ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ; LIVE 15.00 01-09-2023 #DIVRAMIS

ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ; LIVE 15.00 01-09-2023 #DIVRAMIS

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες; Καλέστε με τώρα στο 6972364387

Ξεκινήστε στα κρύπτο και το Affiliate Marketing:
https://zort.me/FHutj
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο ΤikTok:
https://zort.me/bkFBM
Γραφτείτε στην ομάδα εκπαίδευσης στο Telegram:
https://zort.me/ogWSF
Γραφτείτε στο Newsletter μου:
https://divramis.gr/crypto-newsletter/

ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ; LIVE 15.00 01-09-2023 #DIVRAMIS

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης.

Στο σημερινό live θα μιλήσουμε για το τι περιεχόμενο χρειάζομαι για να πετύχω.

Είμαστε live στο Facebook, στο TikTok, στο Instagram, στο Youtube.

Κάντε subscribe στο κανάλι μου και πατήστε το κουδουνάκι για να παίρνετε τις ενημερώσεις.

Ακολουθήστε με σε όλα τα social media με το hashtag #divramis.

Έχω σπουδάσει Χρηματοοικονομικά και Λογιστική στο Λονδίνο πριν 25 χρόνια.

Με το affiliate marketing ασχολούμαι από το 2000 και με τα κρύπτο ασχολούμαι επαγγελματικά τα τελευταία 3 χρόνια.

Δεν είμαι επενδυτικός σύμβουλος.

Αυτά που σας λέω δεν αποτελούν προτροπή για επενδύσεις.

Είναι μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

Αφήστε τα σχόλια σας σε όλα τα social media και ρωτήστε με ό,τι θέλετε.

Μπορείτε να με καλέσετε στο 6972364387 και να στείλετε email στο xanthogenous@gmail.com.

ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ; LIVE 15.00 01-09-2023 #DIVRAMIS

Έχουμε πολλές εξελίξεις από τότε που γύρισα από το Dubai.

Κάνουμε αλλαγή περιεχομένου.

Κάνουμε στροφή 360 μοιρών και δημιουργούμε διαφορετικό περιεχόμενο από πριν.

Γιατί με κάθε αλλαγή σε τεχνικά θέματα αναγκαζόμασταν να σβήνουμε χιλιάδες βίντεο και χιλιάδες προφίλ.

Χάσαμε τον ύπνο μας 4 άτομα για να διαγράψουμε πράγματα που δεν ίσχυαν.

Θα ξαναδείξω το πλάνο όταν θα ισχύει χωρίς αλλαγές.

Θα δείτε τι περιεχόμενο πρέπει να φτιάξετε για να μην έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμένα.

Πρέπει να ανανεώσουμε και τον οδηγό λεφτά στα κρύπτο γιατί αλλιώς βγάζαμε λεφτά από το ίντερνετ το 2022 και αλλιώς βγάζουμε το 2023.

1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ;

Περιεχόμενο είναι οτιδήποτε δημιουργείται στο ίντερνετ και υπάρχει σε κείμενο, φωτογραφία, βίντεο.

Μπορείτε να το βρείτε στο ίντερνετ, στη Google, στο YouTube.

Οτιδήποτε βρίσκεται στο ίντερνετ είναι περιεχόμενο.

Το τι είναι ποιοτικό περιεχόμενο είναι διαφορετική ερώτηση.

Μια φωτογραφία με ένα ποίημα του Καβάφη δεν λέει κάτι.

Το να βάλω μια Lamborghini που δεν είναι δική μου πάλι δεν λέει κάτι.

Δεν έχει νόημα να βάλω το σώμα μου για να ανέβω όπως κάνουν αρκετές γυναίκες.

Αυτό είναι διασκέδαση ενηλίκων.

Δεν είναι για όλες τις χρήσεις.

Για κάθε βιομηχανία χρειάζεται διαφορετικό περιεχόμενο.

Όσο πιο ποιοτικό περιεχόμενο τόσο το καλύτερο.

Καλύτερα βέβαια να έχετε ποσότητα παρά ποιότητα περιεχομένου.

Με την ποσότητα έρχεται και η ποιότητα.

Έχω κάνει 158 βίντεο όπου τρώω.

Έτσι έμαθα να χειρίζομαι την κάμερα και να βγάζω βίντεο.

Στο επίσημο κανάλι στο YouTube έχουμε 854 βίντεο.

Μέχρι προχθές είχαμε 1.600.

Το κανάλι αποδεκατίστηκε για ευνόητους λόγους.

Πλέον κάνουμε στροφή και θα έχουμε λίγο διαφορετικό περιεχόμενο.

Θα είναι πιο κλασικό και όχι πλάνα που αλλάζουν κάθε 3 μήνες.

Έχω γράψει πολλά άρθρα περί περιεχομένου.

Γνωρίζω το content marketing και το content creation πάρα πολύ καλά.

Δημιουργία περιεχομένου δεν είναι να δείχνουμε τον κώλο μας.

Δείτε το άρθρο: Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς.

Τώρα πια η τηλεόραση δεν έχει τίποτα από περιεχόμενο.

2. ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Ανεβάζει κάποιος κάτι από άλλη εταιρεία.

Αυτό είναι αναμετάδοση.

Θα πρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας περιεχόμενο που να είναι μοναδικό και να μην υπάρχει αλλού στο ίντερνετ.

Το θέμα είναι να γίνετε παραγωγός περιεχομένου και να το δημιουργήσετε.

Να είναι μοναδικό περιεχόμενο.

Για να μην αντιγράφετε θα πρέπει να είστε εσείς και να φαίνεστε.

Αν η εταιρεία που είστε βγάλει ένα πλάνο θα πρέπει να το πείτε εσείς και όχι κάποιος άλλος.

3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Θα πρέπει το περιεχόμενο να είναι πίσω από εσάς.

Μιλάμε για personal branding δηλαδή προσωπική προβολή.

Αν θέλετε να προωθήσετε τον εαυτό σας στο ίντερνετ θα πρέπει να έχετε προσωπικό περιεχόμενο.

Αλλιώς δεν γίνεται δουλειά.

Πρέπει να φαίνεστε εσείς και όχι η εταιρεία.

Μπορεί να είναι εταιρεία που βγάζει δισεκατομμύρια αλλά να φαίνεστε εσείς.

Μετράει το πρόσωπο και όχι η εταιρεία.

Για παράδειγμα εγώ αγόραζα από μια συμπληρώματα διατροφής και δεν ήθελε να έχουμε σχέσεις.

Οι άλλοι αγοράζουν από εσάς γιατί σας βλέπουν στο ίντερνετ και σας γουστάρουν.

Σας εμπιστεύονται.

4. ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Το να αλλάξω μια γνωστή ρήση είναι πρωτότυπο.

Το να πω κάτι γνωστό με το όνομα μου από κάτω δεν είναι πρωτότυπο.

5. ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Το σκεφτήκατε εσείς ή σας το είπε κάποιος άλλος και το γράψατε μετά;

Ο Όμηρος δεν έγραψε τα έπη αλλά κατέγραψε ιστορίες που άκουσε από άλλους.

Άρα δεν πρωτότυπο και αυθεντικό περιεχόμενο.

Είναι αυθεντικά αλλά όχι του Όμηρου.

Το να με αντιγράψετε για παράδειγμα δεν είναι αυθεντικό γιατί δεν είστε εσείς.

Αλλιώς μιλάω εγώ και αλλιώς εσείς.

Επίσης δεν μπορούμε να αντιγράψουμε κάποιον δημιουργό περιεχομένου από εξωτερικό.

Απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό με διαφορετικές πεποιθήσεις και χρησιμοποιεί διαφορετικές εκφράσεις.

Κάθε αγορά είναι διαφορετικά.

Θα πρέπει να είμαι εγώ που απευθύνομαι στη ρωσική αγορά και όχι να συμπεριφέρομαι σαν Ρώσος.

Δεν μπορείτε να κάνετε ό,τι κάνει ο Ρώσος στην Ελλάδα αλλά ούτε και στην Ρωσία.

Δεν είστε αυτός.

Σε όποια αγορά και να απευθύνεστε πρέπει να δείξετε τον εαυτό σας.

