E-shop SEO
Πως να φτιάξετε ένα E-shop που να βγαίνει στην Πρώτη Σελίδα της Google σήμερα και για πάντα!
Γεια σας φίλοι μου και φανατικοί μου αναγνώστες, καλά διαβάσατε σήμερα θα ασχοληθούμε με το e-shop SEO! Ξέρω πως έχω καταπιαστεί και έχω καλύψει τα περισσότερα θέματα σχετικά με το SEO, αρχίζοντας από το κλασικό SEO μέχρι και το Facebook SEO.
Για να μην ξεχνιόμαστε ο στόχος μας είναι να βγούμε στην πρώτη σελίδα της Google και να μείνουμε εκεί για πάντα αν γίνεται. Και μετά από έναν και πλέον χρόνο θα σας πω ότι γίνεται και πολύ μάλιστα.
Για να μην αυτοδιαφημιστώ άλλο, άμα θα θέλατε το site σας να αντέχει σε κάθε ανανέωση της Google και να βγει και να παραμείνει στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσετε παρακάτω το άρθρο. Για σας γράφτηκε!
E-shop SEO checklist
Για να μην χάνεστε και επειδή είναι ευκολότερο να βρείτε ποια βήματα θα κάνετε για να βελτιστοποιήσετε το e-shop σας, έχω ετοιμάσει την παρακάτω checklist:
0. Γραφτείτε στη λίστα μου και κατεβάστε τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα
Το σημείο 0 είναι το σημείο εκκίνησης σας σε αυτό το ταξίδι στον κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Απολαύστε το κατεβάζοντας τον οδηγό και βλέποντας τα μοναδικά βίντεο μαθήματα για το SEO και το E-shop SEO!
1. Κατοχυρώστε domain name με τη λέξη κλειδί ως πρώτο συνθετικό του ονόματος
Ίσως από τους πιο κρίσιμους παράγοντες για την επιτυχία, η επιλογή ονόματος χώρου με τη βασική λέξη κλειδί στο πρώτο συνθετικό είναι πολύ σημαντική για να φέρει το πρώτο κύμα επισκεπτών στο e-shop σας από τη Google.
Κακά τα ψέματα όσες αλλαγές και να κάνει η Google στον διαβόητο αλγόριθμο της, το exact match ζει και βασιλεύει! Το exact match είναι η ταύτιση της λέξης κλειδί με το όνομα χώρου.
2. Χτίστε το e-shop σας σε WordPress και Woocommerce
Το woocommerce είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή για WordPress E-shop συγκεντρώνοντας το 18% τω παγκόσμιων e-shop. Όπως αντιλαμβάνεστε έχει και το καλύτερο SEO για E-shop παγκοσμίως.
Μπορεί να μην γνωρίζετε και πολλά για το ποιες εφαρμογές e-shop υπάρχουν και όντως υπάρχουν πολλές και προσωπικά τις έχω δοκιμάσει όλες, όμως πιστέψτε με η πιο απλή και πιο φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης είναι το Woocommerce.
3. Επιλέξτε ένα σωστό woocommerce SEO Theme
Η επιλογή ενός σωστού θέματος για το e-shop σας είναι καταλυτική. Στην αγορά και ειδικά στο σούπερ μάρκετ θεμάτων Themeforest υπάρχει ένας πακτωλός θεμάτων για woocommerce για να επιλέξετε.
Προσέξτε γιατί δεν είναι όλα τα θέματα WordPress σχεδιασμένα για woocommerce, όμως μπορούν να μετατραπούν και να προσαρμοστούν άμα θέλετε. Αυτό απαιτεί κάποιες γνώσεις προγραμματισμού σε βασικό επίπεδο.
Το σωστό θέμα woocommerce θα σας μειώσει το κόστος του γραφίστα και θα σας φέρει στην πρώτη θέση της Google. Επίσης θα σας γλιτώσει από αχρείαστες περιπέτειες.
Πριν από ένα μήνα, ένας παλιός πελάτης μου ζήτησε να του φτιάξω ένα e-shop σε Woocommerce. Είχα αγοράσει για αυτόν τον σκοπό θέματα από 3 διαφορετικές εταιρείες. Μιλάμε για ένα συνολικό κόστος 465€ για περίπου 20 θέματα σε WordPress.
Αφού λοιπόν έκανα όλες τις ανάλογες δοκιμές και προσαρμογές και αφού εγκατέστησα και παραμετροποίησα 20 περίπου θέματα (!), μάλιστα το ένα το είχα μεταφράσει κιόλας στα ελληνικά, ξαναγυρίσαμε πάλι πίσω στο αρχικό ShopKeeper της Solostream.
Μετά από μια μεγάλη βόλτα στο πανόραμα θεμάτων του WordPress κάναμε κύκλο 360 μοιρών!
4. Για κάθε γλώσσα δημιουργήστε και ξεχωριστό e-shop με ανάλογη εγκατάσταση γλώσσας και SEO
Κάθε γλώσσα απαιτεί και διαφορετική εγκατάσταση WordPress καθώς και διαφορετικό SEO. Η μετάφραση μιας ιστοσελίδας ή ενός καταστήματος δεν σημαίνει ταυτόχρονα ότι έχει αποκτήσει και το αντίστοιχο SEO στην γλώσσα προορισμού.
Η δεύτερη γλώσσα είναι πολύ μεγάλο κεφάλαιο και θα πρέπει να ξέρετε ότι κάθε γλώσσα αυξάνει το κόστος και τις απαιτήσεις σε εργασία και υποστήριξη του e-shop σας.
5. Χρησιμοποιήστε τα σωστά SEO Plugins
Έχω αναφερθεί και στο παρελθόν για τα σωστά SEO plugins που απλώς θα σας τα απαριθμήσω:
- AA’s Digg Digg Alternative
- Google Analytics by Yoast
- Google Analytics Dashboard for WP
- Growmap Anti Spambot Plugin
- W3 Total Cache
- Wordfence Security
- WordPress SEO
- WP-PageNavi
- WP Statistics
6. Χρησιμοποιήστε διαφορετικές λέξεις κλειδιά, meta description και tags για κάθε σελίδα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Η φιλοσοφία είναι να χρησιμοποιήσετε για κάθε σελίδα ή προϊόν διαφορετική λέξη κλειδί γιατί σύμφωνα με την Google, ποτέ δεν βγάζει το ίδιο site στην ίδια σελίδα αποτελεσμάτων. Η Google ισχυρίζεται ότι ακολουθεί την αρχή της διασποράς. Βέβαια αυτό δεν ισχύει πάντα.
7. Φροντίστε να αποκτήσετε όσο το δυνατόν περισσότερα backlinks
Η σημαντικότητα της ιστοσελίδας σας έχει να κάνει ακόμα και σήμερα με τον αριθμό των άλλων ιστοσελίδων που δείχνουν προς εσάς.
8. Στοχεύετε τα εσωτερικά σας link να δείχνουν στην πρώτη σελίδα του e-shop σας
που πρέπει να είναι του τύπου onoma.gr. Η χρήση των www έχει εγκαταλειφθεί και δεν χρειάζεται για λόγους ευκολίας και οικονομίας χώρου.
9. Η πρώτη σελίδα του e-shop σας θα πρέπει να είναι τα πιο κερδοφόρα ή εμπορικά προϊόντα
Βάλτε στην πρώτη σελίδα σας τα καλύτερα ή τα εμπορικότερα προϊόντα σας. Μην κουράζετε τον επισκέπτη με περιττά κλικ και άχρηστες πληροφορίες.
10. Μειώστε την ταχύτητα φόρτωσης στα 2-3 δευτερόλεπτα
Η ταχύτητα φόρτωσης είναι ένας παράγοντας E-shop SEO, αλλά και είναι κρίσιμος παράγοντας για την παραμονή των επισκεπτών στη σελίδα σας.
11. Σκοτώστε όλα τα περιττά
Οτιδήποτε άχρηστο και περιττό απλώς φορτώνει το e-shop σας και αποπροσανατολίζει τον επισκέπτη σας.
12. Τοποθετήστε σε περίοπτη θέση την φόρμα εγγραφής στη λίστα σας και δελεάστε τους επισκέπτες με ένα κουπόνι δώρου
Δεν χρειάζεται να επαναλάβω για χιλιοστή φορά ότι το email marketing είναι το καλύτερο μέσο πωλήσεων με 93% μετατροπή από επισκέπτη σε πελάτη. Κάθε επισκέπτης που έρχεται στο e-shop σας και φεύγει ίσως να μην επιστρέψει ποτέ πίσω σε αυτό. Το email του είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος να τον ξαναφέρετε πίσω και ο οικονομικότερος τρόπος να κάνετε retargeting.
13. Μειώστε τα κλικ αγορών
Σε πόσα κλικ μπορεί κάποιος να βρει αυτό που θέλει και να το αγοράσει; Μήπως στο e-shop σας γίνεται ένα μικρό χάος; Όσο πιο λειτουργικό είναι το e-shop σας, τόσο πιο πολλές θα είναι και οι πωλήσεις σας.
