ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Επιτυχία στο ίντερνετ: Ποιο είναι το USP σας;

unique-selling-proposition

Επιτυχία στο ίντερνετ: Ποιο είναι το USP σας;

Το USP, Unique Selling Proposition, είναι πολύ σημαντικό σήμερα για μια μικρομεσαία επιχείρηση.  Είναι αυτό που διαφοροποιεί την επιχείρηση και μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο ιδιοκτήτης-επιχειρηματίας για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και Unique Selling Proposition

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι εκείνο το μοναδικό στοιχείο που έχει το προϊόν ή η επιχείρηση σας ή εσείς ο ίδιος και σας δίνει ένα σαφέστατο πλεονέκτημα ή προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα λέγεται στα αγγλικά competitive advantage και προέρχεται συνήθως από τις μοναδικές, μη αντιγράψιμες δεξιότητες που έχετε εσείς ή η επιχείρηση σας.

Αυτές οι δεξιότητες (core competencies) αν εκμεταλλευθούν σωστά θα μπορούν να μετατραπούν σε Unique Selling Proposition ή σε μοναδική πρόταση πώλησης.

Υπάρχουν 3 βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα για να γίνει ξεχωριστό:

1. Θα πρέπει να έχει νόημα για τους πελάτες σας, να ικανοποιεί δηλαδή μια ανάγκη τους και να αναγνωρίζουν πως δεν μπορούν να το βρουν πουθενά αλλού, όσο και αν ψάξουν.

2. Θα πρέπει να είναι αξέχαστο έτσι ώστε να έρχεται πρώτο στη σκέψη των καταναλωτών όταν αναζητούν το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχετε.

3. Θα πρέπει να αγγίζει το συναίσθημα των καταναλωτών. Τι επιθυμούν; Τι τους κάνει να νιώθουν ασφάλεια; Τι τους μπερδεύει;

Ακόμα, όσο πιο δύσκολα αντιγράψιμο είναι τόσο περισσότερη απόσταση θα αποκτήσετε από τους ανταγωνιστές σας, μετατρέποντας το απλό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (sustainable competitive advantage).

Να θυμάστε πως το μυστικό της επιχειρηματικής επιτυχίας είναι να παρέχετε πάντα αυτό που υπόσχεστε, δημιουργώντας ένας σταθερό μήνυμα το οποίο θα χτίζουμε με τον πέρασμα του χρόνου στο μυαλό των πελατών σας.

Όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις, Nokia, Microsoft, Toyota, Mercedes Benz, Google έχουνε καταφέρει να σχεδιάσουν και να διαθέσουν στην αγορά μαζικά πολλά μοναδικά προϊόντα.

Unique Selling Proposition και προπώληση

Η διαδικασία της προπώλησης ή preselling δεν είναι μια καινούρια έννοια. Πολλές εταιρείες είτε με φυσική διανομή είτε στο ίντερνετ χρησιμοποιούν τεχνικές προπώλησης για πολλούς λόγους.

Ο σημαντικότερος από όλους είναι να μειώσουν το κόστος ή το ρίσκο ενός έργου. Να βρούνε κεφάλαια για να χρηματοδοτήσουν τα νέα τους έργα και να κάνουν επενδύσεις και να αποκτήσουν νέους πελάτες.

Στον χώρο της οικοδομής, όλοι λίγο πολύ είμαστε εξοικειωμένοι με τους εργολάβους και τους μηχανικούς να πουλάνε ολόκληρες πολυκατοικίες από τα σχέδια. Αυτό συνέβαινε την προηγούμενη δεκαετία στον πυρετό των ακινήτων, αλλά συμβαίνει και σήμερα σε πολλές άλλες αγορές παγκοσμίως.

Η διάσημη εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων TESLA έχει λίστα αναμονής και θα πρέπει να δώσετε 4.000 ευρώ για να μπείτε σε αυτήν αν θέλετε να παραλάβετε το νέο σας μοντέλο TESLA X όταν θα βγει στην κυκλοφορία το 2015.

Το ίδιο συμβαίνει με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες όταν πρόκειται για κάποιο νέο μοντέλο. Πολλές φορές χρειάζετε να περιμένετε αρκετούς μήνες για να παραλάβετε το επόμενο μοντέλο.

