SEO Geotargeting
Καλησπέρα φίλοι μου, μετά την πρόσφατη αναβάθμιση του αλγορίθμου της Google στις 24 Ιουλίου 2014 με την κωδική ονομασία Google Pigeon Update, αναμένεται να επηρεαστούν τα τοπικά αποτελέσματα και τα αποτελέσματα αναζήτησης του Google Local.
Το Google Pigeon Update θα επηρεάσει κατά πολύ τα τοπικά αποτελέσματα και γενικά τα αποτελέσματα αναζήτησης του SEO Geotargeting.
Τι είναι το SEO Geotargeting
To SEO Geotargeting είναι η γεωγραφική στόχευση είτε εθνικά είτε τοπικά σε μία πόλη ή περιοχή για μαι συγκεκριμένη αναζήτηση. Μέχρι τώρα γνωρίζαμε όλοι για την συγκεκριμένη εθνική στόχευση μια λέξης κλειδί με βάση την εθνική ή την διεθνή κατάληξη του ονόματος χώρου (Top Level Domain Name ή TLD).
Σύμφωνα με την Google η κατάληξη χώρου σε εθνική κατάληξη μαζί με την γεωγραφική περιοχή του hosting και το εθνικό IP παίζανε καταλυτικό ρόλο στην εθνική στόχευση. Για παράδειγμα εάν σας ενδιαφέρει η αγορά της Ελλάδας, θα πρέπει να επιλέξετε μια ιστοσελίδα με ελληνική κατάληξη σε gr, ελληνικό hosting με ελληνική IP.
Σύμφωνα πάλι με τη Google, υπάρχουν κάποιες καταλήξεις ονομάτων χώρου που δεν παίζουν κανένα απολύτως ρόλο στο SEO Geotargeting και συμπεριφέρονται όπως τα κλασικά γενικά ονόματα χώρου όπως το .com, .net, .org, .info, .biz. Αυτά λέγονται generic top level domains. Παρακάτω είναι μία λίστα από αυτά για να μην μπερδευτείτε στην επιλογή τους.
Να θυμάστε ότι τα παρακάτω ονόματα δεν είναι κατάλληλα για SEO Geotargeting:
Generic Top Level Domains (gTLDs)
.aero .biz .cat .com .coop .edu .gov .info .int .jobs .mil .mobi .museum .name .net .org .pro .tel .travel
Regional top-level domains
Επίσης κάποια άλλα ονόματα τα οποία θεωρούνται και αυτά γενικά ονόματα και έχουν ίδια συμπεριφορά με τα .com και .org είναι τα παρακάτω:
.eu
.asia
Αυτά αν και παραπέμπουν σε περιοχές, δεν έχουν καμία γεωγραφική ισχύ στο SEO Geotargeting.
Generic Country Code Top Level Domains
Επίσης, υπάρχει και μια πλειάδα άλλων ονομάτων τα οποία είναι τοπικά ( ccTLDs ) που επειδή είναι πολύ δημοφιλή ανάμεσα στους χρήστες και στους webmasters, η Google τα αντιμετωπίζει σαν γενικά ονόματα και όχι σαν στοχευμένα για κάποια χώρα.
Αυτά είναι:
.ad .as .bz .cc .cd .co .dj .fm .io .la .me .ms .nu .sc .sr .su .tv .tk .ws
8 Συμβουλές για να στοχεύσετε την Ελλάδα στο SEO
Οι παρακάτω συμβουλές σας βοηθάνε για να στοχεύσετε στο Ελληνικό SEO και για αποκτήσετε traffic από την Ελλάδα συγκεκριμένα και όχι γενικό traffic από Αμερική και Κίνα που μάλλον θα είναι εντελώς άχρηστο για την ιστοσελίδα σας.
1. Επιλέξτε εθνική κατάληξη ονόματος σε .gr
Η κατάληξη σε gr, ωφελεί πάρα πολύ από άποψη SEO όταν απευθυνόμαστε στην ελληνική αγορά καθαρά. Αν η ιστοσελίδα μας έχει περισσότερες από μία γλώσσες καλό θα ήταν να έχουμε ξεχωριστές εγκαταστάσεις WordPress για κάθε γλώσσα και διαφορετικά domain names για να μην μπερδέψουμε τη Google. Δεν το λέω για να σας παιδέψω αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
2. Επιλέξτε ως χώρα την Ελλάδα και τη γλώσσα τα ελληνικά στα Google Webmaster Tools.