Αν πάτε στην αμερικάνικη αγορά πρέπει να δείξετε ότι είστε Έλληνας.

6. ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Βλέπω πολλά πράγματα που δεν έχουν κάποιο νόημα.

Χρειαζόμαστε περιεχόμενο που να είναι χρήσιμο τη στιγμή που μιλάμε.

Να μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει αυτό το περιεχόμενο και να βελτιώσει τη ζωή του και να βρει αυτό που θέλει.

Χρειαζόμαστε κάτι που να βοηθάει και όχι κάτι θεωρητικό και πανεπιστημιακό.

7. ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

Ο κόσμος ψάχνει να βρει πληροφορίες στο ίντερνετ.

Μπορεί να ψάχνει και εσάς.

Άρα το περιεχόμενο εξυπηρετεί μια ανάγκη.

Αυτό το άρθρο εξυπηρετεί μια ανάγκη για όλους τους χρήστες που θέλουν να δημιουργήσουν περιεχόμενο και δεν ξέρουν τι να κάνουν.

Θεωρητικά σας καλύπτω.

Πρέπει να καλύψετε μια ανάγκη.

Πάτε στο Google Trends και δείτε τις αναζητήσεις.

Δείτε άμα οι άλλοι έχουν κάνει κάτι προηγουμένως.

Άμα υπάρχουν πολλές αναζητήσεις και βίντεο σημαίνει πως υπάρχει ανταγωνισμός και αντικείμενο αγοράς.

Δείτε το άρθρο: DIVRAMIS ACADEMY ZOOM ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ LIVE 20.00 03-07-2023 #DIVRAMIS.

Για παράδειγμα το πως πλέκω κάλτσες είναι μικρή αγορά.

Όμως το πως να βρω κάλτσες που δεν μυρίζουν μπορεί να είναι καλύτερο.

Πρέπει να δούμε τι εξυπηρετεί κάποια ανάγκη.

Το περιεχόμενο που βγάζω πρέπει να εξυπηρετεί κάποια ανάγκη αλλιώς δεν έχει λόγο ύπαρξης.

Δεν θα έχει απόδοση και αποτέλεσμα.

8. ΘΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Πρέπει το περιεχόμενο να είναι θετικό.

Όχι αρνητικό και κακές ειδήσεις.

Θέλουμε θετική σκέψη.

Το θετικό περιεχόμενο θα σας βοηθήσει να βελτιωθείτε και να γίνετε καλύτεροι άνθρωποι.

Πρέπει να είστε χρήσιμοι στο target group στο οποίο απευθύνεστε.

Είμαι κατά του αρνητικού περιεχομένου.

Δεν μας χρειάζεται η αρνητική ενέργεια.

9. YOUTUBE SOCIAL KAI GOOGLE

Το περιεχόμενο πρέπει πιο πολύ να είναι σε social media και όχι σε sites.

Η Google είναι κειμενοκεντρική.

Το YouTube είναι η δεύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως και ταξινομεί βίντεο.

Άρα ο κόσμος προτιμά τα social.

Δείτε το άρθρο: ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΣΤΑ SOCIAL; 15.00 10-03-2023 #DIVRAMIS.

Προτιμήστε τα social και τα βίντεο.

Προτιμήστε να δείξετε τη ζωή σας και πως είστε εσείς.

Μη φοβάστε να εκτεθείτε.

Το μυστικό της επιτυχίας είναι η μαζική έκθεση σε κόσμο.

10. KANTE LIVE ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

Κάντε live.

Δεν χρειάζεται να περιμένετε την φώτιση του Αγίου Πνεύματος.

Βάλτε μια μπλούζα και μιλήστε στον κόσμο.

Η εξάσκηση κάνει τον μάστορα.

Κάντε βίντεο κάθε μέρα και σιγά σιγά θα αρχίσετε να βελτιώνεστε.

Έχω κάνει 3.500 βίντεο γι’ αυτό έχω βελτιωθεί.

Έχω και αγγλικό κανάλι αλλά επειδή δεν μιλάω τόσο συχνά αγγλικά τα αγγλικά μου δεν είναι πολύ καλά.