Η ίδια πρακτική της προπώλησης εφαρμόζεται και στο ίντερνετ μάρκετινγκ. Πολλά ηλεκτρονικά μαθήματα ανοίγουν και κλείνουν και θα πρέπει να περιμένετε αρκετό καιρό σε λίστα αναμονής για να τα παρακολουθήσετε επί πληρωμή.

Μερικά από αυτά τα ηλεκτρονικά μαθήματα είναι τα παρακάτω:

Τι κοινό έχουν αυτά τα online μαθήματα μεταξύ τους;

Απλώς είναι μοναδικά, αποτελούν μόνα τους μια Unique selling proposition ή ένα OTO.

Το OTO είναι το ακρωνύμιο του One Time Offer, δηλαδή της προσφοράς που γίνεται μόνο μια φορά. Πολύ αμερικάνικο, αλλά βασίζεται στην ανθρώπινη ψυχολογία της έλλειψης ή της τεχνητής σπανιότητας ενός αγαθού.

Για παράδειγμα αγοράστε σήμερα το νέο Audi A3 με 19.900€! Και από κάτω η διαφήμιση γράφει ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων. Λες και θα σωθούν τα αυτοκίνητα από το εργοστάσιο! Το πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη των αγαθών, υπάρχουν σήμερα χιλιάδες αυτοκίνητα απούλητα σε μάντρες και εργοστάσια. Προφανώς υπάρχει μια έλλειψη αγοραστών! Πρόκειται για ένα απλό μάρκετινγκ τρυκ.

Πως να φτιάξετε ένα site με ένα μοναδικό προϊόν ή υπηρεσία

Καλή είναι όλη η θεωρία, αλλά το ερώτημα είναι πως μπορεί κάποιος να φτιάξει ένα site με ένα μοναδικό προϊόν ή υπηρεσία; Να φτιάξει μια ιστοσελίδα που να βασίζεται αποκλειστικά σε ένα Unique Selling Proposition;

Άμα θέλετε να μάθετε περισσότερα, απλώς διαβάστε παρακάτω.

Αρχικά θα πρέπει να έχετε μια μοναδική ιδέα ή ένα μοναδικό προϊόν. Στο άρθρο μου 7 Επιχειρηματικές Ιδέες Για Site, δίνω επτά μοναδικές ιδέες για να κατασκευάσετε το δική σας ιστοσελίδα ή την δική σας ηλεκτρονική επιχείρηση με WordPress.

Πριν όμως ξεκινήσετε οτιδήποτε και είστε στη φάση του σχεδιασμού ή της ιδέας, θα πρέπει να αναρωτηθείτε εάν η ιδέα σας είναι μοναδική; Υπάρχει τώρα σαν προϊόν ή υπηρεσία;

Αν ναι ποιος είναι ο ανταγωνισμός σας;  Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ακόμα το προϊόν ή η υπηρεσία που σχεδιάζετε θα έχει ανταπόκριση από την αγορά;

Στην θέση σας θα περνούσα κάμποσο χρόνο για να κάνω μια σχετική έρευνα αγοράς. Θα έψαχνα στη Google, θα ρωτούσα κόσμο και όταν λέμε κόσμο τουλάχιστον 20 ανθρώπους για το αν θα αγόραζαν την υπηρεσία μου.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αντλήσετε ιδέες για το επόμενο σας site. Η έρευνα αγοράς και ο σχεδιασμός προϊόντος καλύπτει το 25% του χρόνου κατασκευής της ιστοσελίδας ή του χρόνου παραγωγής του προϊόντος.

Στο μάθημα σας δίνω πολλές ιδέες και τον επίσημο τρόπο για να φτιάξετε μια κερδοφόρα ιστοσελίδα στο ίντερνετ καλύπτοντας μια βασική ανάγκη σήμερα.

Μια τελευταία παρατήρηση είναι ότι κανείς δεν πέτυχε με το πρώτο site, οι περισσότεροι πετυχημένοι πελάτες μου έχουν κάνει τουλάχιστον δύο αποτυχημένα site πριν δούνε μεγάλη επιτυχία στο ίντερνετ με το τρίτο τους site. Πώς το ξέρω αυτό; Γιατί είμαι και εγώ ένας από αυτούς.

