Μάθημα 4: Γλωσσάριο SEO – Βασικό λεξιλόγιο SEO
Περίληψη:
Το μάθημα 4 αυτού του οδηγού SEO, περιλαμβάνει ένα πλήρως ενημερωμένο γλωσσάριο SEO, κάτι που λείπει από την ελληνική γλώσσα, για να κατανοήσετε πλήρως την βασική ορολογία των μηχανών αναζήτησης.
Κατεβάστε τον Οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα
Γλωσσάριο SEO
Affiliate marketing: Μία ηλεκτρονική στρατηγική μάρκετινγκ που εμπεριέχει το να λαμβάνετε προμήθειες πουλώντας υπηρεσίες και προϊόντα τρίτων. Συνήθως αμείβεστε με βάση τις εγγραφές, τις πωλήσεις ή ακόμα και με τα κλικ ή συνδυασμό των παραπάνω.
Μηχανή αναζήτησης: ένα αυτόματο σύστημα το οποίο ψάχνει συνεχώς πληροφορίες οι οποίες υπάρχουν στο Internet.
Αλγόριθμος μηχανής αναζήτησης: Μαθηματική φόρμουλα που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης για να κατατάξουν μια ιστοσελίδα στα αποτελέσματα.
Anchor text: Η λέξη ή φράση που περιέχεται σε έναν σύνδεσμο.
Backlinks: Ο συνολικός αριθμός των συνδέσμων(links) που έχει μια ιστοσελίδα από όλες τις υπόλοιπες.
Link building: Η διαδικασία κατά την οποία δημιουργούμε links από άλλες ιστοσελίδες προς την δική μας.
Ποιότητα backlinks: Το κατά πόσο ένα backlink προς την σελίδα μας θεωρείται ποιοτικό από τις μηχανές αναζήτησης.
Inbound link: Ένα link από μια άλλη ιστοσελίδα προς την δική μας.
Internal links: Ένα link από μια σελίδα σε μια άλλη, αλλά μέσα στην ίδια ιστοσελίδα (για παράδειγμα από την αρχική μας σελίδα προς μια εσωτερική).
White Hat SEO: Τεχνικές βελτιστοποίησης που επιτρέπονται από τις μηχανές αναζήτησης.
Black Hat SEO: Τεχνικές βελτιστοποίησης που απαγορεύουν οι μηχανές. Αν χρησιμοποιηθούν τέτοιες τεχνικές είναι πολύ πιθανό η ιστοσελίδα να τιμωρηθεί από τις μηχανές αναζήτησης.
Crawl: Η διαδικασία κατά την οποία μια μηχανή αναζήτησης “σκανάρει” μια ιστοσελίδα συλλέγοντας πληροφορίες.
Bot (ή spider ή robot ή crawler): Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τα bots για να βρίσκουν ιστοσελίδες στο Internet.
PR/ PageRank: Η βαθμολογία που δίνει η μηχανή αναζήτησης της Google σε κάθε ιστοσελίδα με πιθανές τιμές από 0 έως 10.
Λέξη-φράση κλειδί: Μια λέξη η φράση με την οποία ένας χρήστης πραγματοποιεί μια αναζήτηση.
Rank: Η κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης για κάποια λέξη ή φράση κλειδί.
Οργανικά-φυσικά αποτελέσματα: Τα φυσικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Πληρωμένα αποτελέσματα: Εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης με χρηματικό αντίτιμο (Google Adwords).
URL: Η διεύθυνση μιας ιστοσελίδας.
SERP(search engine result page): Η σελίδα αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης.
SMM(social media marketing): Η προώθηση μιας ιστοσελίδας ή επιχείρησης μέσα από τα social media sites(πχ Facebook, twitter).
PPC: Διαφήμιση pay-per-click όπου ο διαφημιζόμενος πληρώνει αντίτιμο για κάθε κλικ.
Bounce rate: Το ποσοστό των χρηστών που εγκαταλείπουν μια ιστοσελίδα αμέσως αφού την επισκεφτούν.
Ranking factor: Ένας παράγοντας που χρησιμοποιεί μια μηχανή αναζήτησης για να κατατάξει τις ιστοσελίδες.
Πηγές Μελέτης Μάθημα 4:
Δείτε τα άλλα κεφάλαια του οδηγού SEO Google Πρώτη Σελίδα:
- SEO Google Πρώτη Σελίδα- Εισαγωγή
- SEO Google – Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας
- SEO Google: Βελτιστοποίηση Εκτός Σελίδας
- SEO Google: Εργαλεία SEO
- SEO Google: Τεχνικές Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης
- SEO Google: Βασικό λεξιλόγιο SEO
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη.