ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Νέο Panda 4.1 Update και πως να προστατέψετε το site σας

Google-Panda-4.1-update

Νέο Panda 4.1 Update και πως να προστατέψετε το site σας

από τις ανανεώσεις του αλγορίθμου της Google και όλα τα άλλα άγρια θηρία!

Γεια σας φίλοι μου, περίπου στα τέλη Σεπτεμβρίου η Google ανακοίνωσε μια ακόμα ανανέωση του αλγορίθμου της, την οποία ονόμασε Panda 4.1 Update. Είναι η 27η ανανέωση του περιβόητου αλγορίθμου της Google και όπως καταλαβαίνετε, η Google έχει βαλθεί να συνεχίσει τις ανανεώσεις της με στόχο την καλύτερη ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Ο νέος αλγόριθμος αναμένεται να επηρεάσει το 3% με 5% των αναζητήσεων.

Αν δείτε λοιπόν την οργανική κίνηση από την ιστοσελίδα σας να πέφτει κατακόκορυφα ή να ανεβαίνει απότομα, μην τρομάξετε, είναι λόγω της νέας ανανέωσης του αλγορίθμου και θα είναι μία από τις πολλές.

Αν αισθάνεστε ότι η ιστοσελίδα σας είναι πολύ ρηχή και μοιάζει απροστάτευτη στις όποιες αλλαγές και ορέξεις του αλγορίθμου της Google, τότε θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά το παρακάτω άρθρο.

Που στοχεύει το Panda 4.1 Update;

Το Panda 4.1 update στοχεύει κατά κύριο λόγο στο να αφαιρέσει από τον δείκτη της (Google Index) τα χαμηλής ποιότητας sites που θεωρούνται spam. Βέβαια στην προσπάθεια της αυτή μαζί με τα χλωρά καίγονται και τα ξερά.

Στην αρχή η αναβάθμιση θα ξεκινήσει από την αμερικάνικη αγορά και σταδιακά θα χτυπήσεις και τις πύλες τις ελληνικής αγοράς.

Ιστορικό Αλλαγών Αλγορίθμου Panda

Για να δείτε πόσες αλλαγές έχει κάνει μέχρι σήμερα η Google μόνο στο Panda, παρακάτω είναι μία λίστα με όλες τις αλλαγές του Panda και τα λεγόμενα Panda Updates.

Όπως βλέπετε, η Google εργάζεται σαν μέλισσα για να μας δώσει τα καλύτερα και ποιο ποιοτικά αποτελέσματα και να καταπολεμήσει το spam. Ας μην ξεχνάμε ότι η Google εξετάζει την σημαντικότητα και την σχετικότητα κάθε ιστοσελίδας και την κατατάσσει ανάλογα.

  1. Panda Update 1, AKA Panda 1.0, Feb. 24, 2011 (11.8% of queries; announced; English in US only)
  2. Panda Update 2, AKA Panda 2.0, April 11, 2011 (2% of queries; announced; rolled out in English internationally)
  3. Panda Update 3, May 10, 2011 (no change given; confirmed, not announced)
  4. Panda Update 4, June 16, 2011 (no change given; confirmed, not announced)
  5. Panda Update 5, July 23, 2011 (no change given; confirmed, not announced)
  6. Panda Update 6, Aug. 12, 2011 (6-9% of queries in many non-English languages; announced)
  7. Panda Update 7, Sept. 28, 2011 (no change given; confirmed, not announced)
  8. Panda Update 8 AKA Panda 3.0, Oct. 19, 2011 (about 2% of queries; belatedly confirmed)
  9. Panda Update 9, Nov. 18, 2011: (less than 1% of queries; announced)
  10. Panda Update 10, Jan. 18, 2012 (no change given; confirmed, not announced)
  11. Panda Update 11, Feb. 27, 2012 (no change given; announced)
  12. Panda Update 12, March 23, 2012 (about 1.6% of queries impacted; announced)
  13. Panda Update 13, April 19, 2012 (no change given; belatedly revealed)
  14. Panda Update 14, April 27, 2012: (no change given; confirmed; first update within days of another)
  15. Panda Update 15, June 9, 2012: (1% of queries; belatedly announced)
  16. Panda Update 16, June 25, 2012: (about 1% of queries; announced)
  17. Panda Update 17, July 24, 2012:(about 1% of queries; announced)
  18. Panda Update 18, Aug. 20, 2012: (about 1% of queries; belatedly announced)
  19. Panda Update 19, Sept. 18, 2012: (less than 0.7% of queries; announced)
  20. Panda Update 20 , Sept. 27, 2012 (2.4% English queries, impacted, belatedly announced
  21. Panda Update 21, Nov. 5, 2012 (1.1% of English-language queries in US; 0.4% worldwide; confirmed, not announced)
  22. Panda Update 22, Nov. 21, 2012 (0.8% of English queries were affected; confirmed, not announced)
  23. Panda Update 23, Dec. 21, 2012 (1.3% of English queries were affected; confirmed, announced)
  24. Panda Update 24, Jan. 22, 2013 (1.2% of English queries were affected; confirmed, announced)
  25. Panda Update 25, March 15, 2013 (confirmed as coming; not confirmed as having happened)
  26. Panda Update 26 AKA Panda 4.0, May 20, 2014 (7.5% of English queries were affected; confirmed, announced)
  27. Panda Update 27 AKA Panda 4.1, Sept. 25, 2014 (3-5% of queries were affected; confirmed, announced)

