2025 Πέθανε το SEO; Δείτε την τελευταία Έρευνα του Neil Patel
Το σημερινό θέμα είναι αν έχει πεθάνει το SEO το 2025.
Το SEO είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης δηλαδή πώς να φτιάξω το site μου ώστε να βγει στην πρώτη θέση της Google.
Ασχολούμαι επαγγελματικά με το SEO και την κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων εδώ και 25 χρόνια.
Αν θέλετε να ξεκινήσετε τώρα στο SEO και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας πάρτε δωρεάν τον οδηγό SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα.
Αν έχετε κάποιο site και δεν είστε ευχαριστημένοι με την κατάταξη του μπορείτε να με πάρετε τηλέφωνο στο 6972364387 και να ζητήσετε προσφορά για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google.
Ο Neil Patel είναι μαρκετίστας με δικό του SEO Agency και συνεργάζεται κυρίως με αμερικανούς πελάτες και βγάζει πάρα πολλά χρήματα το μήνα.
Έχει και το Ubersuggest το οποίο είναι ένα εργαλείο που κατεβάζει ιδέες.
Δεν είναι όμως για Ελλάδα αλλά για εξωτερικό αυτό το εργαλείο.
Το μοναδικό SEO tool και εργαλείο που μπορεί να σας δείξει την κατάταξη σας είναι η ίδια η Google αν έχετε πρόσβαση το Search Console.
Αν δεν έχετε πρόσβαση στο Google Search Console δε θα ξέρετε πόση επισκεψιμότητα έχετε.
Η Google φέρνει το 63% της κίνησης σε όλες τις ιστοσελίδες στις ΗΠΑ σύμφωνα με τον Neil Patel.
Είναι ένα search powerhouse δηλαδή η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως με πάνω από 90% της παγκόσμιας αγοράς.
Στην Ελλάδα φτάνει στο 98%.
Ακόμη και στην εποχή του AI όπως το ChatGPT η Google έχει την πρωτοκαθεδρία.
Η Κίνα έχει το Baidu και η Ρωσία το Yandex τα οποία βγήκαν ουσιαστικά για να κάνουν λογοκρισία.
Όπως η Google λογοκρίνει τα κινέζικα site έτσι κάνουμε και τα κινέζικα και τα ρώσικα site.
Το SEO δεν έχει πεθάνει το 2025.
Πολλοί το νομίζουν γιατί έχει βγει το ChatGPT και το GEO.
Αλλά δεν έχει πεθάνει το SEO.
Μπαίνουν και άλλοι όπως το TikTok και η Amazon στο παιχνίδι.
Η Google έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς απλά θα χάσει λίγο από το μερίδιο της λόγω ανταγωνισμού.
Υπάρχει το Search Everywhere Optimization δηλαδή βελτιστοποίηση σε όλα τα μέσα.
Το παραδοσιακό SEO δεν έχει πεθάνει απλά αλλάζει.
H Google βγάζει 12 αλγόριθμους τη μέρα.
Ο ειδικός στο SEO θα κάνει SEO παντού.
Διαβάστε περισσότερα: 25 ΧΡΟΝΙΑ SEO ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΜΑΘΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ!
Άλλο είναι το SEO για το Facebook και άλλο για το ChatGPT.
1. SEARCH EVERYWHERE OPTIMIZATION VS SEARCH ENGINE OPTIMIZATION
5 ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ
- Το SEO συνεχίζει να φέρνει περισσότερο από το ήμισυ της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας
Αν παρατήσετε το SEO θα πέσει το site σας.
Δεν παρατάμε το SEO γιατί η μισή επισκεψιμότητα έρχεται από την Google δηλαδή χρειάζεται SEO.
Δεν υπάρχει μόνο ένας αλγόριθμος στην Google αλλά πάρα πολλοί που σαρώνουν τα site.
- Η εστίαση της Google στην εμπειρία χρήστη, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας ιστοσελίδας και της βελτιστοποίησης για κινητά (mobile SEO), διασφαλίζει ότι το SEO παραμένει ζωτικής σημασίας για την κατάταξη
- Καθώς οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης εξελίσσονται και οι χρήστες στρέφονται σε διαφορετικές πλατφόρμες για να βρουν πληροφορίες—όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργούνται—η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης δίνει τη θέση της στη βελτιστοποίηση αναζήτησης παντού
Οι χρήστες στρέφονται σε διαφορετικές πλατφόρμες για να βρουν πληροφορίες όπως τα social media ή σε πλατφόρμες AI.
Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως και social media ταυτόχρονα.
Πάρα πολλοί youtubers κάνουν βίντεο με τον τίτλο SEO is dead γιατί είναι clickable τίτλος.
Ο Neil Patel έχει κάνει μεγάλη έρευνα γι’ αυτό το θέμα και μπορείτε να τη βρείτε και στο YouTube.
- Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου για τις μηχανές αναζήτησης δεν αρκεί πλέον. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ πρέπει να προσαρμοστούν ενσωματώνοντας νέες τάσεις όπως η φωνητική αναζήτηση, η τεχνητή νοημοσύνη και η εξατομίκευση
Η φωνητική αναζήτηση έχει πιάσει πάτο.
Ελάχιστοι το κάνουν.
Όμως μας παρακολουθεί το τηλέφωνο μέσω της φωνητικής αναζήτησης.
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν ξέρουμε που θα φτάσει.
Η εξατομίκευση είναι που αποθηκεύει τα cookies η Google και μας βγάζει συνέχεια κάτι που ψάξαμε.
Το remarketing ή retargeting πιάνει πάτο γιατί το ότι είπα μια φορά είπα κάτι δε σημαίνει ότι το θέλω.
- Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας ευθυγραμμισμένο με την πρόθεση αναζήτησης και τη στόχευση εξειδικευμένης θέσης εξακολουθεί να επηρεάζει σημαντικά την οργανική κατάταξη και την ανάπτυξη της επιχείρησης
Χρειαζόμαστε ποιοτικό περιεχόμενο όπως είναι η έρευνα του Neil Patel.
Μετράει η πρόθεση του χρήστη.
Το ότι ψάχνω για ξενοδοχεία στο Dubai δε σημαίνει ότι θα πάω.
Πρέπει η μηχανή αναζήτησης να αντιληφθεί τις ανάγκες του χρήστη.
2. ΤΟ SEO ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΛΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
Έχουμε 80 δισεκατομμύρια σελίδες με 400 δις αρχεία.
Γίνονται πάνω από 22 δις αναζητήσεις τη μέρα.
Λίγο πριν τον covid ξεπεράσαμε τα 400 δις αρχεία.
Σε λίγα χρόνια προβλέπεται να αυξηθούν αυτά τα site.
Τώρα υπάρχει 1 site για 100 άτομα αλλά δεν έχουν όλα τα άτομα στον πλανήτη πρόσβαση στο ίντερνετ.
Υπάρχει ένας κορεσμός στην αγορά και μεγάλος ανταγωνισμός για το ποιος βγαίνει πρώτος.
Το 2024 έγινε Google leak δηλαδή διέρρευσαν στοιχεία από 2.500 σελίδες από εσωτερικό έγγραφο Google API με τους παράγοντες κατάταξης.
Η Google προσπαθεί να αποκρύψει τους παράγοντες κατάταξης.
Ο Erfan Azimi που είναι ο ιδρυτής της EA Eagle Digital έδωσε αυτά τα στοιχεία στον Rand Fishkin που ήταν στο SeoMoz.
Η Google χρησιμοποιεί τα δεδομένα χρήσης του Chrome για την κατάταξη.
Δηλαδή η Google παρακολουθεί τους χρήστες του Chrome για την κατάταξη της.
Όλοι μας παρακολουθούν και θέλουν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα μας για το όφελος τους.
Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και το πόσο καινούργιο είναι το περιεχόμενο για την κατάταξη.
Επίσης το page rank και η διασπορά των backlinks είναι πολύ σημαντικά.
Διαβάστε περισσότερα: ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΟ DOMAIN NAME AUTHORITY ΤΩΡΑ.
Η Google μπορεί να βρει ποιοι είναι οι συγγραφείς πίσω από κάθε αρχείο ή blog post.
