Viral Marketing: 8 Συμβουλές για να αυξήσετε την απόδοση – ROI
Είναι γνωστό σε κάθε SEO Agency ότι το viral marketing βοηθάει και το SEO κατά πολύ γιατί το viral marketing φέρνει αρκετά direct hits, απευθείας χτυπήματα στην ιστοσελίδα σας που σας ανεβάζουν στην Google.
Ωστόσο, όσο viral και να είναι το μάρκετινγκ που έχετε, θα πρέπει πάντα να βρείτε τρόπους για να αυξήσετε την απόδοση του.
Η απόδοση της επένδυσης (ROI) για το Viral Marketing & Social Media Marketing είναι δύσκολο να προσδιοριστεί δεδομένου ότι τα οφέλη τους δεν είναι πάντα ποσοτικά προσδιορίσιμα. Ωστόσο, μπορούμε να μετρήσουμε εάν το ROI μιας καμπάνιας είναι θετικό, κάνοντας μια ρεαλιστική εκτίμηση του κόστους εκ των προτέρων και με την θέσπιση σαφώς καθορισμένων στόχων.
Το πρώτο βήμα για τον προσδιορισμό του ROI για το viral & social media marketing είναι ο καθορισμός επιτεύξιμων στόχων για την εκστρατεία. Παρακάτω σας παρουσιάζω μερικούς εφικτούς στόχους και συμβουλές για το viral & social media marketing.
1.Αύξηση των subscribers, των fans και των followers
Είναι ένας σύντομος και μακροπρόθεσμος στόχος για να δημιουργήσετε μια τρέχουσα βάση καταναλωτών στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Όσο πιο πολλούς συνδρομητές έχετε, τόσο πιο μεγάλη απόδοση θα έχει η εκστρατεία σας.
2.Επίτευξη των επιθυμητών video views
Ο αριθμός των επιθυμητών views με βάση την προσέγγιση, τις επενδύσεις και τα κανάλια που χρησιμοποιούνται για την διανομή, είναι πολύ σημαντικό συστατικό. Αποφασίστε πόσο στοχευμένες, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο θα είναι οι ενέργειές σας, για την επίτευξη θετικού ποσοστού μετατροπής των viewers σε πελάτες.
3.Αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδας
Συνδέστε τους εγγεγραμμένους, τους fans και τους followers σας μέσω της κοινωνικής δικτύωσης και των βίντεο, έτσι ώστε να τους κάνετε να θέλουν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας σας και να μάθουν περισσότερα για εσάς.
4.Αύξηση της συμμετοχής των καταναλωτών και της αλληλεπίδρασης τους
Είναι ένας μακροπρόθεσμος στόχος που μεγιστοποιεί το χρόνο που δαπανάται με το brand σας και οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων.
5.Αύξηση του conversion rate
Δηλαδή της μετατροπής των χρηστών σε πελάτες. Αποφασίστε τι πρέπει να γίνει για να αυξήσετε το conversion rate και καθορίστε τι ποσοστό του συνόλου των χρηστών θα λάβει την επιθυμητή ενέργεια και αναλύστε την συμπεριφορά τους.
6.Μείωση των δαπανών του marketing
Το viral & social media marketing μπορεί να είναι μια πιο οικονομική εναλλακτική λύση, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, καθώς το περιεχόμενο παραμένει στο διαδίκτυο και το μήνυμά σας είναι κοινόχρηστο.
7.Αύξηση των πωλήσεων
Όπου είναι και ο τελικός στόχος για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Μόλις έχετε ορίσει τις προσδοκίες για την καμπάνια σας ,μπορείτε να προσδιορίσετε τον αναγκαίο προϋπολογισμό και τις τακτικές που θα χρησιμοποιήσετε για την επίτευξη αυτών των στόχων.
Στα social media και στις ιστοσελίδες διαμοιρασμού των βίντεο όπως το YouTube και το Vimeo, οι on-line ζωές των χρηστών συγκρούονται με τις πραγματικές ζωές τους, όταν απευθύνονται σε αυτούς τα βίντεο, οι δημοσιεύσεις και τα tweets. Η προσοχή τους είναι γενικά επικεντρωμένη ενώ είναι πολύ δεκτικοί, επειδή επιλέγουν να παρακολουθήσουν τα μέσα αυξάνοντας την πιθανότητα διατήρησης των μηνυμάτων και την ενίσχυση της αξίας του περιεχομένου του marketing.
Η προσωπική φύση του βίντεο και του social media marketing κάνει μια πιο ποιοτική αξιολόγηση όσον αφορά την απόδοση της επένδυσης.
Για να μεγιστοποιήσετε το πλεονέκτημα αυτό ως έμπορος, καθορίστε τις τακτικές που θα χρησιμοποιήσετε για την επίτευξη των στόχων σας. Αυτές οι τακτικές θα πρέπει να περιλαμβάνουν:
8.Επέκταση της on-line παρουσίας από την άποψη του buzz των σελίδων
Μια άλλη επιλογή μέσα στις τακτικές σας πρέπει να είναι τα μισθωμένα media για την απόκτηση της προσοχή των καταναλωτών. Τα αμειβόμενα κανάλια επικοινωνίας προσφέρουν την αξία της εγγύησης και την καλύτερη δυνατή διασπορά του μηνύματος σας, καταφέρνοντας να βοηθήσουν στην οικοδόμηση μιας viral εκστρατείας. Σε περιπτώσεις όπου ο στόχος σας είναι υψηλών προδιαγραφών, η τόσο μεγάλη διασπορά του μηνύματος ,είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την επίτευξη του.
Το αμιγές οργανικό viral marketing απαιτεί αρκετό χρονικό διάστημα έρευνας σε στοχευμένα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στις τοποθεσίες κοινής χρήσης. Ο προϋπολογισμός σας πρέπει να περιλαμβάνει το κόστος που καταβάλλεται στα media και το κόστος του χρόνου κάποιου, αν πρόκειται για μία καθαρά οργανική διαδρομή. Μόλις εφαρμόσετε την viral & social media marketing καμπάνια σας, παρακολουθείστε εάν οι στόχοι σας έχουν επιτευχθεί μέσω analytics και άλλων εργαλείων εποπτείας.
Μετά το τέλος της καμπάνια σας, ή αν συνεχίζεται για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα, μπορείτε απλά να ρωτήσετε, «επιτύχαμε τους στόχους μας;» Εάν η απάντηση είναι “ναι” και οι στόχοι σας, με τον σχεδιασμό υπερβαίνουν τις επενδύσεις σας, τότε θα έχετε κερδίσει θετική (ROI) απόδοση της επένδυσης.
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO optimization και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης