Νέο Panda 4.1 Update και πως να προστατέψετε το site σας
από τις ανανεώσεις του αλγορίθμου της Google και όλα τα άλλα άγρια θηρία!
Γεια σας φίλοι μου, περίπου στα τέλη Σεπτεμβρίου η Google ανακοίνωσε μια ακόμα ανανέωση του αλγορίθμου της, την οποία ονόμασε Panda 4.1 Update. Είναι η 27η ανανέωση του περιβόητου αλγορίθμου της Google και όπως καταλαβαίνετε, η Google έχει βαλθεί να συνεχίσει τις ανανεώσεις της με στόχο την καλύτερη ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Ο νέος αλγόριθμος αναμένεται να επηρεάσει το 3% με 5% των αναζητήσεων.
Αν δείτε λοιπόν την οργανική κίνηση από την ιστοσελίδα σας να πέφτει κατακόκορυφα ή να ανεβαίνει απότομα, μην τρομάξετε, είναι λόγω της νέας ανανέωσης του αλγορίθμου και θα είναι μία από τις πολλές.
Αν αισθάνεστε ότι η ιστοσελίδα σας είναι πολύ ρηχή και μοιάζει απροστάτευτη στις όποιες αλλαγές και ορέξεις του αλγορίθμου της Google, τότε θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά το παρακάτω άρθρο.
Που στοχεύει το Panda 4.1 Update;
Το Panda 4.1 update στοχεύει κατά κύριο λόγο στο να αφαιρέσει από τον δείκτη της (Google Index) τα χαμηλής ποιότητας sites που θεωρούνται spam. Βέβαια στην προσπάθεια της αυτή μαζί με τα χλωρά καίγονται και τα ξερά.
Στην αρχή η αναβάθμιση θα ξεκινήσει από την αμερικάνικη αγορά και σταδιακά θα χτυπήσεις και τις πύλες τις ελληνικής αγοράς.
Ιστορικό Αλλαγών Αλγορίθμου Panda
Για να δείτε πόσες αλλαγές έχει κάνει μέχρι σήμερα η Google μόνο στο Panda, παρακάτω είναι μία λίστα με όλες τις αλλαγές του Panda και τα λεγόμενα Panda Updates.
Όπως βλέπετε, η Google εργάζεται σαν μέλισσα για να μας δώσει τα καλύτερα και ποιο ποιοτικά αποτελέσματα και να καταπολεμήσει το spam. Ας μην ξεχνάμε ότι η Google εξετάζει την σημαντικότητα και την σχετικότητα κάθε ιστοσελίδας και την κατατάσσει ανάλογα.
- Panda Update 1, AKA Panda 1.0, Feb. 24, 2011 (11.8% of queries; announced; English in US only)
- Panda Update 2, AKA Panda 2.0, April 11, 2011 (2% of queries; announced; rolled out in English internationally)
- Panda Update 3, May 10, 2011 (no change given; confirmed, not announced)
- Panda Update 4, June 16, 2011 (no change given; confirmed, not announced)
- Panda Update 5, July 23, 2011 (no change given; confirmed, not announced)
- Panda Update 6, Aug. 12, 2011 (6-9% of queries in many non-English languages; announced)
- Panda Update 7, Sept. 28, 2011 (no change given; confirmed, not announced)
- Panda Update 8 AKA Panda 3.0, Oct. 19, 2011 (about 2% of queries; belatedly confirmed)
- Panda Update 9, Nov. 18, 2011: (less than 1% of queries; announced)
- Panda Update 10, Jan. 18, 2012 (no change given; confirmed, not announced)
- Panda Update 11, Feb. 27, 2012 (no change given; announced)
- Panda Update 12, March 23, 2012 (about 1.6% of queries impacted; announced)
- Panda Update 13, April 19, 2012 (no change given; belatedly revealed)
- Panda Update 14, April 27, 2012: (no change given; confirmed; first update within days of another)
- Panda Update 15, June 9, 2012: (1% of queries; belatedly announced)
- Panda Update 16, June 25, 2012: (about 1% of queries; announced)
- Panda Update 17, July 24, 2012:(about 1% of queries; announced)
- Panda Update 18, Aug. 20, 2012: (about 1% of queries; belatedly announced)
- Panda Update 19, Sept. 18, 2012: (less than 0.7% of queries; announced)
- Panda Update 20 , Sept. 27, 2012 (2.4% English queries, impacted, belatedly announced
- Panda Update 21, Nov. 5, 2012 (1.1% of English-language queries in US; 0.4% worldwide; confirmed, not announced)
- Panda Update 22, Nov. 21, 2012 (0.8% of English queries were affected; confirmed, not announced)
- Panda Update 23, Dec. 21, 2012 (1.3% of English queries were affected; confirmed, announced)
- Panda Update 24, Jan. 22, 2013 (1.2% of English queries were affected; confirmed, announced)
- Panda Update 25, March 15, 2013 (confirmed as coming; not confirmed as having happened)
- Panda Update 26 AKA Panda 4.0, May 20, 2014 (7.5% of English queries were affected; confirmed, announced)
- Panda Update 27 AKA Panda 4.1, Sept. 25, 2014 (3-5% of queries were affected; confirmed, announced)
Οι μεγάλοι χαμένοι και οι μεγάλοι κερδισμένοι του Google Panda 4.1
Τα στοιχεία που έχω μέχρι στιγμής είναι από την αμερικάνικη αγορά. Για να βρείτε αναλογία με τα ελληνικά δεδομένα θα πρέπει να παρατηρήσετε ποια είδους site έχουνε επηρεαστεί και να βρείτε ποια ανάλογα sites θα επηρεαστούν και στην ελληνική αγορά.
