Πέθανε το SEO; Is SEO Dead?
Εξερευνήστε την αλήθεια γύρω από το SEO μέσα από την εμπειρία της Divramis SEO Agency. Είναι το τέλος του SEO; Κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει το μέλλον του SEO, ειδικά με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT. Μάθετε γιατί το SEO δεν έχει πεθάνει και τις στρατηγικές για επιβίωση στον συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο. Πως το SEO διαφοροποιείται από διαφημίσεις Google και αν αξίζει ακόμα στην Ελλάδα. Ανακαλύψτε τις τάσεις που διαμορφώνουν την επίκαιρη αξία και σημασία του SEO σήμερα.
Γεια σας φίλοι μου,
Θα ήθελα να ασχοληθούμε σήμερα με ένα κλασσικό θέμα που έχουμε ασχοληθεί πολλές φορές στο παρελθόν σε αυτό το site που δεν είναι άλλο από το SEO.
Ιδιαίτερη μνεία γίνεται αυτές τις ημέρες του ιδιαίτερα αυξανόμενου ανταγωνισμού στο ίντερνετ και ειδικά στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης σχετικά με το ότι το SEO πλέον δεν λειτουργεί, ο αλγόριθμος της Google είναι ανεξέλεγκτος και φυσικά ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχολείται κάποιος με αυτό, με την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
Με άλλα λόγια ότι το SEO πέθανε.
Αυτή η πρόταση μόνη της με προβλημάτισε πάρα πολύ τον τελευταίο καιρό και ήθελα να διαλευκάνω το θέμα SEO οριστικά για να δούμε αν όντως πέθανε ή όχι.
Για να δείτε περισσότερα, διαβάστε παρακάτω.
Πέθανε το SEO;
Κάθε φορά που η Google βγάζει και ένα καινούριο update και ξαφνικά γίνονται κάποιες αλλαγές και ανακατατάξεις στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs), τότε επικρατεί η άποψη ότι το SEO έχει πεθάνει ή δεν λειτουργεί πια.
Είναι πλέον ένα από τα παλιότερα κλισέ της βιομηχανίας της προώθησης ιστοσελίδων ότι δεν λειτουργεί πια το SEO, ή μετά την τελευταία αλλαγή του αλγορίθμου της Google το παλιό SEO πέθανε και θα πρέπει να βρούμε ένα καινούριο SEO λίγο πιο διαφορετικό από το προηγούμενο.
Αυτή η άποψη έχει επικρατήσει σε πολλούς σε πάρα πολλές παρελθοντικές αναβαθμίσεις (May Day, Caffeine, The Farmer Update, the latest Panda tweak, Penguin, the EMD update, Penguin 2.0, Hummingbird) που επηρέασαν και την Google.gr, τα εθνικά αποτελέσματα αναζήτησης, τα site που ήτανε στα ελληνικά καθώς και τις ελληνικές λέξεις κλειδιά.
Προσωπικά δεν βρίσκω λογική την άποψη ότι το SEO έχει πεθάνει, είναι μάλλον υπερβολική και θα πρέπει σε κάθε αναβάθμιση ή νέα έκδοση του αλγορίθμου της Google να είμαστε επιφυλακτικοί μέχρι να δούμε τι άλλαξε, αν αυτό επηρεάζει τις οργανικές θέσεις της ιστοσελίδας μας και κατά πόσο τις επηρεάζει.
Στην πραγματικότητα, το SEO έχει αλλάξει και έχει γίνει πιο πολύπλοκο, πιο ποιοτικό και φυσικά από τις πρώτες μέρες του SEO το 1997 μέχρι σήμερα, 30 χρόνια μετά έχει γίνει πολύ πιο σοφιστικέ και εξεζητημένο.
Παρακάτω, για να είμαι σύντομος, θα σας δώσω όλους τους καλούς λόγους γιατί το SEO δεν πέθανε ακόμα, δεν θα πεθάνει και φυσικά γιατί είναι πιο σημαντικό σήμερα από ποτέ.
