ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;

Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;

Μήπως έχετε φτιάξει μια νέα ιστοσελίδα και ανυπομονείτε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Έχετε γεμίσει ερωτηματικά και αμφιβολίες για το αν θα τα καταφέρετε να πάρετε επισκέπτες που θα γίνουν πελάτες και περιμένετε πως και πως θα καμαρώσετε το νέο σας site να φιγουράρει στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης;

Παρόλα αυτά, όμως φαίνεται σαν να μην κινείτε τίποτα στο ίντερνετ και έχετε αρχίσει να αγχώνεστε.

Ξέρω πως αισθάνεστε φίλοι μου. Πώς είμαι τόσο σίγουρος για αυτό; Γιατί έχω περάσει και εγώ από αυτό το στάδιο της αμφιβολίας και της απογοήτευσης.

Όμως το ερώτημα είναι πόσος χρόνος απαιτείτε για να βγει μια καινούρια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google;

Πόσο μεγάλο ρόλο παίζει η ηλικία μιας ιστοσελίδας στην κατάταξη της στη Google;

Για να μάθετε όλη την αλήθεια διαβάστε παρακάτω.

Μόνο το 22% των ιστοσελίδων στην πρώτη σελίδα της Google είναι κάτω του 1 έτους

SEO-XRONOS-ANODOS-GOOGLE-SITE-1

Σύμφωνα με μια έγκυρη έρευνα που εκπόνησε η Ahrefs, μόνο το 22% των ιστοσελίδων που βρίσκονται στην πρώτη σελίδα της Google είναι ηλικίας κάτω του ενός έτους, με μέσο όρο ηλικίας να είναι περίπου τα 2 έτη.

Ενώ για την πρώτη θέση της Google, ο μέσος όρος ηλικίας των ιστοσελίδων που διατηρούσαν αυτήν την θέση είναι τα τρία έτη.

Τα παραπάνω στατιστικά δεν σημαίνουν ότι σε όλες τις αγορές και σε όλες τις λέξεις κλειδιά γίνεται το ίδιο. Υπάρχουν πάντα εξαιρέσεις και πάντα θα πρέπει να εξετάζουμε κάθε ιστοσελίδα ξεχωριστά και κατά περίπτωση.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να βγει μια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα;

DOMAIN-AUTHORITY-ΚΑΤΑΤΑΞΗ-GOOGLE-1

Σχετικά με το πόσος χρόνος χρειάζεται για να βγει μια φρέσκια ιστοσελίδα, νέας κατασκευής στην πρώτη σελίδα της Google με μια ανταγωνιστική λέξη κλειδί, τα πράγματα εδώ είναι λίγο πιο αργά και πιο δύσκολα, αφού σε 12 μήνες μόνο το 6% περίπου των νέων ιστοσελίδων έχει καταφέρει να σκαρφαλώσει στις πρώτες θέσεις της Google.

Αυτά τα στοιχεία μας δίνει και η ίδια έρευνα της Ahrefs ανάμεσα σε 2 εκατομμύρια νεόδμητες ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η πλειοψηφία λοιπόν των ιστοσελίδων που αναρριχήθηκαν στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης το πέτυχε αυτό σε διάστημα 61 έως 182 ημερών, δηλαδή σε διάστημα 2 έως 6 μηνών. Πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεστε αναγκαστικά να αφιερώσετε μερικούς μήνες σε μια εκστρατεία SEO ώστε να φέρετε αποτελέσματα.

Το ίδιο πράγμα μας επιβεβαιώνει και η Google μέσω της εκπροσώπου της της Maile Ohye.

Στο 1:35 μας λέει ότι θα χρειαστείτε 6 με 12 μήνες σε περίπτωση που προσλάβετε έναν επαγγελματία SEO expert για να σας φέρει αποτελέσματα στη Google.

Άμα λοιπόν για μια βασική λέξη κλειδί θα πρέπει να αφιερώσετε 6-12 μήνες, φανταστείτε πόσος χρόνος απαιτείτε άμα στοχεύετε σε περισσότερες λέξεις κλειδιά. Θα πρέπει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και περισσότερους πόρους.