Οι μεγάλοι χαμένοι και οι μεγάλοι κερδισμένοι του Google Panda 4.1

Τα στοιχεία που έχω μέχρι στιγμής είναι από την αμερικάνικη αγορά. Για να βρείτε αναλογία με τα ελληνικά δεδομένα θα πρέπει να παρατηρήσετε ποια είδους site έχουνε επηρεαστεί και να βρείτε ποια ανάλογα sites θα επηρεαστούν και στην ελληνική αγορά.

Google.com – Panda 4.1 Οι μεγάλοι χαμένοι στην Αμερικανική Αγορά

Οι μεγάλοι κερδισμένοι είναι κυρίως ιστοσελίδες με νέα, με περιεχόμενο και τα λεγόμενα Download Portals. Γενικά όλα τα sites με μοναδικό περιεχόμενο βγαίνουν κερδισμένα από την εφαρμογή του νέου αλγορίθμου.

Παρακάτω βλέπετε την μεταβολή στην ορατότητα από τις μηχανές αναζήτησης  (SEO Visibility) ανά ποσοστό:

    Domain – Loser     Before     After   Change in %
yellow.com 16383 3413 -79%
similarsites.com 118771 25197 -79%
free-coloring-pages.com 12268 296 -76%
dwyer-inst.com 13225 3229 -76%
issitedownrightnow.com 69354 18376 -74%
updatestar.com 13232 3788 -71%
office365.com 29365 8781 -70%
findthebest.com 30848 93937 -70%
homewyse.com 14161 441 -69%
adelaide.edu.au 20351 6537 -68%
pearltrees.com 16769 5503 -67%
ok.co.uk 18226 5995 -67%
socialcomments.org 27476 9058 -67%
mybillcom.com 12258 4136 -66%
tgiblackfriday.com 10037 342 -66%
discountsstory.net 20907 7337 -65%
indyweek.com 13373 4826 -64%
zabasearch.com 42679 15697 -63%
exacttarget.com 14849 5729 -61%
okc.gov 12547 4907 -61%
no1reviews.com 18403 7235 -61%
mademan.com 23006 9779 -57%
studymode.com 10756 4611 -57%
thefair.com 14067 6277 -55%
appappeal.com 11265 5149 -54%
chronicle.com 17244 8208 -52%
lyricstranslations.com 16944 8077 -52%
onhealth.com 118017 56735 -52%
cherrybam.com 20178 9736 -52%
nerve.com 17264 9016 -48%
emedtv.com 30739 16266 -47%
hubpages.com 30493 163548 -46%
brothersoft.com 25357 13969 -45%
collider.com 47733 26383 -45%
337.com 21172 12141 -43%
hypestat.com 18047 10553 -42%
telecomfile.com 17652 10448 -41%
discountednewspapers.com 19472 11624 -40%
bugmenot.com 25339 15152 -40%
medterms.com 286956 172836 -40%
translationcloud.com 43295 2674 -38%
archive.today 48603 30085 -38%
game-oldies.com 47279 2932 -38%
kxan.com 26622 16609 -38%
thinkbabynames.com 22762 14246 -37%
amtrakcalifornia.com 18965 1192 -37%
theepochtimes.com 34385 21638 -37%
addresses.com 33042 21012 -36%
hrblock.com 24599 15775 -36%
areacode.org 33412 21799 -35%
buzzle.com 76279 50134 -34%
militarycac.com 30014 1977 -34%
howstuffworks.com 1251213 827093 -34%
eprize.com 42565 28358 -33%
travelandleisure.com 110818 74347 -33%
webutations.info 190251 127762 -33%
appbrain.com 59235 40254 -32%
enjoygram.com 28335 19322 -32%
dailypuppy.com 24775 1701 -31%
oxforddictionaries.com 383172 265208 -31%
offers.com 56036 39082 -30%
guardianlv.com 34268 24045 -30%
thinkexist.com 138435 97364 -30%
hallmark.com 61087 4381 -28%
ehow.com 101928 73157 -28%
laws.com 26208 18839 -28%
greenwichmeantime.com 45629 32906 -28%
miamiherald.com 99912 72274 -28%
dubbed-scene.com 26502 1926 -27%
bobdylan.com 27307 19881 -27%
cardhub.com 49508 36101 -27%
mommysavesbig.com 46118 33913 -26%
healthcentral.com 47799 35173 -26%
appcrawlr.com 29088 21595 -26%

