7 βήματα για να αναπτύξτε την επιχείρηση σας μέσω του SEO
Σχεδόν οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα διαθέτουν κάποια παρουσία στο ίντερνετ μέσω κάποιας ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικού καταστήματος, όμως πολλές φορές από μόνο του το site δεν επαρκεί για να αναπτύξετε την επιχείρηση σας μέσω του ίντερνετ.
Άμα και εσείς διαθέτετε μια ιστοσελίδα η οποία φαίνεται να έχει κολλήσει και να μην φέρνει νέους πελάτες, τότε μάλλον θα πρέπει να κάνετε κάτι για να αλλάξετε αυτήν την κατάσταση.
Για να δείτε τι ακριβώς, διαβάστε παρακάτω.
Το SEO σημαίνει ανάπτυξη
Δεν θέλω να μπω σημασιολογικά στην ανάλυση του τι είναι SEO, αλλά θέλω να δούμε τι σημαίνει πετυχημένο SEO για την επιχείρηση σας και πως αυτό μεταφράζεται σε χρήματα, σε νέους πελάτες και τι σημαίνει μακροπρόθεσμα για την βιωσιμότητα της ιστοσελίδας σας.
Στην περίπτωση που η στρατηγική που ακολουθούμε στο ίντερνετ και το SEO που κάνουμε για την ιστοσελίδα μας αποδίδει, τότε θα πρέπει σίγουρα να έχουμε περισσότερα τηλέφωνα, παραγγελίες και αιτήματα στην φόρμα επικοινωνίας, ενώ η οργανική επισκεψιμότητα θα βρίσκεται σε ανοδικό κανάλι.
Άμα δεν συμβαίνει κάτι από όλα αυτά ενώ κάνετε κάποια εκστρατεία SEO κάθε μήνα, τότε υπάρχει πρόβλημα και θα πρέπει να βρείτε κάποια λύση γρήγορα.
Ποιες επιλογές έχουμε στην ανάπτυξη της επιχείρησης μας μέσω του SEO;
Οι δύο βασικοί και πιο απλοί τρόποι για να αυξήσουμε την πελατειακή μας βάση μέσω του SEO είναι:
- Μέσω της αύξησης της οργανικής επισκεψιμότητας
- Μέσω της αύξησης του ποσοστού μετατροπών
Η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας είναι ο πιο απλός τρόπος για να αυξήσετε τους πελάτες σας και να βρείτε νέους πελάτες για την επιχείρηση σας.
Την οργανική επισκεψιμότητα μπορείτε να την μετρήσετε με κάποιο αξιόπιστο στατιστικό πακέτο όπως το Google Analytics που θα είναι εγκατεστημένο στο site σας και σίγουρα δεν μπορείτε να την δείτε ή να την μαντέψετε μέσω κάποιας άλλης τρίτης υπηρεσίας όπως το Alexa ή το similar web που δεν έχουν καμία πρόσβαση στον κώδικα της ιστοσελίδας σας.
Είναι όμως όλη η οργανική επισκεψιμότητα ίδια;
Η εμπειρία μας δείχνει πως όχι, γιατί υπάρχει διαφορετικής ποιότητας οργανική επισκεψιμότητα ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά, την πρόθεση αγοράς του χρήστη και το προφίλ των επισκεπτών.
Κάποιες λέξεις κλειδιά υποδηλώνουν πρόθεση αγοράς, ενώ κάποιες άλλες δεν σημαίνουν ότι ο χρήστης που μας επισκέπτεται από τη Google θα αγοράσει.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση μας, χρειαζόμαστε στοχευμένο traffic με τις λέξεις κλειδιά που δημιουργούν πωλήσεις και όχι γενικές λέξεις κλειδιά από αναζητήσεις που γίνονται με στόχο την ενημέρωση και μόνο.
Για παράδειγμα, η αναζήτηση παπούτσια nike νούμερο 43 άσπρα, κρύβει πίσω της πρόθεση αγοράς ενώ η αναζήτηση νέα σχέδια αθλητικά, γίνεται κυρίως για ενημερωτικούς λόγους και δεν υποδηλώνει πάντα ότι ο χρήστης ή ο επισκέπτης που θα μπει στην ιστοσελίδα μας με αυτή τη λέξη κλειδί ότι θα αγοράσει.
Μπορεί και να αγοράσει, μπορεί και όχι αλλά είναι σίγουρο ότι κάνει αυτήν την αναζήτηση με σκοπό να ενημερωθεί και να μάθει περισσότερα σχετικά με τα νέα σχέδια στα αθλητικά παπούτσια. Τώρα άμα βρει κάτι που τον ενδιαφέρει ή του γυαλίσει το μάτι ίσως και να αγοράσει.