Executive Summary
Το SEO εξακολουθεί να είναι ζωντανό και απαραίτητο για τις επιχειρήσεις, παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις αλλαγές στους αλγορίθμους της Google. Η τεχνητή νοημοσύνη, όπως το ChatGPT, δημιουργεί νέες προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες για προσαρμογή και ευελιξία στις SEO στρατηγικές. Η διάκριση μεταξύ SEO και διαφημίσεων όπως το PPC παραμένει σημαντική, και το SEO συνεχίζει να προσφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη με οργανική επισκεψιμότητα. Στην Ελλάδα, η αξία του SEO παραμένει κρίσιμη για την ορατότητα και την επιτυχία στην αγορά, καθιστώντας τις σύγχρονες στρατηγικές αναγκαίες για την επιβίωση και την ανάπτυξη.
Βασικά Σημεία
- Η εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης προσδιορίζει νέα δεδομένα για το SEO, ενσωματώνοντας AI στις στρατηγικές SEO.
- Τα zero-click searches επιβάλλουν αλλαγές στις παραδοσιακές πρακτικές SEO, απαιτώντας ποιοτικό περιεχόμενο και προσαρμογή.
- Η σύγκριση SEO με PPC και διαφημίσεις της Google δείχνει το SEO ως μακροπρόθεσμη στρατηγική ορατότητας.
- Στην Ελλάδα, το SEO παραμένει κρίσιμο για αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας και βελτίωση αναγνωρισιμότητας.
- Οι σύγχρονες στρατηγικές SEO, με τον συνδυασμό AI και optimize τακτικών, εξασφαλίζουν ανταγωνιστικότητα και επιτυχία.
Πέθανε το SEO με το AI και το Chagpt;
Η συζήτηση αν το SEO έχει πεθάνει ή όχι είναι καυτή εδώ και καιρό. Πολλοί αναρωτιούνται “is SEO dead” λόγω των συνεχών αλλαγών στους αλγορίθμους της Google και τον αντίκτυπο που έχουν στις στρατηγικές SEO. Αναφέρονται συχνά οι πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη και τα δεδομένα από search engines.
Παρά την αίσθηση πως το SEO τελείωσε, οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αντλούν οφέλη από αυτό.
Ωστόσο, οι αλλαγές της Google, όπως τα zero-click searches, έχουν επηρεάσει τις παραδοσιακές πρακτικές.
Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι το SEO ζωντανεύει συνεχώς προσαρμοζόμενο στις αλλαγές. Οι σύγχρονες τάσεις απαιτούν μια πιο ευέλικτη προσέγγιση, αλλά σίγουρα το SEO δεν είναι νεκρό. Η σημασία του για τις επιχειρήσεις, ειδικά στην Ελλάδα, είναι ακόμη κρίσιμη σε κάθε digital στρατηγική.
Ακόμα και με την εξέλιξη του AI SEO, τα AI overviews και τις πλατφόρμες όπως το Chagpt, Deepseek, Claude κτλ, οι συνολικές αναζητήσεις από το Ai ανέρχονται μόλις στο 0,6% των αναζητήσεων με τη Google να κατέχει το 90% με 95% της αγοράς.
Η τεχνητή νοημοσύνη ανοίγει νέους δρόμους στη στρατηγική SEO, από την ανάλυση δεδομένων έως την εξατομίκευση περιεχομένου.
- Αυτοματοποιημένη Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών: Χρησιμοποιήστε αλγορίθμους για την αναγνώριση των πιο αποτελεσματικών λέξεων-κλειδιών.
- Δημιουργία Περιεχομένου: Εφαρμόστε τεχνητή νοημοσύνη για τη συγγραφή άρθρων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των χρηστών.
- Ανάλυση Ανταγωνιστών: Εντοπίστε τις στρατηγικές SEO των ανταγωνιστών και προσαρμόστε τις δικές σας.
- Βελτιστοποίηση Εμπειρίας Χρήστη: Χρησιμοποιήστε αλγορίθμους μηχανικής μάθησης για προσαρμοσμένες εμπειρίες χρήσης.
- Παρακολούθηση Απόδοσης: Εφαρμόστε εργαλεία AI για την ανάλυση και τη βελτίωση των δεικτών απόδοσης SEO συνεχώς.
