ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE!

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ

Είμαστε Οι Πελάτες Μας

Δείτε πως μπορείτε να μεταμορφώσετε την επιχείρηση σας απλώς αλλάζοντας πελάτες!

Το Divramis SEO Agency παρέχει υπηρεσίες SEO για  επιχειρήσεις  και μπορεί να προσφέρει αξία στην επιχείρηση σας όπως για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο.

Το Divramis SEO Agency μπορεί να αναλάβει όλες τις πτυχές του SEO για την επιχείρηση σας για να βγει στην πρώτη θέση της Google.

Η Εταιρεία μας ασχολείται από το 2000 με την κατασκευή ιστοσελίδων και από το 2013 με την προώθηση ιστοσελίδων.

Είμαστε Οι Πελάτες Μας Εισαγωγή

Την στιγμή που γράφεται αυτό το βιβλίο, κάπου στις 13 Φεβρουαρίου 2025, παραμονή του Αγίου Βαλεντίνου, αν και εγώ τον περιπαιχτικά τον αποκαλώ Άγιο ΝτινοΒαλέ, γιατί είναι για όλους τους βαλέδες που θέλουν να εντυπωσιάσουν τις ντάμες τους, ήδη το βιβλίο αυτό άμα πάει να κυνηγήσει και να ερμηνεύσει τάσεις ήδη την στιγμή που γράφετε είναι ήδη απαρχαιωμένο.

Ωστόσο, ήθελα από χρόνια να γράψω ένα best seller, ένα χρήσιμο βιβλίο που θα μείνει στα χρόνια. Κάτι που θα είναι κλασικό, θα είναι προσιτό σε όλους μας ακόμα και 100 χρόνια μετά.

Έτσι αποφάσισα να γράψω ένα βιβλίο μάρκετινγκ, μια και το μάρκετινγκ υπήρχε πάντα. Ανέκαθεν από την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκε η ζωή στον πλανήτη μας. Ακόμα και οι αμοιβάδες εφαρμόζουν μια τακτική μάρκετινγκ για να μαγνητίσουν την θηλυκή αμοιβάδα και το αντίστροφο.

Διορθώστε με άμα κάνω λάθος αλλά εννοώ τα μικρότερα πρωτόζωα πριν τον παλαιοζωικό αιώνα, έκριναν φερομόνες και χημικά για να αναπαραχθούν. Αυτό λέγεται στη σύγχρονη ορολογία μάρκετινγκ.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το τι είναι το μάρκετινγκ και πως θα μπορέσετε να επωφεληθείτε από αυτό; Διαβάστε παρακάτω.

Γιατί να διαβάσετε το Είμαστε Οι Πελάτες Μας;

Θα μου πείτε, γιατί ένα ακόμα βιβλίο μάρκετινγκ. Η Άμαζον και το Pulbic είναι γεμάτα με βιβλία μάρκετινγκ, προώθησης, branding, αυτοβελτίωσης και δεκάδες άλλα που υπόσχονται να σας βελτιώσουν και να σας κάνουν ομορφότερους, πλουσιότερους, σοφότερους.

Αυτή είναι όμως η διαφορά αυτού του βιβλίου με κάθε άλλο βιβλίο μάρκετινγκ είτε επιστημονικού είτε εκλαϊκευμένου. Το λέω αυτό γιατί και το μάρκετινγκ είναι πλέον εδώ και χρόνια ολόκληρη επιστήμη.

Οι λόγοι για να διαβάσετε το παρακάτω βιβλίο είναι οι εξής:

1 Για να δημιουργήσετε τη δική σας επιχείρηση ή να βελτιώσετε την ήδη υπάρχουσα.

2 Για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας ακόμα και άμα εργάζεστε στο δημόσιο ή σε μη κερδοσκοπικό οργανισμό.

3 Για να μάθετε τι πραγματικά είναι το μάρκετινγκ και πόσο σημαντικό είναι στην καθημερινή σας ζωή επαγγελματική και μη.

4 Για να αυξήσετε τα εισοδήματα σας σε ότι και αν κάνετε, να πάρετε προαγωγή ή να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση.

Πως το έγραψα αυτό το βιβλίο (Είμαστε Οι Πελάτες Μας);

Η μεθοδολογία συγγραφής του Είμαστε Οι Πελάτες Μας είναι πολύ απλή και μπορεί να την ακολουθήσει ο καθένας. Με λίγα λόγια είναι αναπαράξιμη όπως λέει ένα απλό ρητό του δικτυακού μάρκετινγκ ο άνθρωπος αντιγράφει ότι βλέπει. (Monkey see, monkey do).

