ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Πως να ανεβείτε στη Google με το δικό σας blog network χωρίς να τιμωρηθείτε!

GOOGLE BLOG NETWORK

Πως να ανεβείτε στη Google με το δικό σας blog network χωρίς να τιμωρηθείτε!

Πως θα μπορέσετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, διατηρώντας δεκάδες άλλα φίλια blog

Γεια σας φίλοι μου, είναι γεγονός ότι η Google έχει αγριέψει και έχει βάλει στο κυνηγητό τα Guest Blogging Networks αλλά και τα Private Blogging Networks με την κατηγορία της παράνομης και σκόπιμης δημιουργίας συνδέσμων ή ανταλλαγής συνδέσμων.

Όμως, παρόλα αυτά, η πρακτική της διατήρησης ιδιωτικών blogs είναι πολύ θετική για να ανεβεί κάποιος στη Google, αφού επιτυγχάνει έναν διπλό σκοπό: Την κατευθυνόμενη κίνηση επισκεπτών προς το κεντρικό site, αλλά και το να δίνει σημαντικά και ποιοτικά backlinks προς αυτό με τις σημαντικότερες λέξεις κλειδιά.

Άμα θα θέλατε να ανεβάσετε το site σας στη Google και να πολλαπλασιάσετε τα εισοδήματα σας, χωρίς να φάτε την επόμενη σφαλιάρα της Google, θα πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο.

Τι είναι το blogging network;

Ξέρω για πολλούς από εσάς όλη αυτή η τεχνική ορολογία που σας αναφέρω και η παράξενη γλώσσα που χρησιμοποιείται για το SEO και το ίντερνετ να σας φαίνεται λίγο δύσκολη, όμως θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω με όσο πιο απλές έννοιες το όλο σκεπτικό.

Το blog network είναι μια ομάδα blog που συνδέονται μεταξύ τους σαν ένα δίκτυο. Το blog network μπορεί να είναι δημόσιο, να απαρτίζεται από ανεξάρτητους bloggers που έχουνε απλώς ανταλλάξει links, διαφημίσεις, άρθρα και περιεχόμενο ή ιδιωτικό.

Στα ιδιωτικά δίκτυα blogs, συνήθως υπάρχει μια δενδρική δομή που κατευθύνει στο κεντρικό site όλα τα links και την επισκεψιμότητα από τα θυγατρικά blogs. Ο σκοπός σε αυτή την περίπτωση είναι να αυξήσει την επισκεψιμότητα και να πιάσει δεκάδες θέσεις στη Google, πιέζοντας τον ανταγωνισμό περισσότερο προς τα κάτω.

Είναι γεγονός ότι ένας από τους παράγοντες κατάταξης της Google είναι η διασπορά των domain ανά σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης και ανά όρο αναζήτησης. Έτσι δεν μπορώ με το blog paramarketing.gr να πιάσω για τη λέξη κλειδί SEO παραπάνω από μία θέση στην σελίδα αποτελεσμάτων της Google. Οι άλλες εννιά θέσεις θα καταληφθούν αναγκαστικά από άλλα ανταγωνιστικά site.

Άμα θέλω λοιπόν να αυξήσω το αποτύπωμα μου στη Google, μπορώ να δημιουργήσω μερικά άλλα sites όπως το SEO.Org.gr που θα μπορέσει για την ίδια λέξη κλειδί, να ανταγωνιστεί στα ίσια όλες τις άλλες ιστοσελίδες που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης.

Blog Networks και διαφήμιση

Με την άνοδο της χρήσης του ίντερνετ και των ηλεκτρονικών μέσων, όλα τα μεγάλα εκδοτικά δίκτυα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έχουνε μετατρέψει τις εκδόσεις τους σε ηλεκτρονική μορφή. Τα περιοδικά και οι εφημερίδες έχουνε μετατραπεί σε blog που πολλές φορές είναι διασυνδεδεμένα μεταξύ τους ακόμα και με το ίδιο μενού.