Άρα ξεκινήστε με το πρώτο σας site, το πρώτο σας e-shop και στην πορεία θα μάθετε και θα κάνετε όλα αυτά που χρειάζετε για να γίνετε πετυχημένος και να βγάλτε χρήματα από αυτό.

7 Συμβουλές για να αναπτύξετε τη μοναδική πρόταση πωλήσεων (USP)

Για να γίνω ποιο συγκεκριμένος θα σας δώσω εφτά μοναδικές συμβουλές που έμαθα κατά την πορεία μου στον επιχειρηματικό κόσμο του ίντερνετ και μετά από την κατασκευή 400 επιχειρηματικών ιστοσελίδων.

1. Διαφοροποιηθείτε από το ανταγωνισμό

Τι σας κάνει διαφορετικό; Γιατί κάποιος πρέπει να αγοράσει από εσάς; Ποια είναι η μοναδική πρόταση πωλήσεων – Unique Selling Proposition – που έχετε και δεν μπορούν να αρνηθούν;

2. Γιατί κάποιος να αγοράσει από εσάς και όχι από κάποιον άλλο site;

Γιατί να αγοράσουν από εσάς αναμεταξύ των χιλιάδων των ιστοσελίδων που γνωρίζουν; Κάθε μέρα όλοι οι άνθρωποι δέχονται έναν καταιγισμό προσφορών για να αγοράσουν, χιλιάδες emails αποστέλλονται για αυτό το σκοπό. Γιατί να πάρουν κάτι από εσάς;

Δώστε στους ανθρώπους έναν καλό λόγο για να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας και για να αγοράσουν από εσάς. Κανείς δεν έχει σήμερα χρόνο για χάσιμο και λεφτά για πέταμα. Ακόμα και ο πιο πλούσιος δεν σου δίνει ούτε ένα ευρώ χωρίς λόγο. Σκεφτείτε το λίγο.

3. Προσωποποιήστε το blog σας ή το e-shop σας

Το personal branding είναι ότι καλύτερο μπορείτε να σκεφτείτε για να διαφοροποιηθείτε και να γίνετε μοναδικός. Να έχετε μοναδικό design, μοναδικό περιεχόμενο και μοναδικές απόψεις ή προτάσεις. Μια πολύ καλή ομάδα blogger στο ίντερνετ που έχω εντοπίσει πρόσφατα και που κάνουν εκπληκτική δουλειά με το personal branding είναι οι beauty bloggers.

Δείτε μερικούς για να καταλάβετε τι εννοώ:

  • Ioanna Lampropoulou
  • Βeauty in crisis
  • Βlushing loves

Ευχαριστούμε την πανέμορφη φίλη μας Λίνα Κιούκη από το ελληνικό blog All 4 blogs που έχει απενεργοποιήσει τη λειτουργία αντιγραφής επικόλλησης από το blog της και έτσι μας δυσκόλεψε στο να της δώσουμε τα εύσημα και ένα backlink! Σε ευχαριστούμε Λίνα!

Υπάρχουν δεκάδες τέτοια ελληνικά blog πολύ αξιόλογα με πολύ προσωπικό στυλ και μοναδικό design. Είναι πολύ σωστά στημένα και για αυτό τα προτείνω ως παραδείγματα προς μίμηση.

Λίνα Κιούκη

Greek Beauty Bloggers

1.Ioanna Lampropoulou

ioannalampropoulou.net

Βρίσκω πολύ έξυπνο το να βάζεις για τίτλο το όνοματεπώνυμο σου. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Στο blog αυτό θα βρεις πολύ εύκολα και απλά τα beauty things που σε απασχολούν. Αναρτήσεις γραμμένες στα αγγλικά, υπέροχες καθαρές εικόνες, λευκό φόντο συνθέτουν ένα όμορφο και ισορροπημένο σύνολο. Και μπορεί η σελίδα να είναι σχετικά καινούρια, είναι όμως όπως βλέπεις πολλά υποσχόμενη και έτσι αναμένουμε και κάθε νέα ανάρτηση. Επιπλέον η Ιωάννα σε ανταμοίβει και με υπέροχα βιντεάκια στο youtube γι’αυτό μνη ξεχάσεις να την ακολουθήσεις κι εκεί.

