Η φιλοσοφία faster better cheaper στην προώθηση ιστοσελίδων
Πως να πετύχετε περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο, με χαμηλότερο κόστος και καλύτερα από πριν στην προώθηση της ιστοσελίδας σας;
Μπορεί το SEO και η προώθηση μιας ιστοσελίδας να γίνει με μικρότερο κόστος, σε λιγότερο χρόνο, καλύτερα και ευκολότερα από πριν;
Η ουσία δεν είναι να γίνει μόνο με μικρότερο κόστος, σε λιγότερο χρόνο, καλύτερα και ευκολότερα από πριν, αλλά με μικρότερο κόστος, σε λιγότερο χρόνο, καλύτερα και ευκολότερα από τον ανταγωνισμό.
Από τη στιγμή που θα επιτευχθεί αυτό, τότε το συνολικό αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο και δεκάδες φορές αποδοτικότερο από πριν.
Θα έχετε βρει τη μαγική φόρμουλα που θα μεγιστοποιήσετε την απόδοση της προώθησης της ιστοσελίδας σας και κάθε ευρώ που θα ρίχνετε στο SEO θα σας αποφέρει δεκάδες ευρώ επιστροφή σε έσοδα για την επιχείρηση σας ή το ηλεκτρονικό σας μαγαζί.
Για να μάθετε πως θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε τη φιλοσοφία του faster better cheaper, διαβάστε το εκπληκτικό άρθρο παρακάτω.
Η μαγεία της φιλοσοφίας faster, better, cheaper
Η φιλοσοφία faster, better, cheaper και easier (το τέταρτο σκέλος παραλείπεται στις μέρες μας εσκεμμένα, ενώ χρειάζεται) οφείλει την καταγωγή της στον Γιαπωνέζο σύμβουλο βελτίωσης ποιότητας και μηχανικό της Toyota Shigeo Shingo.
O Shingeo Shingo ανέπτυξε αυτή την φιλοσοφία την δεκαετία του 1960 όταν κλήθηκε σαν σύμβουλος παραγωγής στην Toyota για να μειώσει τον χρόνο παραγωγής σε ένα εργοστάσιο εξαρτημάτων της Toyota. Έχει γράψει ο ίδιος πάρα πολλά βιβλία και οι προτάσεις και οι βελτιώσεις του στις μεθόδους και στους χρόνους παραγωγής έχουν ενσωματωθεί σήμερα στο επίσημο Toyota Production System ή TPS.
Δεν θέλω να σας κουράσω πολύ σχετικά με την θεωρία, όμως θέλω να σας δείξω πως γίνεται να ακολουθήσετε αυτήν την θεωρία ή μοτίβο για να μπορέσετε να βελτιώσετε τους χρόνους απόδοσης της εκστρατείας SEO και να ανεβείτε ευκολότερα, ταχύτερα, οικονομικότερα από τους ανταγωνιστές σας στις μηχανές αναζήτησης και σε καλύτερες θέσεις από πριν.
Τα βήματα του faster, better, cheaper σε ένα start up site
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε σήμερα ένα start up site που δεν είναι άλλο από μια νέα ιστοσελίδα που θέλουμε να δημιουργήσουμε για να πιάσουμε κάποιες λέξεις κλειδιά ώστε να αποκτήσουμε πελατεία από το ίντερνετ, και συγκεκριμένα από τις οργανικές αναζητήσεις των μηχανών αναζήτησης.
Είτε πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα, είτε πρόκειται για ηλεκτρονικό φαρμακείο ή για ιστοσελίδα online κρατήσεων ή για ένα απλό site, η μεθοδολογία που θα ακολουθήσουμε είναι η ίδια.
Θα πρέπει να προσθέσουμε ότι το μυστικό της βελτίωσης βασίζεται στην επανάληψη και την εξάσκηση. Η επανάληψη θα σας κάνει καλύτερο σε αυτό που κάνετε και επειδή έχω εκτελέσει τα παρακάτω βήματα σχεδιασμού της ιστοσελίδας, κατασκευής της ιστοσελίδας και προώθησης της ιστοσελίδας δεκάδες φορές, όπως καταλαβαίνετε είναι σίγουρο να μπορώ να σας υποδείξω με ποιον τρόπο θα μπορέσετε να εφαρμόσετε το FBC (Faster, Better, Cheaper).
1 Επιλέξτε ένα εύκολο domain name
Η επιλογή του domain name σας είναι καθοριστική για την επιτυχία της ιστοσελίδας σας και θα σας συνοδεύει για πάντα. Με άλλα λόγια το domain name σας το παντρεύεστε και δεν μπορείτε να το αλλάξετε τόσο εύκολα αφού το έχετε αποκτήσει και σας έχει μάθει ο κόσμος με αυτό.