Αυτό γίνεται στο αγαπημένο μου blog για τα ζώδια, το womenonly.gr του Pegasus Network.

Στο εξωτερικό, πολλά αγγλόφωνα blogs έχουνε συνασπιστεί με σκοπό να αποτελέσουν ανταγωνιστικό κανάλι διανομής του Google AdSense. Ένα τέτοιο δίκτυο είναι και το The Blogger Network. Σε αυτό δίνεται η δυνατότητα σε ανεξάρτητους bloggers να παρέχουν διαφημιστικό χώρο σε διαφημιζόμενους όπως θα κάνανε με τη συμμετοχή τους στο Google AdSense.

Από την στιγμή όμως που θα μπούνε όλα αυτά τα διαφημιστικά δίκτυα στο μάτι της Google, είναι σχεδόν ακατόρθωτο να βγούνε από το μάτι της Google αλώβητα! Προσοχή λοιπόν.

Η τιμωρία των δικτύων blog από τη Google

Τον Σεπτέμβριο του 2014, η Google ανέλαβε δράση εναντίον όλων των ιδιωτικών δικτύων blog με χειροκίνητες ποινές. Προηγουμένως είχε προειδοποιήσει ότι το λεπτό και σχεδόν ανυπόστατο περιεχόμενο των δικτύων παρέβαινε τους κανονισμούς ποιότητας της ίδιας της Google.

Θα πρέπει να επαναλάβουμε ότι η Google τιμωρεί όλες τις ιστοσελίδες εκείνες που παραβαίνουν έναν ή περισσότερους από τους κανονισμούς ποιότητας της Google.

Μερικά από τα μεγαλύτερα PBNs (Private Blog Networks) στην Αμερική είδανε τα site τους να αποταξινομούνται (deindexing) και να ξηλώνονται εντελώς από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες αυτό έμοιαζε με ανέκδοτο γιατί και η Google, αλλά και η Yahoo, θυγατρική της Bing στην αναζήτηση των ειδήσεων έχουνε στα αποτελέσματα τους διάφορα ειδησεογραφικά blog που ανήκουν σε ιδιωτικά δίκτυα blogs.

Είναι τραγελαφικό, αλλά η Google μας έχει συνηθίσει σε κάτι τέτοιες κοτσάνες, ειδικά όταν εμπιστεύεσαι τις μηχανές να αντικαταστήσουν την ανθρώπινη νοημοσύνη.

Επειδή η ίδια τιμώρησε κάποια διαφημιστικά δίκτυα στην Αμερικάνικη αγορά, δεν σημαίνει ότι δεν θα το κάνει ή ότι θα το κάνει και σε παγκόσμια κλίμακα ή και σε άλλες αγορές.

Άμα επίσης έχετε ήδη ένα blogging network δεν σημαίνει ότι θα τιμωρηθείτε και εσείς, αρκεί να μην παραβιάζετε τους κανόνες ποιότητας της ίδιας της Google. Θα πρέπει δηλαδή να έχετε μοναδικό περιεχόμενο στα blogs σας, και να μην ανταγωνίζεστε διαφημιστικά τη Google και το Google AdSense.

Ποια είναι η βαθμολογία ποιότητας της Google;

Θα ήθελα να σας αναφέρω ότι άμα το δίκτυο σας ή αυτό που προτίθεστε να δημιουργήσετε ταυτίζεται με τους παρακάτω κανόνες, τότε μάλλον κινδυνεύετε να τιμωρηθείτε.

Μικρά sites χωρίς περιεχόμενο ή ρηχό περιεχόμενο, πολύπλοκα URLs ή μασκαρεμένα (cloaking), ανακατεύθυνση ιστοσελίδων, κακόβουλες σελίδες spam, παραπλανητικό περιεχόμενο, παράθυρα pop up, link farms  ή διπλό κλεμμένο περιεχόμενο αποκλείονται από το Google στις σελίδες οργανικών αποτελεσμάτων.

