ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

Τι είναι το SEO και οι πιο πετυχημένες τεχνικές;

Τι είναι το SEO και οι πιο πετυχημένες τεχνικές;

Το SEO είναι μια πολυσυζητημένη έννοια η οποία έκανε την εμφάνιση της αμέσως μετά τη δημιουργία της πρώτης μεγάλης και ολοκληρωμένης μηχανής αναζήτησης, της Google, από το 1998 και κατόπιν έχει πάρει επίσημα σάρκα και οστά μετά την επικράτηση της Google από το 2003 και μετά.

Σήμερα ευθύνεται για το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων και της επιτυχίας μια εταιρείας ή μιας ιστοσελίδας στο ίντερνετ.

Τι είναι όμως το SEO; 

Διαβάστε παρακάτω.

Δείτε περισσότερα για τους κανόνες ποιότητας της Google.

Ο αλγόριθμος τώρα της Google αποτελείται από περισσότερους από 200 παράγοντες κατάταξης και δεν είναι άλλος παρά ένα πολύπλοκο μαθηματικό μοντέλο που ευρετηριάζει και ταξινομεί ιστοσελίδες στον δείκτη της ή στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Τα αποτελέσματα αναζήτησης δηλαδή που βλέπουμε όταν κάνουμε μια αναζήτηση στη Google δεν είναι αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο αλλά αποθηκευμένα αποτελέσματα σε έναν σκληρό δίσκο κάποιου υπερυπολογιστή τα οποία καλούνται από τον δείκτη ή την βάση δεδομένων της Google.

Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται χρόνος για να ταξινομηθεί μια νέα και φρέσκια ιστοσελίδα στις μηχανές αναζήτησης και συνήθως απαιτούνται από μερικές ώρες έως και 15 ημέρες για να ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία της ταξινόμησης.

Το ερώτημα τώρα που δημιουργείται είναι διπλό όπως:

  • πως κάνω να εμφανίζεται το site μου στη Google αρχικά και κατόπιν
  • πως ανεβάζω την ιστοσελίδα μου στη Google.

Για να απαντηθούν τα 2 αυτά εύλογα ερωτήματα, διαβάστε παρακάτω.

Τεχνικές SEO

Αφού δώσαμε τον ορισμό για το ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SEO, πάμε στις τεχνικές του.

Το SEO ή η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης έχει πολλά μυστικά όμως για να τα βάλουμε σε μια σειρά, χωρίζεται σε εντός σελίδας βελτιστοποίηση (On Page SEO) και σε εκτός σελίδας βελτιστοποίηση (Off Page SEO).

Παρακάτω θα αναλύσουμε ποιες είναι οι πιο ορθές τεχνικές SEO για να ανεβείτε στη Google χωρίς να αντιμετωπίσετε προβλήματα από την ίδια τη Google και χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε περίεργα τρυκς που ίσως να θέσουν σε κίνδυνο της κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

Τεχνικές SEO και εντός σελίδας βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

ΤΙ-ΕΙΝΑΙ-ΣΕΟ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ-1

Η εντός σελίδας βελτιστοποίηση αποτελείται από όλα αυτά που χρειάζονται για να γίνουν εντός της ιστοσελίδας σας για να ευθυγραμμιστεί αυτή με τον αλγόριθμο κατάταξης της Google, ενώ η εκτός σελίδας βελτιστοποίηση αποτελείται από όλα αυτά που χρειάζονται για να γίνουν εκτός της ιστοσελίδας σας.

Το SEO εντός σελίδας αποτελείται δηλαδή από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, τα κείμενα, τις φωτογραφίες, τους τίτλους της ιστοσελίδας, τους μόνιμους συνδέσμους, τα λεγόμενα permalinks, ή slugs, τον κώδικα, την φιλοξενία της ιστοσελίδας το domain name και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με όλα τα πράγματα που βρίσκονται μέσα στο site σας.

Εκτός σελίδας βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Το SEO εκτός σελίδας έχει να κάνει με όλα τα πράγματα που βρίσκονται εκτός της ιστοσελίδας σας και επηρεάζουν όμως την κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης όπως τα social media signals, τα backlinks, ο ρυθμός αύξησης των backlinks, τα local citation κτλ.

To SEO εκτός σελίδας και ειδικότερα τα backlinks ευθύνονται για το 70% των αποτελεσμάτων σας στις μηχανές αναζήτησης και είναι καθοριστικό για την πορεία σας και την άνοδο της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης ακόμα και για τις πιο ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά.

Η νουμέρο ένα τεχνική SEO: Δημιουργία κορυφαίου περιεχομένου

ti-einai-to-seo

Σίγουρα θα περιμένατε σε αυτό το άρθρο που είναι γραμμένο σχετικά με το SEO και τις τεχνικές SEO, να δείτε διάφορα κόλπα και μυστικά που θα είναι τεχνικής φύσεως.

