42 Συμβουλές SEO για να σκοτώσετε τον ανταγωνισμό
Ποιος δεν θέλει σήμερα να ανέβει η ιστοσελίδα του στην πρώτη σελίδα της Google και να παραμείνει εκεί για πάντα κερδίζοντας τον ανταγωνισμό που κάθε χρόνο γίνεται εντονότερος;
Όμως το πιο επικίνδυνο πράγμα σήμερα στο ίντερνετ είναι οι δωρεάν συμβουλές.
Είναι επικίνδυνες γιατί:
- Πρώτον είναι δωρεάν και
- Δεύτερον δίνονται αφιλοκερδώς και αβίαστα χωρίς το άτομο που σας τις δίνει να έχει επενδεδυμένο συμφέρον πάνω σας.
- Τρίτον το μεγαλύτερο ποσοστό των συμβουλών δίνονται από μη ειδικούς που ενδεχομένως να σας βλάψουν αντί να σας ωφελήσουν.
Γιατί θα πρέπει να παίρνετε συμβουλές μόνο από ειδικούς
Έχουμε επενδεδυμένο συμφέρον πάνω σας
Η εταιρεία μου και εγώ προσωπικά έχουμε επενδεδυμένο συμφέρον πάνω σας είτε είστε πελάτες μας είτε όχι.
Γιατί ο στόχος είναι να διαβάσετε αυτό το άρθρο με τις πολύτιμες πληροφορίες, να δείτε ότι έχουν βάση και μετά να επικοινωνήσετε μαζί μας για να κλείσουμε ένα τηλεφωνικό ραντεβού για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να ανεβείτε και άλλο στη Google, να αποκτήσετε νέους πελάτες και γενικά να αυξήσετε τη δουλειά σας.
Οι συμβουλές μας δεν είναι δωρεάν
Κανένας δεν σας προσφέρει ένα δωρεάν γεύμα στην ελεύθερη οικονομία, αυτό ήτανε το πρώτο μάθημα που έμαθα στην Χρηματοοικονομική Λογιστική στο Λονδίνο το 1998. Έμαθα και άλλα μαθήματα μετά από αυτό αλλά μάλλον με ποιο επίπονο τρόπο.
Σύμφωνα με την αρχή διατήρησης της ενέργειας, η χρηματική ενέργεια μετατρέπεται και αυτή σε δυναμική (δωρεάν συμβουλές) για να μετατραπεί ξανά σε χρηματική. Τίποτα δεν χάνεται και τίποτε δεν πετιέται.
Οι δικές μας συμβουλές δεν είναι δωρεάν ακόμα και αν τις απολαμβάνετε εσείς δωρεάν. Έχουν γραφτεί με κόπο και χρόνο και είναι μέσα στο πλαίσιο της προώθησης περιεχομένου που κάνουμε από την ημέρα 1 που ξεκινήσαμε για δεύτερη φορά την ιστοσελίδα μας για το SEO και τον σχεδιασμό ιστοσελίδων.
Επιλέξαμε τον δρόμο της ποιοτικής παραγωγής άρθρων και χρήσιμων συμβουλών με το χέρι, καθώς και εκατοντάδων βίντεο από το να καταφύγουμε σε τεχνικές spam και Black Hat SEO όχι γιατί ήτανε εύκολο αλλά γιατί ήτανε δύσκολο.
Και επειδή ήτανε δύσκολο δεν θα το κάνανε πολλές εταιρείες προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδων στον χώρο μας κι έτσι σύντομα θα αποκτούσαμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το οποίο θα αύξανε την απόσταση μας από τον ανταγωνισμό.
Είμαστε οι πιο ειδικοί στο SEO
Ασχολούμαστε εδώ και πολλά χρόνια ειδικά με το SEO και την κατασκευή ιστοσελίδων που θα βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google με τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε ανεξαρτήτως ανταγωνισμού.