Το ίδιο συμβαίνει και με τις άχρηστες διαφημίσεις στο Adwords.

Για να εξασφαλίσει η Google ότι το σύστημα της δουλεύει μια χαρά, έχει εισάγει ένα περίπλοκο σύστημα αξιολόγησης της ποιότητας της διαφήμισης σας  στο Adword αλλά και της σελίδας. Έτσι διασφαλίζεται η ποιότητα του site σας,  οι συνδέσεις της ιστοσελίδα σας (backlinks) και οι διαφημίσεις.

Αυτό το σύστημα αξιολόγησης αποτελείτε από τους παρακάτω παράγοντες:

  • Σχετικότητα του κειμένου της διαφήμισης με τη σελίδα σας
  • Καθαρή σελίδα πωλήσεων και σχετική με το αντικείμενο
  • Ιστορικό του λογαριασμού σας
  • Σχετικές Λέξεις κλειδιά
  • Ποσοστό κλικ (click through rate) στη διαφήμιση και διάφοροι άλλοι παράγοντες

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: Πως να γλιτώσετε από την επόμενη «σφαλιάρα» της Google?

Αρκετά λοιπόν με τη θεωρία, ας πάμε στο ψητό, για να δείτε πως θα φτιάξετε το πρώτο σας πετυχημένο δίκτυο blogs, διαβάστε παρακάτω.

Βήματα για την δημιουργία ενός blog network

Αρχικά θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι το δίκτυο των blog σας θα αποτελείτε από είκοσι περίπου blogs ανεξαρτήτων του ενός με του άλλου τα οποία θα στοχεύουν στο κεντρικό site ή στο Money Site. Δηλαδή στην ιστοσελίδα η οποία χρηματοποιεί την κίνηση που λαμβάνετε.

Αυτό το Money Site μπορεί να είναι ένα e-shop, μια σελίδα πωλήσεων ή ένα site εταιρικής παρουσίασης.

Παρακάτω είναι τα βήματα:

1. Αγοράστε 20 διαφορετικά hosting στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό.

Αν ο κύριος όγκος της αγοράς σας είναι η Ελλάδα, τότε θα πρέπει και το 80% των hosting να είναι σε Ελληνικούς Servers, από γεωγραφική άποψη. Δηλαδή για 20 blogs χρειαζόμαστε 16 Ελληνικά hosting και 4 Ευρωπαϊκά. Αποφύγετε τα Αμερικάνικα Hosting για λόγους απόκρισης του Server, αλλά και για λόγους SEO.

Μια από τις εταιρείες hosting που προτείνω που μπορεί να σας δώσει διαφορετικά πακέτα φιλοξενίας σε Ελλάδα και Εξωτερικό με διαφορετικό IP είναι η TopHost. Εκτός από την TopHost θα πρέπει να πάρετε και hosting και από μερικές ακόμα εταιρείες φιλοξενίας.

2. Επιλέξτε 20 διαφορετικά domain names

Και συνδέστε κάθε όνομα χώρου με κάθε πακέτο φιλοξενίας που έχετε επιλέξει. Καλύτερα είναι να προτιμήσετε πακέτα φιλοξενίας που τρέχουν σε Plesk και όχι σε Cpanel και να επιλέξετε ονόματα χώρου σε .gr αν απευθύνεστε στην Ελληνική αγορά και σε .net, .com, .org για την διεθνή αγορά.

Αν απευθύνεστε σε άλλη εθνική αγορά, θα πρέπει να επιλέξετε τα αντίστοιχα εθνικά ονόματα. Αποφύγετε με κάθε τρόπο παράξενες καταλήξεις ονομάτων και ονόματα σε .eu.

Διαλέξτε εύκολα και μικρά ονόματα και αν είναι εφικτό ονόματα χώρου που να είναι σχετικά με το αντικείμενο σας.

