AI ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ: ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ RANKING FACTORS ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟ CHATGPT AI OVERVIEWS
Θα μιλήσουμε για τους παράγοντες κατάταξης στο AI.
Ακολουθήστε με σε όλα τα social media #divramis.
Ποιοι είναι οι κορυφαίοι ranking factors για να βγεις πρώτος στο ChatGPT;
Το AI Overviews για όσους δεν το ξέρουν είναι κάποια αποτελέσματα αναζήτησης που μας εμφανίζει η Google όταν κάνουμε κάποιες αναζητήσεις.
Το AI της Google, το Gemini μας εμφανίζει κάποιες απαντήσεις.
Το AI διαβάζει όλο το Ίντερνετ και παρουσιάζει κάποια αποτελέσματα.
Θα το δούμε με το κριτικό μάτι ενός ειδικού στο SEO.
Προσωπικά ασχολούμαι με το SEO από το 2013 και με την κατασκευή ιστοσελίδων από το 2000.
Δεν είναι εύκολο να ανέβουμε στην πρώτη θέση της Google και το θέμα είναι πόσο κοστίζει αυτό.
AI RANKING FACTORS AHREFS
Το Ahrefs είναι πάρα πολύ γνωστό και διάσημο πληρωμένο εργαλείο.
Αν το συνδέσετε με το Google Search Console μπορείτε να δείτε διάφορα πράγματα για το site σας.
Εγώ έχω συνδέσει περίπου 50 sites.
Είναι γενικά ακριβό εργαλείο.
Το πρώτο σημαντικό πράγμα είναι ότι τα AI Overviews έχουν μειώσει τα click στα sites κατά 34.5%.
Ο σωστός ειδικός στο SEO κάνει έρευνα και πειράματα και βγάζει συμπεράσματα.
Αυτά τα πειράματα κοστίζουν αρκετά και πληρώνονται από τις συνδρομές των χρηστών στο Ahrefs.
Το SEO είναι μαθηματικά γιατί ο αλγόριθμος κατάταξης της Google έχει βασιστεί σε 2 ακαδημαϊκούς που τα ακαδημαϊκά πρότυπα είχαν να κάνουν με τα backlinks δηλαδή τις αναφορές.
Υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που ακολουθεί κάποιος για να βγει στην Google.
Είναι μαθηματικό μοντέλο.
Δείτε περισσότερα: ΠΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΗ GOOGLE.
Τι καθορίζει τα AI Overview rankings;
Αρχικά το Google core ranking system όπως το PageRank.
Δεύτερο τα AI models όπως το Gemini.
Μετά βάσεις δεδομένων όπως το Knowledge Graph.
Είναι και το θέμα δηλαδή αν είναι YMYL sites για παράδειγμα αν είμαστε οικονομολόγοι και μιλάμε για ιατρικά θέματα δεν βγαίνουμε.
Επίσης μετράει η πρόθεση του χρήστη.
Τα βίντεο και οι εικόνες μετράνε και τα structured data δηλαδή αν είμαστε site επιχείρησης ή αν απλά απαντάμε σε ερωτήσεις.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ AI ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ;
Πώς μπορείς να βγεις πρώτος στο ChatGPT, στο AI Overviews, στο Deepseek, στο Perplexity, στο Claude AI και σε άλλα;
Η Ahrefs επέλεξε 300.000 λέξεις κλειδιά από τη βάση δεδομένων που έχει που δεν είναι ίδια με αυτή της Google.
Η βάση δεδομένων της Ahrefs έχει λιγότερη ισχύ από την βάση δεδομένων της Google.
Εστιάζουμε σε λέξεις κλειδιά με σκοπό την πληροφόρηση.
Πρέπει να δίνουμε πληροφορίες σε στυλ απαντήσεων σε ερωτήσεις.
Το Click Through Rate έχει πέσει σύμφωνα με την έρευνα της Ahrefs.
Τα click σε sites έχουν πέσει 20 – 40%.