2.Beauty In Crisis

beautyincrisis.blogspot.gr

Το Beauty In Crisis είναι ένα από το πιο παλιά greek beauty blogs. Όπως βλέπεις δεν έχει χάσει καθόλου την φρεσκάδα του, ίσα ίσα παραμένει μοντέρνο και πολύ ανανεωμένο. Εδώ θα βρεις reviews για προϊόντα, νέα για την ομορφιά, το μακιγιάζ και τα προϊόντα περιποίησης ακόμα και νέα από τον χώρο της μόδας. Και μην μπερδεύεσαι, εδώ η ομορφιά δεν βρίσκεται “σε κρίση” μιας και η Σοφία θα σου πει την γνώμη και θα σου προτείνει τα καλύτερα.

3.Μy Mint Floral Diary

mintfloraldiary.blogspot.gr

H Mπέτυ από το Mint Floral Diary φαίνεται ότι είναι ένα πολύ δημιουργικό και ταλαντούχο κορίτσι. Αυτό εύκολα θα το διαπιστώσεις αν παρατηρήσεις λίγο το blog της, το οποίο αν και είναι ακόμα πολύ νέο είναι άριστα φτιαγμένο και σχεδιασμένο. Όμορφα χρώματα και γραφικά παιχνιδιάρικα στοιχεία, καθαρές μεγάλες φωτογραφίες συνοδεύουν τα απλά και πολύ κατατοπιστικά κείμενα της. Έχει ιδιαίτερη αδυναμία στα nail designs και γι’αυτό έχει και ξεχωριστή κατηγορία γι’αυτά.

H ‘Eυη έφτιαξε αρχικά αυτό το blog για να εκφράσει την αγάπη της για τα κραγιόν. Έτσι ξεκίνησε ένα ταξίδι ομορφιάς και τελικά έχει καταφέρει να έχει ένα από τα πιο όμορφα greek beauty blogs εκεί έξω. Κι αυτό γιατί δοκιμάζει πολλά νέα προϊόντα και πάντα θα σου πει την ειλικρινή άποψή της γι’αυτά είτε είναι high end είτε είναι πιο οικονομικά. Ενίοτε μοιράζεται μαζί σας αγαπημένες της φωτογραφίες από την καθημερινότητα της για να κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα για λίγο από τα beauty posts.

5.Βlushing Loves

www.blushingloves.com

Η Ειρήνη απο το Blushing Loves αγαπάει το γράψιμο και της αρέσει να μοιράζεται την άποψη της για οτιδήποτε νέο δοκιμάζει από το χώρο της ομορφιάς. Όμως δεν είναι μόνο αυτό που έχει κάνει το blog ένα από τα πιο δημοφιλή εκεί έξω. Εδώ θα ευχαριστηθείς καθημερινά νέες αναρτήσεις, λεπτομερείς φωτογραφίες, αναλυτικότα και εμπεριστατωμένα reviews προϊοντων, μέχρι και στιγμές απο την καθημερινότητα της. Στα συν το γεγονός ότι δεν σταματάει ποτέ να βελτιώνει το blog της και να το κάνει καλύτερο.

– See more at: https://www.all4blogs.gr/arthra/top-5-must-follow-beauty-blogs#sthash.CwtvwQlT.dpuf

Greek Beauty Bloggers

1.Ioanna Lampropoulou

ioannalampropoulou.net

Βρίσκω πολύ έξυπνο το να βάζεις για τίτλο το όνοματεπώνυμο σου. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Στο blog αυτό θα βρεις πολύ εύκολα και απλά τα beauty things που σε απασχολούν. Αναρτήσεις γραμμένες στα αγγλικά, υπέροχες καθαρές εικόνες, λευκό φόντο συνθέτουν ένα όμορφο και ισορροπημένο σύνολο. Και μπορεί η σελίδα να είναι σχετικά καινούρια, είναι όμως όπως βλέπεις πολλά υποσχόμενη και έτσι αναμένουμε και κάθε νέα ανάρτηση. Επιπλέον η Ιωάννα σε ανταμοίβει και με υπέροχα βιντεάκια στο youtube γι’αυτό μνη ξεχάσεις να την ακολουθήσεις κι εκεί.