Όλα τα κάνουμε υπό το πρίσμα του SEO και έχουμε υιοθετήσει το σκεπτικό και την μεθοδολογία της Google σε ότι κάνουμε και έτσι τα περισσότερα sites μας έχουν πολύ υψηλή οργανική επισκεψιμότητα, πωλήσεις αλλά και μετατροπές από επισκέπτες σε πελάτες.
Οι όχι τόσο μικρές συμβουλές στο SEO
Ας πάμε όμως κατευθείαν στο θέμα μας, στις πρακτικές συμβουλές για να ανέβει η ιστοσελίδα σας στο SEO και να νικήσετε τον ανταγωνισμό.
1 Χρησιμοποιήστε κείμενο στο μενού σας
Το κείμενο βοηθάει τις αράχνες των μηχανών αναζήτησης να ακολουθήσουν τα link του μενού και να ταξινομήσουν τις εσωτερικές σελίδες από το site σας. Τα Java script drop down menus, image maps ή image links δεν είναι ότι καλύτερο.
2 Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς
Θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει αλλά και να δημιουργείτε χρήσιμο και ποιοτικό περιεχόμενο για το κοινό στόχο σας και να έχετε χρησιμοποιήσει επίσης και τις καλύτερες κεφαλίδες και meta description που τραβάνε την προσοχή των χρηστών.
3 Κι επειδή το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, τα backlinks είναι η βασίλισσα
Θα πρέπει να δημιουργήσετε δεκάδες ποιοτικά backlinks προς το site σας. Στοχεύστε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα των backlinks. Δείτε περισσότερα για τα backlinks.
4 H Google λαμβάνει υπόψιν και σήμερα το PageRank.
Μπορεί να το έχει αποκρύψει από τον κόσμο και να μην το ανανεώνει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν το χρησιμοποιεί για να κατατάξει την ιστοσελίδα σας. Ο άτυπος αντικαταστάτης του PageRank είναι το Domain Authority. Και φυσικά όσο πιο υψηλό είναι το domain authority από το site σας τόσο το καλύτερο.
5 Χρησιμοποιήστε για κάθε σελίδα ή άρθρο έναν μοναδικό τίτλο και permalink.
Εκτός και άμα δεν χρειάζεται αν στοχεύσετε σε νέες λέξεις κλειδιά. Γιατί η λέξη κλειδί που θέλετε να στοχεύσετε θα πρέπει να είναι μοναδική για κάθε σελίδα προορισμού για να μην κανιβαλίσει η μία σελίδα την άλλη και να μην έχετε συνέχεια προβλήματα με το λεγόμενο Google Dance.
To Google dance είναι η συνεχής εναλλαγή στα αποτελέσματα αναζήτησης από διαφορετικές σελίδες προορισμού (landing pages) από το site σας που έχουν όμως τις ίδιες λέξεις κλειδιά και παρόμοιους τίτλους. Ο κανόνας είναι μια λέξη κλειδί ανά σελίδα.
6 Το φρέσκο περιεχόμενο βοηθάει να ανεβείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης
Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι χρήσιμο και σχετικό με την ιστοσελίδα σας και με το αντικείμενο σας και φυσικά να το έχει γράψει ένας έμπειρος επαγγελματίας. Δείτε περισσότερα: Γίνετε διάσημος με τη δύναμη του copywriting!
Άμα η ιστοσελίδα σας δεν έχει blog, τότε θα πρέπει να προσθέσετε ένα άμεσα και να αρχίσετε να γράφετε σε αυτό όσο πιο συχνά γίνεται τουλάχιστον στην αρχή. Το ελάχιστο θα πρέπει να γράφετε ένα άρθρο την εβδομάδα άνω των 300 λέξεων με φωτογραφίες και εσωτερικά και εξωτερικά links.
7 Δημιουργήστε λογικά εσωτερικά links
Καλό θα ήταν για να μπορέσετε να βοηθήσετε και τα spiders των μηχανών αναζήτησης αλλά και να δημιουργήσετε νέα backlinks χρησιμοποιώντας εσωτερικά links να διασυνδέσετε τις εσωτερικές σελίδες και τα άρθρα μεταξύ τους με κάποια λογική λέξη κλειδί ή φράση κλειδί.