Ας πάρουμε λοιπόν για παράδειγμα το αισιόδοξο σενάριο που προβλέπει ότι σε 2 μήνες βγαίνουμε για κάθε λέξη κλειδί στην πρώτη σελίδα της Google. Σε περίπτωση που έχουμε 10 βασικές λέξεις κλειδιά, τότε θα χρειαστούμε 20 μήνες ή ενάμιση χρόνο τουλάχιστον για να ανεβούμε στην πρώτη σελίδα.

POSOS-XRONOS-PROTI-SELIDA-GOOGLE-SITE-1-LOW

Βλέπετε ότι εκτός από υπομονή θα πρέπει να πρυτανεύσει και η λογική. Αν και στο παραπάνω παράδειγμα, δεν λαμβάνουμε υπόψιν ότι στην διάρκεια των 20 μηνών σίγουρα θα έχουν βελτιωθεί οι θέσεις και των άλλων 10 λέξεων κλειδιών που στοχεύουμε, πάλι θα πρέπει να ασχοληθούμε ξεχωριστά με κάθε λέξη κλειδί ώστε να φέρουμε τα αποτελέσματα που επιθυμούμε.

Βέβαια, θα μπορούσαμε να δουλεύουμε παράλληλα σε περισσότερες από μια λέξεις κλειδιά στην ιστοσελίδα μας ώστε να έχουμε ταχύτερα αποτελέσματα και να αποκτήσουμε περισσότερα backlinks στο ίδιο χρονικό διάστημα με διαφορετικές λέξεις κλειδιά και σε άλλες σελίδες προορισμού μέσα στην ιστοσελίδα μας εκτός της αρχικής.

Κρίσιμος παράγοντας κατάταξης στην πρώτη θέση το domain authority

XRONOS-ANODOU-ISTOSELIDAS-GOOGLE-SEO-1

Ως κρίσιμο παράγοντας κατάταξης στην πρώτη σελίδα της Google για τις νέες ιστοσελίδες είναι σύμφωνα πάλι με το Ahrefs το domain authority.

To domain authority είναι ένας δείκτης ποιότητας μιας ιστοσελίδας με κλίμακα από το 0 έως το 100 που ταξινομεί όλες τις ιστοσελίδες στο ίντερνετ. Το καλύτερο σκορ είναι το 100 και έχει έρθει να αντικαταστήσει το PageRank της Google που πλέον δεν δημοσιοποιείται.

Άλλη μια καλή λοιπόν στρατηγική SEO είναι να αυξήσουμε όσο μπορούμε το domain authority, δημιουργώντας ένα authority site.

Το authority site δεν είναι άλλο παρά ένα site με υψηλό domain authority που σημαίνει ότι θα πρέπει να έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να το ανεβάσουμε όπως:

  • Ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο
  • Συχνές ανανεώσεις στο blog μας με άρθρα
  • Μοναδικά και ποιοτικά backlinks
  • Social media signals
  • Δημουργία βίντεο, ενσωμάτωση του στην ιστοσελίδα μας και καταχώριση του σε όλα τα βιντεοκάναλα
  • Δημιουργία newsletter
  • Καταχώριση σε επαγγελματικούς οδηγούς και ιστοσελίδες αγορών
  • Αξιολογήσεις και θετικά σχόλια

Γιατί όμως παίρνει τόσο πολύ για να ανεβούμε στη Google;

12 μήνες που θέτουμε ως ορίζοντα στην εκστρατεία SEO μοιάζει πραγματικά πολύς χρόνος για να δούμε απτά αποτελέσματα, όμως για πιο λόγο γίνεται αυτό;

Θα πρέπει να έχουμε υπόψιν ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης που βλέπουμε τώρα στις μηχανές αναζήτησης και στην Google δεν είναι σε πραγματικό χρόνο αλλά είναι τα αποθηκευμένα αποτελέσματα αναζήτησης στον δείκτη της Google.