Google.com – Panda 4.1 Οι μεγάλοι χαμένοι στην Αμερικανική Αγορά
Οι μεγάλοι κερδισμένοι είναι κυρίως ιστοσελίδες με νέα, με περιεχόμενο και τα λεγόμενα Download Portals. Γενικά όλα τα sites με μοναδικό περιεχόμενο βγαίνουν κερδισμένα από την εφαρμογή του νέου αλγορίθμου.
Παρακάτω βλέπετε την μεταβολή στην ορατότητα από τις μηχανές αναζήτησης (SEO Visibility) ανά ποσοστό:
Domain – Loser | Before | After | Change in % |
yellow.com | 16383 | 3413 | -79% |
similarsites.com | 118771 | 25197 | -79% |
free-coloring-pages.com | 12268 | 296 | -76% |
dwyer-inst.com | 13225 | 3229 | -76% |
issitedownrightnow.com | 69354 | 18376 | -74% |
updatestar.com | 13232 | 3788 | -71% |
office365.com | 29365 | 8781 | -70% |
findthebest.com | 30848 | 93937 | -70% |
homewyse.com | 14161 | 441 | -69% |
adelaide.edu.au | 20351 | 6537 | -68% |
pearltrees.com | 16769 | 5503 | -67% |
ok.co.uk | 18226 | 5995 | -67% |
socialcomments.org | 27476 | 9058 | -67% |
mybillcom.com | 12258 | 4136 | -66% |
tgiblackfriday.com | 10037 | 342 | -66% |
discountsstory.net | 20907 | 7337 | -65% |
indyweek.com | 13373 | 4826 | -64% |
zabasearch.com | 42679 | 15697 | -63% |
exacttarget.com | 14849 | 5729 | -61% |
okc.gov | 12547 | 4907 | -61% |
no1reviews.com | 18403 | 7235 | -61% |
mademan.com | 23006 | 9779 | -57% |
studymode.com | 10756 | 4611 | -57% |
thefair.com | 14067 | 6277 | -55% |
appappeal.com | 11265 | 5149 | -54% |
chronicle.com | 17244 | 8208 | -52% |
lyricstranslations.com | 16944 | 8077 | -52% |
onhealth.com | 118017 | 56735 | -52% |
cherrybam.com | 20178 | 9736 | -52% |
nerve.com | 17264 | 9016 | -48% |
emedtv.com | 30739 | 16266 | -47% |
hubpages.com | 30493 | 163548 | -46% |
brothersoft.com | 25357 | 13969 | -45% |
collider.com | 47733 | 26383 | -45% |
337.com | 21172 | 12141 | -43% |
hypestat.com | 18047 | 10553 | -42% |
telecomfile.com | 17652 | 10448 | -41% |
discountednewspapers.com | 19472 | 11624 | -40% |
bugmenot.com | 25339 | 15152 | -40% |
medterms.com | 286956 | 172836 | -40% |
translationcloud.com | 43295 | 2674 | -38% |
archive.today | 48603 | 30085 | -38% |
game-oldies.com | 47279 | 2932 | -38% |
kxan.com | 26622 | 16609 | -38% |
thinkbabynames.com | 22762 | 14246 | -37% |
amtrakcalifornia.com | 18965 | 1192 | -37% |
theepochtimes.com | 34385 | 21638 | -37% |
addresses.com | 33042 | 21012 | -36% |
hrblock.com | 24599 | 15775 | -36% |
areacode.org | 33412 | 21799 | -35% |
buzzle.com | 76279 | 50134 | -34% |
militarycac.com | 30014 | 1977 | -34% |
howstuffworks.com | 1251213 | 827093 | -34% |
eprize.com | 42565 | 28358 | -33% |
travelandleisure.com | 110818 | 74347 | -33% |
webutations.info | 190251 | 127762 | -33% |
appbrain.com | 59235 | 40254 | -32% |
enjoygram.com | 28335 | 19322 | -32% |
dailypuppy.com | 24775 | 1701 | -31% |
oxforddictionaries.com | 383172 | 265208 | -31% |
offers.com | 56036 | 39082 | -30% |
guardianlv.com | 34268 | 24045 | -30% |
thinkexist.com | 138435 | 97364 | -30% |
hallmark.com | 61087 | 4381 | -28% |
ehow.com | 101928 | 73157 | -28% |
