Πως Δουλεύει η Google
Μετά από αρκετούς μήνες αποφάσισα να σας διαφωτίσω στον τρόπο λειτουργίας της Google και πως δουλεύει η δημοκρατία στο ίντερνετ. Έτσι θα σας αποκαλύψω βασικές έννοιες από μια παρουσίαση της Google την οποία μετέφρασα στα ελληνικά που τελείως τυχαία ανακάλυψα στο Google Drive μου σήμερα!
Καθώς ξεσκόνιζα το Google Drive, τον online δίσκο της Google για αποθήκευση δεδομένων και δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, έπεσα πάνω σε μια παρουσίαση για τον τρόπο λειτουργίας της Google. Πάρα πολλά πράγματα που θα δείτε, σίγουρα οι περισσότεροι από σας δεν έχετε ξαναδεί και είμαι σίγουρος ότι θα ανακαλύψετε έναν καινούριο κόσμο, αποστειρωμένο από την πραγματικότητα σε ένα βαθμό, αλλά τεράστιο, τον κόσμο της Google και του Webmaster Central Blog.
Περιεχόμενα του βίντεο
Τα περισσότερα πράγματα απευθύνονται γύρω από το SEO και τον τρόπο λειτουργίας της Google γενικά. Πάρα πολλοί από εσάς ήδη γνωρίζουν για το SEO αρκετά πράγματα, οπότε το βίντεο θα τους βοηθήσει να πάνε ένα βήμα παρακάτω.
Τέσσερα στάδια λειτουργίας της google:
1.Ανακαλύπτω Discovering
2. Σκανάρω Crawling
3. Αρχειοθετώ Indexing
4. Ταξινομώ και Εξυπηρετώ-Ranking and Serving
Το Περιεχόμενο σας και η Google
Πως να βάλετε και πως να βγάλετε τις σελίδες σας από την Google
Κάντε τη σελίδα σας προσβάσιμη στην αναζήτηση!
Πως η Google βρίσκει την ιστοσελίδα σας
Οργανικοί Σύνδεσμοι
Εργαλείο προσθήκης νέας URL: https://www.google.com/addurl/
Sitemaps
Discoverability – Sitemaps
-
XML Sitemaps
-
Χρήσιμα για:
Δυναμικό Περιεχόμενο-
Ιστοσελίδες χωρίς εισερχόμενα links
-
Αρχειακό Υλικό
-
-
Παρέχει πληροφορίες στη Google:
Πότε έγινε η τελευταία ενημέρωση-
Πόσο συχνά ενημερώνεται
-
Οι σηματικότερες σελίδες του site σας -άρθρα πυλώνες-
-
-
Προτείνω το WordPress SEO του Yoast
Πως να μην βάλετε σελίδες στη Google
Θα θέλατε να απαγορεύσετε την προσπέλαση των μηχανών:
-
-
Ιδιωτικών Πληροφοριών
-
Σελίδες υπό κατασκευή
-
2 Επιλογές μπλοκαρίσματος:
-
Robots.txt
-
-
-
Meta tags
Σημείωση: Μην τα χρησιμοποιείτε ταυτόχρονα.
-
Καταλαβαίνοντας τα μέσα πρόσβασης στο ίντερνετ
Η προσβασιμότητα είναι ένα κρίσιμο στοιχείο επιτυχίας στο ίντερνετ:
-
Επιτυχημένη προσπέλαση από τις μηχανές και το Googlebot
-
Κινητές συσκευές
-
Άτομα με ειδικές ανάγκες
Προσβασιμότητα και Googlebot
Το Googlebot διαβάζει κείμενο:
-
HTML
-
PDFs, docs, txts, κτλ
Δύσκολα διαβάζει το Googlebot:
-
Images and movies
-
Dynamic and rich content: Flash, JavaScript, frames, or dynamically generated URLs
Συμβουλή: Δείτε τη σελίδα σας πως φάινεται στις μηχανές σε ένα text-only browser
Κάνοντας τις εικόνες σας προσβάσιμες
-
Περιγράψτε τις λέψεις κλειδιά της εικόνας με κείμενο
-
Χρησιμοποιείστε alt-text
- Λέξεις κλειδιά και ονόματα αρχείου
Δείτε περισσότερα στο Seo tip 6: Πως να εμφανίζονται οι φωτογραφίες σας πρώτες στη google
Δυναμικό και περιεχόμενο σε rich media
Σχεδιασμός για Προσβασιμότητα:
-
-
Εστιαστείτε στους Χρήστες
-
Διαφορετικούς browsers
-
Κινητές συσκευές
-
-
Σχεδιασμός με πολλαπλή προσβασιμότητα:
-
-
Πλοήγηση σε HTML πρώτα, μετά προσθέστε το rich media
-
Παράδειγμα: YouTube
-
Για καλύτερη χρήση Flash:
https://googlewebmastercentral.blogspot.com/2007/07/best-uses-of-flash.html
Για καλύτερη χρήση Ajax:
https://googlewebmastercentral.blogspot.com/2007/11/spiders-view-of-web-20.html
Τίτλοι και περιγραφές
Δείτε περισσότερα για τίτλους και περιγραφές στο Podcast-2-SEO- Εντός Σελίδας βελτιστοποίηση
Διπλό Περιεχόμενο
Τι είναι το διπλό περιεχόμενο;
-
-
Παράδειγμα: έκδοση για εκτύπωση
-
Προτεινόμενες πρακτικές:
-
-
301s
-
Προτεινόμενα domain names
-
Robots.txt file
-
Αποτελέσματα Αναζήτησης – Σχετικότητα και σημαντικότητα
-
Η κατάταξη των ιστοσελίδων αρχειοθετείτε αλγοριθμικά με βάση τη:
-
Σχετικότητα
-
Ταιριάζει η σελιδα στα κριτήρια αναζήτησης
-
Γεωγραφική θέση
-
Προσωποποιημένα αποτελέσματα-ιστορικό
-
-
Σημαντικότητα π.χ. PR
Τι είναι το PageRank
-
Είναι ένας από τους διακόσιους παράγοντες κατάταξης του αλγορίθμου της Google
-
Βασίζεται πάνω στην ποιότητα, πα΄ρα στην ποσότητα των εισερχόμενων φυσικών συνδέσμων
-
Η αγοροπωλησία συνδέσμων για να αυξήσουμε το PageRank είναι ενάντια στους κανονισμούς της Google’s
-
-
Οι καλύτεροι τρόποι για να αυξήσετε το PageRank:
-
-
Δημιουργήστε επικό περιεχόμενο
-
Συμμετέχετε ενεργά σε σχετικές φυσικές και ηλεκτρονικές κοινότητες όπως τα facebook groups
-
Οι κατατάξεις στο PageRank και γενικά στην κατάταξη, έχουν τζόγο!
-
Η κατάταξη ρει! -Τα Πάντα Ρει-
-
(Εκατοντάδες από σημεία κατάταξης, με πανω από 450 αλλαγές στο 2013 μόνο):
-
Αναβαθμίσεις στον Αλγόριθμο
-
Αλλαγές στο περιεχόμενο της σελίδας σας
-
Αλλαγές στο περιεχόμενο άλλων σελίδων
-
Παραβιάσεις των κανονισμών της Google
-
Κρατήστε την ιστοσελίδα σας ακλόνητη: Κανονισμός της Google
-
Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση των πελατών σας
-
Συμπεριφερθείτε στο Googlebot όπως συμπεριφέρεστε στους επισκέπτες σας (μην κάνετε cloaking!)
-
Βεβαιωθείτε ότι τα εξερχόμενα links δείχνουν σε σχετικές ιστοσελίδες με σας
-
Διαβάστε περαιτέρω τον Κανονισμό της Google για Webmaster:
https://www.google.com/webmasters/
Το Webmaster Central Blog
-
Εργαλεία
-
Υποβάλετε το περιεχόμενο της σελίδα σας στη Google
-
Blog
-
Το Κέντρο βοηθείαςHelp Center Documentation
-
Η ομάδα συζήτησης
Το Webmaster Central blog στοχεύει στο να μας εκπαιδεύσει σχετικά με τα ποιοτικά sites και τη Google.
Εργαλεία για Webmasters
Τα εργαλεία της Google για Webmaster βοηθάνε να βελτιώσετε τη σελίδα σας.
-
είτε πως βλέπει τη σελίδα σας η Google και διαγνώστε πιθανά προβλήματα
-
Δείτε τις επιδόσεις της σελίδας σας
-
Προσθέστε ένα χάρτη της ιστοσελίδας σας ή sitemap.
Εργαλεία για Webmasters– Αφήστε τη Google να σας βοηθήσει
-
Επικοινωνήστε με τηGoogle
-
Προσαρμόστε το ρυθμό προσπέλασης
-
Διαγράψτε παλιές σελίδες
-
Αναφέρετε το spam και πληρωμένα links
-
Ζητήστε Αναθεώρηση
Εργαλεία για Webmasters – Μάθετε περισσότερα
Μάθετε πως να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία σε βάθος:
https://www.google.com/webmasters/
Google Webmaster Κεντρικό Blog
-
Επίσημες οδηγίες για τους Webmasters
-
Ανακοινώσεις
-
Νέα Χαρακτηριστικά
-
Πληροφορίες και οδηγίες για κατάταξη
-
και ενημέρωση
-
Αγγλικά: https://googlewebmastercentral.blogspot.com/
Διεύθυνση Google Webmaster
Δημιουργήστε και διαμοιράστε επικό περιεχόμενο
Google Analytics- Το στατιστικό πακέτο της Google:
-
Google Analytics
https://www.google.com/analytics/
Μάθετε τις κύριες πηγές επισκεψιμότητας της σελίδας σας -
Website Optimizer
https://www.google.com/websiteoptimizer/-
Κάντε διάφορα τεστ στο περιεχόμενό σας
-
Αυξήστε τα ποσοστά μετατροπής και της ικανοποίησης των πελατών σας
-
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:
- Push Notifications: 6 βήματα για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα
- RankBrain Το νέο τρίτο σήμα κατάταξης της Google
- REPUTATION MANAGEMENT- Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΣΑΣ ΦΗΜΗΣ
- Responsive Web Design: Τι είναι και γιατί το χρειαζόμαστε;
- Search Analysis: Πως να βρείτε νέες ευκαιρίες για όρους αναζήτησης
- Search Engine (SEO) Friendly: 8 Συμβουλές για να γίνει το site σας φιλικό στη Google
- Search Engine Marketing
Πολύ κατατοπιστικό βίντεο!!!
gia mia alli fora Gianni ta arthra sou mas sozoun.