Αντί να αρχίσω να το γράφω σε Word ή σε κάποιον άλλο κειμενογράφο ή στο χέρι, άνοιξα απλώς μια ακόμα σελίδα στο WordPress στο βασικό μου site το divramis.gr.

Αυτή η σελίδα είναι η Είμαστε Οι Πελάτες Μας ( https://divramis.gr/eimaste-oi-pelates-mas) και μπορείτε να την επισκεφτείτε ανά πάσα στιγμή γιατί είναι εντελώς δωρεάν και προσβάσιμη σε όλους.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην τελευταία και πιο ενημερωμένη έκδοση με πραγματικές ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και να μην χρειάζεται να περιμένετε μέχρι να βγει η επόμενη έκδοση Kindle ή στην Άμαζον ή στα ράφια των βιβλιοπωλείων.

Μα θα μου πείτε ότι με αυτόν τον τρόπο δίνω το βιβλίο μου εντελώς δωρεάν και αφιλοκερδώς. Αυτός ήταν και ο αρχικός στόχος από τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ και της στρατηγικής μάρκετινγκ. Γιατί πάντα πίσω από κάθε τι που κάνουμε κρύβεται ένας στόχος ή μια καλά σχεδιασμένη και προσχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Θέλετε να μάθετε περισσότερα για αυτήν την περίφημη στρατηγική μάρκετινγκ;

Απλώς διαβάστε παρακάτω.

Για όλους εσάς όμως που πραγματικά θέλετε να αποκτήσετε και το βιβλίο σε φυσική ή και ηλεκτρονική μορφή, φυσικά και μπορείτε να το κάνετε δικό σας και να το αποκτήσετε με μια μικρή επιβάρυνση.

Και μένα μου αρέσει πάρα πολύ να έχω τα δικά μου βιβλία σε φυσική μορφή και να μπορώ να τα πάρω μαζί μου στο αεροπλάνο ή να τα διαβάζω στο αναγνωστήριο μου που δεν είναι άλλο από το κρεββάτι μου!

Εμπρός λοιπόν!

Γιατί έγραψα το Είμαστε Οι Πελάτες Μας;

Ο λόγους που έγραψα το Είμαστε Οι Πελάτες Μας ήταν απλώς.

Για να μπορέσω να μεταδώσω σε όλους εσάς την πολυετή μου εμπειρία στο μάρκετινγκ που είναι όντως πάνω από 25 χρόνια και όλες τις εφαρμοσμένες γνώσεις που έχω συσσωρεύσει και που άμα δεν γινόταν ένα βιβλίο έστω και σε ηλεκτρονική μορφή ή μορφή blog post θα χανόταν για πάντα.

Ένα ρητό λέει η γνώση είναι δύναμη. Όμως αυτό το ρητό είναι λάθος.

Η γνώση από μόνη της δεν είναι τίποτα, ούτε κρύο ούτε ζέστη.

Η εφαρμοσμένη γνώση είναι δύναμη.

Όμως η εφαρμοσμένη γνώση είναι αυτή που πραγματικά κινεί την οικονομία και τον ρου της ιστορίας. Και δείτε το στην καθημερινότητα μας.

Καμία εταιρεία δεν προσλαμβάνει κάποιον χωρίς προϋπηρεσία. Θέλετε να πιάσετε δουλειά κάπου; Ακόμα και σερβιτόρος; Τι σας ζητάνε;

Προϋπηρεσία με άλλα λόγια εμπειρία.

Το ερώτημα τώρα είναι πως θα αποκτήσετε προϋπηρεσία άμα δεν σας προσλάβουν κάπου; Και από κει ξεκινάει όλο το θέμα. Πως αποκτάει κάποιος γνώση που θα τον βοηθήσει στη μετέπειτα δουλειά του και κατ΄επέκταση ζωή του;

Εφαρμόστε άμεσα αυτά που θα μάθετε στο βιβλίο

Μόνο με το να εφαρμόσει αυτά που μαθαίνει. Για αυτό σας δίνω μια πολύ καλή συμβουλή. Εφαρμόστε αυτά που θα μάθετε στο βιβλίο. Άμεσα. Μην περιμένετε να διαβάσετε ολόκληρο το βιβλίο και μετά να αρχίσετε να τα βάζετε σε εφαρμογή.

Ξεκινήστε να θέτετε σε εφαρμογή κάθε τι μικρό σε κάθε κεφάλαιο άμεσα, την στιγμή που το διαβάζετε. Μόνο έτσι θα αξιοποιήσετε 100% όλες τις πολύτιμες συμβουλές που θα συναντήσετε παρακάτω.

