ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Αναπτύξτε την επιχείρηση σας μέσα από το SEO

ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ SEO-2

Αναπτύξτε την επιχείρηση σας μέσα από το SEO

Πως να αυξήσετε τον τζίρο σας μέσα από το ίντερνετ

Καλημέρα φίλοι μου, το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων καθώς και καταναλωτικών συναλλαγών έχει μεταφερθεί στο ίντερνετ. Η Ελλάδα κάθε χρόνο παρουσιάζει αύξηση τους ηλεκτρονικού τζίρου της τάξεως του 20%.

Ο τζίρος αυτός βέβαια δεν επιμερίζεται ισομερώς σε όλα τα καταστήματα γιατί απλούστατα δεν έχουν όλα τα καταστήματα eshop που να υποστηρίζει ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Παρόλα αυτά, ακόμα και αν δεν έχετε ήδη μια ιστοσελίδα που να κάνει πωλήσεις και θέλετε όμως να αναπτύξετε την επιχείρηση σας, το ίντερνετ είναι η μόνη διέξοδος.

Αν πάλι έχετε μια ιστοσελίδα που δεν κάνει καθόλου πωλήσεις ή δεν παίρνει καθόλου παραγγελίες, τότε η μόνη λύση είναι η προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης ή το SEO.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω για να μάθετε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε.

Θέλω να αναπτύξω την επιχείρηση μου και δεν έχω ιστοσελίδα

Θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει σήμερα επιχείρηση ή επαγγελματίας χωρίς να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή τουλάχιστον μια σωστή παρουσίαση στο ίντερνετ.

Τι θα πει σωστή παρουσίαση στο ίντερνετ;

Θα πει ότι διαθέτει ένα δυναμικό site, συνήθως σε κάποιο CMS και κατά προτίμηση σε WordPress. Το WordPress είναι το δημοφιλέστερο και ευκολότερο στη διαχείριση σύστημα κατασκευής ιστοσελίδων και διαχείρισης περιεχομένου.

Επειδή οι μηχανές αναζήτησης ταξινομούν μια ιστοσελίδα με βάση το περιεχόμενο, όσο περισσότερο περιεχόμενο έχει μια ιστοσελίδα τόσο καλύτερα προβλέπεται να πάει στις μηχανές αναζήτησης,

Άμα η παραγωγή και η δημιουργία περιεχομένου για την ιστοσελίδα σας είναι παιχνιδάκι, τότε γίνεται αντιληπτό φίλοι μου ότι οι ιστοσελίδες και τα eshop που είναι φτιαγμένα σε WordPress έχουνε περισσότερες πιθανότητες να πάνε καλύτερα από ότι τα άλλα CMS όπως το Joomla.

Η τάση είναι να φεύγουν όλο και περισσότεροι από τα μη φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης custom CMS, joomla, opencart, cs cart, magento κτλ και να βρίσκουν καταφύγιο στο WordPress.

Οι μηχανές αναζήτησης αγαπάνε το περιεχόμενο

Η χρήση ανθρωπομορφικών εκφράσεων για να περιγράψουμε το πως δουλεύουν και συμπεριφέρονται οι μηχανές αναζήτησης είναι εντελώς άκυρο και θυμίζει φθηνή διαφήμιση δικτυακού μάρκετινγκ.

Όμως τις χρησιμοποιώ αυτές τις εκφράσεις για να απλοποιήσω την τεχνική ορολογία και να σας μεταφέρω ένα μήνυμα.

Ότι οι μηχανές αναζήτησης βασίζονται στο περιεχόμενο και στα backlinks που δείχνουν προς την ιστοσελίδα σας.

Η κατασκευή της ιστοσελίδας σας με το WordPress είτε πρόκειται για eshop, είτε για οποιοδήποτε άλλο τύπο ιστοσελίδας είναι επιτακτική ανάγκη για να εξασφαλίσετε καλύτερη ορατότητα από τη Google, αλλά και να βγείτε στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης για δεκάδες λέξεις κλειδιά.

Άμα λοιπόν κατανοήσετε αυτές τις βασικές αρχές, τότε η ανάπτυξη της επιχείρησης σας μέσα από μια σωστή ιστοσελίδα θα είναι για σας μια εύκολη διαδικασία και μάλλον ευχάριστη.

Ποια βήματα θα πρέπει να ακολουθήσω για να στήσω την ιστοσελίδα μου;

Το πρώτο βήμα στην κατασκευή της ιστοσελίδας σας είναι να ορίσετε του επιχειρηματικούς στόχους και τις προσδοκίες που έχετε μέσα από τη νέα σας ιστοσελίδας.

Άμα είστε επιχείρηση με πολλά χρόνια λειτουργίας στον κλάδο σας, λίγο πολύ οι επιχειρηματικοί σας στόχοι είναι γνωστοί. Άμα όμως δεν είστε εδραιωμένη επιχείρηση στον χώρο και είστε στη φάση του start up, θα πρέπει να αφιερώσετε κάμποσο χρόνο για να θέσετε στόχους, να κάνετε έρευνα αγοράς και να προσαρμόσετε τις προσδοκίες σας.

Κάθε νέος πελάτης που έρχεται σε μένα για να φτιάξει την ιστοσελίδα του έχει κάποιες ιδέες και απόψεις για το τι είναι ιστοσελίδα και το τι κάνει.

Στο 90% των περιπτώσεων αυτές οι ιδέες είναι λάθος ή εκτός πραγματικότητας λόγω άγνοιας και έλλειψης γνώσεων στο θέμα κατασκευή ιστοσελίδων και SEO.

Μετά από μερικές μέρες εκπαίδευση και έρευνα στον μαγικό χώρο της προώθησης ιστοσελίδων, αρχίζει ο πελάτης να κατανοεί την πραγματικότητα και να θέτει πλέον πραγματικούς, εφαρμόσιμους και μετρήσιμους στόχους για την ανάπτυξη της επιχείρησης του στις ηλεκτρονικές αγορές.

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που έχω γράψει και διανέμω δωρεάν τον οδηγό SEO και που κάθε εβδομάδα δημιουργώ ένα εκπαιδευτικό άρθρο τουλάχιστον σχετικά με το SEO, το Web Design και πολλές άλλες χρήσιμες συμβουλές.

Όπως καταλαβαίνετε, το πρώτο βήμα στην κατασκευή της ιστοσελίδας σας είναι η συλλογή πληροφοριών, η μάθηση νέων δεξιοτήτων και η κατανόηση της φύσης της νέας αγοράς που καλείστε να κατακτήσετε.

Χωρίς να μάθετε νέα πράγματα δεν θα μπορέσετε ποτέ να πάτε πουθενά στο ίντερνετ ή οπουδήποτε αλλού.

Το δεύτερο βήμα είναι να ζητήσετε γραπτές προσφορές από τουλάχιστον τρεις εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων. Υπάρχουν πάρα πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι εκεί έξω και θα πρέπει να τους ανακαλύψετε.

Μπορεί να σας φαίνεται παράξενο που δεν σας παροτρύνω να πάρετε μόνο από μένα προσφορά και να μην ακούσετε κανέναν άλλον γιατί αυτό είναι λάθος.

Θα πρέπει να διασκεδάσετε κάθε αμφιβολία και υπόνοια ότι η τιμή για τις υπηρεσίες που παίρνετε είναι υψηλή ή ότι δεν είμαι καλός στη δουλειά μου.

Είναι σαν να σας πασάρουν μια νέα γκόμενα και να σας τη συστήνουν ως την καλύτερη που κυκλοφορεί. Αυτό μοιάζει λίγο ύποπτο γιατί δεν την γνωρίζετε ακόμα και εκτός αυτού υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια.

Οι προσφορές που θα πάρετε από τις άλλες εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων θα σας δώσουν την ευκαιρία να συγκρίνετε τι υπάρχει στην αγορά και ποιος web designer ταιριάζει χημικά και ουσιαστικά με το προφίλ και την ιδιοσυγκρασία σας.

Τέλος θα ωριμάσει μέσα σας  το τι είδους ιστοσελίδα θα θέλατε να δημιουργήσετε και πόσο περίπου κοστίζει.

Σε περίπτωση τώρα που έχετε ήδη ιστοσελίδα και θα θέλατε να την αναπτύξετε, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω.

Θέλω να αναπτύξω την επιχείρηση μου και έχω ιστοσελίδα

Άμα έχετε εδραιωμένη επιχείρηση ή μαγαζί και έχετε ήδη ιστοσελίδα, τότε συγχαρητήρια γιατί είστε πιο μπροστά από τις επιχειρήσεις που ακόμα δεν διαθέτουν εταιρική ιστοσελίδα στο ίντερνετ.

Ωστόσο θα έχετε καταλάβει ότι ο εντεινόμενος ανταγωνισμός και οι συνεχώς νέες επιχειρήσεις που δημιουργούν ιστοσελίδες και eshop πιέζουν συνεχώς την αγορά σας και συμπιέζουν τα περιθώρια κέρδους.

Δεν γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται ο καθένας στην ανάπτυξη της επιχείρησης του αλλά θεωρώ ότι άμα έχετε δοκιμάσει την διαφήμιση στο ίντερνετ και στα social media σίγουρα θα έχετε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν γίνεται ανάπτυξη με πληρωμένα κλικ άμα δεν υπάρχει από πίσω η κατάλληλη υποδομή στο SEO που θα φέρει σταθερό κόσμο κάθε μέρα από τις μηχανές αναζήτησης στο site σας.