Αυτό στατιστικά σημαίνει ότι το 90% των αναζητήσεων με πρόθεση αγοράς καταλήγουν σε αγορά ενώ μόνο το 10% περίπου των αναζητήσεων με σκοπό την έρευνα αγοράς ή την πληροφόρηση καταλήγουν και σε κάποια αγορά.
Αντί για αγορά, μπορεί να είναι η εκδήλωση ενδιαφέροντος, η επικοινωνίας, ή ένα τηλεφώνημα.
7 Βήματα για να αναπτυχθείτε οργανικά
Η οργανική ανάπτυξη της επιχείρησης σας είναι η ανάπτυξη μέσω του SEO, κάτι που ξέρω να κάνω αρκετά καλά, αφού όλα αυτά τα χρόνια βασίστηκα σχεδόν κατά 99% στη Google και στο SEO για να βρω καινούριους πελάτες και να αναπτυχθώ μέσω ίντερνετ.
Στη συνέχεια, κάνω το ίδιο για τους πελάτες μου τα τελευταία χρόνια με αρκετά μεγάλη επιτυχία για κάποιους, ενώ για κάποιους άλλους χρειάστηκε να εκπονήσουμε συνδυαστικές εκστρατείες SEO με Adwords και άλλες ενέργειες μάρκετινγκ.
Για να μην σας μπερδέψω, θα σας δώσω έναν μπούσουλα με 7 απλά βήματα για να αυξήσετε τους πελάτες σας και τον τζίρο σας κατακόρυφα.
1 Βρείτε τις λέξεις κλειδιά με την πρόθεση αγοράς
Η κατάλληλη στόχευση με τις λέξεις κλειδιά είναι αναγκαία για να μπορέσετε να αποκτήσετε κίνηση στην ιστοσελίδα σας που θα σας φέρει πωλήσεις. Η εύρεση αυτών των λέξεων κλειδιών απαιτεί χρόνο και ο καλύτερος τρόπος για να γλιτώσετε χρόνο είναι να αντιγράψετε τους ανταγωνιστές σας και τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν αυτοί για να ανέβουν στη Google.
Ξεκινήστε με το νούμερο ένα site στην κατηγορία σας ή στον κλάδο σας και δείτε ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιεί αυτός και για ποιες λέξεις κλειδιά βγαίνει στη Google.
Ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε το Google Adwords ώστε να δείτε ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας για τις δικές τους εκστρατείες.
Ένα πολύ καλό άρθρο για να μάθετε περισσότερα για την πρόθεση του χρήστη είναι το 3 Στόχοι που πρέπει να πετύχετε με τις λέξεις κλειδιά.
2 Προσαρμόστε τις σελίδες προορισμού με βάση την πρόθεση αγοράς
Στη συνέχεια, αφού έχετε βρει τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά, θα πρέπει να προσαρμόσετε τις σελίδες προορισμού σας ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία με αυτές.
Για να μπορεί ο επισκέπτης και ο υποψήφιος πελάτης σας να βρίσκει ακριβώς αυτό που αναζητά και αυτό που θέλει μέσα στην ιστοσελίδα σας.
Θα πρέπει οι σελίδες προορισμού να εμπεριέχουν τις λέξεις κλειδιά ή την λέξη κλειδί στο url, στους τίτλους, στις κεφαλίδες, στο περιεχόμενο, στις ετικέτες και στις εικόνες.
Έτσι θα πιάσετε το κριτήριο της σχετικότητας που είναι πάρα πολύ σημαντικό για να ανεβείτε στη Google.
3 Δημιουργήστε backlinks με βάση τις λέξεις κλειδιά με την πρόθεση αγοράς
Στη συνέχεια θα πρέπει να ανεβάσετε αυτές τις σελίδες προορισμού στη Google και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι με ποιοτικά backlinks από σχετικά site με το δικό σας.
Η διαδικασία του link building είναι χρονοβόρα και μάλλον θα πρέπει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο, μήνες στο να εντοπίσετε σελίδες στο ίντερνετ που μπορούν να δεχθούν links από το δικό σας site και να τα τοποθετήσουν σε καίριο σημείο ή στις εσωτερικές σελίδες με τις σωστές λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε.
4 Βελτιώστε το brand name σας και αυξήστε το ποσοστό μετατροπών
Εφόσον έχουμε αρχίσει να έχουμε στοχευμένη κίνηση από τη Google το επόμενο βήμα είναι να μετατρέψουμε αυτήν την κίνηση σε λεφτά για αυτό μας ενδιαφέρει να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες.
