5 Λόγοι γιατί η καλύτερη επένδυση είναι το SEO
Γιατί θα πρέπει από σήμερα να επενδύσετε στο μέλλον της επιχείρησης σας στο ίντερνετ και του ηλεκτρονικού μαγαζιού σας;
Έχοντας σπουδάσει χρηματοοικονομική και λογιστική στο Λονδίνο, είναι κατανοητό ότι έχω μια διαφορετική σχέση με το χρήμα και τους αριθμούς και βασικές έννοιες σχετικά με τις επενδύσεις και την απόδοση μιας επένδυσης με μαθηματικούς όρους.
Κάπως έτσι θα πρέπει να δούμε και την επένδυση στο SEO.
Αρχικά όμως θα πρέπει να δούμε τι είναι επένδυση και τι δεν είναι.
Τι είναι επένδυση και τι κερδοσκοπία;
Επένδυση είναι το ενεργητικό που μας αποφέρει κάποια σταθερή απόδοση μηνιαία ή ετήσια. Για παράδειγμα επένδυση είναι η αγορά ενός ομολόγου που έχει ετήσια απόδοση 3% και μου δίνει τόκους.
Κερδοσκοπία είναι να αγοράσω κάτι με σκοπό να ανέβει η αξία του στο μέλλον όμως στον χώρο του SEO έχει και το νόημα του τζόκερ. Πολύ βλέπουν το ίντερνετ και ειδικά την δημιουργία ενός eshop σαν κάποιο ελντοράντο της εποχής μας και ότι με μια μηδαμινή επένδυση κάτω των χιλίων ευρώ θα μπορούν να κάνουν πωλήσεις δεκάδων χιλιάδων ευρώ το μήνα.
Ξεχνάνε ότι οι νόμοι της αγοράς και το έξυπνο χρήμα έχει ήδη τοποθετηθεί και ήδη έχουν κατασκευαστεί αρκετά e-shop και έχουν επενδυθεί δεκάδες χιλιάδες ευρώ συν προσωπική εργασία σε καθένα από αυτά για να μπορέσουν να γίνουν προσοδοφόρα και να παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες σε τιμές που μπορεί να διαθέσει ο υποψήφιος αγοραστής.
Στην πορεία βλέπουν ότι το eshop είναι ένα ακόμα πραγματικό μαγαζί με έσοδα και έξοδα και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με αυτόν τον τρόπο για να σας αποφέρει χρήματα.
Έτσι, άμα έχετε σκοπό να γίνεται ένας ακόμα κερδοσκόπος του ίντερνετ μάλλον χάνεται το χρόνο σας. Άμα όμως θέλετε πραγματικά να επενδύσετε στο μέλλον της επιχείρησης σας, ένα εταιρικό site ή ένα σωστά στημένο και ενημερωμένο eshop είναι αυτό που πραγματικά χρειάζεστε.
Πόσο αποδίδει το SEO κάθε μήνα;
Τώρα θα μου πείτε μπορεί κάποιος να υπολογίσει πόσο του αποδίδει το SEO και η προώθηση της ιστοσελίδας του κάθε μήνα; Η απάντηση είναι ναι.
Ο χώρος του SEO και του digital marketing έχει ωριμάσει αρκετά και υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία για να μετρήσουμε την απόδοση της επένδυσης μας στο SEO. Αυτό λέγεται SEO ROI ή SEO Return On Investment.
Ο λόγος που εκφράζει σε ποσοστό την μηνιαία ή την ετήσια απόδοση του SEO είναι ο εξής:
ROI= ΚΟΣΤΟΣ SEO/ΚΑΘΑΡΑ ΕΣΟΔΑ SEOΧ100.
Για παράδειγμα:
ROI=100/200=0,5Χ100=50%
Μια ελάχιστα καλή απόδοση στο SEO είναι αυτή που σας φέρνει πίσω τα χρήματα σας πλην τα έξοδα με κάποια απόδοση κατελάχιστο 1% το μήνα. Τώρα το ποια είναι αποδεκτή απόδοση στο SEO είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να το προσδιορίσουμε με βάση τα μέτρα και τα σταθμά της αγοράς και της βιομηχανίας που ανήκει ο καθένας.
Άμα για παράδειγμα η μέση απόδοση του SEO ενός eshop στην κατηγορία σας είναι 10%, τότε όποια επίδοση άνω του 10% θεωρείτε καλή για την αγορά σας.
Για να σας ψήσω σε εισαγωγικά με επιχειρήματα γιατί το SEO είναι μια καλή έως η καλύτερη επένδυση για την επιχείρηση σας, θα σας παραθέσω 5 λόγους.
1 Το SEO έχει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα
Σύμφωνα με το έγκυρο οικονομικό περιοδικό forbes η βιομηχανία του SEO στην Αμερική θα αγγίξει τα 80 δις δολάρια το 2020. Η αντίστοιχη βιομηχανία του digital marketing στην Αμερική μόνο προβλέπεται να αγγίξει τα 200 με 300 δις δολάρια το 2020.