Google.com – Panda 4.1 Οι μεγάλοι κερδισμένοι στην Αμερικανική Αγορά

Στους μεγάλους κερδισμένους περιλαμβάνονται ιστοσελίδες με παιχνίδια, τραγούδια και ιατρικά sites τα οποία υστερούσαν από άποψη μοναδικού  περιεχομένου.

Παρακάτω βλέπετε την μεταβολή στην ορατότητα από τις μηχανές αναζήτησης  (SEO Visibility) ανά ποσοστό:

    Domain – Winner     Before     After   Change in %
comdotgame.com 2632 38231 1353%
hongkiat.com 135 68372 406%
babble.com 8963 42916 379%
rd.com 17209 71434 315%
mediamass.net 6839 27876 308%
hotelguides.com 8563 32957 285%
yourtango.com 30624 109148 256%
moreofit.com 6431 22864 256%
celebrity-gossip.net 10727 38068 255%
spoonful.com 2813 89573 218%
ivillage.com 11818 37065 214%
800-numbers.net 11809 34631 193%
thepiratebay.se 2571 67457 162%
aceshowbiz.com 21679 55059 154%
dummies.com 42806 104764 145%
geekwire.com 11606 28319 144%
ispot.tv 12242 28062 129%
womansday.com 11868 27195 129%
bncollege.com 36738 76969 110%
afterdawn.com 18519 38775 109%
allwomenstalk.com 19836 41088 107%
livescience.com 79499 164323 107%
savings.com 25874 52886 104%
fastcodesign.com 25303 50326 99%
mystore411.com 24262 47482 96%
health.com 120733 212827 76%
unblocksit.es 23559 40897 74%
newseum.org 36201 59205 64%
netdoctor.co.uk 25973 41246 59%
celebdirtylaundry.com 34511 53817 56%
digitaltrends.com 137257 21076 54%
quickanddirtytips.com 28288 43284 53%
tvtropes.org 105715 160152 51%
simplyrecipes.com 100684 149017 48%
glamour.com 53907 77933 45%
astrologyzone.com 45185 65237 44%
chow.com 117933 168931 43%
arstechnica.com 121742 171708 41%
parenting.com 49936 70185 41%
realsimple.com 180553 252922 40%
webopedia.com 153512 213758 39%
healthgrades.com 70386 97103 38%
laptopmag.com 53221 73249 38%
dispatch.com 44614 60412 35%
dealcatcher.com 95757 128887 35%
businessdictionary.com 104606 140213 34%
vice.com 157693 208496 32%
smithsonianmag.com 18069 238733 32%
thefreedictionary.com 2124356 2774647 31%
internetslang.com 50578 65093 29%

Πως να προστατέψετε το site σας από τη Google

Google-Panda-4.1-update

Αν αισθάνεστε ότι η ιστοσελίδα σας είναι πολύ ρηχή και μοιάζει απροστάτευτη στις όποιες αλλαγές και ορέξεις του αλγορίθμου της Google, τότε θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά τις παρακάτω συμβουλές. Το άρθρο αυτό γράφτηκε ειδικά για εσάς!