Το ποσοστό μετατροπών βελτιώνεται με πολλούς τρόπους τεχνικούς και μη, αλλά πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος βελτίωσης του ποσοστού μετατροπών είναι να κάνετε γνωστό το brand name σας.
Όσο πιο γνωστή είναι η φίρμα σας ή η ιστοσελίδα σας, τόσες πιο πολλές πωλήσεις θα έχετε με την ίδια επισκεψιμότητα από το ίντερνετ. Το να κάνετε γνωστό το όνομα σας στο ίντερνετ, βοηθάει όχι μόνο να βγαίνετε στην πρώτη σελίδα της Google αλλά και να έχετε ένα σωστό λογότυπο που να είναι διακριτό και αξιομνημόνευτο και να καταχωρηθείτε παντού, σε όλα τα social media, σε όλους τους επαγγελματικούς οδηγούς και όλους τους επαγγελματικούς καταλόγους.
5 Συνεχίστε την εκστρατεία SEO για 12 μήνες
Το SEO επειδή έχει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, θα πρέπει να έχει μακροπρόθεσμη πνοή και να κάνετε έναν σχεδιασμό για 12 μήνες τουλάχιστον. Κάθε μήνα θα πρέπει να μετράτε την κατάταξη σας στη Google και να κάνετε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να κερδίσετε θέσεις στη Google και στις μηχανές αναζήτησης.
6 Προσθέστε και άλλες λέξεις κλειδιά με πρόθεση αγοράς
Στη διάρκεια αυτών των 12 μηνών θα πρέπει να προσθέσετε και άλλες λέξεις κλειδιά ή φράσεις κλειδιά οι οποίες έχουν πρόθεση αγοράς για να φέρετε νέες αναζητήσεις μέσα στην ιστοσελίδα σας.
Ίσως μάλιστα να χρειαστεί και να αλλάξετε τις αρχικές λέξεις κλειδιά ή να τις αναθεωρήσετε είτε γιατί είναι πολύ ανταγωνιστικές και δεν σας συμφέρει να συνεχίσετε να τις κυνηγάτε είτε γιατί έχετε ανακαλύψει νέες ευκαιρίες σε λέξεις κλειδιά οι οποίες είναι παρθένες ή πιο εύκολες για να τις πιάσετε.
7 Κάθε μήνα αναθεωρήστε και εξετάστε τις πιο προσοδοφόρες λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας για τις λέξεις κλειδιά που έχετε. Οι καλύτερες λέξεις κλειδιά είναι αυτές που θα σας φέρουν τα περισσότερα έσοδα με το λιγότερο κόπο. Από τεχνική άποψη θα πρέπει να βρείτε λέξεις κλειδιά που έχουν πάνω από 1000 αναζητήσεις το μήνα, έχουν χαμηλό ανταγωνισμό και οι οποίες υποδηλώνουν πρόθεση αγοράς.
Όμως, ακόμα και άμα δεν βρείτε τέτοιες λέξεις κλειδιά, θα πρέπει να στοχεύσετε σε φράσεις κλειδιά που τουλάχιστον θα κάνουν γνωστή τη φίρμα σας και που θα σας φέρουν κόσμο που έχει την αγοραστική δύναμη να ψωνίσει, θα είναι μέσα στα πλαίσια της αγορά στόχου σας και θα κάνει έστω κάτι άλλο μέσα στο site σας, για παράδειγμα θα περιηγηθεί ή θα γραφτεί στο newsletter σας.
Το άνοιγμα σε μεγαλύτερο εύρος των λέξεων κλειδιών θα σας βοηθήσει να φέρετε στην ιστοσελίδα σας κίνηση και επισκέπτες που δεν πιάνατε παλιότερα και δεν είχατε κάνει ποτέ πελάτες και δεν θα κάνατε άμα δεν στοχεύατε σε νέες φράσεις κλειδιά.
Μπορείτε να γράψετε κάποιο νέο άρθρο στο blog σας ή κάποια νέα άρθρα, να προσθέσετε νέες κατηγορίες προϊόντων ή να παρέχετε νέες υπηρεσίες που τις ζητάνε οι πελάτες σας και δεν τις είχατε μέσα στην γκάμα σας.
Δείτε περισσότερα για την ανάπτυξη της επιχείρισης σας και το SEO:
- Bing SEO: Αξίζει τον κόπο να ασχοληθείτε;
- Πως να επιλέξετε μια εταιρεία SEO για την ιστοσελίδα ή την επιχείρηση σας;
- Έρευνα SEO: Οι τοπ 17 ranking factors από το SEMrush 2017
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!