14. Οι περιγραφές των προϊόντων θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 300 λέξεις
300 λέξεις είναι το ελάχιστο κείμενο για SEO. Άμα πέσετε παρακάτω από αυτό το μέγεθος, τότε ελαχιστοποιείτε τις πιθανότητες να νικήσετε τον ανταγωνισμό. Σκεφτείτε το.
15. Ανεβάστε τουλάχιστον μια εικόνα για κάθε προϊόν και γράψτε τη λέξη κλειδί στο alt text (εναλλακτικό κείμενο)
Οι μηχανές αναζήτησης διαβάζουν το εναλλακτικό κείμενο καθώς και το όνομα αρχείου της φωτογραφίας σας. Επίσης ταξινομούν και τις φωτογραφίες στα αποτελέσματα αναζήτησης.
16. Συνεχίστε να προσθέτετε προϊόντα μέχρι να φτάσετε τα τουλάχιστον 100 προϊόντα
100 προϊόντα είναι το σημείο σταθμός για να πείτε ότι έχετε αποκτήσει κάποια ορατότητα για το e-shop σας στη Google. Όσο τα πιο πολλά τα προϊόντα, τόσο πιο μεγάλη η ορατότητα από τις μηχανές αναζήτησης και αυτό είναι πολύ λογικό. Αλλιώς είναι να έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με 100 προϊόντα και αλλιώς είναι να έχετε ένα μαγαζί με 1000 προϊόντα!
17. Μην ξεπερνάτε τις 10 κατηγορίες προϊόντων
Οι πολλές και πολύπλοκες κατηγορίες χωρίς προϊόντα μόνο να σας μπερδέψουν μπορούν. Επίσης δεν βοηθάνε τον επισκέπτη στην εύκολη και απλή πλοήγηση και εσάς στην διαχείριση του e-shop σας.
18. Φτιάξτε προφίλ σε όλα τα βασικά social media
Η χρήση των social media είναι ο πιο ενδιαφέρον τρόπος από όλους για να σας φέρει επισκεψιμότητα και να αυξήσετε τα backlinks σας. Ποτέ δεν βαριέμαι τα social media και τα περισσότερα ειδικά το facebook είναι βαρόμετρο για το e-shop SEO.
19. Δημοσιεύστε όλες τις σελίδες και τα προϊόντα του e-shop σας σε όλα τα βασικά social media
Η καθημερινή δημοσίευση των προϊόντων σας στέλνει σταθερά σήματα στις μηχανές αναζήτησης και σας παρέχει σταθερή άνοδο της ιστοσελίδας σας.
20. Γράψτε ένα σχετικό άρθρο την εβδομάδα για να προωθήσετε τις πωλήσεις σας στο blog σας
Το blog σας είναι ένα εργαλείο για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να προωθήσετε κάποια συγκεκριμένα προϊόντα.
21. Συμπεριλάβετε ένα sitemap και καταχωρίστε το στη Google και στη Bing
Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: Google Webmaster Tools και πως να ταξινομήσετε το site σας αμέσως
22. Τοποθετήστε υποχρεωτικά μια σελίδα sitemap ή 404 με sitemap
H σελίδα αυτή θα βοηθάει κάθε επισκέπτη να βρίσκει τον δρόμο του όταν υπάρχει πρόβλημα με κάποιο λάθος στο url ή κάποιο broken link.
23. Γράψτε τουλάχιστον μια σελίδα με τους όρους χρήσης
Οι όροι χρήσης και γενικά η ύπαρξη και λειτουργία μιας πραγματικής επιχείρησης πίσω από το e-shop σας είναι ένας παράγοντας e-shop SEO που λαμβάνεται υπόψη από τη Google. Όχι δεν είναι συνδεμένη η Google με την Εφορία ακόμα.
24. Διασυνδέστε τις σελίδες εσωτερικά μεταξύ τους
Το interlinking και η εσωτερική διασύνδεση βοηθάει στο να ευρετηριάσει η Google τις εσωτερικές σελίδες από το site σας και να προσπελάσει όλα τα προϊόντα σας.
25. Γράψτε πρωτότυπες μοναδικές περιγραφές στα προϊόντα σας
Το πρωτότυπο, μοναδικό και κλασσικό κείμενο, εμπλουτισμένο με τις λέξεις κλειδιά και τις κατάλληλες συνδέσεις από και προς την ιστοσελίδα σας είναι ουσιώδης για το συνολικό SEO του e-shop σας. H Google είναι κειμενοκεντρική και βασίζεται στην ανάγνωση των κειμένων και του κώδικα μέσα στο site σας για την ταξινόμηση του.
