ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Γιατί δεν ανεβαίνει το site μου στη Google;

ORATOTHTA GOOGLE VISIBILITY

Γιατί δεν ανεβαίνει το site μου στη Google;

Μάθετε γιατί το 99% των ιστοσελίδων δεν ανεβαίνει ποτέ στην πρώτη σελίδα της Google

Οι μηχανές αναζήτησης απλώς ταξινομούν την ιστοσελίδα σας και δεν έχουν κάτι προσωπικό μαζί σας.

Το να μην ανεβαίνει το site σας στη Google είναι μια καθημερινότητα που αντιμετωπίζουν το 99% των ιστοσελίδων που υπάρχουν στο ίντερνετ και αποτελεί καθαρά ένα στατιστικό στοιχείο.

Για να μην γίνετε και εσείς ένα απλό στατιστικό στοιχείο, θα πρέπει να κάνετε ότι χρειάζεται για να αγγίξετε την πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης και να παραμείνετε σε αυτήν!

Τι κάνετε λάθος; Διαβάστε παρακάτω.

Λύστε όλα τα τεχνικά προβλήματα στο SEO

Το τεχνικό SEO είναι κάτι που συνήθως στη βιασύνη μας να κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα μας παραβλέπεται σε μεγάλο βαθμό. Όμως είναι αρκετά απλό αυτό που χρειάζεται να κάνουμε για να βελτιώσουμε την ορατότητα της ιστοσελίδας μας στις μηχανές αναζήτησης και φυσικά να αρχίσουν να εμφανίζονται όλες μας οι σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μερικά πράγματα που θα πρέπει να κάνετε αμέσως είναι:

Να διορθώσετε τα permalinks

για να εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης με τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε να έχετε σωστά permalinks με τη λέξη κλειδί του τύπου http://site.gr/keyword-1.

Δεν θα πρέπει τα permalinks να είναι ακατανόητα του τύπου http://site.gr/HDYDUsdffrrfrefef09ef98fdfjcS και φυσικά δεν θα πρέπει να έχουν session id ή να είναι δυναμικά. Θα πρέπει να υπάρχουν σταθερά permalinks για τρεις λόγους:

  • Για να διαβάσουν σωστά οι μηχανές αναζήτησης τις σελίδες και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας
  • Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε backlinks προς την σελίδα στόχο και
  • Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε εσωτερικά links και να διασυνδέσετε τις εσωτερικές σελίδες μεταξύ τους.

Δημιουργήστε το κατάλληλο περιεχόμενο με τις λέξεις κλειδιά

Οι λέξεις κλειδιά θα πρέπει να τοποθετηθούν στρατηγικά σε όλο το site και όχι μόνο στην αρχική σελίδα. Και φυσικά θα πρέπει να υπάρχει και το κατάλληλο περιεχόμενο που θα εμπεριέχει τις λέξεις κλειδιά.

Η δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου για τους χρήστες είναι αναγκαία για να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης αλλά και στην ίδια τη Google.

Επίσης θα πρέπει να τις τοποθετήσετε στα meta data, στις περιγραφές, στις ετικέτες, μέσα στο κείμενο της σελίδας και στις meta keywords.

Οι περιγραφές της κάθε σελίδας θα πρέπει να είναι έως 160 χαρακτήρες ενώ οι τίτλοι θα πρέπει να είναι πλούσιοι σε λέξεις κλειδιά και να μην είναι μονολεκτικοί.

Αν η ιστοσελίδα σας δεν έχει όλες αυτές τις θέσεις για να βάλετε τις λέξεις κλειδιά τότε ίσως θα πρέπει να σκεφτείτε ότι η ιστοσελίδα σας δεν είναι τόσο ανταγωνιστική στις μηχανές αναζήτησης και θα πρέπει να την μεταφέρετε σε WordPress.

Καταχωρήστε το sitemap στις μηχανές αναζήτησης

Ο χάρτης της ιστοσελίδας σας είναι ένα δυναμικό αρχικό xml το οποίο ενημερώνει τις αράχνες και τα bot των μηχανών αναζήτησης για τις νέες σας σελίδες και το νέο περιεχόμενο που έχετε ανεβάσει στην ιστοσελίδα σας.