3. Εγκαταστήστε το WordPress

Το WordPress είναι το πιο δημοφιλές και το πιο εύχρηστο πρόγραμμα διαχείρισης περιεχομένου ή κατασκευής blog με άπειρες δυνατότητες και επεκτασιμότητα. Η δε ασφάλεια του είναι υποδειγματική.

Το WordPress είναι δωρεάν και χρησιμοποιεί τεχνολογία ανοιχτού κώδικα.

Αποφύγετε το WordPress Multisite γιατί δεν βολεύει άλλωστε και στην στρατηγική διασποράς που θέλετε να επιτύχετε.

Μετά την εγκατάσταση του πυρήνα του WordPress, θα πρέπει να εγκαταστήσετε όλα τα απαραίτητα πρόσθετα που θα επαυξήσουν τη λειτουργία και τις δυνατότητες των blogs σας.

4. Εγκαταστήστε το Genesis Theme Framework

Για να κάνετε την διαχείριση του δικτύου σας ευκολότερη και ταχύτερη θα πρέπει να εμπιστευτείτε ένα θέμα ή ένα σύστημα θεμάτων σε WordPress που έχει καθαρό κώδικα, να είναι φιλικό με τις μηχανές αναζήτησης και να είναι mobile first.

Το Genesis Framework από τη Studiopress έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και επίσης με την αγορά σας, το Genesis έρχεται με άλλα 50 θυγατρικά θέματα που θα σας βοηθήσουν να διαφοροποιήσετε εμφανισιακά τα blogs σας.

5. Δημιουργήστε 20 διαφορετικά λογότυπα

Το λογότυπο θα δώσει φινέτσα στο blog σας και θα το προσδώσει μοναδικότητα, κύρος και χαρακτήρα. Μπορείτε στο Fiverr με 5 ευρώ να αγοράσετε ένα λογότυπο που εκ των πραγμάτων θα είναι αρκετά αστείο και όχι όπως το θέλετε.

Το σωστότερο είναι να αναθέσετε την κατασκευή των λογότυπων σε μια γραφίστρια για να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Άλλωστε το λογότυπο είναι η βάση για την δημιουργία και άλλων γραφικών που θα χρειαστείτε για τις ιστοσελίδες σας όπως favicons, banners, pop up windows και εικόνες.

6. Γεμίστε τα blogs σας με μοναδικό περιεχόμενο

Αυτό το βήμα είναι ίσως το σημαντικότερο για το SEO και την μακροημέρευση των ιστοσελίδων σας. Όσο πιο καλό και ποιοτικό περιεχόμενο έχετε, τόσο πιο μεγάλες πιθανότητες έχετε να ανεβείτε στη Google και να πιάσει το blog σας.

Το περιεχόμενο είναι το νούμερο ένα στο SEO και αυτό στο οποίο βασίζεται η Google για να λειτουργήσει ως μηχανή αναζήτησης ποιοτικού και σχετικού περιεχομένου.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να δημιουργήσετε περιεχόμενο για τα blogs σας:

  • Ο πρώτος τρόπος είναι να το γράψετε μόνοι σας ή
  • Να αναθέσετε σε κάποιον άλλον να δημιουργήσει το περιεχόμενο για εσάς

Η συγγραφή άρθρων ή αλλιώς copywriting είναι πολύ σημαντικό ταλέντο για την επίτευξη των στόχων σας και για την δημιουργία εισερχόμενων και εξερχόμενων backlinks από και προς το blog σας, αλλά και τα άλλα site του δικτύου σας.

Πόσο περιεχόμενο θα χρειαστείτε για να πείτε ότι είναι αρκετό; Περίπου στα 100 άρθρα μαζί με 10 βασικές σελίδες είναι ικανοποιητικό για αρχή. Στη συνέχεια μπορείτε να προσθέσετε και άλλο καυτό ποιοτικό περιεχόμενο.

