Οι 10 κομπίνες του SEO που πρέπει να αποφύγετε
Σε ένα προηγούμενο άρθρο που είχα γράψει πριν από κάνα δύο χρόνια, Το μυστικό για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, είχα στηλιτεύσει όλα αυτά τα τραγελαφικά που συμβαίνουν στον χώρο του SEO με επαγγελματίες στον τομέα μας άσχετους και σχετικούς να δίνουν ρεσιτάλ ψέματος για να κλείσουν έναν πελάτη.
Για παράδειγμα ότι έχουν κάποιον γνωστό στη Google και θα τους πει ένα μαγικό κόλπο για να κάνουν disavow και που μετά θα ανέβουν κατακόρυφα και δεν θα έχουν να φοβηθούν τίποτα γιατί απλώς καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.
Αν και εξαιρετικά πιστευτές αυτές οι πιο δημοφιλής 10 κομπίνες στο SEO είναι πλέον πασίγνωστες στον χώρο μας και άμα κάνετε μια μικρή έρευνα θα διαπιστώσετε και εσείς ότι οι μη σωστοί επαγγελματίες του χώρου αναμασάνε τα ίδια πράγματα μην έχοντας κάτι να πουν ενώ σε κάθε συμβουλή τους θα πρέπει σύμφωνα με τα λεγόμενα τους να μην το πείτε ούτε στον παπά γιατί και αυτοί το έχουν πει μόνο σε σας.
Για να σας προστατεύσω από αυτούς τους ειδικούς στο SEO ή SEO Experts θα σας παραθέσω ωμά και χύμα αυτές τις 10 κομπίνες στο SEO που μάλλον έχετε ακούσει ή θα ακούσετε στο μέλλον.
1 Εγγυημένα Αποτελέσματα στη Google ή Πρώτη σελίδα Google
Η φράση πρώτη σελίδα στη Google μπορεί να χρησιμοποιείτε από πολλούς ως μάρκετινγκ τρικ, όχι ότι δεν μπορεί να γίνει αρκεί να πληρώσετε το τίμημα. Και το πρόβλημα σήμερα έγκειται ότι δεν θέλουν όλοι να πληρώσουν το τίμημα.
Όμως η αξίωση για τα εγγυημένα αποτελέσματα δεν γίνεται να ευσταθεί.
Πάρα πολλοί επαγγελματίες απατεώνες στο SEO επικεντρώνονται γύρω από τη φράση ότι θα έχουν εγγυημένα αποτελέσματα στη Google για κάθε μήνα άμα τους πληρώσεις. Όμως το να διατηρήσεις απαράλλαχτα τα οργανικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης είναι κάτι σχεδόν ακατόρθωτο.
Η ίδια η Google έχει δώσει την απάντηση σε όσους ισχυρίζονται ότι θα έχουν εγγυημένα αποτελέσματα. Σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνει στο blog της, κανένας δεν μπορεί να σας εγγυηθεί ότι θα βγείτε στην πρώτη θέση της Google.
Επίσης προχωράει παραπέρα και σας δίνει τα στοιχεία της Επιτροπής Ανταγωνισμού για να καταγγείλετε τέτοια φαινόμενα.
2 Έχω έναν γνωστό στην Google
Αυτός ο γνωστός μπορεί να είναι φίλος, ξάδερφος, κουμπάρος ή ήσασταν μαζί φαντάροι.
Παρόλαυτα και εγώ έχω έναν γνωστό στον ΟΑΕΔ αλλά δεν με βγάζουν ταμείο ανεργίας, πράγμα που σημαίνει ότι η Google δεν λειτουργεί με ρουσφέτια γιατί είναι ιδιωτική εταιρεία και ως ιδιωτική εταιρεία έχει τα δικά της οικονομικά συμφέροντα να εξυπηρετήσει και όχι τα δικά σας.
Δεύτερον, καμία εταιρεία SEO δεν έχει καμία ειδική σχέση με τη Google ή κάποια ιδιαίτερη πρόσβαση σε αυτή. Τα πολύ υψηλά αμειβόμενα στελέχη της Google των οποίων ο κατώτερος μισθός ξεκινάει από τα 88.000 δολάρια το χρόνο είναι πολύ δύσκολο να δεχθούν μερικές εκατοντάδες ευρώ ή και χιλιάδες ευρώ για να βγείτε εσείς πρώτοι στη Google τη στιγμή που οι άλλοι πληρώνουν στο Adwords κάθε μήνα για αυτό.
3 Προσφορές για δωρεάν δοκιμές SEO Υπηρεσιών
Το SEO είναι πάρα πολύ τεχνικό και πολύ δύσκολο για να εφαρμοστεί. Πολλές εταιρείες από το εξωτερικό όπως Ινδία και Κίνα σας ζητάνε τους κωδικούς πρόσβασης του FTP, το οποίο καμία σχέση δεν έχει με το SEO, για να σας κάνουν μια δωρεάν δοκιμή των υπηρεσιών τους.