Εάν έχετε WordPress site μπορείτε σχεδόν αυτόματα να δημιουργήσετε το sitemap σας μέσω του πρόσθετου Yoast SEO.

Σε περίπτωση που όμως δεν έχετε WordPress site θα πρέπει να δημιουργήσετε μόνοι σας με το χέρι το sitemap της ιστοσελίδας σας και να το καταχωρήσετε στις μηχανές αναζήτησης.

Εκτός από το βασικό τεχνικό SEO που όντως άμα έχετε κάνει κάτι λάθος δεν θα εμφανίζετε η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης, υπάρχουν και άλλα πράγματα που όσο σωστά και αν τα κάνετε ίσως να μην έχετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε και η ιστοσελίδα σας να μην εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης.

Το SEO ξεκινάει από την κατασκευή της ιστοσελίδας

Τα τρία βασικά σήματα κατάταξης της ιστοσελίδας σας στη Google που είναι και η βασικότερη μηχανή αναζήτησης είναι με σειρά προτεραιότητας:

  • Τα backlinks προς την ιστοσελίδα σας
  • Το περιεχόμενο και
  • Το rankbrain ή η τεχνητή νοημοσύνη του αλγορίθμου κατάταξης.

Τα τρία παραπάνω πράγματα φαίνονται πάρα πολύ απλά. Η πολυπλοκότητα όμως ξεκινάει από τη στιγμή που οι παράγοντες αναζήτησης του αλγορίθμου της Google μπαίνουν στο παιχνίδι.

Οι παράγοντες αναζήτησης ξεπερνάνε τους 200 και όπως καταλαβαίνετε θα πρέπει ήδη η ιστοσελίδα σας να έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με αυτές για να μην πέσετε σε ζονγκ!

Στην περίπτωση που η ιστοσελίδα σας έχει ήδη κατασκευαστεί χωρίς ποτέ κανένας να παρατηρήσει ότι υπάρχουν και μηχανές αναζήτησης, τότε θα πρέπει να γίνουν όλες οι απαραίτητες διορθώσεις για να καλύψετε και τους 200 παράγοντες του αλγορίθμου.

Το μεγαλύτερο λάθος των Web Designer όταν κατασκευάζουν μια νέα ιστοσελίδα για να βγει πρώτη στις μηχανές αναζήτησης είναι ότι ξεχνάνε ότι υπάρχουν οι μηχανές αναζήτησης

Η Google όπως και οι άλλες μηχανές αναζήτησης, δεν εξετάζουν το ποιος έχει καλύτερες τιμές ή καλύτερα προϊόντα στην ιστοσελίδα του. Εξετάζουν μόνο το ποια ιστοσελίδα πληροί τις προϋποθέσεις για να βγει στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.

Με άλλα λόγια δεν υπάρχει δικαιοσύνη στο ίντερνετ, ούτε αλήθεια, ούτε δημοκρατία από τη στιγμή που καθορίζουν ιδιωτικές εταιρίες το ποιος είναι πρώτος στα αποτελέσματα αναζήτησης και το ποιος είναι δεύτερος κτλ.

Τα 7 συνηθέστερα λάθη για τα οποία δεν φαίνεστε στις μηχανές αναζήτησης

Δεν έχετε καθόλου backlinks

Καθόλου backlinks σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας δεν έχει καμία αξία ή καμία δημοτικότητα στο ίντερνετ και έτσι αγνοείται από τις μηχανές αναζήτησης γιατί δεν τη θεωρούν σημαντική.

Για να δείτε την δημοτικότητα της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να ανατρέξετε στο domain authority. Όσο το υψηλότερο τόσο το καλύτερο.

Η ερώτηση μου είναι πόσα ποιοτικά backlinks έχετε δημιουργήσει με το χέρι τον τελευταίο μήνα;

Δεν έχετε φρέσκο περιεχόμενο ή δεν έχετε καν blog

Το φρέσκο περιεχόμενο είναι αυτό που θα σας ανεβάσει στις μηχανές αναζήτησης. Το φρέσκο περιεχόμενο είναι αυτό που επιζητούν όλες οι μηχανές αναζήτησης για να το ταξινομήσουν.