Αυτές οι καθοδηγητικές τακτικές θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στο SEO.
SEO μετά τις αλλαγές της Google και zero-click searches
Η συνεχής εξέλιξη της Google και η έμφαση σε zero-click searches έχουν οδηγήσει πολλούς να αμφισβητούν τη βιωσιμότητα του παραδοσιακού SEO. Καθώς οι αλλαγές της Google ενισχύουν τη σημασία των πληροφοριών που παρουσιάζονται απευθείας στα αποτελέσματα των search, οι επιχειρήσεις πρέπει να αναπροσαρμόσουν τις στρατηγικές SEO τους. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τη σημασία των SEO tools στη διαμόρφωση μιας αποδοτικής στρατηγικής. Παρότι οι zero-click searches μπορεί να μειώνουν την αναγνωρισιμότητα των παραδοσιακών ιστοσελίδων, η προσαρμογή στα νέα δεδομένα και η δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας παραμένουν κρίσιμα. Η κατανόηση των σύγχρονων εξελίξεων της διαθέσιμης τεχνολογίας επιτρέπει την εξέταση πώς το SEO μπορεί να προσαρμοστεί για να εξυπηρετεί καλύτερα τις σημερινές ανάγκες. Συνεπώς, το SEO συνεχίζει να είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους για βελτίωση της διαδικτυακής παρουσίας.
Γιατί δεν πέθανε το SEO;
Το SEO δεν έχει πεθάνει σήμερα, το αντίθετο μάλιστα έχει μεταφερθεί από μια απλή μηχανή αναζήτησης που ήτανε παλιά η Google σε δεκάδες άλλες υποδεέστερες μηχανές και παρακλάδια που όλα μαζί κάνουν ένα πιο πολύπλοκο οικοδόμημα.
Για παράδειγμα, ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google όταν πρωτοεμφανίστηκε ήτανε καινοτόμος και ο καλύτερος αλγόριθμος αναζήτησης εκείνη τη στιγμή.
Σήμερα, 20 χρόνια μετά, εκτός από την Google υπάρχουν δεκάδες άλλες μηχανές αναζήτησης ή social media που χρησιμοποιούν το ίδιο μοντέλο του αλγορίθμου της Google με παραλλαγές. Τέτοιες μηχανές αναζήτησης είναι:
- η Bing
- η Yandex στην αγορά της Ρωσίας και των πρώην Σοβιετικών Δημοκρατιών
- η Baidu στην Κίνα
Η Bing αφού εξαγόρασε τη Yahoo, κατάφερε και λανσάρισε έναν νέο αλγόριθμο αναζήτησης στα χνάρια της Google.
To ίδιο έκανε και η Yandex και η Baidu αφού η Google ήρθε αντιμέτωπη με την Κινέζικη καθεστωτική λογοκρισία.
Στον τομέα της ίδιας της Google, εκτός από τον βασικό αλγόριθμο αναζήτησης της και τα βασικά της αποτελέσματα, η Google τρέχει πλέον και άλλους αλγορίθμους παράλληλα με τον βασικό που θα βρείτε στο site Google.com στο desktop σας.
Αυτοί οι αλγόριθμοι είναι:
- Youtube video algorithm
- Google Local algorithm
- Google Mobile algorithm
- Google Play algorithm
Έτσι εκτός από βελτιστοποίηση για τα βασικά αποτελέσματα της Google θα πρέπει να κάνετε για τα αποτελέσματα αναζήτησης στα κινητά, στα βίντεο και στο YouTube και στις τοπικές αναζητήσεις όπου σήμερα γίνεται ένα μικρό χάος.
Επίσης θα έχετε σίγουρα προσέξει ότι άλλα αποτελέσματα εμφανίζονται στα εθνικά αποτελέσματα της Google όταν επιλέξετε σελίδες από Ελλάδα και άλλα όταν αφήσετε τα διεθνή αποτελέσματα.
Το παράδειγμα της Google υιοθέτησαν και άλλα social media όπως το Facebook και το Twitter για να παρουσιάσουν και αυτά οργανικά αποτελέσματα ως προς ποιες κοινοποιήσεις και πιο περιεχόμενο θα προβάλλεται και που.
