SEO Πρώτη Σελίδα: Δημιουργώντας Ποιοτικά Βacklinks – Begginers
Μπορείτε να πετύχετε αποτελέσματα SEO πρώτη σελίδα απλώς αντιγράφοντας τους ανταγωνιστές σας. Εάν καταφέρετε να δημιουργήσετε συνδέσμους με τις σελίδες που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας, τότε θα μπορέσετε να νικήσετε τον ανταγωνισμό και να βγείτε πρώτοι στην google για τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες ανταγωνίζεστε.
Που σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε ήδη βελτιστοποιήσει σωστά τη σελίδα σας με τις σωστές λέξεις κλειδιά και με τον σωστό τρόπο.
Για να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να βελτιστοποιήσετε σωστά τη σελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης και να εφαρμόσετε τεχνικές seo πρώτη σελίδα, εγγραφείτε στη σελίδα μου και κατεβάστε τον οδηγό SEO Πρώτη Σελίδα.
Πως να αντιγράψετε τους συνδέσμους των ανταγωνιστών σας
Πολλές μέθοδοι SEO πρώτη σελίδα σας βοηθούν να καθορίσετε ποιες σελίδες έχουν σύνδεση με το υπ ‘αριθμόν ένα αποτέλεσμα στη Google για τη φράση-κλειδί που στοχεύετε. Αρχίστε με τον προσδιορισμό των site που είναι στην πρώτη θέση για τον όρο αναζήτησής σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με μια επίσκεψη της Google όπου και θα πληκτρολογήσετε τον όρο αναζήτησης ή αλλιώς τις λέξεις κλειδιά. Καταγράψτε τη διεύθυνση URL του υπ ‘αριθμόν ένα αποτέλεσμα αναζήτησης. Αφού έχετε εντοπίσει αυτό το ιστολόγιο, κάντε ένα από τα ακόλουθα βήματα για να μπορέσετε να υπερφαλαγγίσετε τον ανταγωνισμό και να βγείτε εσείς πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης:
• Αναζήτηση στη Google
Πηγαίνετε στη Google.com και πληκτρολογήστε το εξής: Link: www.onomaantagonisti.com και πατήστε το πλήκτρο αναζήτηση στη Google. Στη συνέχεια, αντικαταστήστε τη φράση, “onomaantagonisti.com” με το όνομα της σελίδας που κατέχει τη νούμερο ένα θέση στη Google για τον όρο αναζήτησής σας.
Το αποτέλεσμα θα είναι μια σειρά από sites που συνδέονται με τον ανταγωνιστή σας. Το μόνο μειονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι ότι δεν θα γνωρίσετε ποια ιστολόγια είναι πιο σημαντικά από κάποια άλλα (π.χ., ο αριθμός των δεσμών που συνδέονται σε αυτές τις ιστοσελίδες, η Google PR, η λέξη-κλειδί και το περιεχόμενο στις σελίδες, κ.λ.π.), αλλά θα προσδιορίσει σίγουρα τα sites που θα πρέπει να στοχεύσετε για να δημιουργήσετε άπειρους συνδέσμους.
• Alexa
Πηγαίνετε στη διεύθυνση http://www.Alexa.com και πληκτρολογήστε το όνομα της τοποθεσίας που ερευνάτε. Η Alexa.com είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της δημοτικότητα των sites με βάση την δραστηριότητα στο ίντερνετ αυτών που έχουν κατεβάσει τη γραμμή εργαλείων Alexa (Alexa toolbar). Επειδή δεν είναι όλοι χρήστες της γραμμής εργαλείων Alexa, οι πληροφορίες είναι μόνο επιγραμματικές και δίνουν μια αίσθηση της κατεύθυνσης της κίνησης στο ίντερνετ γενικότερα. Όμως μπορείτε να αντλήσετε πάρα πολλά στοιχεία για τους ανταγωνιστές σας και θα δείτε μια σειρά από βασικά ιστολόγια που συνδέονται με τη σελίδα των ανταγωνιστών σας.
Χρησιμοποιήστε αυτή τη λίστα με τα ιστολόγια της Alexa για να δημιουργήσετε συνδέσεις με τα ίδια ιστολόγια που συνδέονται και οι ανταγωνιστές σας. Γενικά η φιλοσοφία αυτής της στρατηγικής SEO πρώτη σελίδα είναι να αντιγράψετε τους συνδέσμους των ανταγωνιστών σας.