Συνήθως θα βρεθείτε με το site σας χακαρισμένο και γεμάτο spam links στην καλύτερη περίπτωση και στην χειρότερη θα μείνετε χωρίς site!
Προσοχή λοιπόν γιατί θα πρέπει να υπάρχει μια σχέση εμπιστοσύνης με την εταιρεία που θα αναλάβει να σας κάνει κατάταξη στη Google γιατί υπάρχει πιθανότητα να μείνετε χωρίς site.
Κανείς δεν προσφέρει δωρεάν γεύμα σήμερα και όλες οι σοβαρές εταιρείες SEO θα πρέπει να πληρωθούν για να δουλέψουν.
4 Υποβολή σε χιλιάδες μηχανές αναζήτησης
Αισθησιακό! Αλλά για να πιάσουμε ξανά το θέμα από την αρχή.
Τι θα πει υποβολή στις μηχανές αναζήτησης; Θα πει ότι θα πρέπει οι μηχανές αναζήτησης οι οποίες είναι 4 βασικές: Google, Yandex, Bing, Baidu να ταξινομήσουν το site μας και ο μοναδικός τρόπος ταξινόμισης εκτός από την δημιουργία backlinks είναι η υποβολή του site map μας σε αυτές.
Τώρα εφόσον δεν υπάρχουν χιλιάδες μηχανές αναζήτησης, ποιος ο λόγος να κάνουμε ταξινόμηση σε αυτές;
5 Κρυφές στρατηγικές SEO ή απόρρητες στρατηγικές SEO
Η αλήθεια σύντροφοι είναι ότι δεν υπάρχει κάποια κρυφή στρατηγική SEO για να την εφαρμόσουμε γιατί απλώς και μόνο άμα υπήρχε και εφαρμόζονταν μετά από λίγες μέρες με αντίστροφη μηχανική θα ήταν κτήμα όλων των ειδικών και των εταιριών SEO.
Κάτι τέτοιο έχει συμβεί στο παρελθόν πολλές φορές και θα συμβεί και στο μέλλον ξανά και δεν είναι δύσκολο σε κάποιον επαγγελματία στον χώρο μας να καταλάβει τι έχουν κάνει οι άλλοι και βγήκαν στη Google για να το κάνετε και εσείς.
Ούτως η άλλως άμα θέλετε να νικήσετε τον ανταγωνισμό στις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει απλώς και μόνο να αντιγράψετε τα link των ανταγωνιστών σας και να κάνετε και μερικά παραπάνω από αυτούς.
6 Πρώτη θέση σε 24 ώρες
Άμα θέλετε να βγείτε για μια φράση κλειδί στη Google που έχει εξαιρετικά χαμηλές αναζητήσεις και μηδενικό ανταγωνισμό και το site σας είναι ήδη παλιό και έχει ταξινομηθεί στη Google σε βάθος τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα βγείτε με αυτήν την φράση κλειδί στην πρώτη σελίδα ίσως και στην πρώτη θέση.
Ο ίδιος προσωπικά έχω βγει πρώτος στη Google μέσα σε μισή ώρα αφότου ανέβασα ένα βίντεο στo YouTube με τίτλο: 10 things l hate most in blogging.
Μπορείτε να δείτε ακόμα ένα παράδειγμα για το τι εννοώ στο άρθρο: Πρώτη Θέση Google Σε 2 Ώρες.
7 SEO με 100€ το μήνα
Στο άρθρο μου Γιατί το SEO με 100€ το μήνα δεν θα σας βγάλει στην πρώτη θέση της Google, εξηγώ τους ακριβείς λόγους που το SEO με τα 100€ το μήνα δεν θα σας οδηγήσει στην πρώτη θέση της Google εκτός και άμα είστε μόνοι σας σε αυτόν τον πλανήτη.
Ο ανταγωνισμός στη Google εντείνεται συνεχώς και κατά συνέπεια είναι πολύ δύσκολο να καταφέρεται να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google για ιδιαίτερα ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά που θα υπάρχουν δεκάδες άλλα αξιόπιστα site που βγαίνουν ήδη στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Όχι ότι δεν θα βγείτε ποτέ στη Google, αλλά ότι είναι πολύ δύσκολο να βγείτε στην πρώτη σελίδα άμα δεν έχετε ορίσει και κάποιον μηνιαίο προυπολογισμό SEO που να είναι ικανός να κερδίσει τον ανταγωνισμό.
8 Είμαστε Google Partners
Αλήθεια; Και γω νόμιζα ότι πληρώνατε 10.000 το μήνα Adwords για να κάνετε το χαβά σας!
Η αλήθεια είναι ότι το σήμα Google Partners αναφέρεται μόνο στο γεγονός ότι κάποιος ή κάποια εταιρεία έχει περάσει τις εξετάσεις της Google για να πάρει την πιστοποίηση για το Google Adwords. Τίποτε άλλο.
Η Google δεν έχει καμία εταιρεία SEO ή κατάλογο στο ίντερνετ όπως ο Χρυσός Οδηγός που να είναι συνεργάτης ή συνεταίρος. Όποιος σας το πει αυτό, σημαίνει ότι είναι απατεώνας.
