ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE!

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Βγείτε πρώτοι στης λέξεις κλειδιά που φέρουν τα λεφτά

TOFU MOFU BOFU

Βγείτε πρώτοι στης λέξεις κλειδιά που φέρουν τα λεφτά

Το Divramis SEO Agency παρέχει υπηρεσίες SEO για  επιχειρήσεις  και μπορεί να προσφέρει αξία στην επιχείρηση σας όπως για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο.

Το Divramis SEO Agency μπορεί να αναλάβει όλες τις πτυχές του SEO για την επιχείρηση σας για να βγει στην πρώτη θέση της Google.

Η Εταιρεία μας ασχολείται από το 2000 με την κατασκευή ιστοσελίδων και από το 2013 με την προώθηση ιστοσελίδων.

  • Το ToFu, MoFu, BoFu είναι το ταξίδι που πρέπει να ακολουθήσει κάθε πιθανός πελάτης για να γίνει πιστός πελάτης.

  • Το ToFu σημαίνει κορυφή της διοχέτευσης πωλήσεων, το MoFu τη μέση της διοχέτευσης και το Bofu τον πάτο της διοχέτευσης.

  • Κάθε βήμα στη διοχέτευση πωλήσεων έχει διαφορετική προσέγγιση και διαφορετική βελτιστοποίηση και χρειάζεται διαφορετικό SEO.

 

Τι Είναι το TOFU, MOFU, BOFU;

Η κατανόηση του ταξιδιού του πελάτη είναι το κλειδί και οι όροι TOFU, MOFU και BOFU μας βοηθούν να την κατηγοριοποιήσουμε ως SEO Agency στην Ελλάδα.

Καθώς οι πιθανοί πελάτες μεταβαίνουν από τη γενική επίγνωση σε μια συγκεκριμένη απόφαση αγοράς, οι ανάγκες και οι ερωτήσεις τους αλλάζουν, καθιστώντας ζωτικής σημασίας την προσαρμογή της προσέγγισής σας σε κάθε στάδιο.

 

1. TOFU – Κορυφή της Διοχέτευσης (Top of Funnel)

Το TOFU σηματοδοτεί το στάδιο της επίγνωσης της διαδρομής του πελάτη.

Εδώ, οι επισκέπτες μόλις αρχίζουν να εξερευνούν, συχνά αγνοώντας συγκεκριμένες λύσεις ή ακόμα και την επωνυμία σας. Οδηγούνται από την ανάγκη για πληροφορίες, είτε πρόκειται για την επίλυση ενός προβλήματος “Έχω ένα πρόβλημα και ψάχνω για πιθανές λύσεις” είτε απλώς για την έρευνα ενός πάθους.

Αυτές οι αρχικές αναζητήσεις μπορούν να ενεργοποιηθούν από αμέτρητους παράγοντες, αντανακλώντας ένα ευρύ κοινό με ποικίλες προθέσεις.

Ο στόχος σας είναι να γίνετε ένας πολύτιμος πόρος προσφέροντας σχετικό, ελκυστικό περιεχόμενο που εκπαιδεύει ή ψυχαγωγεί. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να παρουσιάσετε διακριτικά τις προσφορές σας, να τοποθετήσετε την επωνυμία σας ως αξιόπιστη και να ενισχύσετε τη δέσμευσή σας στα ενδιαφέροντά τους.

Ενώ οι άμεσες μετατροπές είναι χαμηλές, η εστίαση είναι στην οικοδόμηση αναγνωρισιμότητας και εμπιστοσύνης της επωνυμίας, με το πρόσθετο πλεονέκτημα της λήψης email για μελλοντικές καμπάνιες καλλιέργειας.

 

Σε αυτό το στάδιο εστιάζεις:

  • Στην ενημέρωση και εκπαίδευση του κοινού
  • Στην παραγωγή περιεχομένου που χτίζει εμπιστοσύνη (άρθρα, video, infographics)
  • Στην ενίσχυση του awareness και την προσέλκυση email leads

Η μετατροπή είναι χαμηλή, αλλά εδώ ξεκινάς να “χτίζεις” σχέση με τον επισκέπτη.

 

2. MOFU – Μέση της Διοχέτευσης (Middle of Funnel)

Καθώς οι επισκέπτες εισέρχονται στη μέση της διοχέτευσης (MOFU), έχουν εντοπίσει το πρόβλημά τους και διερευνούν ενεργά συγκεκριμένες λύσεις.

Η επωνυμία σας βρίσκεται πλέον στο ραντάρ τους, αλλά βρίσκονται ακόμα σε μια συγκριτική φάση, ζυγίζοντας διάφορες επιλογές και ανταγωνιστές. Αυτό το τμήμα είναι πιο εκλεπτυσμένο και αφοσιωμένο από το κοινό TOFU σας.

Αναζητούν λεπτομερείς πληροφορίες: τα οφέλη και τα μειονεκτήματα διαφορετικών προσεγγίσεων, ποιες ιδιότητες έχουν τη μεγαλύτερη σημασία και πιθανές λύσεις που δεν έχουν ακόμη εξετάσει.

Κατά τη διάρκεια του MOFU, είναι σημαντικό να παρέχετε εκτενείς πληροφορίες που ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην εμπειρία της επωνυμίας σας και στο επίπεδο των προσφορών σας.