• On-line εργαλεία SEO
Υπάρχουν αρκετά ηλεκτρονικά εργαλεία SEO στο ίντερνετ για να σας βοηθήσουν να βρείτε τις σελίδες που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας. Πάρα πολλά από αυτά είναι δωρεάν και θα σας δώσουν αρκετά στοιχεία για τις ιστοσελίδα των ανταγωνιστών, καθώς και λεπτομέρειες συνδέσμου, όπως το Google PR, το κείμενο δεσμού, τον τίτλο της σελίδας, και ούτω καθεξής.
Μερικά εργαλεία SEO χρησιμοποιώ για να εφαρμόσω τεχνικές SEO πρώτη σελίδα είναι τα παρακάτω:
http://tools.seobook.com/
Αν αρχίσετε να δημιουργείτε συνδέσεις από blogs πρώτης ποιότητας, το να σκαρφαλώσετε στην πρώτη θέση στη Google, θα συμβεί πολύ πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη στρατηγική SEO.
• Βρείτε Iστοσελίδες Αυθεντίας (Authority Pages)
Μια άλλη μέθοδος SEO πρώτη σελίδα είναι να εντοπίσετε και να συνδεθείτε με τις σελίδες αυθεντίας που συνδέονται οι ανταγωνιστές σας. Οι ιστοσελίδες Αυθεντίας είναι οι σελίδες που συνδέουν με τρεις ή περισσότερους από τους ανταγωνιστές σας .
Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο SEO για να εντοπίσετε τις Σελίδες Αυθεντίας, μπορείτε να το πετύχετε αυτό χειροκίνητα χρησιμοποιώντας την ακόλουθη μέθοδο :
1. Αναζητήστε στη Google για τις ανταγωνιστικές ιστοσελίδες για το πιο σημαντικό όρο αναζήτησής σας .
2 . Δημιουργήστε ένα υπολογιστικό φύλλο excel από τα κορυφαία εκατό sites που σχετίζονται με τους πέντε ή δέκα κορυφαίους ανταγωνιστές σας ( To Microsoft Excel είναι ένακαλό εργαλείο για αυτό ) .
3 . Ταξινομήστε τους αλφαβητικά για να μην χάσετε τη μπάλα .
4. Σκανάρετε τη λίστα για να βρείτε τυχόν διπλοεγγραφές. Αν κάποια από τις διευθύνσεις URL ιστοσελίδας επαναλαμβάνονται σε όλη τη λίστα σας επισημάνετε το.
5. Αφού έχετε αναπτύξει τη λίστα με τις έγκυρες ιστοσελίδες των συνδέσμων των ανταγωνιστών σας , επισκεφθείτε την καθεμία για να καθορίσετε με πιο τρόπο συνδέονται οι ανταγωνιστές σας και πως θα μπορέσετε να αποκτήσετε ένα σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας .
Συμβουλές δημιουργίας ανταγωνιστικών συνδέσμων
- Διαμορφώστε τη ίδια ακριβώς SEO πρώτη σελίδα στρατηγική που οι ανταγωνιστές σας έχουν χρησιμοποιήσει . Εάν αυτά τα ιστολόγια που συνδέονται είναι κατάλογοι, αναζητήσει τον τρόπο να μπείτε και σεις σε αυτόν τον κατάλογο.
- Εάν οι σύνδεσμοι των ανταγωνιστών σας προέρχονται από τα άρθρα που οι ανταγωνιστές σας υποβάλλουν σε αρθρογραφικά blogs, υποβάλετε και τα δικά σας άρθρα. Δείτε περισσότερα για το αρθρογραφικό μάρκετινγκ.
- Εάν οι σύνδεσμοι των ανταγωνιστών σας προέρχονται από αναφορές στα κοινωνικά μέσα, τότε κάντε και σεις τις ίδιες αποστολές στα κοινωνικά μέσα. Μάθετε περισσότερα για τη δημιουργία συνδέσμων από τα κοινωνικά μέσα.
- Εάν οι σύνδεσμοι των ανταγωνιστών σας προέρχονται από το guest blogging, τότε κάντε και σεις τις ίδιες αποστολές στα ίδια blogs που έχουνε κάνει και οι ανταγωνιστές σας.