7. Ανανεώστε το περιεχόμενο των blog σας μία φορά την εβδομάδα

Θα πρέπει να ανανεώνετε τα blog σας τακτικά, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα με νέα άρθρα και κείμενα ή βίντεο και κείμενα μαζί.

Η τακτική ανανέωση θα σας βοηθήσει να ανεβείτε στη Google, να δείξετε ότι είστε ένα ζωντανό site και ότι δεν έχετε καταντήσει ζόμπι. Το μυστικό της επιτυχίας στο SEO είναι ότι δεν πρέπει να τα παρατήσετε στην αρχή όπου ίσως να έχετε λίγα ή σχεδόν ανύπαρκτα αποτελέσματα, αλλά να επιμείνετε.

Η καμπύλη μάθησης στο SEO είναι απότομη και τα θετικά αποτελέσματα λειτουργούν σωρευτικά. Κάθε μήνα αυξάνονται και πολλαπλασιάζονται.

Αν δεν μπορείτε να ανανεώνετε μόνοι σας τα blog σας, θα πρέπει να προσλάβετε έναν βοηθό ή να αναθέσετε την ανανέωση των blog σας σε έναν εξωτερικό συνεργάτη που να έχει μεράκι στο γράψιμο και έφεση στο μάρκετινγκ.

8. Δημιουργήστε άρθρα και εσωτερικές σελίδες προς το Money Site

Αυτό μπορεί να γίνει και από την αρχή της δημιουργίας των blog σας, όμως μπορεί να γίνει και σε δεύτερο χρόνο όταν θα έχετε κατασταλάξει στις λέξεις κλειδιά και στο περιεχόμενο το οποίο θεωρείτε πιο πιασιάρικο ή κατάλληλο.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η Google δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στα εξερχόμενα links που είναι μέσα στο κείμενο ή στο κύριο σώμα του άρθρου και όχι τόσο σε αυτά που είναι στα πλάγια widgets ή στο υποσέλιδο.

Άρα θα πρέπει να γράψω ξεχωριστά άρθρα ή σελίδες για κάθε λέξη κλειδί με την οποία θέλω να δώσω link προς στο κεντρικό site.

Το κεντρικό site μπορεί να είναι ένα eshop, μια σελίδα εγγραφής, ένα forum ή ακόμα και μία ιστοσελίδα ενός διαφημιζόμενου. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ίσως η πιο πετυχημένη στρατηγική SEO γιατί έχει μόνιμα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, μια και τα backlink που θα πάρουμε ή θα δώσουμε θα είναι φτιαγμένα με φυσικό τρόπο και θα παραμείνουν ενεργά για χρόνια.

9. Βελτιώστε τα blog σας

Ένα site είναι ένας ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται και προσαρμόζεται διαρκώς στις νέες απαιτήσεις της αγοράς αλλά και στις νέες αλλαγές του αλγορίθμου της Google. Θα πρέπει συνεχώς να βελτιώνουμε και να συντηρούμε τα WordPress Blogs μας, παίρνοντας τακτικά αντίγραφα ασφαλείας, ανανεώνοντας τα πρόσθετα, τα θέματα και το περιεχόμενο.

Άμα αυτό σας φαίνεται πολύ δύσκολο ή δεν προλαβαίνετε, μπορείτε να αναθέσετε σε κάποιον επαγγελματία της κατασκευής των ιστοσελίδων και του SEO να το κάνει για λογαριασμό σας. Ένας επαγγελματίας θα το κάνει καλύτερα, ταχύτερα και με μικρότερο κόστος από εσάς.

Μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά για συμβόλαιο συντήρησης και ανανέωσης της ιστοσελίδας σας σήμερα.

Σας ευχαριστώ πολύ που με διαβάσατε, εφόσον σας άρεσε το άρθρο, συστήστε το σε έναν φίλο σας ή κάντε like, tweet ή plus στα social media.