Δώστε έμφαση στα μοναδικά σημεία πώλησης για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Οι χρήστες που αναζητούν MOFU χρησιμοποιούν πιο ακριβή ερωτήματα, συχνά χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς για να βελτιώσουν τις επιλογές τους ή να διερευνήσουν συγκεκριμένα προϊόντα και επωνυμίες.

Το κλειδί εδώ δεν είναι να πιέσετε για μια πώληση, αλλά να τους εξοπλίσετε με απαντήσεις και πληροφορίες που τους βοηθούν να επεξεργαστούν τις υπόλοιπες ερωτήσεις τους, προετοιμάζοντάς τους διεξοδικά για τη φάση λήψης αποφάσεων του ταξιδιού του πελάτη τους.

3. BOFU: κάτω μέρος του funnel

Το κάτω μέρος του funnel (BOFU) περιέχει τους πιο υποσχόμενους υποψήφιους πελάτες σας – εκείνους που είναι υψηλά καταρτισμένοι και κινούνται ενεργά προς μια αγορά.

Έχοντας προχωρήσει στα προηγούμενα στάδια, αυτό αντιπροσωπεύει το πιο πολύτιμο τμήμα των υποψήφιων πελατών σας. Σε αυτό το σημείο, συνήθως χρειάζονται αυτό το τελευταίο κομμάτι ενθάρρυνσης: πρόσθετη αυτοπεποίθηση, ελκυστικά κίνητρα ή έναν λόγο να δράσουν τώρα.

Οι υποψήφιοι πελάτες του BOFU συχνά συμμετέχουν σε αναζητήσεις επώνυμων πελατών, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερών ερωτημάτων για προϊόντα και λέξεων-κλειδιών που βασίζονται σε κριτικές.

Αναζητούν συγκεκριμένα στοιχεία ότι η λύση σας θα προσφέρει τα αποτελέσματα, την απόδοση επένδυσης (ROI) και την αξία που περιμένουν, επιβεβαιώνοντας ότι είναι η σωστή επιλογή.

Ενώ πιο τακτικές άμεσων πωλήσεων είναι κατάλληλες εδώ, είναι ακόμα καλύτερο να υιοθετήσετε μια συμβουλευτική νοοτροπία. Προσεγγίστε τους σαν να έχουν ήδη αποφασίσει να αγοράσουν και επικεντρωθείτε στο να τους βοηθήσετε να προσαρμόσουν την αγορά στις μοναδικές τους απαιτήσεις.

Δώστε έμφαση σε παράγοντες μείωσης του κινδύνου, όπως ισχυρές εγγυήσεις και υποστήριξη πελατών παγκόσμιας κλάσης. Ο στόχος στο BOFU είναι να τοποθετήσει με σαφήνεια το εμπορικό σήμα σας ως την ανώτερη επιλογή για τη μετατροπή αυτών των έτοιμων προς αγορά υποψήφιων πελατών.

 

Ποια Είναι η Καλύτερη SEO Στρατηγική Ανά Στάδιο;

Η εμπειρία 25+ ετών δείχνει ξεκάθαρα: ξεκινάμε από το BOFU. Αυτές είναι οι “money keywords”, οι λέξεις-κλειδιά που φέρνουν πωλήσεις. Μετά επεκτεινόμαστε στο MOFU και τέλος στο TOFU.

Αν στοχεύεις μόνο TOFU λέξεις-κλειδιά, το AI θα “κλέψει” την οργανική σου επισκεψιμότητα. Παράδειγμα:

Οι MOFU όροι βοηθούν να χτίσεις brand και εμπιστοσύνη. Οι TOFU λέξεις-κλειδιά φέρνουν επισκεψιμότητα αλλά όχι πωλήσεις.

Χτίσε πρώτα τα δυνατά σου θεμέλια στο BOFU, και μετά ανέβα στο funnel.

 

Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!

Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας: 6972364387 

Κατεβάστε τον οδηγό SEO Για Αρχαρίους: https://divramis.gr/ 

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube: https://divramis.gr/youtube

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το SEO μπορείτε να γραφτείτε στο newsletter!

Αν δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα από όλα αυτά μπορείτε να μας καλέσετε και να ζητήσετε προσφορά.

Για hosting προτιμήστε την εταιρεία hosting MyIP.

Με τον κωδικό έκπτωσης DIVRAMIS50 έχετε 50% έκπτωση στα πακέτα hosting για τον πρώτο χρόνο.

Αν ένα πακέτο hosting κοστίζει 100 ευρώ θα το πάρετε 50 ευρώ.

Η MyIP έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Η μεταφορά γίνεται εντελώς δωρεάν.

Το hosting είναι παράγοντας κατάταξης στην Google.

Πρέπει να έχετε γρήγορο site και να μην είναι spam τα άλλα sites που είναι μέσα.

Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδας για να βγείτε στην πρώτη θέση στην Google!

Οι 3 πρώτοι έχουν το 70% της κίνησης και οι υπόλοιποι βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα.

Αν είστε επαγγελματίας και σας τρώνε οι ανταγωνιστές σας δεν έχετε παρά να τηλεφωνήσετε στο 6972364387!

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

Σχολιάστε

Call Now Button
×