Το αντίθετο φίλοι μου, θα σας μιλήσω για την νούμερο ένα ασφαλή τεχνική SEO που αλλιώς λέγεται και White Hat SEO που δεν είναι άλλη από την δημιουργία περιεχομένου.

H Google ταξινομεί περιεχόμενο και όχι κενές ιστοσελίδες. Οπότε, για να βγείτε με διάφορες λέξεις κλειδιά και φράσεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα της Google θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε το περιεχόμενο που ζητά ο χρήστης.

Ο χρήστης εδώ είναι ο υποψήφιος πελάτης σας και θα πρέπει πρώτα να ικανοποιήσετε την ανάγκη του για πληροφόρηση σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Πώς θα δημιουργήσετε τώρα ποιοτικό, μοναδικό και πάνω από όλα χρήσιμο περιεχόμενο;

Απλό.

Θα πρέπει να δείτε τι υπάρχει αυτή την στιγμή στη Google σχετικά με τον όρο αναζήτησης τον οποίο ψάχνεται, να βρείτε τα 10 πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης και μετά να δημιουργήσετε περιεχόμενο καλύτερο από το ήδη υπάρχον.

Όταν λέμε καλύτερο περιεχόμενο, εννοούμε ότι θα πρέπει να πληροί τα τρία παρακάτω βασικά κριτήρια:

  • Να είναι απολύτως χρήσιμο για τον τελικό χρήστη και υποψήφιο πελάτη
  • Να είναι πρωτότυπο
  • Να έχει μέγεθος ή μήκος 2.000 λέξεις περίπου κατά ελάχιστο

Παράλληλα, σημαντικό ρόλο παίζει και η μορφοποίηση του περιεχομένου. Θα πρέπει να έχει σωστή παραγραφοποίηση, εικόνες, διαγράμματα, κουκίδες και αρίθμηση και να έχει μια λογική σειρά.

Καλό θα ήταν να είναι γραμμένα τα άρθρα σας σε μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων οι οποίες θα απαντάνε με ακρίβεια και σαφήνεια στις πιο δημοφιλείς ερωτήσεις-αναζητήσεις των υποψήφιων πελατών σας.

Τώρα, πολλοί από εσάς που δεν ήσασταν καλοί στην έκθεση ή στο γράψιμο σίγουρα θα μου πείτε ότι το να γεμίσετε 2.000 λέξεις με κείμενα είναι λίγο δύσκολο γιατί δεν είστε ο Σεφέρης και δεν το έχετε με το γράψιμο.

Δεν πειράζει, μπορείτε να αναθέσετε το γράψιμο στους ειδικούς που ξέρουν να γράφουν τα σωστά κείμενα για την ιστοσελίδα σας. Αυτοί είναι επαγγελματίες κειμενογράφοι που θα αναλάβουν να γράψουν τα καλύτερα κείμενα για την επαγγελματική σας ιστοσελίδα που είναι φιλικά προς τη Google.

To copywriting ή η κειμενογράφηση είναι μια υψηλά αμειβόμενη υπηρεσία στην Αμερική και είναι το άλφα και το ωμέγα στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσεις της Google.

Όσο πιο χρήσιμο και περιεκτικό είναι το κείμενο σας τόσο πιο υψηλά βαθμολογείτε από τη Google από άποψη UX, ή εμπειρίας του χρήστη και φυσικά μετά μόλις κουμπώσουν και τα backlink που θα δημιουργήσουμε στην πορεία, θα αρχίσουν οι ιστοσελίδες μας να βγαίνουν στην αρχή δειλά δειλά και μετά με πιο σταθερά ανοδικά βήματα στην πρώτη θέση της Google.

Προσοχή μην πέσετε στο σφάλμα να γράψετε 2.000 λέξεις χωρίς να υπάρχει κάποιο νόημα, απλώς και μόνο για να βγείτε από την υποχρέωση. Το άχρηστο περιεχόμενο δεν θα σας βοηθήσει πουθενά γιατί απλώς και μόνο θα σας δυσφημίσει στο κοινό σας και κανένας δεν θα θέλει να επισκεφτεί ξανά την ιστοσελίδα σας για να δει κάτι καινούριο.

Θα πρέπει να είστε ως πηγή, πάνω από όλα αξιόπιστη και αναγνωρίσιμη και φυσικά να καλύπτεται το E-A-T.

Τεχνική SEO: Καλλιεργήστε το EAT σας

To ΕΑΤ δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αρχίσετε να τρώτε. Μην πάει ο νους σας στο φαί.

Τι είναι το EAT;

Θα πρέπει λοιπόν σύμφωνα με τη Google να εκπληρώνεται τα τρία κριτήρια που θα πρέπει να έχουν όλες οι πηγές περιεχομένου και όλες οι ιστοσελίδες για τη Google. Αυτά τα τρία κριτήρια είναι:

  • Expertise – Τεχνογνωσία,
  • Authoritativeness – Αυθεντία,
  • Trustworthiness Αξιοπιστία.