Μετά την εφαρμογή της ανταγωνιστικής στρατηγικής σύνδεσης, το επόμενο βήμα είναι να οικοδομήσετε την ποιότητα των εισερχόμενων συνδέσεων στην ιστοσελίδα σας μέσα από μια ποικιλία τρόπων, όπως έχουμε καλύψει στον οδηγό SEO Πρώτη Σελίδα. Πριν αποκαλύψουμε τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την απόκτηση συνδέσμων, θα πρέπει να πρώτα να κατανοήσετε το σωστό τρόπο για να διαμορφώσετε μια εισερχόμενη σύνδεση για τα μέγιστα αποτελέσματα και για να εξασφαλίσετε τις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Πως Να Συνδέεστε
Τώρα που ξέρετε πώς να βρείτε τις τοποθεσίες που θέλετε να δημιουργήσετε συνδέσεις, θα πρέπει να μάθετε το σωστό τρόπο για να αναπτύξει μια στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων φιλική προς την Google. Αλλιώς θα χαρακτηριστείτε spammer και θα αντιμετωπίσετε διάφορα προβλήματα αποκλεισμού από τις μηχανές αναζήτησης.
Οι Google – friendly συνδέσεις είναι συνδέσεις που βελτιώνουν τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ενός συγκεκριμένου δικτυακού τόπου . Αυτός είναι ένας από τους τρόπους SEO ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ που χρησιμοποιώ κατά κόρον για να πετύχω για τις σελίδες μου καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, παρόλο που αυτές μπορεί να έχουν λιγότερες συνδέσεις που δείχνουν την ιστοσελίδα μου σε σχέση με τους ανταγωνιστές μου.
Θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα τον τρόπο με τον οποίο συνδέεστε και την μορφή των συνδέσμων, γιατί οι σύνδεσμοι σας είναι σχεδόν άχρηστοι αν δεν εμφανίζονται σωστά σε άλλες ιστοσελίδες . Ας ξεκινήσουμε με την ανατομία ενός συνδέσμου. Για παράδειγμα , ας ρίξουμε μια ματιά στο https://divramis.gr
Ένας τρόπος σύνδεσης στο ίντερνετ είναι με απευθείας παραπομπή στο URL:
Μάλλον ακατάλληλος τρόπος σύνδεσης μια και δεν περιέχει καθόλου αξία λέξεων κλειδιών για τη σελίδα μας.
Ο δεύτερος και κατάλληλος τρόπος σύνδεσης είναι με παραπομπή στη σελίδα μέσω λέξεων κλειδιών:
Έτσι, η Google αναγνωρίζει και καταχωρεί τη σελίδα μας για τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που έχουμε δημιουργήσει.
Τώρα βέβαια πολλοί θα μου ξανακάνουν την ερώτηση:
Εάν προσπαθείτε να πάρετε τις συνδέσεις με την ιστοσελίδα σας από άλλες τοποθεσίες στο ίντερνετ , γιατί δεν θα θέλετε να απλά να τοποθετήστε το URL της ιστοσελίδας σας στην ιστοσελίδα τους ;
Υπάρχουν μια σειρά από σημαντικές απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση.
- Η τοποθέτηση της σελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google συσχετίζεται άμεσα με την ποιότητα των συνδέσεων που δείχνουν προς το δικτυακό σας τόπο και τους
συνδέσμους κειμένου. - Μια σύνδεση του τύπου http://www.yourcompanyname.com δεν λέει τίποτα στους χρήστες για την ιστοσελίδα σας ή γιατί θα πρέπει να επισκεφθεί κάποιος την ιστοσελίδα σας εκτός και αν είστε ένα πολύ γνωστό πρόσωπο ή διασημότητα. Πώς μπορείτε να περιμένετε να οδηγηθεί η κυκλοφορία επισκεπτών προς τη σελίδα σας εάν κανείς δεν γνωρίζει ή δεν έχει ακούσει ποτέ του την ιστοσελίδα σας ;
Ακόμη και αν η διεύθυνση URL είναι κάπως περιγραφική , είστε σε καλύτερη θέση όταν χρησιμοποιείτε ενημερωτικό κείμενο στο σύνδεσμο που περιλαμβάνει τις δικές σας λέξεις-κλειδιά.
Σημείωση: Αν το μόνο που κάνατε μέχρι τώρα ήταν να δημιουργήσετε συνδέσμους με μια εκστρατεία μάρκετινγκ και έχετε ζητήσει από τρίτους δικτυακούς τόπους να τοποθετήσετε το URL σας σε αυτούς ( παράδειγμα : www.paramarketing.info ) , θα βελτιωθεί η κατάταξή σας στη Google για το όνομα της ιστοσελίδας σας μόνο ( παράδειγμα : paramarketing ) και τίποτε άλλο!