Για να μετακινηθεί αυτός ο δείκτης θα πρέπει να δημιουργήσουμε νέα backlinks και όλους τους άλλους παράγοντες κατάταξης που χρειαζόμαστε, να ταξινομηθούν όλα αυτά από τις αράχνες της Google και το Googlebot και να ενταχθούν στον δείκτη της Google.

Σε όλη αυτήν την διάρκεια όμως θα πρέπει να κληθείτε να κάνετε αλλαγές για να μπορέσετε να προσαρμόσετε την ιστοσελίδας σας σε αυτό που θέλει η Google και να πιάσετε όσο το δυνατόν περισσότερους παράγοντες από τους 200 παράγοντες του αλγορίθμου της Google.

Στις προσαρμογές που θα πρέπει να κάνετε συμπεριλαμβάνονται και τα παρακάτω:

  • Αλλαγή λέξεων κλειδιών και θεμάτων στο site σας
  • Σχετικότητα του περιεχομένου με τις λέξεις κλειδιά
  • Προσαρμογή του web design
  • Πιθανή αλλαγή λογοτύπου και αλλαγή χρωμάτων
  • Προσαρμογή του περιεχομένου των σελίδων προορισμού στα μέτρα του χρήστη
  • Μεγαλύτερο άνοιγμα στα social media

10 εβδομάδες για να διαβάσει ένα link η Google

SEO MOZ 10 EBDOMADES-PROTI-SELIDA-GOOGLE-1

Σύμφωνα με μια άλλη έρευνα του Moz, ο μέσος όρος που απαιτείται για να διαβάσει η Google ένα backlink και να μας αλλάξει θέση στην κατάταξη είναι 10 εβδομάδες ή δυόμιση μήνες.

Παράλληλα, όσο πιο χαμηλά ήταν η κατάταξη μιας ιστοσελίδας, τόσο πιο πολύ ανέβηκε με το χτίσιμο των backlinks ή τόσο πιο πολύ βαρύτητα είχε για την Google έστω και ένα καλό και ποιοτικό backlink.

Τα ποιοτικά backlinks φαίνεται από την εμπειρία μου -προσοχή λέω φαίνεται και όχι λέγεται, άρα το έχω ξανακάνει αυτό το πράγμα- ότι έχουν πιο άμεσο αποτέλεσμα, λιγότερο από 10 εβδομάδες, από ότι τα backlinks χαμηλής ποιότητας και έχουν μεγαλύτερη αξία για αυτό και είναι και δυσεύρετα και πολλές φορές και ακριβά για να αποκτηθούν.

Και άμα κάνουν και οι ανταγωνιστές SEO, τι γίνεται;

Καλή όλη η θεωρία που διαβάσατε παραπάνω. Αν όμως κάνουν και οι ανταγωνιστές μας SEO που μάλλον θα κάνουν τι γίνεται;

Τότε τα πράγματα δυσκολεύουν λίγο έως πολύ και αυξάνουν και τον χρόνο κατάταξης, τον χρόνο εκστρατείας SEO αλλά και το κόστος της. Αν για παράδειγμα εμείς κάνουμε SEO με 100€ το μήνα και οι ανταγωνιστές μας κάνουν με 200€, μάλλον δεν θα μπορέσουμε ποτέ να τους ξεπεράσουμε ότι και να κάνουμε και θα είμαστε μάλλον πάντα κάτω από αυτούς στην κατάταξη στη Google.

Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και στα Google Adwords. Άμα οι ανταγωνιστές μας έχουν καλύτερο Quality Score από εμάς και υψηλότερο bid ή CPC μάλλον θα είμαστε από κάτω τους και δεν θα μπορούμε να τους ξεπεράσουμε στα πληρωμένα αποτελέσματα της Google.

Ας πιάσουμε όμως πάλι το θέμα του SEO και τον ανταγωνισμό. Ο ανταγωνισμός κάθε μέρα εντείνεται γιατί ο κόσμος είναι καλύτερα ενημερωμένος για το SEO σήμερα από ότι μερικά χρόνια πριν.