Δείτε περισσότερα για τα δίκτυα blog και το SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

7 σκέψεις στο “Πως να ανεβείτε στη Google με το δικό σας blog network χωρίς να τιμωρηθείτε!”

  1. Γιάννη Καλησπέρα.

    ¨Εχω μια ερώτηση σχετικά με τα κείμενα και το ότι οι μηχανές της google είναι κειμενοκεντρικές όπως γράφτηκε.

    Ας υποθέσουμε ότι έχω ένα e-shop με διάφορα αντικείμενα και υπηρεσίες προς πώληση. Εάν κάθε σελίδα προϊόντος έχει προγραμματιστεί έτσι ώστε να δημιουργεί στο πεδίο της περιγραφής ένα κείμενο 300 -400 λέξεων το οποίο θα έχει ένα βασικό κορμό κειμένου (κατά 70%) και το υπόλοιπο θα είναι διαφορετικό μιας και θα αντλεί πληροφορίες (τίτλους, χαρακτηριστικά κλπ) από τα στοιχεία του προϊόντος. Μέσα θα υπάρχουν λέξεις κλειδιά κλπ.

    Μια αυτοματοποιημένη μέθοδος παραγωγής κειμένου μιας και τα προιόντα θα είναι εκατοντάδες (μπορεί και χιλιάδες)

    Αυτό θα συμβάλει έτσι ώστε αυτές οι σελίδες του προϊόντος να έχουν μια καλή τύχη στις αναζητήσεις ?

    Ευχαριστώ
    Δώρα

    Απάντηση
    • Εμπειρικά μιλώντας Δώρα, η πράξη έχει δείξει ότι το αυτόματα παραγόμενο κείμενο αποτυχαίνει να κερδίσει θέσεις στην Google και να επιφέρει κάποιο αποτέλεσμα κατά 90%. Το διπλό περιεχόμενο θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο περιορισμένο, ενώ το κείμενο γραμμένο με το χέρι έχει τα καλύτερα και τα πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

      Προγράμματα όπως το RSS feeder ή auto post robots κτλ, είναι σαν να βροντάς στου κουφού την πόρτα.

      Όσο πιο πολύ χρόνο αφιερώσεις στην παραγωγή περιεχομένου και δια χειρός συγγραφή περιγραφών τόσο περισσότερες επισκέψεις θα έχει και τόσο μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες.

      Πιστεύω να σε κάλυψα.

      Απάντηση
  2. Γιάννη συγχαρητήρια για το blog σου και για τον πλούτο των πληροφοριών που μς δίνεις.

    Άρθρα των 1000 λέξεων είναι ένας επαρκής όγκος δημοσίευσης?

    Σε ευχαριστώ και εύχομαι κάθε επιτυχία.

    Απάντηση
    • Σύμφωνα πάντα με πειράματα περιεχομένου στο SEO, άρθρα με λιγότερες από 300 λέξεις φαίνονται να εξαφανίζονται από τη Google σε βάθος χρόνου και αναλόγως ανταγωνισμού. Τα άρθρα που τα πήγαν καλύτερα σε διάστημα έτους και άνω ήτανε αυτά που είχανε 2.000 με 2.500 λέξεις.

      Εσύ θα κρίνεις τις δυνάμεις σου και τον χρόνο που θέλεις να αφιερώσεις.

      Απάντηση
  3. Εκατό άρθρα είναι πάρα πολύ περιεχόμενο, άμα θα πρέπει το καθένα να είναι και 2000 με 2.500 λέξεις που λες σε άλλο άρθρο, αυτό σημαίνει 20.000 με 25.000 λέξεις. Δηλαδή μιλάμε ότι για κάθε blog θα πρέπει να γράψουμε και ένα μικρό βιβλίο στην ουσία και όλο αυτό σε ένα χρόνο!

    Απάντηση

Σχολιάστε