Η πολύ μεγάλη ανάλυση οδηγεί σε παράλυση και η σκέτη μόνο ανάγνωση χωρίς καμία εφαρμογή είναι απλώς ένας εγκεφαλικός αυνανισμός που τον κάνετε ούτως ή άλλως καθημερινά είτε βλέπετε τσόντα είτε ακούτε την αγαπημένη σας μουσική είτε χαλβαδιάζετε το μωρό απέναντι στην αφίσα.

Μην ενδίδετε στον εγκεφαλικό αυνανισμό, μην αποσπάστε. Προσπαθείστε να συγκεντρωθείτε μια ώρα τη μέρα κάθε μέρα για να βάλετε σε εφαρμογή κάθε μικρό πράγμα.

Μην αφήνετε τίποτα να  πάει χαμένο. Οι άνθρωποι δεν υπολογίζουν τι μπορούν να επιτύγχουν λίγο λίγο κάθε μέρα σε πέντε χρόνια αλλά βιάζονται να κάνουνε τα πάντα και να γίνουν ειδήμονες ή πλούσιοι σε ένα.

Μην παραβλέπεται την καθημερινή τριβή με το θέμα μάρκετινγκ και με το να βελτιώνετε τις γνώσεις σας και τις δεξιότητες σας καθημερινά με κάθε τρόπο.

Το σύνθημα σας θα πρέπει να είναι το εξής:

Κάθε μέρα με κάθε τρόπο γίνομαι καλύτερος, σοφότερος, ομορφότερος, πλουσιότερος

ή

Κάθε μέρα με κάθε μαλακία ή λάθος που κάνω γίνομαι καλύτερος

ή απλώς

Ολοένα και καλύτερα!

Κεφάλαιο 1 Τι είναι το μάρκετινγκ;

Σύμφωνα με το AMA American Marketing Association, το μάρκετινγκ εξ ορισμού είναι:

Ορισμός Μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ είναι η δραστηριότητα, το σύνολο κανόνων και διαδικασιών για τη δημιουργία, την επικοινωνία, την παράδοση και την ανταλλαγή προσφορών που έχουν αξία για τους πελάτες, τους πελάτες, τους συνεργάτες και την κοινωνία γενικότερα.

Πρωτότυπο στα αγγλικά:

Definition of Marketing

Marketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large.

Τώρα θα μου πείτε πιάστο το αυγό και κούρευτο και θα έχετε και δίκιο. Όντως δεν υπάρχει κάποιο νόημα στο να ξέρουμε τον ορισμό.

Εξάλλου το βιβλίο έχει σχεδιαστεί για τον μέσο άνθρωπο που είναι άσχετος από το μάρκετινγκ και δεν τον ενδιαφέρει η ακαδημαϊκή καριέρα. Γιατί όπως λέει και ένα ρητό σε τι διαφέρει ένας PhD (Philosophy Doctor, δηλαδή καθηγητή Πανεπιστημίου) με ένα MD (Managing Director με έναν διευθύνοντα σύμβουλο μιας εταιρείας), και η απάντηση είναι 1 εκατομμύριο δολάρια το χρόνο! που υπάρχει στο χάσμα των μισθών μεταξύ θεωρίας και πράξης. Άρα δεν θα ασχοληθούμε και ιδιαίτερα με την θεωρία όσο με την πράξη.

Απλά θα την αναφέρουμε που και που για να κρατάμε και μια μικρή επαφή με τους ακαδημαϊκούς κύκλους για να μην πιανόμαστε κώτσοι και να μην ψαρώνουμε όταν μας ρωτάνε κάποιοι έξυπνοι και σπουδαγμένοι για αυτά.

Έκτοτε έχω συναντήσει πάνω από 17 ορισμούς για το τι είναι μάρκετινγκ, ωστόσο εμείς θα κρατήσουμε και θα συμφωνήσουμε μόνο σε έναν τον πιο βασικό.

Μάρκετινγκ είναι η αναγνώριση των αναγκών των πελατών μας άμεσων και έμμεσων και η καλύτερη εξυπηρέτηση τους με το μέγιστο δυνατό κέρδος στο ελάχιστο δυνατό κόστος και τιμή

Κεφάλαιο 2 Όμοιος Ομοίω Αει Πελάζει

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι σημαίνει η λέξη πελάτης και από που προέρχεται;

Ετυμολογικά η λέξη πελάζω σημαίνει  στην καθομιλουμένη συχνάζω με μια μικρή διαφοροποίηση της αρχικής του έννοιας του ρήματος πελάζω.

