Πως να γίνει το site σας viral
Πως να αποκτήσετε χιλιάδες επισκέπτες που θα εγγραφούν στην λίστα σας ή θα αγοράσουν από το eshop σας
Μπορεί η λέξη viral να είναι ξένη και να μην μπορούν όλοι να την προφέρουν, όμως στο ίντερνετ σημαίνει χρυσός και ίσως είναι αυτή που θα λύσει το πρόβλημα της ιστοσελίδας σας: την έλλειψη κίνησης και επισκεψιμότητας.
To viral ως έκφραση σημαίνει να γίνει κάτι πολύ γνωστό από στόμα σε στόμα, να γίνει σούσουρο δηλαδή όπως για παράδειγμα το Survivor, που τη στιγμή που γράφεται αυτό το άρθρο μεσουρανεί σε επισκεψιμότητα.
To viral βγαίνει από το αγγλικό virus που σημαίνει ιός και παρομοιάζει την εξάπλωση μιας είδησης ή ενός γεγονότος ως ίωση.
Γιατί όλοι προσπαθούν να γίνουν διάσημοι έστω και 5 λεπτά;
Σήμερα ζούμε σε έναν κόσμο με πολύ μεγάλες αποσπάσεις, αποσπάσεις της προσοχής, συνεχείς διαφημίσεις παντού στο ίντερνετ, στην τηλεόραση και γενικά ο άνθρωπος και ο μέσος καταναλωτής δέχεται μια καταιγίδα παραπληροφόρησης που είναι σχεδόν ανέφικτο όχι μόνο να αφομοιώσει όλες αυτές τις πληροφορίες αλλά και να θυμάται γενικά τι είδε πριν ως διαφήμιση ή ως πρόγραμμα.
Για αυτά τα 5 λεπτά δημοσιότητας, οι εταιρείες ξοδεύουν εκατομμύρια ευρώ ανά τον κόσμο πληρώνοντας όλο και μεγαλύτερο τίμημα ανάλογα με την αξία που προσβλέπουν ότι θα αποκομίσουν.
Για παράδειγμα, στο ευρωπαϊκό κύπελλο, η Heineken ξόδεψε μια μικρή περιουσία για να είναι ο μέγας χορηγός, μόνο και μόνο για να θυμίσει στα εκατομμύρια των τηλεθεατών να πιουν μπίρα Heineken.
Δυστυχώς, εγώ δεν πίνω μπίρα, ούτε και βλέπω μπάλα, οπότε όσα δις και να δώσει η Heineken, δεν θα μπορέσει ποτέ να με ψήσει να την πιω γιατί απλώς δεν ανήκω στο target group της.
Τα τρία πράγματα που πουλάνε και στο ίντερνετ: σεξ, φόβος και κακές ειδήσεις
Τρία παραδοσιακά πράγματα που πουλάνε και στο ίντερνετ είναι το σεξ, ο φόβος και οι κακές ειδήσεις.
Ο λόγος που πουλάνε και αυτά τα τρία πράγματα είναι για διαφορετικός για το καθένα όμως βασίζονται όλα στην ανθρώπινη ψυχολογία. Για παράδειγμα το σεξ πουλάει γιατί εκμεταλλεύεται την γενετήσια ορμή και τις βιολογικές μας ανάγκες και έτσι συνέχεια υπάρχει παντού σε όλα τα προϊόντα και σε όλες τις διαφημίσεις.
Ο φόβος γενικότερα είναι κάτι που βοηθάει στην αποτύπωση των διαφημιστικών μηνυμάτων γιατί έχει παρατηρηθεί ότι σε στιγμές έντονων συναισθημάτων ο εγκέφαλος παραμένει ανοικτός και δεκτικός σε μηνύματα ακόμα και διαφημιστικά.
Για να μπορέσουν λοιπόν, τα κανάλια και οι διαφημιστές να μας τραβήξουν την προσοχή έστω και για μερικά δευτερόλεπτα που χρειάζονται για να μας αποτυπώσουν μια νέα ιδέα ή ένα νέο προϊόν. χρησιμοποιούν τον φόβο, την αίσθηση ότι ίσως θα χάσουμε κάτι και τις κακές ειδήσεις για να το πετύχουν.