Το SEO σήμερα διδάσκεται στα Πανεπιστήμια, σε ιδιωτικές σχολές και υπάρχουν πολύ περισσότερα βιβλία και σεμινάρια για αυτό από ότι παλιότερα χωρίς να σημαίνει ότι έχει εκλείψει η παραπληροφόρηση στο SEO.

Και δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα σήμερα στο SEO από την παραπληροφόρηση από τους δεκάδες καλοθελητές που έχουν ως στόχο να σας εξαπατήσουν για λίγα ευρώ άλλες φορές άθελα τους και άλλες φορές με δόλο.

Οπότε προσοχή στο τι είδους συμβουλές παίρνουμε και στο τι διαβάζουμε στο ίντερνετ γιατί άλλα καταλαβαίνουμε και άλλα εννοούν στην πραγματικότητα. Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να συμβουλευόμαστε τους κατάλληλους ειδικούς στο SEO που έχουν αποδεδειγμένα αποτελέσματα να μας δείξουν και να μην παρασυρόμαστε από αυτά που βλέπουμε ή θεωρούμε ότι βλέπουμε.

Στο SEO όπως και σε πολλές άλλες δουλειές το 90% είναι αθέατο όπως το παγόβουνο, ενώ μόνο το 10% είναι θεατό.

Ο προϋπολογισμός σας παίζει καθοριστικό ρόλο στο SEO

Το πόσα θα επενδύσετε στο SEO για την μηνιαία εκστρατεία σας, γιατί το SEO είναι μαραθώνιος και απαιτεί σταθερή προσπάθεια, παίζει καθοριστικό ρόλο στο τι είδους αποτελέσματα θα έχετε και πόσο γρήγορα.

Αυτό συμβαίνει γιατί άμα το budget σας είναι χαμηλότερο από τον ανταγωνισμό ή από αυτό που απαιτείτε για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η καμπάνια SEO και να αποδώσει καρπούς, μάλλον δεν θα περάσετε ποτέ το κατώφλι της πρώτης σελίδας.

Αν πάλι ο προϋπολογισμός σας για το SEO είναι μεγαλύτερος τότε θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα και μεγαλύτερη ασφάλεια στην διατήρηση των θέσεων σας στη Google.

Εσείς θα πρέπει να φροντίσετε να κρατήσετε ναι μεν το budget σας σε λογικά επίπεδα αλλά και να σας αποφέρει αυτό τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Το SEO είναι ο αντικαταστάτης της παραδοσιακής διαφήμισης και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με την ίδια σοβαρότητα και με τον ίδιο τρόπο.

Γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube

Και μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου καθώς και like, άμα σας άρεσε κάποιο βίντεο.

Αυξήστε τα έσοδα της ιστοσελίδας σας με την Ezoic, δωρεάν εγγραφή:
https://ezoic.com/?tap_a=6182-5778c2&tap_s=820231-d9897b

Επίσης, μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter μου για να κατεβάσετε τον οδηγό SEO.
https://divramis.gr/seo-newsletter/

1 Μικρή συμβουλή για να ταξινομηθεί η ιστοσελίδα σας σε μια ώρα στη Google

Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στο YouTube, όπου θα πρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας κανάλι, να φτιάξετε ένα ποιοτικό βίντεο με την λέξη κλειδί ή φράση κλειδί και να το ανεβάσετε.

Στα αποτελέσματα αναζήτησης πλέον η Google εμφανίζει και βίντεο και θα αρχίσει να εμφανίζεται και το δικό σας βίντεο.

Στη συνέχεια, θα πρέπει στην περιγραφή να βάλετε το link προς της σελίδα προορισμού που θέλετε να πιάσει η Google και μετά να ενσωματώσετε το βίντεο σας ( embed) μέσα σε αυτήν την σελίδα.

Έτσι πετυχαίνετε άμεση ταξινόμηση από τη Google και παράλληλα αυξάνετε την κάλυψη και τις θέσεις σας με ένα ακόμα αποτέλεσμα αναζήτησης στην πρώτη σελίδα της Google και του YouTube αντίστοιχα!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για τις εκστρατείες SEO:

1 σκέψη στο “Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;”

Σχολιάστε