11 Συμβουλές για Web Design που θα αυξήσει τις πωλήσεις σας!
Κάθε ιδιοκτήτης μιας ιστοσελίδας και συνάμα επιχειρηματίας του ίντερνετ θέλει η ιστοσελίδα του να πουλάει. Κάθε επισκέπτης που μπαίνει στο site θα πρέπει δηλαδή να αγοράζει ή να παίρνει τηλέφωνο.
Αυτή η ενέργεια λέγεται μετατροπή στον χώρο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και είναι η στιγμή που ο επισκέπτης γίνεται πελάτης.
Άμα έχετε ήδη μια ιστοσελίδα που έχει επισκεψιμότητα σήμερα αλλά δεν έχει πωλήσεις ή μετατροπές θα πρέπει οπωσδήποτε να αναρωτηθείτε γιατί και να κάνετε ότι περνάει από το χέρι σας για να αποκτήσει.
Για να βρείτε τι φταίει και δεν έχει πωλήσεις το site σας σίγουρα θα αναλύσετε πολλούς παράγοντες. Σήμερα όμως θα αναλύσουμε έναν που θεωρώ ότι είναι από τους πιο βασικούς και λέγεται Web design.
To Web Design είναι πολύ σημαντικό γιατί είναι η πρώτη εντύπωση που σχηματίζει ο επισκέπτης μόλις μπαίνει στο site σας και η πρώτη εντύπωση σχηματίζεται μόλις στα πρώτα 8 δευτερόλεπτα.
Ενώ για να σχηματίσει κάποιος άποψη για το προϊόν σας χρειάζεται περίπου 90 δευτερόλεπτα.
Η πρώτη εντύπωση σχετίζεται με παράγοντες που εξαρτώνται από το Web Design της ιστοσελίδας ενώ το 75% των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας, θα κρίνουν το brand name σας με βάση το site που έχετε.
Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι οι περισσότεροι επισκέπτες που θα μπουν για πρώτη φορά στην ιστοσελίδα σας δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν, απλά κάνουν έρευνα αγοράς και συγκρίνουν τιμές και επιλογές που έχουν με βάση τον ανταγωνισμό.
Για να ξεχωρίσετε λοιπόν από τον ανταγωνισμό και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, θα πρέπει να μελετήσετε τις ιστοσελίδες των πρώτων στην κατηγορία ή στην αγορά σας και να αντιγράψετε όλα τα θετικά εκείνα στοιχεία που θα σας δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Για να μάθετε τα 11 βασικότερα, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω.
1. Χρώμα
Το κόκκινο χρώμα είναι το χρώμα των πωλήσεων και άμα θέλετε να αυξήσετε έως και 21 τοις εκατό τις πωλήσεις σας θα πρέπει να κάνετε τα κουμπιά αγοράς (CTA buttons ) κόκκινα. Γενικά μιλώντας το πράσινο και το κόκκινο είναι τα χρώματα που δυσκολεύουν τους περισσότερους που πάσχουν από αχρωματοψία.
Το πιο σωστό είναι όμως να προσαρμόσετε τα χρώματα σας ανάλογα με την αγορά στόχο σας. Άμα στοχεύετε σε γυναίκες το μπλε, πράσινο ή μωβ είναι καλύτερες επιλογές. Άμα στοχεύετε σε άνδρες το μπλε, το πράσινο και το μαύρο είναι πιο καλές επιλογές.
Αδιάφορες επιλογές χρωμάτων που μάλλον δεν θα έχουν αποτέλεσμα είναι το καφέ και το πορτοκαλί.
2. Βίντεο
Τα καλοστημένα και καλογυρισμένα βίντεο συχνά αυξάνουν τις πωλήσεις και τις μετατροπές και για αυτό πάρα πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν το βίντεο μάρκετινγκ και τα διαφημιστικά σποτάκια.
Στατιστικές έρευνες έχουν δείξει ότι το βίντεο μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις έως και 144 τοις εκατό. Στον κλάδο της χονδρικής ή του B2B αγορών οι εταιρίες χρησιμοποιούν τα βίντεο για να εξηγήσουν τις διαφορές των προϊόντων και υπηρεσιών τους με βάση τον ανταγωνισμό.
3. Ευκολία χρήσης ή User Exrerience
Η ευκολία της χρήσης της ιστοσελίδας σας είναι ένας παράγοντας που σίγουρα θα πρέπει να λάβετε υπόψιν στον σχεδιασμό της. Θα πρέπει να έχετε τις σημαντικές πληροφορίες στην πρώτο οθόνη της ιστοσελίδας σας ή στο above the fold όπως λένε και δεν θα πρέπει να εξαναγκάζετε τον επισκέπτη να κάνει άπειρο scroll κατεβαίνοντας στο footer για να βρει αυτό που θέλει.
Το μενού επίσης παίζει καταλυτικό ρόλο στο να αυξήσετε τις μετατροπές. Όσο πιο απλό είναι και όσο πιο εύχρηστο και ξεκάθαρο τόσο το καλύτερο.
4. Ξεκάθαρη πρόταση αγοράς (UVP)
Ποια είναι η μοναδική πρόταση αγοράς σας (Unique Value Proposition) στο site σας; Αν δεν ξέρετε τι πουλάτε ή τι προτείνετε να αγοράσει κάποιος τότε δεν είστε σε καλό δρόνο γιατί ούτε ο επισκέπτης θα ξέρει και αυτός ποια είναι.
Τι σας κάνει μοναδικούς και τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό; Αυτό θα πρέπει να φαίνεται από την πρώτη ματιά και στην αρχική σελίδα χωρίς περιστροφές.