Προσωπικά, διαφωνώ με όλες αυτές τις τακτικές και στρατηγικές χειραγώγησης και για αυτό πολύ σπάνια ή σχεδόν ποτέ δεν βλέπω ειδήσεις γιατί απλώς έχουν μετατραπεί σε τηλεπωλήσεις και τηλεσανό.
5 πράγματα που θα πρέπει να κάνετε για να γίνεται και εσείς viral
Τώρα, αφού τελειώσαμε με τη θεωρία, θα ήθελα να σας προτείνω 5 πράγματα που μπορείτε να κάνετε άμεσα για να γίνετε εσείς ή το site σας viral και να κερδίσετε ένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς έστω και για λίγα λεπτά.
1 Δημιουργήστε ένα μοναδικό brand
To brand name σας στο ίντερνετ θα πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο, πρωτότυπο και όχι μόνο συμπαθητικό αλλά αξέχαστο. Τα χρώματα θα πρέπει να είναι μοναδικά και θα πρέπει να περνάει κάποιο μήνυμα.
Πάρτε για παράδειγμα το brand name της Mercedes που όλοι σχεδόν θυμούνται ανεξαιρέτως, είναι ένα brand name που περνάει όλα αυτά τα μηνύματα και τις αξίες που έχει η Mercedes ως εταιρεία όπως ποιότητα, ασφάλεια, υπεροχή, πολυτέλεια, κοινωνικό στάτους κτλ.
Όσο πιο απλό και αναγνωρίσιμο είναι το brand name σας τόσο καλύτερα θα τα πάτε όχι μόνο στο ίντερνετ, αλλά γενικά ως εταιρεία.
2 Δοκιμάστε τη δύναμη της τηλεόρασης ή του τύπου
Ακόμα και αν έχετε μια μικρή ιστοσελίδα ή ένα μικρό eshop, μπορείτε και εσείς να διαφημιστείτε στα μεγάλα μέσα ή στις εφημερίδες ή στα blog μεγάλης κυκλοφορίας με κάποιο κόστος ανάλογα με τα έσοδα που μπορείτε να αποκομίσετε.
Ο συνδυασμός των παραδοσιακών μέσων αλλά και των ηλεκτρονικών μέσων για να προωθήσετε το site σας είναι πλέον κοινός και πάρα πολλές μεγάλες εταιρείες τον χρησιμοποιούν. Έτσι θα δείτε πολύ συχνά μεγάλα eshop να διαφημίζονται από την τηλεόραση και τα έντυπα μέσα σε καθημερινή βάση.
3 Τρέξτε έναν διαγωνισμό κάθε μήνα από το site σας
Ο διαγωνισμός στο ίντερνετ είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί θα μαζέψει όλους τους τσαμπατζήδες του ίντερνετ που υπάρχουν σήμερα και πιστέψτε με υπάρχουν πάρα πολλοί, ενώ από την άλλη πλευρά θα σας φέρει αρκετό κόσμο στο site σας.
Το ζητούμενο είναι αυτός ο κόσμος θα είναι η αγορά στόχος που στοχεύετε; Θα μπορέσετε δηλαδή να μαζέψετε άτομα που μπορούν αλλά είναι και διατεθειμένοι να πληρώσουν για να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας;
Όλα αυτά καλούνται να τα απαντήσουν οι ειδικοί του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στο ίντερνετ, όπως είμαστε και εμείς. Λέω και εμείς γιατί υπάρχουν πάρα πολλές εταιρείες που κάνουν αυτή την δουλειά μαζί με εμάς.
4 Δημιουργήστε ένα αστείο βίντεο
Ένα πραγματικά αστείο βίντεο το οποίο θα το βάλετε στο YouTube και μέσα από αυτό στο site σας, θα σας βοηθήσει να γίνετε παραπάνω γνωστοί από όσο είστε σήμερα.