Θυμηθείτε , δεν είστε προσπαθείτε να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης για τη δική σας διεύθυνση URL , προσπαθείτε να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης για μια φράση -κλειδί.
Για την να πετύχετε κατάταξη στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης για μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση κλειδί, θέλετε οι ιστοσελίδες τρίτων να τοποθετήσουν τη σύνδεσή σας με κείμενο στόχο (anchor text) προς στην ιστοσελίδα τους . Στο κείμενο αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνετε την φράση-κλειδί σας ( παράδειγμα : Βγάλτε Λεφτά ).
Όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google για τη φράση-κλειδί ” Βγάλτε Λεφτά “, όπως σημειώνεται στο παραπάνω παράδειγμα , είναι η ιστοσελίδα μου που φαίνεται πρώτη στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης , επειδή η Google βρίσκει πολλές συνδέσεις που δείχνουν στην ιστοσελίδα μου με το κείμενο κλειδί Βγάλτε Λεφτά.
Πάτε στην Google και κάντε μια αναζήτηση για ” βγάλτε λεφτά ” και θα βρείτε την ιστοσελίδα μου , ParaMarketing.gr , κατατάσσεται στις πρώτες θέσεις, μια και είμαστε ακόμα στην περίοδο του Google Dance. Στην περίοδο δηλαδή που ο αλγόριθμος της Google δεν έχει μονιμοποιήσει τα αποτελέσματα των ιστοσελίδων και της δικής μου που ανταγωνίζονται με τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί.
Αυτό είναι επειδή έχω χρησιμοποιήσει σύνδεσμο-κείμενο, στο οποίο περιλαμβάνεται η φράση-κλειδί μου, να οικοδομήσω ποιοτικούς συνδέσμους με το ιστολόγιο μου.
Δείτε τη συνέχεια αυτού του άρθρου στο δεύτερο μέρος: SEO Πρώτη Σελίδα: Δημιουργώντας Ποιοτικά Βacklinks – Experts
Πόροι Για SEO Πρώτη Σελίδα
- SEO Πρώτη Σελίδα: Δημιουργώντας Ποιοτικά Βacklinks – Experts
- SEO Πρώτη Σελίδα: Guest Blogging
- SEO Google Πρώτη Σελίδα: Βασικό Λεξιλόγιο SEO
- SEO Google Πρώτη Σελίδα: Βασικό Λεξιλόγιο SEO 2
- SEO Πρώτη Σελίδα: Νικώντας Τον Ανταγωνισμό
- SEO Πρώτη Σελίδα: Social Media
- SEO Πρώτη Σελίδα: Αρθρογραφικό Μάρκετινγκ (Article Marketing)
- SEO Πρώτη Σελίδα: Blogging
- Πως Να Βγείτε Πρώτοι Στη Google – SEO Google First Page
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.
Τελικά τι είναι καλύτερο; Να έχω 10 backlink από 10 ποιοτικά sites ή να έχω 10.000 links που μπορώ να αγοράσω από το ίντερνετ;
Καλύτερα είναι να έχεις 10 backlinks από 10 ποιοτικά sites παρά 10.000 links αμφίβολης ποιότητας Παναγιώτα τα οποία μπορεί να προκαλέσουν και αρνητικό SEO και ίσως να βλάψουν και την συνολική σου κατάταξη στη Google.
Έγω που δεν έχω σχεδόν καθόλου backlinks στο site μου τί να κάνω; Είναι σχεδόνα καινούρια η ιστοσελίδα μου, δεν έχει ένα τρίμηνο που την έφτιαξα.
Έχω φτιάξει κάποια προφίλ στα social media όπως λες Γιάννη αλλά νομίζω ότι δεν επαρκούν γιατί μόνο λίγο κίνηση έχω από το Facebook.
Τώρα είχα διαβάσει σε ένα άρθρο σου ότι έχεις προφίλ σε 350 μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μου έκανε εντύπωση.
Χρειάζονται τόσα πολλά;
Ναι Παναγιώτα, χρειάζονται λίγα περισσότερα ποιοτικά backlinks από όσα έχει ο ανταγωνισμός.
Το SEO είναι σαν αγώνας δρόμου και θα πρέπει πάντα να ελέγχεις το ισοζύγιο χαμένων και κερδισμένων backlinks για να παραμείνεις στην πρώτη σελίδα της Google.
Η μεθοδολογία είναι πολύ απλή, πρέπει όμως να εστιαστείς στο να κερδίζει κάθε μήνα έστω και λίγα backlinks.