Σύμφωνα με τον Μπαμπινιώτη και άλλες δύο πηγές στο ίντερνετ το Βικιλεξικό, καθώς και η πύλη για την ελληνική γλώσσα Greek Language, το ρήμα πελάζω έχεις τις εξής έννοιες:

πελάζω

  1. πλησιάζω, προσεγγίζω
  2. φέρνω κάποιον κοντά σε άλλον
  3. πλησιάζω γυναίκα για συνουσία
  4. (στη μέση φωνή) φέρνω κάτι προς τον εαυτό μου για ωφέλειά μου
  5. (στην παθητική φωνή) πλησιάζω
  6. (στην παθητική φωνή) (για γυναίκα) παντρεύομαι, πλησιάζομαι από άνδρα για συνουσία

Σύμφωνα με τον Πλάτωνα στο Συμπόσιον υπάρχει η παροιμία ὅμοιος ὁμοίῳ ἀεὶ πελάζει (Πλάτων, Συμπόσιον 195b) η οποία ανά τούς αιώνες έχει αλλάξει έννοια και αντί να έχει κακή σημασία έχει πλέον αποκτήσει θετική ή ουδέτερη μάλλον απόχρωση.

Τι σημαίνει δηλαδή η έκφραση ὅμοιος ὁμοίῳ ἀεὶ πελάζει;

Σημαίνει ότι οι άνθρωποι κάνουν παρέα μόνο με άτομα με τα οποία ταιριάζουν. Τα φτιάχνουμε με άτομα με τα οποία ταιριάζουμε και με άτομα τα οποία θέλουμε ή ανήκουμε στην ίδια κλίκα, έχουμε τις ίδιες απόψεις ή έχουμε τουλάχιστον κάποιο κοινό σημείο.

Μας αρέσει η ίδια ομάδα, έχουμε κοινή καταγωγή κτλ.

Συνήθως έχει επικρατήσει η έκφραση δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι ή είμαστε ο μέσος όρος των 5 κοντινότερων ατόμων που κάνουμε παρέα, εισοδηματικά, κοινωνικά, σεξουαλικά, μορφωτικά ακόμα και ηλικιακά ως το πως αισθανόμαστε.

Κάντε παρέα με πέντε εφοπλιστές και θα γίνετε ο έκτος. Κάντε παρέα με πέντε δημοσίους υπαλλήλους και θα γίνετε ο έκτος δημόσιος υπάλληλος.

Participants of 5th solvey conference on Quantum Mechanics, 1927

28 Νομπελίστες σε μια φωτογραφία!

Στην παραπάνω φωτογραφία εικονίζονται οι συμμετέχοντες του 5ου Συνεδρίου του Solvey για την Κβαντική Μηχανική που έγινε πριν 100 χρόνια περίπου το 1927. Στην φωτογραδία εικονίζονται οι Albert Einstein, Marie S Curie, Niels Bohr και άλλοι επιστήμονες. 28 από τους 29 σε αυτήν την εικόνα έχουν βραβευτεί με βραβείο Nobel.

17/29 photographed are Nobel laureates (and Marie Curie received two).

Top row:

A. Piccard

E. Henriot

P. Ehrenfest

E. Herzen

Th. de Donder

E. Schrödinger (Physics, 1933)

J.E. Verschaffelt

W. Pauli (Physics, 1945)

W. Heisenberg (Physics, 1932)

R.H. Fowler

L. Brillouin

Middle row:

P. Debye (Chemistry, 1936)

M. Knudsen

W.L. Bragg (Physics, 1915)

H.A. Kramers

P.A.M. Dirac (Physics, 1933)

A.H. Compton (Physics, 1927)

L. de Broglie (Physics, 1929)

M. Born (Physics, 1954)

N. Bohr (Physics, 1922)

Bottom row:

I. Langmuir (Chemistry, 1932)

M. Planck (Physics, 1918)

M. Curie (Physics, 1903, Chemistry, 1911)

H.A. Lorentz (Physics, 1902)

A. Einstein (Physics, 1921)

P. Langevin

Ch.-E. Guye

C.T.R. Wilson (Physics, 1927)

O.W. Richardson (Physics, 1928)

One of the winners won a Nobel for chemistry, not physics, which may be the cause of the confusion.

Αυτό και αν είναι σύμπτωση; Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο και τίποτα δεν γίνεται από μόνο του. Θα πρέπει συνειδητά να επιλέξετε ποιους θέλετε για πελάτες και σε ποιους ακριβώς θέλετε να παρέχετε τις υπηρεσίες σας ή να πουλήσετε τα προϊόντα σας.

Κάντε μια λίστα και γράψτε ακριβώς σε ποιον απευθύνεστε, ποιο είναι το target group σας ή το targer market σας.

Κεφάλαιο 3 Κανένας δεν αγοράζει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν ακόμα και άμα το χρειάζεται

Κεφάλαιο 4 Γιατί το Chatgpt και η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τον άνθρωπο

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

 

Σχολιάστε

Call Now Button
×