laws.com | 26208 | 18839 | -28% |
greenwichmeantime.com | 45629 | 32906 | -28% |
miamiherald.com | 99912 | 72274 | -28% |
dubbed-scene.com | 26502 | 1926 | -27% |
bobdylan.com | 27307 | 19881 | -27% |
cardhub.com | 49508 | 36101 | -27% |
mommysavesbig.com | 46118 | 33913 | -26% |
healthcentral.com | 47799 | 35173 | -26% |
appcrawlr.com | 29088 | 21595 | -26% |
Google.com – Panda 4.1 Οι μεγάλοι κερδισμένοι στην Αμερικανική Αγορά
Στους μεγάλους κερδισμένους περιλαμβάνονται ιστοσελίδες με παιχνίδια, τραγούδια και ιατρικά sites τα οποία υστερούσαν από άποψη μοναδικού περιεχομένου.
Παρακάτω βλέπετε την μεταβολή στην ορατότητα από τις μηχανές αναζήτησης (SEO Visibility) ανά ποσοστό:
Domain – Winner | Before | After | Change in % |
comdotgame.com | 2632 | 38231 | 1353% |
hongkiat.com | 135 | 68372 | 406% |
babble.com | 8963 | 42916 | 379% |
rd.com | 17209 | 71434 | 315% |
mediamass.net | 6839 | 27876 | 308% |
hotelguides.com | 8563 | 32957 | 285% |
yourtango.com | 30624 | 109148 | 256% |
moreofit.com | 6431 | 22864 | 256% |
celebrity-gossip.net | 10727 | 38068 | 255% |
spoonful.com | 2813 | 89573 | 218% |
ivillage.com | 11818 | 37065 | 214% |
800-numbers.net | 11809 | 34631 | 193% |
thepiratebay.se | 2571 | 67457 | 162% |
aceshowbiz.com | 21679 | 55059 | 154% |
dummies.com | 42806 | 104764 | 145% |
geekwire.com | 11606 | 28319 | 144% |
ispot.tv | 12242 | 28062 | 129% |
womansday.com | 11868 | 27195 | 129% |
bncollege.com | 36738 | 76969 | 110% |
afterdawn.com | 18519 | 38775 | 109% |
allwomenstalk.com | 19836 | 41088 | 107% |
livescience.com | 79499 | 164323 | 107% |
savings.com | 25874 | 52886 | 104% |
fastcodesign.com | 25303 | 50326 | 99% |
mystore411.com | 24262 | 47482 | 96% |
health.com | 120733 | 212827 | 76% |
unblocksit.es | 23559 | 40897 | 74% |
newseum.org | 36201 | 59205 | 64% |
netdoctor.co.uk | 25973 | 41246 | 59% |
celebdirtylaundry.com | 34511 | 53817 | 56% |
digitaltrends.com | 137257 | 21076 | 54% |
quickanddirtytips.com | 28288 | 43284 | 53% |
tvtropes.org | 105715 | 160152 | 51% |
simplyrecipes.com | 100684 | 149017 | 48% |
glamour.com | 53907 | 77933 | 45% |
astrologyzone.com | 45185 | 65237 | 44% |
chow.com | 117933 | 168931 | 43% |
arstechnica.com | 121742 | 171708 | 41% |
parenting.com | 49936 | 70185 | 41% |
realsimple.com | 180553 | 252922 | 40% |
webopedia.com | 153512 | 213758 | 39% |
healthgrades.com | 70386 | 97103 | 38% |
laptopmag.com | 53221 | 73249 | 38% |
dispatch.com | 44614 | 60412 | 35% |
dealcatcher.com | 95757 | 128887 | 35% |
businessdictionary.com | 104606 | 140213 | 34% |
vice.com | 157693 | 208496 | 32% |
smithsonianmag.com | 18069 | 238733 | 32% |
thefreedictionary.com | 2124356 | 2774647 | 31% |
internetslang.com | 50578 | 65093 | 29% |
Πως να προστατέψετε το site σας από τη Google
Αν αισθάνεστε ότι η ιστοσελίδα σας είναι πολύ ρηχή και μοιάζει απροστάτευτη στις όποιες αλλαγές και ορέξεις του αλγορίθμου της Google, τότε θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά τις παρακάτω συμβουλές. Το άρθρο αυτό γράφτηκε ειδικά για εσάς!