Όλα ξεκινούν από το SEO και την παραγωγή μοναδικού περιεχομένου. Με τη δημιουργία μοναδικού, ποιοτικού περιεχομένου θα εξασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας θα αποκτήσει επισκεψιμότητα και θα ευδοκιμήσει, ενώ παράλληλα θα αντέξει από όποιες αλλαγές του αλγορίθμου της Google.

Η καλύτερη στρατηγική SEO είναι η παραγωγή μοναδικού περιεχομένου και το λέω σε πολλά από τα προηγούμενα άρθρα και βίντεο μου. Εδώ θα βρείτε μερικά:

Ίσως ένα από τα σημαντικότερα πράγματα σε μια ιστοσελίδα να είναι το περιεχόμενο. Φανταστείτε ότι μόλις έχετε ανοίξει την τηλεόρασή και το πρώτο κανάλι να μην έχει τίποτα να δείτε. Τι θα κάνατε ; Θα αλλάζατε κανάλι.

Έτσι κάπως λειτουργεί και το ίντερνετ. Αν οι  ιστοσελίδες που επισκέπτεστε είναι κενές ή δεν έχουν καλής ποιότητας περιεχόμενο, τότε μάλλον θα εγκαταλείπατε τις ιστοσελίδες αυτές και θα ψάχνατε να βρείτε κάποιες που να έχουν ενδιαφέρον για σας περιεχόμενο. Από αυτήν την άποψη, το περιεχόμενο της σελίδας σας είναι ο βασιλιάς του παιχνιδιού και κερδίζει ότι και να κάνετε!

Ακόμα και σήμερα με προκαλεί εντύπωση που πάρα πολύς κόσμος δεν χρησιμοποιεί το blog του ή αδιαφορεί για την δημιουργία περιεχομένου στο SEO. Αντί για αυτό ασχολείται με άλλα δευτερεύοντα πράγματα τα οποία τον φέρνουν στα όρια του spam.

Αποφύγετε το Spam

Αυτά είναι η δημιουργία backlinks και το ποστάρισμα σελίδων χωρίς περιεχόμενο του τύπου δείτε πως χασμουρήθηκε ο παπούς, ή δείτε τι είπε η Μενεγάκη στο Λάτσιο κτλ.

Πολλές βέβαια φορές τέτοιου είδους ιστοσελίδες λειτουργούν σαν doorway pages. Δηλαδή σαν σελίδες που οδηγούν σε άλλες σελίδες.

Θα μπορούσε να σας γράψω αρκετές συμβουλές, όμως θα ήθελα να εστιαστείτε σε μόνο μία από αυτές και να την βάλετε καλά στο μυαλό σας, όπως και επίσης θα ήθελα να την εφαρμόσετε και σήμερα κιόλας.

Αυτή η συμβουλή είναι να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας.

Δημιουργήστε Μοναδικό Κλασικό Περιεχόμενο για να γλιτώσετε από τη Google

Η δημιουργία περιεχομένου είναι μονόδρομος. Πάρτε το απόφαση. θα πρέπει να γράψετε τουλάχιστον 100 ποιοτικά άρθρα 2.500 λέξεων και πάνω για να μπορέσει η Google να ταξινομήσει ταχύτερα την ιστοσελίδα σας. Θα πρέπει να γράφετε ένα άρθρο την ημέρα για τις επόμενες 100 ημέρες. Δείτε περισσότερα: Blogging Marathon: Τι έμαθα μετά από 100 μέρες blogging

Ο μόνος εγγυημένος τρόπος για να βγαίνετε πρώτος στη Google εκτός από την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας είναι το Blogging. To blogging βοηθάει εκτός από το SEO και το να βγείτε πρώτοι στη Google, στο να δημιουργήσετε μια σχέση με το κοινό σας και να γίνεται γνωστοί.