Άρα η τάση είναι να επεκταθεί η χρήση του αλγορίθμου της Google ως πρότυπου και σε άλλα social media αλλά και σε νέες κάθετες αγορές όπως αυτές του mobile internet και Mobile SEO αντίστοιχα.
Άμα πέθανε το SEO, γιατί χρησιμοποιούμε λέξεις κλειδιά στο Adwords;
Άμεση απόδειξη ότι δεν πέθανε το SEO είναι η χρήση των λέξεων κλειδιών στο Google Adwords.
Στο βίντεο SEO: Βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά! που ακόμα είναι επίκαιρο γιατί δεν έχει αλλάξει και πολύ το περιβάλλον από το Google Keyword Tool, σας παρουσιάζω πως βρίσκουμε λέξεις κλειδιά για να προσθέσουμε στην ιστοσελίδα μας με βάση την σχετικότητα με την αγορά μας και τον μηνιαίο όγκο αναζητήσεων.
Αυτό σημαίνει ότι εφόσον η Google έχει στηρίξει την μεγαλύτερη πηγή εσόδων της –το 95% των εσόδων της Google προέρχεται από την διαφήμιση και το remarketing– τότε καταλαβαίνετε ότι δεν είναι δυνατόν να πεθάνει και το SEO που και αυτό ακολουθεί τις λέξεις κλειδιά που η ίδια η Google μας προτείνει να βάλουμε για να διαφημιστούμε.
Το SEO βασίζεται και αυτό στις λέξεις κλειδιά και έτσι έχει παράλληλη και αλληλοεξαρτώμενη πορεία με την Google.
Παραδοσιακό SEO vs Σύγχρονες Μέθοδοι
Το ερώτημα “is SEO dead?” προκύπτει καθώς το παραδοσιακό SEO συγκρούεται με τις σύγχρονες μεθόδους. Το SEO δεν είναι πλέον απλά θέμα link building. Οι μηχανές αναζήτησης προτιμούν πια στρατηγικές που βασίζονται στην αξιοπιστία και την ποιότητα περιεχομένου, με την έννοια του topical authority να αποκτά βαρύνουσα σημασία.
Αντί της τυφλής χρήσης seo tools, απαιτείται μια πιο ολιστική προσέγγιση. Οι επιχειρηματίες πρέπει να επενδύουν σε στρατηγικές SEO που ενσωματώνουν τις τάσεις του σήμερα.
Η μετάβαση από το παραδοσιακό SEO στις σύγχρονες πρακτικές απαιτεί συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή. Στο Divramis SEO Agency, αναγνωρίζουμε πως το SEO δεν έχει πεθάνει, έχει απλά εξελιχθεί. Οι νέες στρατηγικές δεν αντικαθιστούν, αλλά αναπτύσσουν περαιτέρω τις υπάρχουσες μεθόδους, καθιστώντας το SEO πιο ζωντανό και επίκαιρο από ποτέ.
Άμα πέθανε το SEO, ποια είναι η επόμενη λύση;
Φυσικά και όταν κάποιος ασχολείται επαγγελματικά με τη διαφήμιση και μόνο στο ίντερνετ και το digital marketing -που είναι η διαφήμιση μεταμφιεσμένη- είναι λογικό να πιστεύει και να θέλει να κάνει και τους πελάτες τους να πιστέψουν ότι δεν υπάρχει SEO, ότι δεν λειτουργεί και ότι ο μόνος και ασφαλέστερος τρόπος για να βγείτε στην πρώτη σελίδα Google είναι να κάνετε Adwords.
Αφού λοιπόν ξοδέψετε μια μικρή περιουσία, τότε θα καταλάβετε ότι κάτι δεν πάει καλά γιατί κάτω από της διαφημίσεις στη Google, στην ίδια σελίδα υπάρχουν και τα πραγματικά οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google για αυτήν την συγκεκριμένη λέξη κλειδί που θέλετε και εσείς και πληρώνετε μια μικρή περιουσία για κάθε κλικ.