2.Beauty In Crisis

beautyincrisis.blogspot.gr

Το Beauty In Crisis είναι ένα από το πιο παλιά greek beauty blogs. Όπως βλέπεις δεν έχει χάσει καθόλου την φρεσκάδα του, ίσα ίσα παραμένει μοντέρνο και πολύ ανανεωμένο. Εδώ θα βρεις reviews για προϊόντα, νέα για την ομορφιά, το μακιγιάζ και τα προϊόντα περιποίησης ακόμα και νέα από τον χώρο της μόδας. Και μην μπερδεύεσαι, εδώ η ομορφιά δεν βρίσκεται “σε κρίση” μιας και η Σοφία θα σου πει την γνώμη και θα σου προτείνει τα καλύτερα.

3.Μy Mint Floral Diary

mintfloraldiary.blogspot.gr

H Mπέτυ από το Mint Floral Diary φαίνεται ότι είναι ένα πολύ δημιουργικό και ταλαντούχο κορίτσι. Αυτό εύκολα θα το διαπιστώσεις αν παρατηρήσεις λίγο το blog της, το οποίο αν και είναι ακόμα πολύ νέο είναι άριστα φτιαγμένο και σχεδιασμένο. Όμορφα χρώματα και γραφικά παιχνιδιάρικα στοιχεία, καθαρές μεγάλες φωτογραφίες συνοδεύουν τα απλά και πολύ κατατοπιστικά κείμενα της. Έχει ιδιαίτερη αδυναμία στα nail designs και γι’αυτό έχει και ξεχωριστή κατηγορία γι’αυτά.

4.Lipstick Wardrobe

lipstickwardrobe.com

H ‘Eυη έφτιαξε αρχικά αυτό το blog για να εκφράσει την αγάπη της για τα κραγιόν. Έτσι ξεκίνησε ένα ταξίδι ομορφιάς και τελικά έχει καταφέρει να έχει ένα από τα πιο όμορφα greek beauty blogs εκεί έξω. Κι αυτό γιατί δοκιμάζει πολλά νέα προϊόντα και πάντα θα σου πει την ειλικρινή άποψή της γι’αυτά είτε είναι high end είτε είναι πιο οικονομικά. Ενίοτε μοιράζεται μαζί σας αγαπημένες της φωτογραφίες από την καθημερινότητα της για να κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα για λίγο από τα beauty posts.

5.Βlushing Loves

www.blushingloves.com

Η Ειρήνη απο το Blushing Loves αγαπάει το γράψιμο και της αρέσει να μοιράζεται την άποψη της για οτιδήποτε νέο δοκιμάζει από το χώρο της ομορφιάς. Όμως δεν είναι μόνο αυτό που έχει κάνει το blog ένα από τα πιο δημοφιλή εκεί έξω. Εδώ θα ευχαριστηθείς καθημερινά νέες αναρτήσεις, λεπτομερείς φωτογραφίες, αναλυτικότα και εμπεριστατωμένα reviews προϊοντων, μέχρι και στιγμές απο την καθημερινότητα της. Στα συν το γεγονός ότι δεν σταματάει ποτέ να βελτιώνει το blog της και να το κάνει καλύτερο.

– See more at: https://www.all4blogs.gr/arthra/top-5-must-follow-beauty-blogs#sthash.CwtvwQlT.dpuf

Greek Beauty Bloggers

1.Ioanna Lampropoulou

ioannalampropoulou.net

Βρίσκω πολύ έξυπνο το να βάζεις για τίτλο το όνοματεπώνυμο σου. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Στο blog αυτό θα βρεις πολύ εύκολα και απλά τα beauty things που σε απασχολούν. Αναρτήσεις γραμμένες στα αγγλικά, υπέροχες καθαρές εικόνες, λευκό φόντο συνθέτουν ένα όμορφο και ισορροπημένο σύνολο. Και μπορεί η σελίδα να είναι σχετικά καινούρια, είναι όμως όπως βλέπεις πολλά υποσχόμενη και έτσι αναμένουμε και κάθε νέα ανάρτηση. Επιπλέον η Ιωάννα σε ανταμοίβει και με υπέροχα βιντεάκια στο youtube γι’αυτό μνη ξεχάσεις να την ακολουθήσεις κι εκεί.