Κατόπιν θα πρέπει να βάλετε τίτλους, κείμενα και περιγραφές στο βίντεο σας και να το αναρτήσετε σε όλα τα social media ώστε να γίνει γνωστό. Ένα παράδειγμα τέτοιου αστείου βίντεο είναι με τα μινιόν για την εταιρεία αποφράξεων Αντωνίου.
Είναι πραγματικά θεαματικό και διαρκεί μόλις 39 δευτερόλεπτα. Δεν έχει σημασία το μήκος του βίντεο τόσο πολύ όσο η ελκυστικότητα του για να τραβήξει προβολές και να το κάνει ο επισκέπτης διαμοιρασμό.
5 Βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google
Τέλος, ίσως από τα σημαντικότερα πράγματα που χρειάζονται για να γίνεται γνωστοί σήμερα είναι να βγείτε με τις πιο σχετικές λέξεις κλειδιά της αγοράς σας πρώτοι στη Google.
Άμα δεν μπορείτε να βγείτε πρώτοι, τουλάχιστον να βγείτε στις πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης ώστε να σας βρίσκουν οι υποψήφιοι πελάτες σας κάθε φορά που σας αναζητούν στο ίντερνετ εσάς ή κάποιο προϊόν ή υπηρεσία σας.
Το SEO και η προώθηση της ιστοσελίδας σας είναι πάρα πολύ σημαντικά στοιχεία ώστε να γίνετε viral και να μείνετε αξέχαστοι, γιατί όσο πιο πολύς κόσμος σας βρει από τις μηχανές αναζήτησης και όσο πιο πολύς κόσμος θεωρήσει την ιστοσελίδα και το προϊόν σας άξιο να το κάνει share, like, tweet ή να το αφήσει σχόλια, τόσο πιο γνωστοί θα γίνετε γενικότερα.
Δείτε περισσότερα για το viral marketing:
- Η φιλοσοφία faster better cheaper στην προώθηση ιστοσελίδων
- Πως να αποκτήσετε πελάτες από το ίντερνετ
- 5 Μεγάλα ψέματα στο SEO που η Google θέλει να πιστέψετε
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.
Γιάννη Χρόνια Πολλά σε εσένα και την Οικογένεια σου.
Πάντα γερός και δημιουργικός.
Μια ερώτηση: Έαν δημοσιεύσω μια φώτο σε κάποιο group στο facebook και μαζί επισυνάψω και το link του site μου, τα likes θα πάρει η συγκεκριμένη δημοσίευση δίνουν κάποια “σήματα ποιότητος” στη google?
Ευχαριστώ
Δίνουν κάποια σήματα ανόδου γιατί πιάνονται ως like από social media, που συμμετέχουν στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google. Ως γνωστόν τα social media signals συμμετέχουν και αυτά στον αλγόριθμο αναζήτησης.
Σευχαριστω για τις συμβουλές σου Γιάννη. Σε άκουσα σε αυτο που μου ειπες οτι μετραει η ποσοτητα των μπακλινκς. Εβαλα ξανα σε λειτουργια το gsa generator και μου βγάζει 5.000 περίπου την ημερα.
Μια τελευταια ερώτηση, Πόσα Backlinks είναι ασφαλες να κανω απο την εμπειρία σου ?
Με δεδομενο οτι τα σιτε ειναι Αμερικη.
Δεν έχει να κάνει μόνο με αυτό αλλά και με το σύνολο των backlinks που έχεις. Επίσης το gsa από μόνο του δεν λέει τίποτα αφού το 99% των backlinks είναι άχρηστα και ένα μέρος τους είναι και βλαβερό γιατί έχουνε αρνητικό SEO.
Kalispera giani , giati otan kano backlinks mou bgazei sixna auto to minima se pola site pou kano backlinks ?
TRADEMARK FREE ZONE – Network Solutions has no knowledge of whether any content on this page violates any third party intellectual property rights. Network Solutions will promptly remove any content reasonably objected to by the Owner of a pre-existing trademark. If you have a Trademark issue, please contact trademarkfreezone@networksolutions.com.
Είναι αυτοματοποιημένο μήνυμα από μη χειροκίνητα backlinks σε διάφορα site χαμηλής ποιότητας και δεν είναι ανησυχητικό.