Όλα ξεκινούν από το SEO και την παραγωγή μοναδικού περιεχομένου. Με τη δημιουργία μοναδικού, ποιοτικού περιεχομένου θα εξασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας θα αποκτήσει επισκεψιμότητα και θα ευδοκιμήσει, ενώ παράλληλα θα αντέξει από όποιες αλλαγές του αλγορίθμου της Google.
Η καλύτερη στρατηγική SEO είναι η παραγωγή μοναδικού περιεχομένου και το λέω σε πολλά από τα προηγούμενα άρθρα και βίντεο μου. Εδώ θα βρείτε μερικά:
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Πώς να φτιάξτε μια ιστοσελίδα με επικό περιεχόμενο
- Δημιουργήστε Απίστευτο Περιεχόμενο: Το Άρθρο Πυλώνας
- Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς
Ίσως ένα από τα σημαντικότερα πράγματα σε μια ιστοσελίδα να είναι το περιεχόμενο. Φανταστείτε ότι μόλις έχετε ανοίξει την τηλεόρασή και το πρώτο κανάλι να μην έχει τίποτα να δείτε. Τι θα κάνατε ; Θα αλλάζατε κανάλι.
Έτσι κάπως λειτουργεί και το ίντερνετ. Αν οι ιστοσελίδες που επισκέπτεστε είναι κενές ή δεν έχουν καλής ποιότητας περιεχόμενο, τότε μάλλον θα εγκαταλείπατε τις ιστοσελίδες αυτές και θα ψάχνατε να βρείτε κάποιες που να έχουν ενδιαφέρον για σας περιεχόμενο. Από αυτήν την άποψη, το περιεχόμενο της σελίδας σας είναι ο βασιλιάς του παιχνιδιού και κερδίζει ότι και να κάνετε!
Ακόμα και σήμερα με προκαλεί εντύπωση που πάρα πολύς κόσμος δεν χρησιμοποιεί το blog του ή αδιαφορεί για την δημιουργία περιεχομένου στο SEO. Αντί για αυτό ασχολείται με άλλα δευτερεύοντα πράγματα τα οποία τον φέρνουν στα όρια του spam.
Αποφύγετε το Spam
Αυτά είναι η δημιουργία backlinks και το ποστάρισμα σελίδων χωρίς περιεχόμενο του τύπου δείτε πως χασμουρήθηκε ο παπούς, ή δείτε τι είπε η Μενεγάκη στο Λάτσιο κτλ.
Πολλές βέβαια φορές τέτοιου είδους ιστοσελίδες λειτουργούν σαν doorway pages. Δηλαδή σαν σελίδες που οδηγούν σε άλλες σελίδες.
Θα μπορούσε να σας γράψω αρκετές συμβουλές, όμως θα ήθελα να εστιαστείτε σε μόνο μία από αυτές και να την βάλετε καλά στο μυαλό σας, όπως και επίσης θα ήθελα να την εφαρμόσετε και σήμερα κιόλας.
Αυτή η συμβουλή είναι να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας.
Δημιουργήστε Μοναδικό Κλασικό Περιεχόμενο για να γλιτώσετε από τη Google
Η δημιουργία περιεχομένου είναι μονόδρομος. Πάρτε το απόφαση. θα πρέπει να γράψετε τουλάχιστον 100 ποιοτικά άρθρα 2.500 λέξεων και πάνω για να μπορέσει η Google να ταξινομήσει ταχύτερα την ιστοσελίδα σας. Θα πρέπει να γράφετε ένα άρθρο την ημέρα για τις επόμενες 100 ημέρες. Δείτε περισσότερα: Blogging Marathon: Τι έμαθα μετά από 100 μέρες blogging
Ο μόνος εγγυημένος τρόπος για να βγαίνετε πρώτος στη Google εκτός από την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας είναι το Blogging. To blogging βοηθάει εκτός από το SEO και το να βγείτε πρώτοι στη Google, στο να δημιουργήσετε μια σχέση με το κοινό σας και να γίνεται γνωστοί.