Αν βάλετε περιεχόμενο και συνδέσμους στο AI Overview θα πάρει πιο πολλά click σύμφωνα με τον Sundar Pichai που είναι ο CEO της Google.
Υπάρχει πρόβλημα βιωσιμότητας των sites και των blogs γιατί έχει πέσει δραματικά η επισκεψιμότητα τους από την Google.
Για παράδειγμα το Forbes είναι ένα site που βασίζεται στην Google.
Κι εγώ έπαιρνα 100.000 επισκέψεις τη μέρα και τώρα έχω πέσει στις 65.000.
Αυτό γίνεται σε όλο το Ίντερνετ αυτή τη στιγμή.
Θα εξαφανιστεί το 1/3 των sites που ακολουθούσε το μοντέλο των backlinks και των διαφημίσεων.
Δεν έχουν πρόβλημα μόνο τα εκδοτικά sites αλλά κινδυνεύουν όλα τα sites.
Κινδυνεύουν και τα sites των επιχειρήσεων γιατί ο άλλος βρίσκει κάτι στην Google και δεν μπαίνει στο site της επιχείρησης ούτε έρχεται σε επαφή με το brand.
Διαβάστε περισσότερα: ΕΡΕΥΝΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ KEYWORD RESEARCH ΣΤΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ AISEO.
Αν κάνουμε κλικ στην επιχείρηση ενεργοποιούνται τα εξατομικευμένα αποτελέσματα δηλαδή η Google μας εμφανίζει με βάση αυτά που ψάχνουμε.
Η Google έχει γίνει σαν το Facebook.
Υπάρχουν πλέον και πολλοί ανταγωνιστές όπως το TikTok.
Η Google θέλει να μας εγκλωβίσει στο AI.
Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!
Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας: 6972364387
Κατεβάστε τον οδηγό SEO Για Αρχαρίους: https://divramis.gr/
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube: https://divramis.gr/youtube
50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ HOSTING ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ DIVRAMIS50 ΣΤΗΝ MYIP
Ακολουθήστε με σε όλα τα social media #divramis.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ AI
Πάμε σε ένα μέλλον όπου τα αποτελέσματα αναζήτησης θα γίνουν όλα ένα AI Overview όπως είναι το ChatGPT.
Θα δούμε άλλη μια έρευνα της Ahrefs.
Χρησιμοποίησαν 75.000 brands και έκαναν την λεγόμενη ανάλυση παλινδρόμησης.
Βρήκαν στοιχεία που συσχετίζουν τον παράγοντα Α με τον παράγοντα Β και βλέπουν ποιος παράγοντας συσχετίζεται με το να βγει ένα brand name στο AI Overview.
Εδώ εξετάστηκαν 9 παράγοντες.
-
Brand web mentions (Αναφορές του brand name χωρίς το link)
Δηλαδή αναφέρω το Divramis SEO Agency ως ένα από τα καλύτερα SEO Agency στην Αθήνα χωρίς link στο site.
-
brand anchors (backlinks με το brand name)
Αυτό σημαίνει ότι έχω backlink με το brand name και βάζω το link από το site μου.
-
brand search volume (όγκος αναζητήσεων με το brand name)
Έχει να κάνει με το πόσοι με ψάχνουν τελικά.
Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο.
Μια μεγαλύτερη εταιρεία θα έχει μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων.
-
Domain Rating (DR)
Είναι το λεγόμενο domain authority.
Χρησιμοποιώ το Search Atlas για το domain rating.
Έχει να κάνει με το πόσα backlinks από διαφορετικά referring domain έχω πάρει και τι αξία έχουν αυτά τα backlinks.
-
Number of referring domains (αριθμός των backlinks από διαφορετικά domain names)
Αυτός είναι κορυφαίος παράγοντας κατάταξης.
Νούμερο 1 είναι η αύξηση των referring domains.
Πρέπει να πάρουμε κι άλλα referring domains.