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ και προώθησης ιστοσελίδων γύρω από το domain name είναι βασικά 2:
- Η στρατηγική απόκτησης exact match domain, δηλαδή όνομα χώρου που να ταυτίζεται με τη λέξη κλειδί και
- Απόκτηση domain name ανάλογο με το brand name σας και την εταιρική σας ταυτότητα
Την πρώτη στρατηγική δεν την συνιστώ γιατί έτσι περιορίζετε πάρα πολύ το αντικείμενο σας και το εύρος των αναζητήσεων σας, εκτός και άμα δεν αποφασίσετε ποτέ να αλλάξετε αντικείμενο ή το αντικείμενο σας είναι εξαιρετικά συγκεκριμένο.
Όμως φανταστείτε την εταιρεία λιανικής στην κινητή τηλεφωνία Γερμανός να έχει πάρει το domain name bataries.gr και όχι το germanos.gr. Θα ήταν τραγικό λάθος μάρκετινγκ γιατί στη συνέχεια ο Γερμανός επεκτάθηκε σε νέα αντικείμενα όπως η κινητή τηλεφωνία και σταμάτησε να ασχολείται μόνο με τις μπαταρίες που ασχολούνταν αποκλειστικά στην αρχή.
Φροντίστε το όνομα χώρου που θα επιλέξετε να είναι σύντομο, να μην έχει παύλες, να είναι αναγνωρίσιμο και να μην συγχέεται με άλλα πράγματα ή άλλες φίρμες.
Τέλος προτιμήστε κατάληξη .gr για την ελληνική αγορά μόνο και .com για την αγγλόφωνη ή διεθνή.
2 Επιλέξτε ένα γρήγορο hosting
Το hosting είναι πολύ σημαντικό για την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας, το πόσο γρήγορα αυτή θα ταξινομηθεί στις μηχανές αναζήτησης και αποτελεί από μόνο του βασικό παράγοντα SEO.
Μην λυπάστε τα 50 ή 100 ευρώ που θα δώσετε παραπάνω για να αποκτήσετε ένα ταχύτερο hosting, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας θα σας ευγνωμονούν μετά για την γρήγορη φόρτωση της ιστοσελίδας σας ή για την ταχύτατη λήψη της παραγγελιάς του από το eshop σας.
Θα πρέπει να αγοράσετε ένα πακέτο hosting που να μην βασίζεται μόνο στην χωρητικότητα του δίσκου αλλά στη συμβατότητα με το WordPress και τις εφαρμογές που θέλετε να τρέξετε καθώς και στην επαρκή επεξεργαστική ισχύ και τη μνήμη του συστήματος.
3 Στήστε την ιστοσελίδα σας WordPress
Ακόμα και σήμερα είναι πολλοί που αντιδράνε στην απλότητα και ευχρηστία του WordPress γιατί δεν θέλουν να παραδεχθούν ότι είναι ανώτερο από άποψη SEO αλλά και από άποψη κώδικα από άλλα CMS και από άλλα προγράμματα κατασκευής ιστοσελίδων ή προγράμματα κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Όμως το WordPress είναι από μόνο του το λαμπρότερο παράδειγμα της φιλοσοφίας Faster, Better, Cheaper καθώς και easier. Σε λιγότερο χρόνο δηλαδή μπορείτε με χαμηλότερο κόστος να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης με το eshop σας ή την εταιρική ιστοσελίδα σας.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για το WordPress στα μαθήματα WordPress.
4 Επιλέξτε ένα θέμα σε Genesis Framework
Το Genesis Framework είναι μαι συλλογή προτύπων και θεμάτων σε WordPress με πολύ καθαρό κώδικα σχεδιαστικά και πολύ καλή χρήση των λευκών χώρων στο Web Design.
Ενσωματώνει τη φιλοσοφία γονικό θέμα και παράγωγο θέμα ή child theme για να κάνει ασφαλέστερες τις μελλοντικές ανανεώσεις στον κώδικα του θέματος. Η παράβλεψη αυτής της σχεδιαστικής αρχιτεκτονικής γονικού θέματος και child theme θα σας οδηγήσει στο μέλλον σε πολλά προβλήματα γιατί μάλλον δεν θα μπορείτε να κάνετε update στην ιστοσελίδα σας.
Οπότε προσοχή λοιπόν, ακόμα και να μην έχετε επιλέξει το Genesis Theme Framework που έχει παραπάνω από 200 υποστηριζόμενα θέματα, θα πρέπει όποιο θέμα και επιλέξετε να έχει το αντίστοιχο child theme για να κάνετε την απαραίτητη παραμετροποίηση.
5 Κάντε έρευνα αγοράς για τις σωστές λέξεις κλειδιά
Στο κεφάλαιο 1 των μαθημάτων WordPress, αναφέρομαι στην έρευνα αγοράς γενικά για την αγορά σας αλλά και για τις λέξεις κλειδιά στην αγορά σας.
Κάθε βιομηχανία ή αγορά χαρακτηρίζεται από κάποιες λέξεις κλειδιά οι οποίες είναι άκρως σημαντικές γιατί είναι οι λέξεις κλειδιά που φέρνουν τους πελάτες ή τα λεγόμενα money keywords.
