SEO Google Μάθημα 2: Βελτιστοποίηση Εκτός Σελίδας (Off-Page Optimization)
- Εκτιμώμενος Χρόνος: 1-6 Μήνες
- Αποτελέσματα: Σταδιακή αναρρίχηση στην πρώτη σελίδα της Google
- Επένδυση:
- Από 0€ έως 1.000€/μήνα, εξαρτάται από τι υπηρεσίες θα επιλέξετε
Περίληψη:
Στο δεύτερο μάθημα εστιαζόμαστε στους εξωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη της σελίδας σας στην Google. Θα μιλήσουμε δηλαδή για την Βελτιστοποίηση Εκτός Σελίδας.
Οι τεχνικές βελτιστοποίησης εκτός σελίδας είναι πανίσχυρες και θα δείτε πως θα βελτιώσετε την δημοτικότητα της σελίδας μέρα με τη μέρα. Η δημοτικότητα είναι ένας παράγοντας Off Page SEO που επηρεάζει την κατάταξη σας στην Google.
Οι τεχνικές αυτές σε συνδυασμό με τις τεχνικές του πρώτου μαθήματος για την εντός σελίδας βελτιστοποίησης, θα εκτινάξουν την ιστοσελίδα στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google.
Είναι σημαντικό να έχουμε ολοκληρώσει την εντός σελίδας βελτιστοποίηση πριν προχωρήσουμε στην εκτός σελίδας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η εντός σελίδας βελτιστοποίηση είναι προαπαιτούμενη για να μπορέσει η ιστοσελίδα σας να βγει πρώτη στην Google. (Αυτό δεν είναι απόλυτο, αλλά θα χρειαστείτε πολύ περισσότερο κόπο και χρόνο)
Η εκτός σελίδας βελτιστοποίηση είναι πραγματικά πιο ισχυρή από την εντός σελίδας. Το 85% των αποτελεσμάτων σας εξαρτάται από την εκτός σελίδας βελτιστοποίησης, ενώ για το υπόλοιπο 15% ευθύνεται η εντός σελίδας βελτιστοποίηση.
Στην πραγματικότητα, μετά από χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή ιστοσελίδων έχει αποδειχθεί ότι μπορείτε να πετύχετε θετικά αποτελέσματα και να βελτιώσετε δραματικά τις θέσεις σας στις μηχανές αναζήτησης μόνο με εκτός σελίδας βελτιστοποίηση. Ωστόσο, σας προτείνω να έχετε ξεκινήσει με τα βασικά γιατί η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
Τι Είναι Η Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίηση; (Off-Page Optimization)
Με την πιο απλή της μορφή, η εκτός σελίδας βελτιστοποίηση είναι να αυξήσουμε τη δημοτικότητα μιας σελίδας. Η δημοτικότητα μιας σελίδας ορίζεται από των αριθμό και των τύπο των ιστοσελίδων που συνδέονται στη συγκεκριμένη σελίδα. Επίσης έχει να κάνει με το τι μπορείτε να κάνετε εκτός σελίδας για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Η πιο βασική στρατηγική εκτός σελίδας βελτιστοποίησης είναι να χτίσετε ποιοτικούς συνδέσμους (backlinks) στην σελίδα σας. Ο πιο σίγουρος τρόπος για να βγείτε πρώτοι στην Google είναι αυτός.
Όταν λέμε ποιοτικοί σύνδεσμοι εννοούμε σύνδεσμοι από σελίδες με:
1. Έχουν ίσο ή μεγαλύτερο Google PageRank από τη σελίδας σας
2. Έχουν παρόμοιο περιεχόμενο με την δική σας σελίδα
3. Έχουν σχετικές μετα-ετικέτες
4. Προέρχονται από διαφορετικές πηγές
5. Έχουνε ήδη πολλά ποιοτικά ιστολόγια να συνδέονται πίσω σε αυτά!