-
Number of backlinks (συνολικός αριθμός των backlinks)
Αν έχω 1 backlink από 1 site έχω ένα referring domain.
Αν πάρω 2 backlinks από το ίδιο site πάλι έχω ένα referring domain.
Τα μόνα απόλυτα στοιχεία είναι από το Google Search Console.
Χρησιμοποιούμε και άλλα εργαλεία όπως το Ahrefs, το Search Atlas και το Powersuite.
Το κάθε εργαλείο έχει τη δική του βάση δεδομένων.
-
Ad traffic ( διαφημιστική κίνηση)
Αυτό είναι πόσα κλικ παίρνουμε από Google Ads.
-
Ad cost (διαφημιστικό κόστος)
Έχει σχέση με το πόσα πληρώνω στο Google Ads.
Άρα πλέον το Google Ads είναι παράγοντας κατάταξης στο AI ενώ η Google το είχε βγάλει.
Πάντα ήταν έμμεσος παράγοντας.
-
URL rating
Αυτός είναι παράγοντας κατάταξης στο domain.
Μετράει τη δύναμη του backlink profile.
Το backlink profile είναι τα link που έχουμε πάρει από διάφορα sites όπως π.χ. το Facebook, τα forums, social media blogs κ.λπ.
Μετράει η διασπορά των backlinks γενικότερα.
-
Number of site pages (Αριθμός των σελίδων στο site)
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με το hosting που έχετε, προτιμήστε την εταιρεία hosting MyIP.
Με τον κωδικό έκπτωσης DIVRAMIS50 έχετε 50% έκπτωση στα πακέτα hosting για τον πρώτο χρόνο.
Η MyIP έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και είναι ευέλικτη εταιρεία με πολύ γρήγορο hosting.
Κάντε εγγραφή στο SearchAtlas 15 ημέρες δωρεάν δοκιμή
Σύμφωνα με αυτή την έρευνα το brand name είναι τα πάντα και χρειάζεται οπωσδήποτε.
Το branding είναι πολύ σημαντικό.
Δεύτερον για το AI δεν μετράνε τόσο τα backlinks όσο το brand.
Μετράει πάρα πολύ η κίνηση με branded λέξεις κλειδιά αλλά όχι τόσο όσο νομίζαμε για να βγούμε στο AI.
Οι διαφημίσεις δεν θα σας ανεβάσουν στο AI από μόνες τους.
Πρέπει να κάνετε SEO μαζί με το branding για να ανέβετε στο AI.
Brands με κορυφαίες αναφορές στο ίντερνετ κερδίζουν έως και 10X περισσότερα AI αναζητήσεις και αναφορές
Έτσι δουλεύει το ChatGPT.
Πρέπει να εξετάζετε συνέχεια το brand visibility και τα AI Overviews.
Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας τους παράγοντες κατάταξης AI και πως να χτίσουμε το brand μας μέσω του SEO.
Κατεβάστε τον Οδηγό SEO κάνοντας την εγγραφή σας και αυξήστε την επισκεψιμότητα σας!
Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδας για να βγείτε στην πρώτη θέση στην Google!
Οι 3 πρώτοι έχουν το 70% της κίνησης και οι υπόλοιποι βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα.
Αν είστε επαγγελματίας και σας τρώνε οι ανταγωνιστές σας δεν έχετε παρά να τηλεφωνήσετε στο 6972364387!
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:
- Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;
- Linkwise: Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα εισοδήματα σας
- Πως να αποφύγετε την σκρουτζοποίηση και τον πόλεμο τιμών;
- Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης SEO
- 17 Τρόποι για να διαφημίσετε το site σας
- SEO 2025 Πως Να Βγείτε Στην Πρώτη Θέση της Google; LIVE 13.00 07-02-2025 #DIVRAMIS
- ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SEO 2025;
- ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE SGE SEARCH GENERATIVE EXPERIENCE! #divramis
- TOPICAL AUTHORITY ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ;
- 100 MARKETING STATS ΓΙΑ ΤΟ 2025