Εργαλεία SEO για το E-shop
Ο σωστός μάστορας χρειάζεται και τα ανάλογα εργαλεία. Τα εργαλεία SEO που χρησιμοποιώ κατά κόρον και με επιτυχία τα τελευταία χρόνια και τα οποία σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα είναι:
1. SEO Quake
To SEO Quake είναι ένα από τα καλύτερα πρόσθετα για SEO που εγκαθίσταται ως μπάρα στον Firefox και στο Chrome. Από άποψη SEO, προτιμώ τον Firefox.
Μπορείτε να δείτε ανά πάσα στιγμή το SEO κάθε ιστοσελίδας και να την αξιολογήσετε για περισσότερους από 25 παράγοντες SEO. Το χρησιμοποιώ κατά κόρον στις αξιολογήσεις SEO.
2. Tools.pingdom.com
Ένα από τα καλύτερα εργαλεία μέτρησης της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας σας.
3. Buildwith
Δείτε με τι είναι κατασκευασμένη κάθε ιστοσελίδα, σε τι servers φιλοξενείται και ποιο πρόσθετα χρησιμοποιεί. καθώς και πλήθος άλλων πληροφοριών όπως την δημοφιλία της κάθε εφαρμογής.
4. Ahrefs.com
Μάθετε τα εισερχόμενα links για το e-shop σας καθώς και τα anchor text. Το πλήθος των backlinks και το anchor text είναι πολύ σημαντικό για το e-shop SEO και την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης.
5. Addthis
Η πιο χρήσιμη μπάρα διαμοιρασμού για firefox για ταχύτατες κοινοποιήσεις σε περισσότερα από 200 social media. Τη χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά.
6. WordPress SEO by Yoast
Όλα τα παραπάνω εργαλεία είναι κατάλληλα για όλες τις ιστοσελίδες, blog, forums και ηλεκτρονικά καταστήματα. θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις βασικές έννοιες του SEO και να τεστάρετε το SEO του E-shop σας σε καθημερινή βάση.
E-shop SEO και long tail keywords
Τα long tail keywords είναι οι λέξεις κλειδιά που απαρτίζονται από περισσότερες από μία λέξεις. Ο μεγαλύτερος όγκος αναζήτησης και οργανικών επισκεπτών σε κάθε ιστοσελίδα προέρχεται από τα long tail keywords και όχι από τις βασικές λέξεις κλειδιά.
Στην αρχή που το e-shop σας είναι σχετικά νέο και δεν έχετε πετύχει καλές θέσεις στη Google ακόμα, το e-shop σας θα βγαίνει με διάφορες λέξεις κλειδιά στις πρώτες σελίδες της Google που θα είναι με τα long tail keywords.
Αυτό δεν πρέπει να σας ανησυχεί, το αντίθετο μάλιστα γιατί είναι το πρώτο θετικό σήμα ότι άρχισε το SEO να δουλεύει για σας και ότι η Google ταξινόμησε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Δείτε περισσότερα: Google Webmaster Tools και πως να ταξινομήσετε το site σας αμέσως
Συνεχίστε να προσθέτετε προϊόντα, να γράφετε μοναδικές περιγραφές και να ενθαρρύνετε τον κόσμο σας να αφήνει αξιολογήσεις για τα προϊόντα σας. Οι αξιολογήσεις σας βοηθάνε με διπλό τρόπο. Πρώτον να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπής και δεύτερον να αυξήσετε τις θέσεις σας και τις λέξεις κλειδιά στη Google, γιατί και οι αξιολογήσεις προϊόντων ταξινομούνται από τη Google.
Ξέχασα κάτι;
Σίγουρα, για αυτό θα ήθελα τη γνώμη σας και τη βοήθεια σας. Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από το άρθρο ή επικοινωνήστε μαζί μου στο 6972.364.387. Κάθε σχόλιο ή παρατήρηση σας με βοηθάει να γίνω καλύτερος αλλά και να δημιουργήσω το περιεχόμενο της αρεσκείας σας.
Άμα θέλετε να φτιάξετε ένα SEO E-shop που να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google, επιλέξτε ένα πακέτο web design. Το SEO ξεκινάει από το design και θα πρέπει από την κατασκευή της ιστοσελίδα σας μεριμνήσετε για αυτό.
Δείτε περισσότερα για το E-shop SEO:
- SEO: 10 Ways to Optimize Your Online Store for the Search Engines
- 7 Critical SEO Errors of E-commerce Websites
- SEO Strategy for Small Businesses: Looking at Long-Tail Keywords
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!