Αυτό σημαίνει ότι και το SEO αλλά και το digital marketing σαν ενέργεια είναι αρκετά προσοδοφόρες και σίγουρα θα υπάρχουν εταιρείες που πληρώνουν γιατί έχουν αποτελέσματα από αυτές τις δράσεις.
Η μόνη μεγάλη διαφορά του SEO με το digital marketing είναι ότι το SEO έχει πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα σε σύγκριση με την πληρωμένη διαφήμιση στο ίντερνετ που έχει μια αμεσότητα.
2 Το SEO έχει μεγαλύτερη απόδοση από άλλες ενέργειες
Η οργανική επισκεψιμότητα έχει το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών συγκριτικά με κάθε άλλο είδος επισκεψιμότητας στο ίντερνετ. Σε στατιστικά αποτελέσματα που διαθέτω προσωπικά ή απόδοση της οργανικής επισκεψιμότητας έναντι της πληρωμένης στη Google είναι έως και 200% επάνω σε σύγκριση με την πληρωμένη επισκεψιμότητα του Google Adwords.
Αυτό θα πει ότι όταν το Adwords έχει απόδοση 3% (Adwords ROI), το SEO έχει απόδοση για την ίδια αγορά ή το ίδιο site από 6% έως 9%.
3 Το SEO έχει πολλαπλάσιο ποστοστό μετατροπών
Το ίδιο συμβαίνει και στο ποσοστό μετατροπών. Όταν το Google Adwords έχει ποστοστό μετατροπών 2%, η οργανική επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης έχει τουλάχιστον το διπλάσιο ποσοστό μετατροπών και άνω.
Δεν αναφέρω καν το κανάλι διαφημίσεων του Facebook που είναι πιο απογοητευτικό σε αποτελέσματα από οτιδήποτε έχετε δει μέχρι στιγμής λόγω της φτωχής στόχευσης, των διπλών ή ψεύτικων προφίλ και της έλειψης πρόθεσης αγοράς από τους χρήστες.
4 Το SEO νικάει όλον τον ανταγωνισμό
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση μια μικρή επιχείρηση να νικήσει τα μεγαθήρια και τα μεγάλα εταιρικά site ή τα brand name eshop στο ίντερνετ στον προυπολογισμό σε διαφήμιση στα παραδοσιακά μέσα ή στα ηλεκτρονικά μέσα.
Ο μόνος χώρος που μπορεί ένα μικρό site να κερδίσει τον ανταγωνισμό είναι μόνο τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης όπου με μικρότερο προυπολογισμό μπορεί κάποιο eshop ή site να βγει πρώτο στη Google ξεπερνώντας όλους τους άλλους μικρούς και μεγάλους.
Αυτό γίνεται πρώτον για λόγους διασποράς των αποτελεσμάτων αναζήτησης. (Μπορείτε να δείτε περισσότερα στους 200 παράγοντες SEO της Google)
Για παράδειγμα, στις 10 πρώτες θέσεις της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google αλλά και σε όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης με την ίδια λέξη κλειδί μπορούν να υπάρχει μόνο το ίδιο site μία φορά ή μια σελίδα προορισμού από κάθε site και όχι περισσότερα.
Ο δεύτερος λόγος είναι το κριτήριο της σχετικότητας που έχει η Google. Η Google έχει ως βασική της φιλοσοφία για να σας κατατάξει δύο πράγματα:
Τη σχετικότητα της ιστοσελίδας σας με τον όρο αναζήτησης και την σημαντικότητα της ή την δημοτικότητα της που κρίνεται από το PageRank, τα backlinks κτλ.
5 Το SEO μπορεί να αλλάξει όλη τη φύση της αγοράς και της βιομηχανίας σας
Όλα φαινόταν να κυλάνε ομαλά και ελεγχόμενα μέχρι που η κυριαρχία της Google στις οργανικές αναζητήσεις άλλαξε καταλυτικά την αγορά της διαφήμισης και του μάρκετινγκ όλων των επιχειρήσεων.
Τα παραδοσιακά μέσα άρχισαν να χάνουν δραματικά το μερίδιο αγοράς τους και νέα μέσα όπως blogs, κάθετα malls, οδηγοί στο ίντερνετ, social media και η ίδια η Google με το Google Adwords έκλεψαν ένα μεγάλο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας.
Έτσι ένα νεοανερχόμενο site με καλό και δυνατό SEO μπορεί να κάνει τη διαφορά και να αλλάξει από το πουθενά τους όρους της αγοράς.
Άμα κάνετε τις σωστές κινήσεις και είστε διατεθειμένοι να επενδύσετε στο SEO, αυτό το site ίσως να είναι το δικό σας.
Δείτε περισσότερα για το SEO:
- Οι 10 κομπίνες του SEO που πρέπει να αποφύγετε
- SEO και αναβλητικότητα: Και πως να μην αφήσετε το site σας να πέσει
- Why Investing in SEO Makes Good Business Sense
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!