματα από διάφορα sites.
Στο «τι είναι λέξεις κλειδιά» παίρνει αποτελέσματα από το δικό μας site.
Έγινε επίσης αναζήτηση για (People also search)
Το έγινε επίσης αναζήτηση για είναι τι ψάχνει ο κόσμος σε πραγματικό χρόνο.
Μπορεί να είναι σχετικό αλλά μπορεί να είναι και άσχετο.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό και θα πρέπει να το χρησιμοποιείτε συνέχεια.
Δείχνει τι ψάχνει ο κόσμος στην Google.
Ένας άλλος τρόπος είναι το Google Alphabet ή το Search Analysis.
Για το SEO θα πατήσω SEO A και θα καταγράψω όλες τις λέξεις κλειδιά για να τις αναπτύξω μετά.
Μετά πατάω SEO B και βλέπω άλλες λέξεις κλειδιά.
Το ίδιο μπορώ να κάνω στα Ελληνικά π.χ SEO Α και να βγάλω SEO Αθήνα και ούτω καθεξής.
Δείτε περισσότερα: ΠΟΣΑ BACKLINKS χρειάζονται για να βγει κάποιος στην πρώτη θέση της Google;
Στο Search Analysis βλέπετε ποιες λέξεις κλειδιά πρέπει να βάλετε στο site σας.
Αφού το κάνετε αυτό θα πρέπει να στήσετε το site σας.
Για παράδειγμα εγώ έχω τις λέξεις υπηρεσίες SEO.
Έχω και λέξεις κλειδιά που δεν είναι τόσο στοχευμένες για το site γιατί έχω γράψει πολλά άρθρα για τις λέξεις κλειδιά και οι λέξεις κλειδιά κανιβαλίζουν η μια την άλλη.
Πλέον εστιάζω στο Video SEO γιατί είναι πολλαπλάσια η επισκεψιμότητα και η δυναμική του σήμερα.
Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης σήμερα μετά την Google.
Επίσης παίρνω πολλές προβολές από το να ανεβάσω βίντεο στα social media.
Μην ξεχάσετε τα γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube.
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με το hosting που έχετε, προτιμήστε την εταιρεία hosting MyIP.
Με τον κωδικό έκπτωσης DIVRAMIS50 έχετε 50% έκπτωση στα πακέτα hosting για τον πρώτο χρόνο.
Είναι ένα από τα καλύτερα hosting στην Ελλάδα και με την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδας για να βγείτε στην πρώτη θέση στην Google!
Οι 3 πρώτοι έχουν το 70% της κίνησης και οι υπόλοιποι βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα.
Αν είστε επαγγελματίας και σας τρώνε οι ανταγωνιστές σας δεν έχετε παρά να τηλεφωνήσετε στο 6972364387!
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:
- Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;
- Linkwise: Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα εισοδήματα σας
- Πως να αποφύγετε την σκρουτζοποίηση και τον πόλεμο τιμών;
- Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης SEO
- 17 Τρόποι για να διαφημίσετε το site σας
- SEO 2025 Πως Να Βγείτε Στην Πρώτη Θέση της Google; LIVE 13.00 07-02-2025 #DIVRAMIS
- ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SEO 2025;
- ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE SGE SEARCH GENERATIVE EXPERIENCE! #divramis
- TOPICAL AUTHORITY ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ;
- 100 MARKETING STATS ΓΙΑ ΤΟ 2025