5. Σύμβολα εμπιστοσύνης ή αναγνώρισης
Λογότυπα από καταξιωμένα brands ή αξιολογήσεις από άλλα sites όπως από το Tripadvisor, το Booking και άλλα σας προσδώσουν κύρος και αξιοπιστία. Ο στόχος όλων αυτών των συμβολισμών είναι ο υποψήφιος αγοραστής σας που δεν σας γνωρίζει να αισθανθεί κάποια ασφάλεια μέσα στην ιστοσελίδα σας και να νιώσει ότι μπορεί να σας εμπιστευτεί και να βάλει την κάρτα του για να αγοράσει από εσάς.
Χρησιμοποιήστε τα branbs τρίτων με φειδώ και σε θέση που να φαίνεται σε όλο το site όπως στο footer.
6. Δωρεάν προσφορές
Οι δωρεάν προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες θα πρέπει να είναι σε περίοπτη θέση και να επιτελούν τον σκοπό τους που είναι η αύξηση των πωλήσεων. Ο σωστός σχεδιασμός με banner και σωστά και κατανοητά γραφικά θα βοηθήσει τον πρώτο επισκέπτη να γίνει πελάτης.
Για παράδειγμα, στο δικό μας site προσφέρουμε εντελώς δωρεάν τον οδηγό SEO αρκεί να δώσετε το email σας για να εγγραφείτε στο Newsletter μας και να τον κατεβάσετε.
Το δωρεάν μύνημα για τον οδηγό είναι σε περίοπτη θέση και είναι αρκετά απλό και κατανοητό.
7. Μικρές φόρμες
Γενικά θα πρέπει να έχετε μικρές φόρμες, μικρές φόρμες εγγραφής, μικρές φόρμες παραγγελίας και να ζητάτε τα ελάχιστα δυνατά στοιχεία για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί η συνναλαγή.
Μην ζητάτε άχρηστα πράγματα όπως κάνουν στο δημόσιο και στις δημόσιες υπηρεσίες, φροντίστε με την ελάχιστη προσπάθεια να επιτυγχάνετε ο στόχος σας.
8. Το chat βοηθάει;
Το chat το έχουν κάποια site, ειδικά eshop και δίνει την ψευδαίσθηση της αμεσότητας, ότι είστε εκεί εκείνη τη στιγμή για να εξυπηρετήσετε. Όμως στην ουσία αποδυκνείεται δίκοπο μαχαίρι γιατί κανιβαλίζει όλα τα άλλα μέσα επικοινωνίας, email, τηλέφωνο και δημιουργεί αντιπερισπασμό στον τελικό χρήστη που από περιέργεια και μόνο θέλει να δοκιμάσει το chat.
Όπως και να χει θα πρέπει να δοκιμάσετε και τις δύο εκδοχές για να δείτε ποια δουλεύει καλύτερα για εσάς.
9. Τίτλοι σελίδων προορισμού
Καλογραμμένοι και ξεκάθαροι τίτλοι σε κάθε σελίδα προορισμού. Αναρωτηθείτε πως αισθάνονται οι πελάτες σας μόλις τους διαβάζουν, περνάνε το μήνυμα πωλήσεων στον τελικό καταναλωτή;
10. Η χρήση του κενού χώρου
Η σωστή αξιοποίηση του άσπρου χώρου ή του κενού χώρου είναι καταλυτική για να μην δημιουργεί την αίσθηση του κορεσμού στον τελικό χρήστη. Παρατηρήστε τις ιστοσελίδες που έχουν πολύ μεγάλη κυκλοφορία.
Είναι συνήθως μινιμαλιστικές με σωστή αναλογία του κενού χώρου και των χώρων όπου υπάρχει περιεχόμενο. Όσο πιο απλή και χωρίς παρεμβολές είναι η ιστοσελίδα σας τόσο πιο πολλές πωλήσεις θα φέρει.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο Ο Μινιμαλισμός στο Web Design.
11. A/B Testing ή τεστς
Στον χώρο του web design υπάρχουν ήδη κάποια αποδεδειγμένα στάνταρ τα οποία δουλεύουν εδώ και χρόνια αρκετά καλά. Άμα συμβουλευτείτε μια έμπειρη εταιρεία Web Design, σίγουρα δεν θα σας προτείνουν ρηξικέλευθες λύσεις και δεν θα χρειαστεί να ξαναανακαλύψετε τον τροχό.
Όμως μέσα από την δοκιμή και το λάθος θα μπορέσετε να βρείτε ποιο web design θα δουλέψει καλύτερα για εσάς και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από το να πειραματιστείτε με 2 παρόμοια web designs για το ίδιο web site.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο eshop σας ή στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να αλλάζετε ένα πράγμα μια φόρα όπως ένα κείμενο, μερικές λέξεις ή ένα banner. Επίσης για να αποκτήσετε σαφή άποψη για τα αποτελέσματα των δοκιμών θα πρέπει να έχετε συλλέξεις επαρκής πληροφορίες και για επαρκές χρονικό διάστημα τουλάχιστον μηνός.
Δείτε περισσότερα για αποτελεσματικό Web Design:
- Οι 10 κομπίνες του SEO που πρέπει να αποφύγετε
- Μάθετε όλα τα κόλπα του WordPress με αυτό το cheat sheet!
- Τι πρέπει να κάνετε αφού δημιουργήσετε το site σας
- 14 Essential Tips for Improving Your Web Design
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
WEB DESIGN ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΠΙΑΣΙΑΡΙΚΟ WEB DESIGN, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, WEB DESIGN ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