Θα πρέπει να δημιουργείτε τακτικά νέο περιεχόμενο και να ανανεώνετε την ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μπορείτε να βελτιώνετε επίσης τα κείμενα στο νέο σας site και να προσθέτετε νέες σελίδες με νέες λέξεις κλειδιά.

Θα πρέπει τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα να δημιουργείτε ένα καινούριο άρθρο, μια καινούρια σελίδα ή να προσθέτετε ένα νέο προϊόν στο e-shop σας. Με αυτόν τον τρόπο, στέλνετε ένα μήνυμα στη Google ότι η ιστοσελίδα σας έχει φρέσκο περιεχόμενο, δεν είναι σελίδα ζόμπι και καλείτε τα ρομπότ και τις αράχνες της Google να ταξινομήσουν το νέο αυτό περιεχόμενο και να φέρουν νέα κίνηση και νέους επισκέπτες.

Έχετε μπερδεμένα permalinks

Τα μη καθαρά permalinks είναι ο σημαντικότερος λόγος που περιορίζει την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Μπορεί να μην έχετε sitemap αλλά οι μηχανές αναζήτησης να βρουν και να ταξινομήσουν την ιστοσελίδα σας. Άμα όμως δεν έχετε καθαρά permalinks είναι σχεδόν ακατόρθωτο να φαίνεται κάτι περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης εκτός από την πρώτη σελίδα σας.

Έχετε parallax design

Το parallax design ή οι ιστοσελίδες σε μια σελίδα είναι μια πολύ λάθος φιλοσοφία κατασκευής της ιστοσελίδας σας γιατί ενώ μπορεί να αρμόζει σε landing pages, δεν είναι η κατάλληλη για ιστοσελίδες που θέλουν να φαίνονται στις μηχανές αναζήτησης με πολλές λέξεις κλειδιά.

Αυτό γίνεται γιατί το πλήθος των url και των σελίδων που έχετε είναι μόνο 1! Το ερώτημα είναι πόσες λέξεις κλειδιά μπορείτε να καταχωρήσετε σε μια σελίδα και πόσα εσωτερικά links μπορείτε να δημιουργήσετε τη στιγμή που έχετε μόνο μία σελίδα;

Είναι τραγική ειρωνεία ότι ενώ όλοι ξέρουμε το λάθος κανείς δεν έχει το κουράγιο για να κάνει κάτι να το διορθώσει γιατί θέλει πολύ δουλειά σε άλλη κατεύθυνση!

Έχετε πλήρη άγνοια για τα πάντα

Το να έχω πλήρη άγνοια για το τι συμβαίνει στην ιστοσελίδα μου σήμερα δεν είναι και ότι καλύτερο όταν από αυτό εξαρτάται το οικονομικό μου μέλλον.

Η άγνοια των νόμων δεν σημαίνει ότι μπορείτε να παρανομείτε και επίσης δεν δικαιολογείται.

Έτσι είναι και στο SEO ή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Θα πρέπει να αυξήσετε τις γνώσεις σας για να αυξήσετε τα εισοδήματα σας από το ίντερνετ.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος γιατί αναγκαστικά θα χρειαστείτε τις στοιχειώδεις γνώσεις για να παρακολουθήσετε τουλάχιστον την πορεία της ιστοσελίδας σας.

Η άποψη μου είναι ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να εγγραφείτε στο SEO Newsletter και να αρχίσετε σήμερα κιόλας να μαθαίνετε νέα πράγματα σε σωστή βάση.

Ακολουθείτε black hat SEO

Το black hat SEO ενώ είναι σχετικά ποιο εύκολο από το White hat SEO, στην πραγματικότητα δεν θα σας οδηγήσει πουθενά μακροπρόθεσμα.

Το black hat SEO είναι προσφιλές όταν είστε τεμπέλης και βαριέστε να δουλέψετε ή όταν θέλετε γρήγορα να βγείτε στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.

Αν θέλετε να χτίσετε μία υγιή και μακροπρόθεσμη σχέση με τις μηχανές αναζήτησης και τη Google, μην μπείτε στον πειρασμό να εφαρμόσετε black hat SEO τεχνικές για την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Οι άνθρωποι πίσω από τη Google δεν είναι τυχαίοι και είναι πάρα πολύ έξυπνοι. Επίσης έχουν όλη την τεχνολογία που απαιτείται για να σας πιάσουν στα πράσα και να σας στείλουν αδιάβαστο.