Στα Google Webmaster Tools κάτω από την επιλογή Geotargeting υπάρχει η επιλογή ως χώρα η Ελλάδα και η γλώσσα η Ελληνική. Mε σύμβολα αυτό απεικονίζεται ως el, GR.
3. Επιλέξτε web hosting με server στην Ελλάδα και ελληνική IP.
Η ελληνική φιλοξενία είναι πολύ σημαντικός παράγοντας γεωγραφικής στόχευσης, αλλά και λειτουργικότητας της ιστοσελίδας σας. Παράλληλα θα έχετε πολύ μικρότερο χρόνο απόκρισης και μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών που σημαίνει περισσότεροι πελάτες για την ηλεκτρονική σας επιχείρηση.
4. Δημιουργήστε Ελληνικά και μόνο backlinks, άμα γίνεται.
Προσπαθήστε να αποκτήσετε όσο πιο πολλά ελληνικά και σχετικά με το site σας bakclinks γίνεται. Λέω άμα γίνεται γιατί μερικές φορές είναι σχετικά ακατόρθωτο στην μικρή και γεμάτη προκαταλήψεις στο SEO ελληνική αγορά να αποκτήσετε τα απαιτούμενα backlinks.
5. Χρησιμοποιήστε την ελληνική γλώσσα και ελληνικές λέξεις κλειδιά στο περιεχόμενο σας.
Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι αποκλειστικά μονόγλωσσο. Αλλιώς θα έχω και επισκέπτες και από άλλες χώρες που μιλάνε τη γλώσσα στην οποία γράφω στην ιστοσελίδα μου. Δεν βοηθάει να γράφω σε δύο γλώσσες ταυτόχρονα γιατί έτσι έχω διπλό πρόβλημα: λειτουργικότητας και στο SEO.
Φανταστείτε σε ένα ελληνικό site να γράψω και τρία άρθρα στα γερμανικά. Οι Γερμανοί επισκέπτες που θα με βρουν από τη Google, θα αισθανθούν παράξενα με το ελληνικό μενού και τα γερμανικά κείμενα και μάλλον δεν θα παραμείνουν στο site. Θα μου αυξήσουν το bounce rate και απλώς θα φύγουν.
Το υψηλό bounce rate έχει αρνητικές επιπτώσεις στο SEO και στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google γιατί είναι από μόνο του παράγοντας negative SEO.
6. Γραφτείτε στο Google Local.
Η υπηρεσία Google Local εμφανίζει την επιχείρηση σας στα τοπικά αποτελέσματα της Google όταν κάνετε τοπικές γεωγραφικές αναζητήσεις, για παράδειγμα SEO ΛΑΡΙΣΑ.
Μπορείτε να γράψετε την επιχείρηση σας και την ιστοσελίδα σας εντελώς δωρεάν! Άλλη μια ευχάριστη έκπληξη της Google!
Μπορεί το Google Local να το βρείτε και με την ονομασία Google Business. Παλαιότερα λεγότανε Google Places.
7. Προτιμήστε την ελληνική εγκατάσταση του WordPress.
Αποφύγετε την αυτόματη αγγλική εγκατάσταση που έχουν πάρα πολλοί παρόχοι φιλοξενίας και προτιμήστε να εγκαταστήσετε χειροκίνητα την ελληνική εγκατάσταση του WordPress.
8. Καταχωρηθείτε σε ελληνικούς τοπικούς καταλόγους και τοπικά sites.
To Google Pigeon Update ήρθε να καταπολεμήσει τους μεγάλους καταλόγους επιχειρήσεων στο ίντερνετ τύπου Yelp. Στην ουσία στοχεύει στο ίδιο το Yelp, εμμέσως πλην σαφώς.
Γενικά όμως θα ωφελήσει τους μικρότερους τοπικούς καταλόγους, τους καταλόγους πόλεων και περιοχών. Πολλά business directories στο ίντερνετ είναι αρκετά αξιόλογα και σε πολλούς από αυτούς μπορείτε να καταχωρηθείτε εντελώς δωρεάν.
SEO Geotargeting Πηγές:
- Google “Pigeon” Local Search Algorithm Launches
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!