Προσωπικά, κάθε πρωί που ξυπνάει πίνω το καφεδάκι μου και γράφω συνήθως κάποιο άρθρο για το site μου ή για κάποιον άλλο πελάτη. Είναι μια συνήθεια που την κάνω κάθε μέρα το πρωί γιατί είμαι πρωινός τύπος. Μπορεί εσείς να είστε βραδινοί τύποι ή να μην μπορείτε τα πρωινά γιατί κάνετε κάποια άλλη δουλειά.

Όμως άμα δεν μπείτε σε αυτήν την διαδικασία και δεν εστιαστείτε στο περιεχόμενο, δεν θα δείτε ποτέ το αληθινό φως της επιτυχίας στην ιστοσελίδα σας.

Δεν θα σας φταίει το Panda 4.1 Update, αλλά η τεμπελιά σας ή η αδιαφορία σας στο να τα καταφέρετε να κάνετε ένα βιώσιμο site και κατά επέκταση μια βιώσιμη ηλεκτρονική επιχείρηση.

Το κλασικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα κρατήσει για χρόνια, ίσως για την επόμενη δεκαετία και είναι αυτό που θα φέρει χιλιάδες νέους επισκέπτες μέσα στην ιστοσελίδα σας οι οποίοι θα ζητάνε διψασμένοι για περισσότερο.

Για περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερα βίντεο, περισσότερα podcasts.

Γράψτε σήμερα το πρώτο σας άρθρο

Θα μπορούσα να καθίσω και να γράψω ολόκληρο βιβλίο για την αξία του διαχρονικού περιεχομένου για την ιστοσελίδα σας, το e-shop σας και πως να το θωρακίσετε από το Panda 4.1 Update. Επειδή όμως κανένας μας δεν έχει χρόνο για χάσιμο θα σας σύστηνα να ξεκινήσετε από σήμερα κιόλας στη δημιουργία του πρώτου σας άρθρου. Άμα δεν ξέρετε πως να το κάνετε, δείτε τα παρακάτω βίντεο:

Ξέχασα κάτι;

Μην το κρατάτε μυστικό, η γνώμη σας μετράει για μένα και είναι πολύ σημαντική. Άμα σας άρεσε το άρθρο, θα σας παρακαλούσα να αφήσετε ένα σχόλιο από κάτω. Άμα θα θέλατε να ρωτήσετε κάτι μπορείτε να το κάνετε τώρα επίσης στα σχόλια.

Δείτε περισσότερα για το Panda 4.1 Update:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

2 σκέψεις στο “Νέο Panda 4.1 Update και πως να προστατέψετε το site σας”

  1. γιαννη καλη η θεωρια σου μαζι με τις αποδειξεις που παρεχεις…..αλλα ολα αυτα περι μοναδικου περιεχομενου,ειναι δευτερευοντες παραγοντες.
    επειδη εχω καταλογο ιστοσελιδων κοσμου https://BLOGS-SITES.COM και εχουνε δει πολλα παραξενα σαιτ τα ματια μου ,πιστεψε με, πρωτιστη σημασια εχουνε τα backlinks,τα κοινωνικα δυκτια,και το τελευταιο pr που σου εχει αποδωσει η google.με λιγα λογια εχω δει σαιτ με μοναδικα περιεχομενο να τα πηγαινουνε χαλια εως μετρια,και σαιτ με ελαχιστο η και καθολου περιεχομενο σε πολλες αναρτησεις να πηγαινουνε με χιλια,απλα και μονο επειδη ειναι pr6 pr7,η επειδη εχουνε ενα σκασμο backlinks….
    οπως λεει και η γνωστη διαφημιση…….ολα τα αλλα ειναι παραμυθια…..

    Απάντηση
    • Γεια σου Βασίλη, ναι όντως έτσι είναι. Πρόσεξε ακριβώς τι θέλω να πω. Όταν αλλάζει ο αλγόριθμος της Google τα site που πλήττονται πρώτα είναι αυτά που δεν έχουν περιεχόμενο και όχι αυτά που δεν έχουν backlinks.

      Έτσι θα πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία και στα δύο. Να έχουμε και μοναδικό και πολύ περιεχόμενο και πολλά backlinks για να επιβιώσει η ιστοσελίδα μας σε βάθος χρόνου.

      Το περιεχόμενο άμα θες είναι τα φρένα μας που θα μας κρατήσουν στα δύσκολα ενώ τα backlinks είναι το γκάζι μας.

      Απάντηση

Σχολιάστε