Αφού πέθανε το SEO, με τι θα το αντικαταστήσετε; Πως θα μπορέσετε να κερδίσετε την οργανική κίνηση που δεν έχετε σήμερα από τις μηχανές αναζήτησης και με τι κόστος;
Δεν λέω ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου ή μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια μπορεί να αποφέρει αποτελέσματα, και ο ίδιος κάνω καμπάνιες διαφήμισης με banners και περιεχόμενο αλλά και βίντεο για πολλούς πελάτες μου, αλλά όλα αυτά είναι συμπληρωματικά και παράλληλες ενέργειες της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ.
Βλέπετε, το SEO δεν πέθανε, απλά έχει πεθάνει αυτός που δεν το κάνει ή μάλλον που ποτέ δεν έμαθε να το κάνει σωστά.
Είτε λόγω απειρίας, είτε λόγω έλλειψης γνώσεων, καθαρής άγνοιας δηλαδή, δεν μπορεί να καταλάβει τι χρειάζεται να κάνει για να ανεβάσει μια σελίδα στη Google.
Άμα και εσείς κάνετε το λάθος ως υποψήφιος πελάτης να πέσετε πάνω σε κάποιον επαγγελματία που δεν γνωρίζει SEO, δυστυχώς θα παραμυθιαστείτε ευχάριστα από την άποψη ότι το SEO έχει πεθάνει, ή ότι δεν υπάρχει SEO και ότι όλα αυτά είναι κουραφέξαλα.
Εσείς τι θα πιστέψετε;
SEO vs Άλλες Τεχνικές Διαφήμισης και Digital Marketing
Η ερώτηση “Πέθανε το SEO;” δεν αφορά μόνο την προσφορά SEO, αλλά και την ανταγωνιστικότητα της στην ψηφιακή αγορά και το Digital Marketing. Με τη συνεχή ανάπτυξη των τεχνολογιών διαφήμισης, όπως το PPC (Pay-Per-Click), οι επιχειρήσεις συχνά αναρωτιούνται ποια τεχνική προσφέρει καλύτερη απόδοση.
Οι διαφημίσεις Google, με τα μοναδικά τους χαρακτηριστικά, παρέχουν στοχευμένη επισκεψιμότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, το SEO παραμένει αδιαμφισβήτητο εργαλείο για τη μακροπρόθεσμη ορατότητα ενός brand στις μηχανές search.
Η διαφοροποίηση μεταξύ αυτών των τεχνικών είναι κρίσιμη, καθώς οι επιχειρήσεις πρέπει να επιλέξουν τη στρατηγική που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.
Τα SEO tools μπορούν να ενισχύσουν την επίτευξη των στόχων σας, φέρνοντας οργανική κίνηση και βελτιώνοντας την online παρουσία. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, το SEO εξακολουθεί να διατηρεί την σημασία του.
| Τεχνική Διαφήμισης | Οφέλη | Μειονεκτήματα | Η εφαρμογή στην Ελλάδα |
| SEO | Μακροπρόθεσμη απόδοση, Βελτιωμένη ορατότητα | Αργή διαδικασία, Απαιτεί συνεχή ενημέρωση | Αυξανόμενη ζήτηση στις ελληνικές αγορές |
| PPC | Άμεση προβολή, Μετρήσιμη απόδοση | Υψηλό κόστος, Ανταγωνισμός για λέξεις-κλειδιά | Συνηθισμένο σε μεγάλες επιχειρήσεις |
| Social Media Advertising | Στοχευμένη διαφήμιση, Αλληλεπίδραση με το κοινό | Αλλαγές αλγορίθμων μπορεί να επηρεάσουν τα αποτελέσματα | Δημοφιλές σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις |
| Email Marketing | Προσωποποιημένη επικοινωνία, Χαμηλό κόστος | Πιθανότητα να θεωρηθεί spam | Χρησιμοποιείται κυρίως σε κλασικές καμπάνιες |
Σύγκριση SEO με PPC και διαφημίσεις της Google
Η σύγκριση SEO με τις υπηρεσίες PPC και τις διαφημίσεις της Google είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα στην ψηφιακή στρατηγική κάθε επιχειρηματία. Οι διαφημίσεις PPC της Google προσφέρουν άμεση επισκεψιμότητα, αλλά πολλές φορές είναι ασύμφορες σε σχέση με τις SEO στρατηγικές που παρέχουν μακροπρόθεσμα οφέλη.
Αντίθετα, το SEO απαιτεί συνεχή βελτιστοποίηση και παρακολούθηση μέσω SEO tools, αλλά εξασφαλίζει οργανική επισκεψιμότητα που μπορεί να οδηγήσει σε σταθερή ανάπτυξη. Παρά τις αλλαγές στην Google και τα zero-click searches, το SEO παραμένει ένας βασικός πυλώνας στην ψηφιακή προβολή.
Η στρατηγική προσέγγιση του SEO, όταν συνδυαστεί με στοχευμένες διαφημίσεις της Google, μπορεί να προσφέρει ισχυρά αποτελέσματα και μακροχρόνια διαφημιστική υπεροχή. Εναρμονίζοντας τις δύο πρακτικές σωστά, οι επιχειρηματίες μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα οφέλη από τις διαθέσιμες στρατηγικές marketing.
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη συνδυασμένη στρατηγική, δείτε παρακάτω μερικές πρακτικές συμβουλές και προτάσεις:
- Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα από τις καμπάνιες PPC για να ενισχύσετε την στρατηγική λέξεων-κλειδιών SEO.
- Αξιολογήστε την απόδοση αναζητήσεων για να-ανακαλύψετε νέες ευκαιρίες κατάταξης στο οργανικό SEO.
- Εξερευνήστε συνδυασμένες διαφημιστικές στρατηγικές για βελτιστοποίηση περιεχομένου και μεγαλύτερη κάλυψη.
- Παρακολουθήστε την αλληλεπίδραση χρηστών για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη και στις δύο καμπάνιες.
- Προσαρμόστε και συγχρονίστε το περιεχόμενο ανάλογα με την εποχικότητα και τις τάσεις της αγοράς.
Η συνδυασμένη στρατηγική SEO και PPC παρέχει ολοκληρωμένη κάλυψη, αυξάνει την ορατότητα και ενισχύει την αποδοτικότητα της ψηφιακής σας παρουσίας στον κοινό στόχο.
Η Σημασία του SEO στην Ελλάδα Σήμερα
Η σημασία του SEO στην Ελλάδα σήμερα δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Για τις επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς, η αποτελεσματική χρήση των SEO tools είναι κρίσιμη. Καθώς ο ανταγωνισμός αυξάνεται, η ορατότητα στις μηχανές search είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση πελατών.
Παρά τις θεωρίες που υποστηρίζουν ότι “SEO Πέθανε”, οι στρατηγικές βελτιστοποίησης παραμένουν αναγκαίες.
Οι αλγόριθμοι της Google προσαρμόζονται συνεχώς, απαιτώντας από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα να εξελίσσονται παράλληλα.
Το seo στην Ελλάδα εξακολουθεί να προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως είναι η αύξηση επισκεψιμότητας και η βελτίωση στον αριθμό μετατροπών.
Οι δυναμικές αναζητήσεις απαιτούν από τους επαγγελματίες να είναι ισχυροί γνώστες των στρατηγικών SEO. Συνεπώς, είναι προφανές ότι το μέλλον του SEO, τόσο στην ελληνική όσο και στην διεθνή αγορά, παραμένει λαμπρό.
Το Μέλλον του SEO σε Διεθνές Επίπεδο
Το μέλλον του SEO σε διεθνές επίπεδο παραμένει δυναμικό και γεμάτο προκλήσεις.
Η συνεχής εξέλιξη των αλγορίθμων της Google καθιστά την οργανική επισκεψιμότητα όλο και πιο ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις. Παρά την αμφισβήτηση αν “is SEO dead”, οι στρατηγικές που προσαρμόζονται στις τάσεις της τεχνολογίας είναι κρίσιμες πλέον.
Η ενσωμάτωση των νέων SEO tools και η κατανόηση της συμπεριφοράς των zero-click searches καθορίζουν τον σύγχρονο χώρο του SEO.