Καλό θα ήτανε να ασχοληθείτε με τη δημιουργία ποιοτικών backlinks, ποιοτικού περιεχομένου και να καλλιεργήσετε την παρουσία σας στα social media.

Έχετε εμπιστευτεί λάθος εταιρεία προώθησης ιστοσελίδων

Για εμένα δεν υπάρχει κακή ή καλή εταιρεία προώθησης ιστοσελίδων ή SEO Agency ή όπως θέλετε το λέτε. Υπάρχει λάθος και σωστή εταιρεία μόνο.

Λάθος εταιρεία είναι αυτή που δεν ταιριάζει χημικά με εσάς και τις απαιτήσεις σας και φυσικά όχι μόνο δεν ταιριάζουν τα χνώτα σας αλλά δεν συμφωνείτε και ποια στρατηγική θα ακολουθήσετε στο SEO.

Τώρα το ερώτημα είναι ότι υπάρχει στρατηγική στο SEO; Εννοείτε πως υπάρχει και την καλύτερη δεν σας την έχω αποκαλύψει ακόμα, επίτηδες για να συνεχίσετε να διαβάζετε τα άρθρα μου και να παίρνετε τηλέφωνο.

Θα πρέπει πριν κάνετε οτιδήποτε στην προώθηση της ιστοσελίδας σας να μελετήσετε τι είναι αυτό ακριβώς που θέλετε να πετύχετε και να βρείτε κάποιες υποψήφιες εταιρείες ή επαγγελματίες οι οποίοι θα σας βοηθήσουν για να πετύχετε τους στόχους σας.

Μετά θα πρέπει να πάρετε τις ανάλογες προσφορές τουλάχιστον από τρεις διαφορετικές εταιρείες για να ξέρετε και ποιες είναι οι τιμές στην αγορά.

Τέλος θα πρέπει να επιλέξετε με βάση ποια εταιρεία σας αρέσει περισσότερο. Θα έλεγα ότι είναι συναισθηματικό το θέμα της επιλογής της κατάλληλης εταιρείας παρά καθαρή λογική.

Αντί επιλόγου

Αν και οι λόγοι που δεν βγαίνετε στην πρώτη σελίδα της Google μπορεί να είναι πάρα πολλοί και έχω παρατηρήσει ότι οι λόγοι είναι τόσοι, όσα είναι και οι ιστοσελίδες που δεν βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google.

Όμως η παραπάνω προσέγγιση, σας δίνει μια βάση για να προβληματιστείτε και να αρχίσετε να ψάχνετε και να κινείτε προς την σωστή κατεύθυνση τα πράγματα.

Σας ευχαριστώ πολύ που με διαβάσατε και καλή επιτυχία!

Δείτε περισσότερα για την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

2 σκέψεις στο “Γιατί δεν ανεβαίνει το site μου στη Google;”

  1. Ενδιαφέροντα άρθρα Γιάννη , έχεις ασχοληθεί με το αντικείμενο και σιγουρα το αγαπάς. Τελευταία βλέπω το σάιτ σου και τα θέματα σου. Επίσης έχω τσεκάρει στο ahrefs το site σου. Μου έκανε εντύπωση πως η οργανική σου κυκλοφορία έχει πέσει στο 0 , ενώ γνωρίζεις πάρα πολα πράγματα και είσαι γνώστης του αντικειμένου. Γιατί συνέβη αυτό?

    Απάντηση
    • Καλησπέρα Κατερίνα, μάλλον δεν έχεις δει ότι η οργανική κυκλοφορία που μετράει το ahrefs δεν είναι από Ελλάδα αλλά από τις χώρες του εξωτερικού. Επίσης, το ahrefs υποθέτει γιατί δεν μετράει την πραγματική οργανική κυκλοφορία που μετράνε τα Google Analytics.

      Που σημαίνει ότι δεν είναι σωστό μέτρο σύγκρισης για να δεις αν ανέβηκα ή αν έπεσα στις μηχανές αναζήτησης.

      Απάντηση

Σχολιάστε