2.Beauty In Crisis

beautyincrisis.blogspot.gr

Το Beauty In Crisis είναι ένα από το πιο παλιά greek beauty blogs. Όπως βλέπεις δεν έχει χάσει καθόλου την φρεσκάδα του, ίσα ίσα παραμένει μοντέρνο και πολύ ανανεωμένο. Εδώ θα βρεις reviews για προϊόντα, νέα για την ομορφιά, το μακιγιάζ και τα προϊόντα περιποίησης ακόμα και νέα από τον χώρο της μόδας. Και μην μπερδεύεσαι, εδώ η ομορφιά δεν βρίσκεται “σε κρίση” μιας και η Σοφία θα σου πει την γνώμη και θα σου προτείνει τα καλύτερα.

3.Μy Mint Floral Diary

mintfloraldiary.blogspot.gr

H Mπέτυ από το Mint Floral Diary φαίνεται ότι είναι ένα πολύ δημιουργικό και ταλαντούχο κορίτσι. Αυτό εύκολα θα το διαπιστώσεις αν παρατηρήσεις λίγο το blog της, το οποίο αν και είναι ακόμα πολύ νέο είναι άριστα φτιαγμένο και σχεδιασμένο. Όμορφα χρώματα και γραφικά παιχνιδιάρικα στοιχεία, καθαρές μεγάλες φωτογραφίες συνοδεύουν τα απλά και πολύ κατατοπιστικά κείμενα της. Έχει ιδιαίτερη αδυναμία στα nail designs και γι’αυτό έχει και ξεχωριστή κατηγορία γι’αυτά.

4.Lipstick Wardrobe

lipstickwardrobe.com

H ‘Eυη έφτιαξε αρχικά αυτό το blog για να εκφράσει την αγάπη της για τα κραγιόν. Έτσι ξεκίνησε ένα ταξίδι ομορφιάς και τελικά έχει καταφέρει να έχει ένα από τα πιο όμορφα greek beauty blogs εκεί έξω. Κι αυτό γιατί δοκιμάζει πολλά νέα προϊόντα και πάντα θα σου πει την ειλικρινή άποψή της γι’αυτά είτε είναι high end είτε είναι πιο οικονομικά. Ενίοτε μοιράζεται μαζί σας αγαπημένες της φωτογραφίες από την καθημερινότητα της για να κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα για λίγο από τα beauty posts.

5.Βlushing Loves

www.blushingloves.com

Η Ειρήνη απο το Blushing Loves αγαπάει το γράψιμο και της αρέσει να μοιράζεται την άποψη της για οτιδήποτε νέο δοκιμάζει από το χώρο της ομορφιάς. Όμως δεν είναι μόνο αυτό που έχει κάνει το blog ένα από τα πιο δημοφιλή εκεί έξω. Εδώ θα ευχαριστηθείς καθημερινά νέες αναρτήσεις, λεπτομερείς φωτογραφίες, αναλυτικότα και εμπεριστατωμένα reviews προϊοντων, μέχρι και στιγμές απο την καθημερινότητα της. Στα συν το γεγονός ότι δεν σταματάει ποτέ να βελτιώνει το blog της και να το κάνει καλύτερο.

– See more at: https://www.all4blogs.gr/arthra/top-5-must-follow-beauty-blogs#sthash.CwtvwQlT.dpuf

4. Εστιαστείτε στο τι είστε καλός να κάνετε

Δεν θα έχετε ποτέ επιτυχία σε κάτι που δεν είστε καλός. Με άλλα λόγια δουλειά που δεν την ξέρεις μην την κάνεις!

Η ενασχόληση σας με πράγματα στα οποία δεν είστε καλός δεν θα σας κάνει καλύτερο σε αυτά. Το αντίθετο μάλιστα. Θα σας κόψει πολύτιμο χρόνο από το να ασχοληθείτε με αυτό που πραγματικά είστε καλός και θα σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να γίνετε καλύτερος!

Στο άρθρο μου Επιτυχία στο ίντερνετ και ο κανόνας των 10.000 ωρών, τονίζω αυτόν τον κανόνα. Δεν υπάρχουν παιδιά θαύματα, παρά μόνο αποφασισμένοι άνθρωποι να πετύχουν σε αυτό που τους αρέσει να κάνουν και για αυτό το κάνουν συνέχεια με αποτέλεσμα να το κάνουν καλά.