Αν κάνω περισσότερα βίντεο στα αγγλικά θα βελτιωθώ.

Ό,τι αφήνεις σε αφήνει.

Η εξάσκηση βοηθάει.

Κάντε live κάθε μέρα και συγκεκριμένα στο TikTok που έχει τον καλύτερο αλγόριθμο.

Πρώτα είναι το TikTok, μετά το YouTube, μετά το Facebook και τελευταίο το Instagram.

Το Facebook το δείχνει και μετά από μέρες σε κάποιους.

11. ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΟΧΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΓΚΡΟΥΠ

Κάποιοι πάνε και πληρώνουν 30 ευρώ σε γκρουπ για να μάθουν πληροφορίες.

Αυτό το περιεχόμενο δεν ταξινομείται  στην Google και δεν φαίνεται στα social media.

Είμαι κατά.

Είμαι υπέρ του δημόσιου περιεχομένου.

Όλα πέρα από κάποιες πατέντες και μυστικά της εταιρείας που συνεργάζεστε πρέπει να είναι δημόσια.

Δώστε δωρεάν αυτό που οι άλλοι ζητάνε επί πληρωμή.

Δώστε δωρεάν συμβουλές.

Έτσι θα κερδίσετε το κοινό σας και θα βγείτε στις μηχανές αναζήτησης και στα social media.

12. ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Μη δημιουργείτε περιεχόμενο για μια ώρα.

Αν κάνετε περιεχόμενο για τις εκλογές δε θα είναι σχετικό σε λίγο καιρό και δεν θα ενδιαφέρει κανέναν.

Θέλουμε περιεχόμενο που να μείνει την επόμενη πενταετία.

Δείτε το άρθρο: 6. Δημιουργία βίντεο περιεχομένου.

Για παράδειγμα διάφορα για τα κρυπτονομίσματα.

Πράγματα που θα μείνουν για την επόμενη πενταετία ώστε να είναι καίριο και επίκαιρο.

Επίσης έτσι δε θα χρειάζεται να κάνετε συνέχεια περιεχόμενο λες και είστε ειδησεογράφοι.

13. ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Βρείτε έναν τομέα με τον οποίο να είστε σχετικοί.

Αλλιώς θα υπάρξει πρόβλημα.

Υπάρχει πολύ άσχετο περιεχόμενο στο ίντερνετ.

Για παράδειγμα αν είστε στην αγορά των social media κάντε για τα social media.

Εξαρτάται από τον τομέα σας.

Κάντε σχετικό περιεχόμενο με τους χρήστες που θέλετε να έλξετε και τους πελάτες που θέλουν να σας βρουν στα social media.

Δείτε περισσότερα για τα κρύπτο:

ΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ! ΑΠΛΩΣ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ!

 

Τα αποτελέσματα ή όποια εισοδήματα αναφέρονται δεν είναι τυπικά και δεν αποτελώ τον μέσο όρο του συνεργάτη, απαιτείται σκληρή διανοητική και σωματική εργασία για να έχετε αποτελέσματα τα οποία δεν είναι εγγυημένα σε καμία περίπτωση.

Δεν είμαι ειδικός!

Δεν υπάρχει καμία εγγύηση για ειδικά αποτελέσματα και δεν υπάρχει κάποια μυστική εσωτερική πηγή πληροφόρησης! Θα πρέπει να κάνετε την δικιά σας αναζήτηση και να πάρετε τις δικές σας αποφάσεις!

ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!

Η επένδυση και το trading στα κρυπτονομίσματα έχουν πάντα ρίσκο, καθώς τα πάντα μπορούν να συμβούν.

Αυτές οι πληροφορίες υπάρχουν δημοσίως στο internet. Αυτές οι πληροφορίες μπορεί να έχουν υποστεί αλλαγές ή να υπάρχουν ψευδή δεδομένα μέσα σε αυτές διότι έχουν παρθεί από το internet. Παρακαλώ λάβετε αυτές τις πληροφορίες και κάντε την δικιά σας αξιολόγηση!

2 σκέψεις στο “ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ; LIVE 15.00 01-09-2023 #DIVRAMIS”

Σχολιάστε