Κάθε αγορά έχει τις δικές της βασικές λέξεις κλειδιά, για παράδειγμα η βιομηχανία της κατασκευής ιστοσελίδων έχει ως βασικές λέξεις κλειδιά το Web Design, την Κατασκευή Ιστοσελίδων κλπ.
Θα πρέπει λοιπόν να γνωρίζετε ποια είναι η αγορά σας, ποιοι είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας και πως σας ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης για να σας βρουν.
Με βάση αυτές τις βασικές λέξεις κλειδιά θα στήσετε αργότερα ολόκληρη την ιστοσελίδα σας.
6 Δημιουργήστε ένα μονόχρωμο και αναγνωρίσιμο λογότυπο
Η χρήση ενός και μόνο χρώματος για το λογότυπο σας για το ίντερνετ αλλά και γενικότερα είναι πολύ σημαντικό. Τα πολλά χρώματα στο ίντερνετ είναι κουραστικά και υποδηλώνουν φτώχεια από άποψη ευρηματικότητας.
καλύτερα να έχετε ένα μόνο χρώμα παράλληλα με το λευκό ή το μαύρο όπως ένα κόκκινο, μπλε ή ένα βυσσινί.
Η αναγνωρισιμότητα του λογότυπου που θα προτιμήσετε είναι κάτι που θα σας κάνει να διακριθείτε από το πλήθος και να μπορέσετε να ξεχωρίσετε από τα άλλα μη επώνυμα προϊόντα.
7 Στήστε το site σας γύρω από τις λέξεις κλειδιά
Σε ένα προηγούμενο μνημειώδη άρθρο Πως να στήσετε ένα site με βάση τις λέξεις κλειδιά αναφέρομαι αναλυτικά στην χρήση των λέξεων κλειδιών ως το βασικό συστατικό της δομής της ιστοσελίδας σας και των σελίδων προορισμού που θα πρέπει να δημιουργήσετε.
Για κάθε λέξη κλειδί θα πρέπει να υπάρχει στην ιστοσελίδα σας τουλάχιστον μια σελίδα εκτός από την αρχική η οποία θα είναι σωστά δομημένη και θα έχετε ξεκάθαρο call to action.
Θα καλεί δηλαδή ξεκάθαρα τον επισκέπτη να κάνει κάτι, να δώσει το email του, να αγοράσει κάτι ή να κάνει κάπου κλικ.
Η στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών είναι πολύ σημαντική για να στείλετε ένα ισχυρό σήμα στις μηχανές αναζήτησης σχετικά με την σχετικότητα της ιστοσελίδας σας.
- Στο όνομα και τη διεύθυνση (URL), η οποία διεύθυνση URL είναι πολύ σημαντική και θα πρέπει να περιέχει οπωσδήποτε τη λέξη κλειδί στα ελληνικά ή στα λατινικά
- Στον τίτλο και περιγραφή
- Στον υπότιτλο
- Στο κυρίως κείμενο
- Στα ονόματα και την εναλλακτική περιγραφή των εικόνων
- Στις ετικέτες των άρθρων
- Στις meta keywords κάθε σελίδας
8 Κάντε κάθε μήνα εκστρατεία προώθησης της ιστοσελίδας σας
Τέλος αφού έχουμε σχεδιάσει όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας μας σωστά, έχουμε ανεβάσει τα προϊόντα μας στο eshop μας, το επόμενο βήμα είναι η εκστρατεία προώθησης της ιστοσελίδας μας κάθε μήνα.
Καλό θα ήταν να έχουμε ήδη βρει μια εταιρεία προώθησης ιστοσελίδων που να ταιριάζει στις απαιτήσεις μας και στον τρόπο σκέψης μας.
Έτσι θα πρέπει να μιλήσετε με ειδικούς στο SEO και να ζητήσετε προσφορές για να καταλήξετε στην συμφερότερη.
Άμα το μοναδικό σας κριτήριο στην επιλογή ενός συνεργάτη για την προώθησης της ιστοσελίδας σας είναι μόνο το κόστος, τότε μάλλον δεν θα βρείτε τον καλύτερο ή θα πάρετε δουλειά χαμηλής ποιότητας και μάλλον δεν θα περάσετε ποτέ το κατώφλι της πρώτης σελίδας της Google.
Κοιτάξτε για κάποιον μόνιμο συνεργάτη στο SEO και βρείτε ένα κόστος που να καλύπτει ναι μεν τις ανάγκες σας κάθε μήνα και που θα μπορεί να σας αποδώσει για να το κάνετε γρήγορα απόσβεση.
Οι εκστρατεία SEO θα πρέπει να γίνεται κάθε μήνα και θα πρέπει να σχεδιάσετε διάφορες εκστρατείες οι οποίες θα τρέχουν άεναα και για πάντα και θα είναι αειφόρες.
Δείτε περισσότερα για το faster better cheaper και την προώθηση ιστοσελίδων:
- Faster, Better, Cheaper: Why Not Pick All Three?
- 42 Συμβουλές SEO για να σκοτώσετε τον ανταγωνισμό
- SEO strategy: Πως να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google για κάθε λέξη κλειδί
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.