Ακόμα σημαντικότερο δεν είναι μόνο ποια ιστολόγια συνδέονται με σας, αλλά πως. Πως συνδέονται αυτά τα ιστολόγια σε σας είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Το κλειδί της επιτυχίας για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google είναι ποια και με ποιο τρόπο ιστολόγια συνδέονται πίσω με σας.
Η διασύνδεση μέσω λέξεων κλειδιών που δείχνουν πίσω στην ιστοσελίδα σας είναι το μυστικό της επιτυχίας. Αυτές οι λέξεις κλειδιά θα πρέπει να είναι αυτές για τις οποίες θα θέλετε να βγαίνετε πρώτοι στην Google.
Για παράδειγμα:
Μπορώ να συνδεθώ με τη σελίδα http://www.paramarketing.info με 3 τρόπους:
1. http://www.paramarketing.info
2. ParaMarketing Blog
3. Make Money On The Internet
Όπως καταλάβατε, ο καλύτερος τρόπος σύνδεσης είναι ο τρίτος γιατί εμπεριέχει τις λέξεις κλειδιά σε σύνδεσμο περιεχομένου (contextual backlink).
Είδη Συνδέσμων
Υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι συνδέσμων που πρέπει να γνωρίζετε: μονόδρομοι σύνδεσμοι, αμφίδρομοι σύνδεσμοι και τριγωνικοί σύνδεσμοι.
1. Μονόδρομοι Σύνδεσμοι
Είναι αυτοί που παρέχονται από μια ιστοσελίδα σε άλλη μία. Η Google αξιολογεί αυτούς τους συνδέσμους περισσότερο και υπεράνω όλων.
2. Αμφίδρομοι Σύνδεσμοι
Όταν ανταλλάσσετε αμοιβαία με άλλα ιστολόγια. Και αυτοί οι αμοιβαίοι σύνδεσμοι είναι πολύτιμοι αλλά όχι όπως οι μονόδρομοι.
3. Τριγωνικοί Σύνδεσμοι
Η Α ιστοσελίδα συνδέεται με τη Β, η Β με τη Γ και η Γ πίσω με την Α. Αυτό είναι και το ιδανικό είδος συνδέσμων.
Ποιες Σελίδες Είναι Κατάλληλες Για Να Αποκτήσετε Συνδέσμους;
Τώρα που γνωρίζετε την σημαντικότητα των συνδέσμων, η πρώτη ερώτηση είναι από πού θα πρέπει να αποκτήσουμε συνδέσμους;
Η απάντηση είναι ότι υπάρχουν πολλές θεωρίες για αυτό. Το πιθανότερο είναι να αποκτήσετε συνδέσμους παρόμοιους με αυτούς που έχουν οι ανταγωνιστές σας.
Οι ανταγωνιστές σας είναι όσες σελίδες σας κερδίζουν σε θέσεις για την ίδια λέξη κλειδί στην Google. Ακούγετε πολύ απλό που παραλείπετε πολλές φορές. θα πρέπει όμως να εξετάσετε πως διασυνδέονται και με ποιους οι ανταγωνιστές σας και να κάνετε και σεις το ίδιο. Να αποκτήσετε δηλαδή συνδέσμους από τις ίδιες σελίδες που έχουν και αυτοί.
SEO Πρώτη Σελίδα: Δημιουργώντας Άπειρα Βacklinks
Μάθετε περισσότερα στο σχετικό Άρθρο:
- SEO Πρώτη Σελίδα: Δημιουργώντας Ποιοτικά Βacklinks – Begginers
- SEO Πρώτη Σελίδα: Δημιουργώντας Ποιοτικά Βacklinks – Experts
Δείτε τα άλλα κεφάλαια του οδηγού SEO Google Πρώτη Σελίδα:
- SEO Google Πρώτη Σελίδα- Εισαγωγή
- SEO Google – Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας
- SEO Google: Βελτιστοποίηση Εκτός Σελίδας
- SEO Google: Εργαλεία SEO
- SEO Google: Τεχνικές Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης
- SEO Google: Βασικό λεξιλόγιο SEO
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα.
Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη.
Δείτε περισσότερα για το affiliate marketing και τα crypto: