ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

Πως να ανεβείτε στη Google με φράσεις λέξεις κλειδιά

ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ SEO

Πως να ανεβείτε στη Google με φράσεις λέξεις κλειδιά

Η μάχη για την πρώτη θέση για μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί στις μηχανές αναζήτησης είναι αμείλικτη και πολλές φορές κοστοβόρα και χρονοβόρα.

Η Google είναι μια μηχανή αναζήτησης που ενημερώνεται καθημερινά για τις νέες ιστοσελίδες που συνεχώς αναρτώνται στο ίντερνετ και συνεχώς κάνει προσαρμογές στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Έτσι είναι σχεδόν ακατόρθωτο να παραμείνετε στη πρώτη σελίδα της Google άμα δεν κάνετε συνέχεια κάτι.

Ίσως μια εναλλακτική πρόταση για να αποκτήσετε κίνηση από τις μηχανές αναζήτησης είναι να στοχεύσετε σε φράσεις κλειδιά αντί για λέξεις κλειδιά.

Για να μάθετε ακριβώς τι θα πρέπει να κάνετε, διαβάστε παρακάτω.

Οι τρεις ταχύτητες στο SEO

To SEO ή η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι μια διαδικασία που θα πρέπει να γίνεται συνεχώς και αδιάλειπτα άμα θέλουμε να διατηρήσουμε τις θέσεις μας στις μηχανές αναζήτησης.

Υπάρχουν τρεις κατηγορίες SEO:

  • Αυτό που δεν επαρκεί και πέφτουμε στις μηχανές αναζήτησης
  • Αυτό που είναι ίσα ίσα για συντήρηση και
  • Αυτό που είναι πιο επιθετικό και μας ανεβάζει στις μηχανές αναζήτησης, ανάλογα με την ένταση.

Όταν οι προσπάθειες στο SEO ή η καμπάνια στο SEO που σχεδιάσαμε δεν επαρκεί, τότε ότι και να κάνουμε χάνουμε θέσεις αντί να κερδίζουμε. Αυτό γίνεται κυρίως σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές όπως στην αγορά της κατασκευής ιστοσελίδων, στη φιλοξενία ιστοσελίδων και σε άλλες παρόμοιες αγορές.

Όταν θέλουμε απλώς να διατηρήσουμε τις θέσεις μας, τότε κάνουμε συντήρηση και επομένως κάνουμε μόνο όσα χρειάζονται η κρίνονται απαραίτητα για να διατηρήσουμε τις θέσεις μας και μόνο.

Στην τρίτη περίπτωση, που φαντάζομαι ότι είναι αυτή που σας ενδιαφέρει σήμερα, καταστρώνουμε μια στρατηγική SEO η οποία θα μας ανεβάσει στις μηχανές αναζήτησης με τις βασικές λέξεις κλειδιά αλλά και με τις φράσεις κλειδιά που επιθυμούμε.

Τι είναι οι φράσεις κλειδιά;

Οι φράσεις κλειδιά είναι τα long tail keywords. Είναι οι λέξεις κλειδιά που αποτελούνται από περισσότερες από μία λέξεις, συνήθως τρεις με τέσσερις λέξεις ή και περισσότερες με τις οποίες άμα κάνουμε αναζήτηση στην Google μας βγάζει πιο στοχευμένα και ραφιναρισμένα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα η λέξη κλειδί μπορεί να είναι κατασκευή ιστοσελίδων, οι φράσεις κλειδιά όμως μπορεί να είναι πολύ περισσότερες:

  • οικονομική κατασκευή ιστοσελίδων
  • ποιοτική κατασκευή ιστοσελίδων
  • κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε WordPress
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε τεχνολογία bootstrap
  • κατασκευή βελτιστοποιημένων ιστοσελίδων

Και οι συνδυασμοί είναι απεριόριστοι όπως και η ελληνική γλώσσα και όλες οι γλώσσες του κόσμου, άμα στοχεύουμε σε άλλες γλώσσες και άλλες εθνικές αγορές.

Το ξέρω ότι είναι πιο συναρπαστικό να στοχεύουμε σε λέξεις κλειδιά που έχουν 5.000 αναζητήσεις την ημέρα ή ακόμα και 500 αναζητήσεις την ημέρα. Στην πραγματικότητα όμως οι πιο δημοφιλής όροι αναζήτησης δεν αποτελούν περισσότερο από το 30% των συνολικών αναζητήσεων στο ίντερνετ.

Το υπόλοιπο 70% που είναι και οι φράσεις κλειδιά, μας δίνει τις χιλιάδες των μοναδικών αναζητήσεων που κάνουν οι άνθρωποι κάθε μέρα. Αυτός ο αριθμός των αναζητήσεων με φράσεις λέξεις κλειδιά μπορεί να είναι πολύ μικρότερος, αλλά αποτελεί την πλειοψηφία του συνολικού όγκου αναζήτησης.

Λιγότερος Ανταγωνισμός σημαίνει χαμηλότερα κόστη

Οι φράσεις λέξεις κλειδιά είναι πολύτιμες για επιχειρήσεις που θέλουν το περιεχόμενο τους να βγει σε περίοπτες θέσεις στην Google γιατί το περιεχόμενο τους φέρνει πιο πολλές μετατροπές από ότι οι κοστοβόρες καμπάνιες στο Adwords ή στις διαφημίσεις στο facebook ή γενικά στις πληρωμένες καμπάνιες στο ίντερνετ.

Οι φράσεις λέξεις κλειδιά έχουν εκ των πραγμάτων λιγότερο ανταγωνισμό και κατά συνέπεια λιγότερο κόστος και χρόνο για να βγούμε στην πρώτη σελίδα.

Σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια digital marketing κατά την προσωπική μου γνώμη θα πρέπει να υπάρχει συνδυασμός στόχευσης λέξεων κλειδιών και στόχευσης φράσεων λέξεων κλειδιών.

Η ισορροπία των λέξεων κλειδιών με των φράσεων λέξεων κλειδιών θα πρέπει να είναι 30%-70% για το λόγο ότι θα πρέπει να πιάσουμε μεγαλύτερο εύρος αναζητήσεων και να έχουμε μεγαλύτερες πιθανότητες να βρούμε φράσεις λέξεις κλειδιά που θα αποδειχθούν χρυσωρυχείο στην πορεία.

Γενικά μιλώντας, οι φράσεις λέξεις κλειδιά είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συνδεθούμε με τους υποψήφιους πελάτες μας και να κατακτήσουμε καινούρια μερίδια αγοράς.

Πως να βρείτε νέες λέξεις φράσεις κλειδιά

Τώρα θα μου πείτε ότι η αγορά σας είναι περιορισμένοι και για παράδειγμα έχετε μόνο τρεις βασικές λέξεις κλειδιά και επειδή έχετε το site σας χρόνια έχετε εξαντλήσει κάθε τρόπο και κάθε δυνατότητα στο SEO.

Αυτή την φθηνή δικαιολογία την ακούω καθημερινά από αρκετούς πελάτες που δήθεν αισθάνονται ότι έχουν στερέψει από ιδέες και δεν ξέρουν πως θα κερδίσουν πίσω το παλιό οργανικό traffic.

Θα με συγχωρέσετε αλλά θα διαφωνήσω κάθετα. Αποκλείεται να έχετε κάνει τα πάντα ή να έχετε εξαντλήσει όλες τις πιθανότητες και δυνατότητες στο SEO και φυσικά να έχετε ξεθάψει όλες τις πιθανές λέξεις κλειδιά της αγοράς σας.

Σίγουρα κάτι θα έχετε παραλείψει και κάτι θα έχετε ξεχάσει να κάνετε ή το κάνετε λάθος.

Τώρα για να σας το αποδείξω εμπράκτως θα σας προτείνω μερικά εργαλεία ή μερικούς τρόπους για να ανακαλύψετε νέες φράσεις λέξεις κλειδιά.

1 Χρησιμοποιήστε το Google Keyword Tool

Το Google Keyword Tool είναι η βάση όλων των εργαλείων αναζήτησης λέξεων κλειδιών στο ίντερνετ σήμερα και η Google το έχει βελτιώσει και αυτοματοποιήσει σε βαθμό κακουργήματος.

Με μερικά κλικ μπορεί και ο ποιο άσχετος στην πληροφορική να τρέξει την πρώτη του εκστρατεία σε Adwords αλλά και να βρει τον μηνιαίο όγκο αναζητήσεων στη Google.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο βίντεο: SEO: Βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά!

2. Ubbersuggest

Το Ubbersuggest είναι ένα δωρεάν εργαλείο αναζήτησης λέξεων κλειδιών και σχηματισμού φράσεων κλειδιών από τις λέξεις κλειδιά. Ευτυχώς πλέον υποστηρίζει και την ελληνική γλώσσα.

Απλώς βάλτε στο πεδίο την λέξη κλειδί που επιθυμείτε και θα πάρετε πίσω πλήθος παραγώγων και συνωνύμων φράσεων κλειδιών.

Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και έχω μείνει έκπληκτος από το πλήθος των συνδυασμών που υπάρχουν αλλά και από το πλήθος των συνδυασμών που μπορεί να σκεφτεί το ανθρώπινο μυαλό.

3 Αυτόματο συμπλήρωμα στο πεδίο αναζήτησης της Google

Το πεδίο αναζήτησης της Google μας βοηθάει όταν πάμε να συμπληρώσουμε μια αναζήτηση, προτείνοντας μας μερικές πιθανές επιλογές. Οι επιλογές αυτές έχουν να κάνουν με την πρόθεση του χρήστη και η Google χρησιμοποιεί και το τρίτο σήμα κατάταξης για να μαντέψει τι θέλετε να βρείτε, το RankBrain.

Οι προτάσεις αναζήτησης της Google και στο πεδίο αναζήτησης, αλλά και στο τέλος της σελίδας αναζητήσεων έχουν να κάνουν πάντα με τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις που έχουν γίνει τις τελευταίες μέρες ή μήνες.

Οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις είναι must για να ξεκινήσετε με τις πρώτες λέξεις κλειδιά για την αγορά σας.

Αν θέλετε να μελετήσετε περισσότερα για τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις της Google, μπορείτε να δείτε το Google Trends. Είμαι σίγουρος ότι θα εκπλαγείτε άμα δείτε πόσο βάθος έχει η μηχανή αναζήτησης της Google και πόσες ιδέες και προτάσεις αναζήτησης θα βρείτε για να τις ενσωματώσετε στην ιστοσελίδα σας.

Πιστεύετε ακόμα ότι έχετε εξαντλήσει την αγορά σας; Εγώ νομίζω ότι ακόμα δεν έχετε ξύσει την κορφή του παγόβουνου. Ούτε καν!

4. Keyword Tool

Άμα έχετε βαρεθεί το Google Keyword Tool, υπάρχει λύση γιατί μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Keyword Tool, το εναλλακτικό εργαλείο αναζήτησης του Google Keyword Tool.

Το keyword tool στη δωρεάν του έκδοση είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία αναζήτησης πιθανών λέξεων κλειδιών γιατί:

  • Η δωρεάν έκδοση του Keyword Tool παράγει μέχρι και 750 και πλέον φράσεις κλειδιά για κάθε όρο αναζήτησης
  • Πολύ χαμηλό ποσοστό λαθών
  • Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό

Ειδικά σχεδιασμένο για πολυάσχολους επιχειρηματίες, μαρκετίστες ή δημιουργούς περιεχομένου, το Keyword Tool θα σας βοηθήσει να μπείτε στα άδυτα της αναζήτησης και να καταλάβετε καλύτερα τους υποψήφιους πελάτες, επισκέπτες, αναγνώστες της ιστοσελίδας σας καλύτερα και το τι αναζητάνε.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι πίσω από κάθε αναζήτηση στη Google κρύβεται μια ανθρώπινη επιθυμία, μαι ανθρώπινη ανάγκη και θα πρέπει να βρούμε αυτήν την ανάγκη, να την κατανοήσουμε και να την καλύψουμε καλύτερα από όλους τους άλλους.

Δημιουργήστε μία ξεχωριστή σελίδα για κάθε φράση λέξη κλειδί

Τέλος, αφού βρήκαμε τις φράσεις κλειδιά που μας ενδιαφέρουν άμεσα και για τις οποίες δεν έχουμε βγει στην πρώτη σελίδα της Google ή δεν τις έχουμε συμπεριλάβει καν μέσα στο site μας, θα πρέπει να δημιουργήσουμε μία ξεχωριστή σελίδα προορισμού στο site μας για αυτήν την συγκεκριμένη φράση λέξη κλειδί.

Η στρατηγική τοποθέτηση των φράσεων λέξεων κλειδιών είναι πολύ σημαντική για να στείλετε ένα ισχυρό σήμα στις μηχανές αναζήτησης σχετικά με την σχετικότητα της ιστοσελίδας σας.

  • Στο όνομα και τη διεύθυνση (URL), η οποία διεύθυνση URL είναι πολύ σημαντική και θα πρέπει να περιέχει οπωσδήποτε τη λέξη κλειδί στα ελληνικά ή στα λατινικά
  • Στον τίτλο και περιγραφή
  • Στον υπότιτλο
  • Στο κυρίως κείμενο
  • Στα ονόματα και την εναλλακτική περιγραφή των εικόνων
  • Στις ετικέτες των άρθρων
  • Στις meta keywords κάθε σελίδας

Σχετικά με την πυκνότητα της λέξης κλειδί, αυτή θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ του 1% και του 4%. Αυτό σημαίνει πως αν έχετε λίγο παραπάνω ή παρακάτω δεν θα πάθετε και τίποτα ιδιαίτερο από τις μηχανές αναζήτησης.

Δεν θα σας τιμωρήσουν και δεν θα σας θεωρήσουν spammers.

Άμα έχετε πολλές φράσεις λέξεις κλειδιά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πολύ δύο φράσεις λέξεις κλειδιά για κάθε σελίδα που θα δημιουργήσετε. Μην το παρακάνετε γιατί δεν θα πετύχετε τίποτα με το να παραγεμίσετε την σελίδα προορισμού με πολλές φράσεις κλειδιά στην προσπάθεια σας να τις πιάσετε όλες.

Σχετικά με το μέγεθος του κειμένου, καλό θα ήτανε να είχε τουλάχιστον 300 λέξεις με το βέλτιστο να είναι στις 2000 λέξεις για καλύτερα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Μην δημιουργείτε κενές σελίδες ή σελίδες τηλεγραφήματα γιατί είναι ευάλωτες στον ανταγωνισμό.

Τέλος θα πρέπει να διασυνδέσετε τις σελίδες προορισμού που δημιουργήσατε μεταξύ τους και να προσθέσετε μερικά εισερχόμενα και εξερχόμενα backlinks. Το να παραλείψετε αυτό το βήμα είναι σαν να κάνετε μισές δουλειές και θα πρέπει αργότερα να παραξενεύεστε για τα πενιχρά αποτελέσματα που θα έχετε σχετικά με την κατάταξη σας με τις φράσεις λέξεις κλειδιά.

Δημιουργήστε σελίδες για τους υποψήφιους πελάτες σας και όχι για τις μηχανές αναζήτησης

Το να γεμίσω το site μου με πλήθος άχρηστων σελίδων και υποσελίδων για να πιάσω μόνο μερικές λέξεις κλειδιά είναι ότι χειρότερο υπάρχει. Έτσι θα έχετε δημιουργήσει ένα χαμηλής ποιότητας site από τα χιλιάδες site σκουπίδια που υπάρχουν εκεί έξω και δεν έχουν κανένα μέλλον.

Θα πρέπει άμα θέλετε να πετύχετε κάτι στο ίντερνετ και να κάνετε τη διαφορά να δημιουργήσετε ένα ποιοτικό site με ποιοτικό περιεχόμενο που θα βοηθάει τους υποψήφιους πελάτες σας να βρούνε αυτό που θέλουν ή να βρούνε τις πληροφορίες που επιθυμούν πραγματικά. Ποτέ λοιπόν μην θυσιάζετε την ποιότητα στον βωμό της ποσότητας και ποτέ μην παραβλέπετε το γεγονός ότι δημιουργείτε μια σελίδα για πάντα, για να μείνει δηλαδή για πάντα.

Να προτιμήσω να δημιουργήσω άρθρα ή σελίδες;

Είναι προτιμότερο να δημιουργήσετε σταθερές σελίδες προορισμού παρά άρθρα γιατί μακροπρόθεσμα οι σελίδες έχουν καλύτερη και πιο σταθερή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης έναντι των άρθρων ή άλλων ταξονομιών.

Ειδικά άμα τρέχετε ένα site σε WordPress θα σας φανεί η δημιουργία σελίδων πολύ απλή και εύκολη σχετικά διαδικασία συγκριτικά με άλλα προγράμματα CMS.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και πιστεύω ότι άμα δουλέψετε λίγο θα πετύχετε πολλά στο να αυξήσετε τις οργανικές σας αναζητήσεις.

Δείτε περισσότερα για το τοπικό SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Σχολιάστε