Θα πρέπει δηλαδή η ιστοσελίδα σας να έχει την σχετική τεχνογνωσία για το θέμα για το οποίο μιλάει στη Google. Θα πρέπει δηλαδή άμα είστε μια ιστοσελίδα σχετικά με τα κοσμήματα για παράδειγμα, να έχετε κάποια γνώση για αυτά, για τις τιμές, για το τι πάει σε ποια περίσταση κτλ.

Αυθεντία σημαίνει ότι είναι ο ειδικός στο θέμα που πραγματεύεστε, ακόμα και αν είστε χομπίστας.

Αξιοπιστία σημαίνει αυτό που λέτε να ισχύει και να μην διασπείρεται fake news ή να γράφετε πράγματα που δεν υπάρχουν.

Backlinks και SEO

Η πιο διαδεδομένη μέθοδος, μάλλον τεχνική SEO για να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης με βάση τις λέξεις κλειδιά που έχετε είναι αυτή της δημιουργίας backlinks.

Το SEO και γενικά μια εκστρατεία SEO στη Google θα πρέπει να κρατάει από τουλάχιστον 3 μήνες και άνω και είναι η πιο χρονοβόρα και πιο επίπονη διαδικασία που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ανεβάσετε την ιστοσελίδα σας.

Τα backlinks θα πρέπει να είναι ποιοτικά και σχετικά με την ιστοσελίδα σας για να έχουν κάποιον αντίκτυπο αλλιώς δεν θα σας κάνουν και καλό γιατί εκτός από το θετικό SEO υπάρχει το αρνητικό SEO που τιμωρείτε με αλγοριθμική ποινή από τις μηχανές αναζήτησης.

Γενικά μιλώντας θα πρέπει να προσέχετε στο τι είδους backlinks αποκτάτε ή δημιουργείτε για την ιστοσελίδα σας αφού τα περισσότερα έχουν ελάχιστον ή καθόλου αντίκτυπο στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

Τα backlinks πάνε χέρι με χέρι με την αύξηση της θέσης σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google και θα πρέπει να ελέγχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα για να βλέπετε πόσα έχετε δημιουργήσει και πόσα ακόμα χρειάζεστε για να φτάσετε και να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: 8 Βήματα για να βρείτε, να αναλύσετε και να κερδίσετε τους ανταγωνιστές σας στη Google!

Μπορεί το άρθρο να είναι πιθανόν λίγο δύσκολο για κάποιο αρχάριο, όμως η φιλοσοφία των backlinks είναι μία:

Θα πρέπει να έχετε λίγο καλύτερα και λίγο περισσότερα backlinks από τους ανταγωνιστές σας.

Έτσι μόνο θα μπορέσετε να τους ξεπεράσετε σε κατάταξη στη Google και σε όποια άλλη μηχανή αναζήτησης σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Οι παραπάνω τρεις τεχνικές SEO, το περιεχόμενο, το EAT και τα backlinks είναι οι πιο βασικές τεχνικές που ο καθένας που έχει μια ιστοσελίδα και έχει τον χρόνο μπορεί να υιοθετήσει για να ανέβει στις μηχανές αναζήτησης.

Άμα δεν μπορείτε να τηρήσετε αυτά τα τρία βασικά, είναι πολύ δύσκολο να ανεβείτε στη Google μόνο με ημίμτερα, με κόλπα ή στην χειρότερη περίπτωση κάνοντας Black Hat SEO.

To SEO δεν τελειώνει ποτέ

Πολλοί ίσως να αναρωτιέστε άμα υπάρχει κάποιος γρήγορος τρόπος για να ανέβει η ιστοσελίδα σας στη Google ή πόσο καιρό θα χρειαστεί να κάνετε SEO ή πόσος χρόνος χρειάζεται για να ανεβείτε στην πρώτη σελίδα της Google αλλά και στην πρώτη θέση της Google.

Η Google λειτουργεί με κάποια διαφορά φάσης σε σύγκριση με το πότε κάνετε κάποια καμπάνια SEO και η φάση αυτή έχει καθυστέρηση συνήθως από 15 ημέρες έως και 3 μήνες ανάλογα με το site, την παλαιότητα του domain name, το domain authority κτλ.

Αυτό που πρέπει να έχετε υπόψιν σας είναι ότι το SEO δεν τελειώνει ποτέ και καθημερινά παρουσιάζονται καινούρια πράγματα και καινούριες ευκαιρίες που θα πρέπει να αδράξετε για να προλάβετε τους ανταγωνιστές σας και να τους κερδίσετε.

Το SEO είναι μια αέναη δραστηριότητα που δεν θα πρέπει να την εγκαταλείψετε ποτέ γιατί έχει τις καλύτερες μετατροπές και φυσικά έχει την καλύτερη μορφή επισκεψιμότητας να προσφέρει για το site σας, την οργανική.

Δείτε περισσότερα για το τι είναι το SEO:

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για τα κρύπτο:

Σχολιάστε