Κάντε μόνοι σας την έρευνα σας και ρωτήστε τους ειδικούς
Δεν είναι ανάγκη να ζείτε στην σκιά και στο σκοτάδι. Μπορείτε να κάνετε μόνοι σας την έρευνα σας και να επικοινωνήσετε με πραγματικά γραφεία και εταιρείες SEO στην Αθήνα και στην Ελλάδα που κάνουν χρόνια αυτήν την δουλειά και έχουν αποδεδειγμένα αποτελέσματα στο ενεργητικό τους.
Επίσης, θα πρέπει να προτιμήσετε ήδη εταιρείες SEO και επαγγελματίες του SEO που βγαίνουν στις πρώτες θέσεις της Google όταν αναζητάτε κάτι σχετικά με το SEO, τις υπηρεσίες SEO και την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
Συχνές ερωτήσεις
Είναι το SEO ακόμα σημαντικό για τις επιχειρήσεις σήμερα;
Απολύτως. Παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις συνεχείς αλλαγές στους αλγορίθμους της Google, το SEO συνεχίζει να αποτελεί κρίσιμο εργαλείο για την αύξηση της ορατότητας και τη μακροπρόθεσμη επιτυχία των επιχειρήσεων.
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το SEO;
Η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το SEO δημιουργώντας νέες προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες. Με την ενσωμάτωση AI στις SEO στρατηγικές, οι επιχειρήσεις μπορούν να αναλύουν και να προσαρμόζουν τις πρακτικές τους για καλύτερα αποτελέσματα.
Τι είναι τα zero-click searches και πώς επηρεάζουν το SEO;
Τα zero-click searches είναι αναζητήσεις όπου ο χρήστης λαμβάνει τις απαντήσεις του απευθείας από τη σελίδα των αποτελεσμάτων χωρίς να επισκέπτεται άλλους ιστότοπους. Αυτό απαιτεί ποιοτικό και στοχευμένο περιεχόμενο για να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες λαμβάνουν αξία από το δικό σας περιεχόμενο.
Πώς διαφοροποιείται το SEO από το PPC;
Το SEO εστιάζεται στην οργανική επισκεψιμότητα και έχει μακροπρόθεσμα οφέλη, ενώ το PPC αφορούσε πληρωμένες διαφημίσεις που προσφέρουν άμεση επισκεψιμότητα αλλά απαιτεί συνεχή επένδυση. Συνδυάζοντας και τα δύο μπορείτε να επιτύχετε τη μέγιστη απόδοση.
Γιατί το SEO είναι σημαντικό στην Ελλάδα;
Στην Ελλάδα, το SEO είναι κρίσιμο για την αύξηση της ορατότητας και την επιτυχία στην ανταγωνιστική αγορά. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν σε SEO στρατηγικές καταφέρνουν να προσελκύουν περισσότερους πελάτες και να ενισχύουν τη θέση τους στο ψηφιακό τοπίο.
Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδας για να βγείτε στην πρώτη θέση στην Google!
Οι 3 πρώτοι έχουν το 70% της κίνησης και οι υπόλοιποι βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα.
Αν είστε επαγγελματίας και σας τρώνε οι ανταγωνιστές σας δεν έχετε παρά να τηλεφωνήσετε στο 6972364387!
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.




Είδα μια απότομη πτώση στην οργανική του σαιτ μου εδω και μια βδομαδα. Υπήρξε καποιο update στον αλγοριθμο της google ? Σκεφτηκα μηπως και συμπτωματικά λογω Ιουλιου φυγαν διακοπές και ειναι λογικο ίσως.
Καλημέρα Κατερίνα, η Google κάνει κάθε μέρα μικρές αναβαθμίσεις στον αλγόριθμο της, ενώ κάθε εβδομάδα κάνει μεγαλύτερες αναβαθμίσεις. Είναι μια αδιάκοπη διαδικασία η αλλαγή του αλγορίθμου της Google. Συνήθως η πτώση οφείλεται επειδή δεν ασχολήθηκες με το site σου.