Για παράδειγμα η Google ξέρει ότι ο Γιάννης ο Διβράμης μιλάει για το SEO και τα κρύπτο και ο Neil Patel για το SEO.
H Google χρησιμοποιεί διαφορετικούς παράγοντες κατάταξης για τα Your Money Your Life sites.
Αυτά τα site έχουν οικονομικό, ιατρικό και νομικό περιεχόμενο.
Για ζητήματα όπως η φορολογία χρειάζεται η γνώμη του ειδικού.
Το ίδιο συμβαίνει και με το AI.
Το να αναζητάτε τέτοιες πληροφορίες στο AI είναι επικίνδυνο.
Το AI κάνει scraping στην Bing και βγάζει αποτελέσματα.
Το AI δεν είναι ούτε γιατρός ούτε ειδικός στο SEO.
Το Click Through Rate και το Google EEAT είναι παράγοντες κατάταξης καθώς και η ποιότητα των συνδέσμων και ποια links είναι καινούργια.
Τα AI overviews βγάζουν αποτελέσματα με βάση τον αλγόριθμο.
Τα 3 πρώτα αποτελέσματα στη Google σύμφωνα με το SmartInsights παίρνουν πάνω από 10% clicks.
Το πρώτο παίρνει 23.3%, το δεύτερο 20.5% και το τρίτο 13.3%.
Η Google πάει σε zero click search experience δηλαδή θα έχουμε όλο και λιγότερα κλικ από την Google στα site.
Πολλές φορές η Google δημιουργεί snippets με τα αποτελέσματα.
Σύμφωνα με την Conductor που είναι εταιρεία που κάνει έρευνα στο SEO το 33% του traffic έρχεται από τις οργανικές αναζητήσεις.
Το SEO δεν έχει πεθάνει απλά αλλάζει.
Διαβάστε σχετικά με τα πληρωμένα και τα οργανικά αποτελέσματα τώρα.
Για hosting προτιμήστε την σούπερ εταιρεία hosting MyIP.
Αυτή είναι ίσως η καλύτερη εταιρεία hosting στην Ελλάδα.
Έχω δοκιμάσει πάνω από 60 εταιρείες hosting σε διάφορες χώρες.
Η MyIP έχει το καλύτερο customer support.
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με το hosting που έχετε, με τον κωδικό έκπτωσης DIVRAMIS50 έχετε 50% έκπτωση στα πακέτα hosting για τον πρώτο χρόνο.
Η μεταφορά του site σας γίνεται δωρεάν.
Στο παρακάτω banner έκανε κλικ το 44% πριν από 10 χρόνια.
Σήμερα κάνει κλικ το 0.05%.
Έχει πέσει πάρα πολύ η επισκεψιμότητα των πληρωμένων διαφημίσεων γιατί υπάρχει κορεσμός.
Υπάρχουν και το Facebook Ads, TikTok Ads κ.λπ. έναντι των πληρωμένων διαφημίσεων μέσα σε site και στην Google.
Οι πληρωμένες διαφημίσεις και τα πληρωμένα Post στο Instagram έχουν πέσει κατά 30% σε σύγκριση με τα οργανικά αποτελέσματα.
Διαβάστε περισσότερα: SEO 2025 Πως Να Βγείτε Στην Πρώτη Θέση της Google; LIVE 13.00 07-02-2025 #DIVRAMIS.
Αν θέλει κάποιος να γίνει influencer είναι πιο σημαντικό το personal brand και το προσωπικό περιεχόμενο.
Πρέπει να καλλιεργήσεις το κοινό σου.
Δεν έχει νόημα να δω στο Facebook το σουπερμάρκετ της γειτονιάς.
Πολλές διαφημίσεις είναι εντελώς άκυρες.
Το πρόβλημα των μηχανών αναζήτησης είναι ότι δεν έχουν προσωποποιημένα αποτελέσματα γιατί δεν ξέρουν τον χρήστη.
Όλοι οι marketers και η αγορά πιστεύει ότι τα μεγαλύτερα αποτελέσματα τα φέρνουν τα οργανικά αποτελέσματα.
Θα δείτε διαφορά αν πληρώσετε 1.000€ για πληρωμένες διαφημίσεις και 1.000€ για οργανικά αποτελέσματα.