Προσωπικά, κάθε πρωί που ξυπνάει πίνω το καφεδάκι μου και γράφω συνήθως κάποιο άρθρο για το site μου ή για κάποιον άλλο πελάτη. Είναι μια συνήθεια που την κάνω κάθε μέρα το πρωί γιατί είμαι πρωινός τύπος. Μπορεί εσείς να είστε βραδινοί τύποι ή να μην μπορείτε τα πρωινά γιατί κάνετε κάποια άλλη δουλειά.
Όμως άμα δεν μπείτε σε αυτήν την διαδικασία και δεν εστιαστείτε στο περιεχόμενο, δεν θα δείτε ποτέ το αληθινό φως της επιτυχίας στην ιστοσελίδα σας.
Δεν θα σας φταίει το Panda 4.1 Update, αλλά η τεμπελιά σας ή η αδιαφορία σας στο να τα καταφέρετε να κάνετε ένα βιώσιμο site και κατά επέκταση μια βιώσιμη ηλεκτρονική επιχείρηση.
Το κλασικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα κρατήσει για χρόνια, ίσως για την επόμενη δεκαετία και είναι αυτό που θα φέρει χιλιάδες νέους επισκέπτες μέσα στην ιστοσελίδα σας οι οποίοι θα ζητάνε διψασμένοι για περισσότερο.
Για περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερα βίντεο, περισσότερα podcasts.
Γράψτε σήμερα το πρώτο σας άρθρο
Θα μπορούσα να καθίσω και να γράψω ολόκληρο βιβλίο για την αξία του διαχρονικού περιεχομένου για την ιστοσελίδα σας, το e-shop σας και πως να το θωρακίσετε από το Panda 4.1 Update. Επειδή όμως κανένας μας δεν έχει χρόνο για χάσιμο θα σας σύστηνα να ξεκινήσετε από σήμερα κιόλας στη δημιουργία του πρώτου σας άρθρου. Άμα δεν ξέρετε πως να το κάνετε, δείτε τα παρακάτω βίντεο:
Ξέχασα κάτι;
Μην το κρατάτε μυστικό, η γνώμη σας μετράει για μένα και είναι πολύ σημαντική. Άμα σας άρεσε το άρθρο, θα σας παρακαλούσα να αφήσετε ένα σχόλιο από κάτω. Άμα θα θέλατε να ρωτήσετε κάτι μπορείτε να το κάνετε τώρα επίσης στα σχόλια.
Δείτε περισσότερα για το Panda 4.1 Update:
- Panda Update 4.1: Winners / Losers – Google U.S.
- Google’s Panda 4.1 Update Gives Small Websites a Boost
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
γιαννη καλη η θεωρια σου μαζι με τις αποδειξεις που παρεχεις…..αλλα ολα αυτα περι μοναδικου περιεχομενου,ειναι δευτερευοντες παραγοντες.
επειδη εχω καταλογο ιστοσελιδων κοσμου https://BLOGS-SITES.COM και εχουνε δει πολλα παραξενα σαιτ τα ματια μου ,πιστεψε με, πρωτιστη σημασια εχουνε τα backlinks,τα κοινωνικα δυκτια,και το τελευταιο pr που σου εχει αποδωσει η google.με λιγα λογια εχω δει σαιτ με μοναδικα περιεχομενο να τα πηγαινουνε χαλια εως μετρια,και σαιτ με ελαχιστο η και καθολου περιεχομενο σε πολλες αναρτησεις να πηγαινουνε με χιλια,απλα και μονο επειδη ειναι pr6 pr7,η επειδη εχουνε ενα σκασμο backlinks….
οπως λεει και η γνωστη διαφημιση…….ολα τα αλλα ειναι παραμυθια…..
Γεια σου Βασίλη, ναι όντως έτσι είναι. Πρόσεξε ακριβώς τι θέλω να πω. Όταν αλλάζει ο αλγόριθμος της Google τα site που πλήττονται πρώτα είναι αυτά που δεν έχουν περιεχόμενο και όχι αυτά που δεν έχουν backlinks.
Έτσι θα πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία και στα δύο. Να έχουμε και μοναδικό και πολύ περιεχόμενο και πολλά backlinks για να επιβιώσει η ιστοσελίδα μας σε βάθος χρόνου.
Το περιεχόμενο άμα θες είναι τα φρένα μας που θα μας κρατήσουν στα δύσκολα ενώ τα backlinks είναι το γκάζι μας.