5. Γίνετε ειδικός στον τομέα σας

Ποιος είναι ο τομέας σας; Είστε ειδικός σε αυτόν; Είστε κάποιος στον χώρο σας; Στο μάρκετινγκ στο ίντερνετ, για να γίνετε πετυχημένοι και να σας ακούνε οι πελάτες σας θα πρέπει να τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως τον ειδικό μπροστά στα μάτια των υποψήφιων πελατών σας. Αυτό λέγεται positioning και είναι η βάση του personal branding.

Δεν χρειάζεται να έχετε doctora σε κάτι για να γίνετε ειδικός σε αυτό. Απλώς αποφασίστε να γίνετε και κάντε το!

Η μοναδικές ιδέες και τα εκπληκτικά προϊόντα δημιουργούνται από ανθρώπους που έχουν ένα μοναδικό ελάττωμα: Πιστεύουν τόσο πολύ στον εαυτό τους και στις ικανότητες τους που κάνουν όλα όσα απαιτούνται για να πετύχουν!

Μην μιλάτε για οικονομικά θαύματα και για τους πλούσιους! Γίνετε εσείς το οικονομικό θαύμα και η αλλαγή που χρειάζετε η χώρα μας για να πάει μπροστά!

6. Αντιγράψτε και βελτιώστε έναν πετυχημένο στον τομέα σας

Στον νευρογλωσικό προγραμματισμό (NLP) μια πολύ έξυπνη στρατηγική για να πετύχετε είναι να αντιγράψετε έναν πετυχημένο στον χώρο σας ή ένα πετυχημένο site στο χώρο σας και να το βελτιώσετε ή να το διαφοροποιήσετε.

Θα πρέπει να αντιγράψετε τον τρόπο σκέψης και την μεθοδολογία δουλειάς του πετυχημένου. Στην ουσία θα πρέπει να μπείτε στο μυαλό των πετυχημένων και να κάνετε ότι έκαναν και οι ίδιοι σε μικρότερο όμως χρονικό διάστημα, αφού σας ενδιαφέρει να αντιγράψετε τα αποτελέσματα και όχι μόνο την προσπάθεια που τους έκανε πετυχημένους.

Έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια στο χώρο του προγραμματισμού του εγκεφάλου και ναι έχω εφαρμόσει πολλές φορές αυτήν την στρατηγική της αντιγραφής των πετυχημένων συνταγών.

Έτσι κάνουν όλοι οι πετυχημένοι, οι Έλληνες πήραν το αλφάβητο από τους Φοίνικες, τα νούμερα από τους Άραβες και την αρχιτεκτονική από τους Αιγύπτιους.

Μπορώ να σας αναφέρω χιλιάδες παραδείγματα αντιγραφής της επιτυχίας στην ιστορία. Για να γίνεται ο άρχοντας της καινοτομίας και να αναπτύξετε το δικό σας USP, θα πρέπει να γίνετε ένας βασιλιάς στην αντιγραφή των πετυχημένων.

7. Προσφέρετε πάντα λίγο παραπάνω από τον ανταγωνισμό

Σύμφωνα με τον Napoleon Hill στο βιβλίο του 17 νόμοι της επιτυχίας, αναφέρεται στο μάθημα 4 στο να κάνετε το έξτρα μίλι που δεν θέλουν να κάνουν οι άλλοι.

Μπορείτε να δείτε τον Napoleon Hill στο παρακάτω βίντεο να σας περιγράφει το έξτρα μίλι.

Πάντα δώστε παραπάνω από αυτά που σας δίνουν. Πάντα παραδώστε περισσότερα και όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ποτέ λιγότερα. Κάντε τους άλλους να σας θυμούνται για μια ζωή για τον επαγγελματισμό σας. Με αυτόν τον τρόπο θα μιλάνε οι άλλοι για σας και η φήμη σας θα προπορεύεται από εσάς.

Σας ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε μέχρι εδώ. Η γνώμη σας μετράει για μένα. Άμα ξέχασα κάτι ή θέλετε κάτι να ρωτήσετε, αφήστε ένα σχόλιο στο τέλος του άρθρου. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο 6972.364.387.

Unique Selling Proposition Πηγές:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

1 σκέψη στο “Επιτυχία στο ίντερνετ: Ποιο είναι το USP σας;”

Σχολιάστε

×
×