Άμα ακόμα δεν έχετε αντιληφθεί την αξία του SEO και της στοχευμένης οργανικής επισκεψιμότητας, τότε μάλλον φίλοι μου δεν είστε έτοιμοι για να κάνετε το μεγάλο άλμα στο ίντερνετ και να αναπτυχθείτε αξιοποιώντας το 100% των δυνατοτήτων της ιστοσελίδας σας.

Πάντα κάθε μήνα θα σας διαφεύγει ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτών που θέλανε να αγοράσουν από εσάς και δεν σας βρίσκουν στις μηχανές αναζήτησης γιατί απλούστατα κάποιος έβγαινε στην πρώτη σελίδα της Google ή πριν από εσάς.

Σε περίπτωση βέβαια που είστε αρκετά ψημένοι στο θέμα SEO και δεν βλέπετε ακόμα το αποτέλεσμα που θα θέλατε, θα πρέπει να αναθεωρήσετε ότι κάνατε μέχρι τώρα και να σχεδιάσετε μια καινούρια στρατηγική SEO για την ανάπτυξη και διεύρυνση της επιχείρησης σας ηλεκτρονικά.

Συμβουλές για ανάπτυξη μέσω SEO

Μπορεί η πράξη να απέχει πάρα πολύ από τη θεωρία, αλλά αυτά που πιστεύω ότι θα πρέπει να κάνετε είναι εκ πείρας.

Πολλές φορές μετράει η κατεύθυνση που έχετε πάρει παρά τα αποτελέσματα γιατί η ανάπτυξη μιας επιχείρησης οργανικά είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία και αν πάρετε λάθος κατεύθυνση τότε αντί να βελτιώσετε τα οργανικά αποτελέσματα της ιστοσελίδας σας θα μειώσετε την οργανική σας κατάταξη.

1 Θέστε μετρήσιμους στόχους

Πόση είναι η οργανική επισκεψιμότητα που χρειάζεται η ιστοσελίδα σας για να κάνει μία πώληση;

Αν για παράδειγμα χρειάζεστε 100 οργανικές επισκέψεις ημερησίως για να κερδίσετε έναν πελάτη και να κάνετε μία πώληση και ο στόχος σας είναι οι 5 πωλήσεις την ημέρα μέσω ίντερνετ, τότε θα πρέπει με μαθηματική ακρίβεια να δέχεστε 500 οργανικές επισκέψεις ημερησίως.

Οι 500 οργανικές επισκέψεις ημερησίως είναι ένας μετρήσιμος στόχος που μπορεί να είναι εύκολος ή και δύσκολος να επιτευχθεί σήμερα ανάλογα με την αγορά στην οποία ανήκετε.

Αρχικά ο προτιμότερος και ευκολότερος στόχος είναι να διπλασιάσετε την οργανική επισκεψιμότητα, την επισκεψιμότητα δηλαδή από τις μηχανές αναζήτησης.

Θα πρέπει κάθε μήνα να βλέπεται την ιστοσελίδα σας και την επιχείρηση σας παράλληλα να αυξάνεται οργανικά και να μεγαλώνει ο αριθμός των πελατών και των ημερήσιων παραγγελιών.

2 Δημιουργήστε μακροπρόθεσμο περιεχόμενο

Πως να δημιουργήσετε μακροπρόθεσμο περιεχόμενο όταν η ιστοσελίδα σας είναι ηλεκτρονικό κατάστημα με ρούχα;

Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση που θα πρέπει να απαντήσει μια πετυχημένη στρατηγική SEO.

Κάθε αγορά και κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να ακολουθήσει και διαφορετική στρατηγική SEO και να διαφοροποιηθεί αρκετά από τον ανταγωνισμό δημιουργώντας κλασσικό περιεχόμενο.

Το κλασσικό περιεχόμενο μπορεί να είναι ένας εκπαιδευτικός οδηγός, μια εφαρμογή για κινητά (mobile app), ένα αστείο βίντεο ή γενικά οτιδήποτε μπορεί να αιχμαλωτίσει τα βλέμματα των επισκεπτών σας και να τους κάνει να μείνουν στην ιστοσελίδα σας, να την αγαπήσουν και να μοιραστούν το περιεχόμενο σας με τους φίλους τους.

Μην διστάσετε λοιπόν να επενδύσετε στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, στα γραφικά σας ή γενικά σε κάτι που θα μένει ως ενεργητικό στην ιστοσελίδας σας.

Ειδικά άμα είστε eshop, τα προϊόντα σας μπορεί να αλλάζουν συχνά, οι προωθητικές ενέργειες όμως που κάνετε μπορεί να είναι θρυλικές και να τις θυμούνται για χρόνια οι πελάτες σας και όχι μόνο.