H Google δεν δίνει κάποια πιστοποίηση για SEO expert γιατί απλώς τα έσοδα της προέρχονται από τις διαφημίσεις της στο Adwords και όχι από την οργανική επισκεψιμότητα. Έτσι το Google Partners δεν σημαίνει ότι σας έχει εγκρίνει η Google ως μηχανικό λογισμικού ή μηχανικό του αλγορίθμου της Google για να κάνετε κατάταξη στα site των πελατών σας και το δικό σας συνάμα.
9 Γνωρίζουμε τον αλγόριθμο κατάταξης της Google
Στο σχετικό επικό άρθρο μου οι 200 παράγοντες SEO αναφέρομαι αναλυτικά στους παράγοντες κατάταξης που πιστεύουμε ότι έχει η Google στον αλγόριθμο της.
Τους περισσότερους από τους παράγοντες SEO ή παράγοντες κατάταξης τους έχουμε ανακαλύψει εμπειρικά όλοι εμείς που ασχολούμαστε επαγγελματικά με το SEO και μερικούς τους έχει απλώς επιβεβαιώσει ανεπίσημα η Google.
Τώρα τον ακριβή αλγόριθμο κατάταξης δεν το ξέρει κανένας γιατί είναι πνευματική ιδιοκτησία της Google και προστατεύεται νομικά.
Επίσης, ο αλγόριθμος της Google αλλάζει σχεδόν καθημερινά και έτσι άμα μαντέψετε τον αλγόριθμο σήμερα δεν θα τον έχετε μαντέψει και για πάντα. Θα πρέπει κάθε μήνα να μαντεύεται τον αλγόριθμο της Google ώστε να έχετε επίκαιρα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.
10 Αποφύγετε τις εταιρείες SEO που έχουν ιδιοκτησία στο περιεχόμενο
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας ανήκει αποκλειστικά σε εσάς και φυσικά ιδιοκτησία στο περιεχόμενο δεν έχει κανένας ghost writer. Δεν μπορεί να έχει πνευματικά δικαιώματα στο site σας κάποιος άλλος εκτός από εσάς ή την εταιρεία σας.
Το θέμα λοιπόν των πνευματικών δικαιωμάτων είναι λίγο περίεργο και χρήζει προσοχής.
Αυτά για σήμερα φίλοι μου και πιστεύω να λάβετε τα παραπάνω 10 σημεία με την σωστή τους έννοια.
Επίσης θα ήθελα τελειώνοντας να σας δώσω μια τελευταία συμβουλή για το SEO.
Μην κάνετε disavow
Το disavow δεν πρέπει να γίνεται ακόμα και άμα πιστεύετε ότι το site σας έχει φορτωθεί με χιλιάδες backlinks κακής ποιότητας που υποτίθεται ότι θα σας ρίξουν στις μηχανές αναζήτησης. Προσοχή γιατί αναφέρω απλώς τη φράση υποτίθεται ότι θα σας ρίξουν στις μηχανές αναζήτησης.
Στην πραγματικότητα δεν πρόκειται να επηρεαστεί ιδιαίτερα το site σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google με τα spam backlinks.
Σύμφωνα με την ίδια τη Google τα spam backlinks δεν λαμβάνονται καθόλου υπόψιν και για αυτό άμα κάνετε disavow πιθανόν να πέσετε αντί να ανεβείτε στην κατάταξη.
Γενικά θα πρέπει πριν κάνετε οτιδήποτε στο SEO να ζητάτε τη γνώμη των ειδικών.
Δείτε περισσότερα για το SEO και τις κομπίνες στο SEO:
- 10 Lies You Should Never Believe From SEO “Gurus”
- SEO και αναβλητικότητα: Και πως να μην αφήσετε το site σας να πέσει
- Πως να επιλέξετε μια εταιρεία SEO για την ιστοσελίδα ή την επιχείρηση σας;
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Einai episimo diladi ?
Ποιο να είναι επίσημο δηλαδή Κατερίνα;
oti stamatise i google na dinei dedomena gia tis anazitiseis …
Αυτό έχει γίνει εδώ και χρόνια σχετικά με τις λέξεις κλειδιά.
Panta enimeromenos kai katatopismenos o Gianis, auto me to Disavow links einai poli sosto kai to eixa katalabei edo kai kairo opos de lambanei ipopsi kai ta keyword pou bazoume oti theloume na Rankaroume giati poli apla mas rankarei simfona me to periexomeno pou exoume kai ta keyword pou exoume mesa sto periexomeno , tora an apo kata grapsoume keyword asxeta me koma , den tha ta labei ipopsi i google….
Auto pou den katalabeno teleutaia einai giati sto analytics leei 100 organic searches kai tis mises an patiseis na deis poia itan ta keyword sou leei (not provided) Auto giati to kanei eidika to teleutaio xrono ?
Γιατί η Google σταμάτησε να δίνει δεδομένα για τις αναζητήσεις.