Η Google έχει 90% των παγκοσμίων αναζητήσεων.
Η Bing έχει το 4% και τη χρησιμοποιεί το ChatGPT, το Yandex 2.4% και το Baidu ούτε 1%.
1. Η Google θέλει να ανεβάσει τα site που θέλει να δει ο κόσμος
2. Ο κόσμος δεν χρησιμοποιεί μόνο τη Google
3. Google αγαπάει τα Brands
Η Google αγαπάει τα Brands όπως η BMW, Mercedes.
Χτίστε το brand σας και αποκτήστε αναγνωρισιμότητα.
Όλα τα προϊόντα στοχεύουν στο branding.
Και ο ίδιος ο Neil Patel είναι ένα brand.
Διαβάστε περισσότερα: ΠΩΣ ΝΑ ΧΤΙΣΕΤΕ ΤΟ BRAND NAME ΣΑΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ.
4. Εστιαστείτε σε ένα Niche
Πρέπει να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους υποψήφιους πελάτες σας.
Βρείτε ποιοι είναι οι πελάτες σας.
Εγώ θέλω πελάτες για το SEO.
Για παράδειγμα ένα SEO Agency έχει συγκεκριμένο traffic.
Πρέπει να βρείτε το σημείο επαφής με τον κόσμο και που διαφέρετε από τον ανταγωνισμό.
Σε τι είστε καλοί; Σε τι μπορείτε να γίνετε καλύτεροι από τους άλλους;
Δείτε τα Click Through Rate που παίρνει κάθε θέση.
Τα οργανικά αποτελέσματα φέρνουν περισσότερα κλικ από τα πληρωμένα.
Ο κόσμος καταλαβαίνει τι είναι αληθινό και τι είναι ψεύτικο.
Για να βγω ως υδραυλικός στη Google θέλω χρόνια ενώ με την πληρωμένη διαφήμιση αμέσως.
Το ζητούμενο είναι να μη πληρώνεις για την πρωτιά αλλά να την παίρνεις με την αξία σου.
5. Το μέλλον είναι η εξατομίκευση ή τα προσωπικά αποτελέσματα
Μετράει πολύ τι αναζητά ο χρήστης.
6. Η πρόθεση του χρήστη μετράει πίσω από κάθε αναζήτηση
Πολλούς τους ενδιέφερε το άρθρο μου για το Mobile SEO.
Σε μεγάλο βαθμό η κατάταξη είναι η ίδια από κινητό και σταθερό υπολογιστή.
Απευθυνόμαστε σε επαγγελματίες.
7. Προτετοιμαστείτε για τις αλλαγές που έρχονται με το AI και το Machine Learning
Θα έχουμε πάρα πολλές αλλαγές.
Αυτά είναι τα βασικά σημεία της έρευνας του Neil Patel και τον ευχαριστούμε γι’ αυτή την αναλυτική έρευνα.
3. SEARCH EVERYWHERE OPTIMIZATION
ΣΥΣΤΗΜΑ FITY
- TIKTOK
- YOUTUBE
Πρέπει να έχουμε διαφορετικό περιεχόμενο για καθένα από τα παραπάνω social media και να ανεβάζουμε κάθε μέρα βίντεο.
Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας: 6972364387
Κατεβάστε τον οδηγό SEO Για Αρχαρίους: https://divramis.gr/
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube: https://divramis.gr/youtube
50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ HOSTING ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ DIVRAMIS50 ΣΤΗΝ MYIP
AI SEO GEO (GENERATIVE CONTENT OPTIMIZATION)
Πρέπει να φτιάχνουμε το site μας για το AI SEO.
Τα site που βγαίνουν πρώτα στη Google και στη Bing θα βγαίνουν πρώτα και στο AI Overview με μια ρύθμιση.
Ζητήστε προσφορά για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google!
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:
- Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;
- Linkwise: Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα εισοδήματα σας
- Πως να αποφύγετε την σκρουτζοποίηση και τον πόλεμο τιμών;
- Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης SEO
- 17 Τρόποι για να διαφημίσετε το site σας
- SEO 2025 Πως Να Βγείτε Στην Πρώτη Θέση της Google; LIVE 13.00 07-02-2025 #DIVRAMIS