3 Το περιεχόμενο θα πρέπει να μένει όσο το δυνατόν περισσότερο στην ιστοσελίδας σας

Πάλι απευθύνομαι στα eshop τα οποία ανεβοκατεβάζουν προϊόντα με αποτέλεσμα όσα backlink να δημιουργούν για αυτά τα προϊόντα να τα χάνουν με συντριπτικές συνέπειες για την κατάταξη της ιστοσελίδας τους στις μηχανές αναζήτησης.

Συνέχεια οι θέσεις που θα κερδίζετε με ένα προϊόν ή ένα url θα χάνεται όταν αυτό το προϊόν θα εκλείψει.

Άρα θα πρέπει ή να στοχεύετε στον να ανεβάσετε πιο μόνιμα url ή σελίδες στις μηχανές αναζήτησης παρά να προωθήσετε κάτι προσωρινό.

Ο λόγος είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης χρειάζονται τον χρόνο τους για να ταξινομήσουν τα νέα url και είναι πολύ δύσκολο σε λίγο χρόνο να πάρετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

4 Αυξήστε τις λέξεις κλειδιά σας

Θα πρέπει οι λέξεις κλειδιά σας να είναι όσο το δυνατόν περισσότερες και να στοχεύετε και σε φράσεις κλειδιά αντί για λέξεις κλειδιά.

Δεν είναι δυνατόν όλοι να ανταγωνιζόμαστε για το ίδιο πράγμα στο ίντερνετ και να είμαστε και όλοι ευτυχισμένοι. Για παράδειγμα, όταν κάποιος έχει ως λέξη κλειδί την κατασκευή ιστοσελίδων που είναι μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά με πάνω από χίλιες εταιρείες στην Ελλάδα και μόνο, είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο κάποιος νεοεισερχόμενος στην αγορά με ένα blog μερικών σελίδων να φιγουράρει στην πρώτη σελίδα της Google.

Τα οργανικά αποτελέσματα της πρώτης σελίδα της Google έχουν μόνο δέκα θέσεις, χωράνε μόνο 10 εταιρείες ή 10 ιστοσελίδες. Αναγκαστικά οι υπόλοιπες 990 εταιρείες και ιστοσελίδες θα στριμωχτούν στις επόμενες ιστοσελίδες της Google.

Το πράγμα χοντραίνει και άλλο αν προσθέσουμε ότι στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google προστίθενται οι σελίδες του Facebook οι οποίες ταξινομούνται, δημοσιεύσεις από το Google Plus όταν είμαστε συνδεδεμένοι σε αυτό και βίντεο από το YouTube, Vimeo, Dailymotion καθώς και από όλα τα τσοντοκάναλα. Και πιστέψτε με ότι υπάρχουν χιλιάδες από αυτά.

Τα long tail keywords είναι πάρα πολύ χρήσιμα και θα πρέπει να συμπεριλάβετε στις λέξεις κλειδιά που στοχεύετε και τις φράσεις κλειδιά, παράγωγα και συνώνυμα τους.

Μην εμπιστεύεστε τους αφελείς και αυτούς που πάνε με τον σταυρό στο χέρι ότι έχουν μια μαγική συνταγή και ότι η Google κάνει αυτό και η Google τώρα κάνει εκείνο.

Δεν υπάρχει μαγική συνταγή της επιτυχίας για να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης εκτός από την σκληρή δουλειά.

5 Κάντε το αντίθετο από ότι κάνατε πριν

Τολμήστε να κάνετε το αντίθετο από ότι κάνατε πριν. Η ηττοπάθεια δεν συνάδει με τις επιχειρήσεις και με τον χώρο του ίντερνετ που είναι ένας χώρος καθαρά επιχειρηματικός, φιλελεύθερος και δεν γνωρίζει σύνορα και χώρες.

Αυτό σημαίνει ότι έχετε να αντιμετωπίσετε παγκόσμιο ανταγωνισμό και θα πρέπει να σταθείτε ισάξια σε όλους, σε όλα τα ξένα eshop, σε όλα τα διεθνή site που ανταγωνίζονται τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.

Άμα μέχρι σήμερα δεν πήρατε τα αποτελέσματα που θα θέλατε από τις μηχανές αναζήτησης, ίσως είναι καιρός να εφαρμόσετε νέες ιδέες και νέες στρατηγικές.

Ποιες είναι αυτές; Εξαρτάται από την αγορά σας και την ιστοσελίδας σας.

Για περισσότερες πληροφορίες και για να σας συμβουλέψω καλύτερα για το τι θα πρέπει να κάνετε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Δείτε περισσότερα για την ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω του SEO

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

 

 

Σχολιάστε