8 Εστιάστε κυρίως σε φράσεις κλειδιά και όχι μόνο σε βασικές λέξεις κλειδιά
Για παράδειγμα άμα η ιστοσελίδα σας έχει θέμα τον σχεδιασμό ιστοσελίδων, καλό θα ήταν να ξεκινήσετε με φράσεις κλειδιά όπως σχεδιασμός ιστοσελίδων Αθήνα, ποιοτικός σχεδιασμός ιστοσελίδων κτλ παρά να ρίξετε όλο το βάρος σας στην βασική λέξη κλειδί. Έτσι θα καταφέρετε να δημιουργήσετε πάρα πολλές σελίδες και άρθρα με πλούσιο περιεχόμενο που θα σας φέρνουν κόσμο από φράσεις κλειδιά με μικρό ανταγωνισμό.
Με τις φράσεις κλειδιά μπορείτε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google από τον πρώτο κιόλας μήνα, ενώ με πολύ ανταγωνιστικές φράσεις κλειδιά ίσως να βγείτε σε έναν χρόνο άμα το site σας είναι καινούριο και ίσως να μην βγείτε και ποτέ. Απλά θα έχετε σπάσει τα μούτρα σας και θα έχετε ξοδέψει μια μικρή περιουσία μάταια.
9 Σχεδιάστε το site σας με βάση πάντα το SEO
Θα πρέπει να σιγουρέψετε πριν ξεκινήσετε ότι ο γραφίστας σας ή ο Web Designer σας καταλαβαίνει τις βασικές αρχές του SEO και της κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα της Google. θα πρέπει επίσης να έχει καταλάβει ότι ο στόχος που σχεδιάζει ένα website για εσάς δεν είναι για να εντυπωσιάσει τη γκόμενα σας αλλά για να χτυπήσει η ιστοσελίδα ή το eshop σας τις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.
10 Αποφύγετε το flash και τα πολλά γραφικά
Οι αράχνες των μηχανών αναζήτησης δεν μπορούν να σαρώσουν (crawling) αντικείμενα όπως εικόνες, βίντεο, flash animation αλλά συνδέσμους κειμένου. Φροντίστε να έχετε πάρα πολλούς συνδέσμους κειμένου, τα λεγόμενα text links σε όλες τις σελίδες, άρθρα, προϊόντα και όλες τις άλλες διαφορετικές ταξονομίες της ιστοσελίδας σας.
11 Χρησιμοποιήστε τις λέξεις κλειδιά αλλά και τις φράσεις κλειδιά σωστά
Χρησιμοποιήστε τις λέξεις κλειδιά και τις φράσεις κλειδιά σωστά και στρατηγικά σε όλα τα σημεία της ιστοσελίδας σας. Μια άριστη χρήση των λέξεων κλειδιών σήμερα είναι της Wikipedia, που έχει πάνω από 100 links σε κάθε της σελίδα είτε εσωτερικά, είτε εξωτερικά.
Η πυκνότητα των εσωτερικών συνδέσμων είναι πραγματικά θαυμαστή και αυτό της δίνει την πρωτοκαθεδρία σε πολλά αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών.
Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα σχετικά με τις λέξεις κλειδιά και τις φράσεις κλειδιά και θα πρέπει να σας εκμυστηρευτώ ότι και η δική μου ιστοσελίδα στην αρχή έβγαινε πρώτα στη Google με φράσεις κλειδιά και χρειάστηκε πάνω από 12 μήνες και πάρα πολύ σκληρή δουλειά για να αποδώσει καρπούς το SEO και να αρχίσει η ιστοσελίδα μου να βγαίνει και για λέξεις κλειδιά στη Google που είχανε και έχουν ακόμα και σήμερα πολύ σκληρό ανταγωνισμό.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα στα άρθρα που σας συμβουλεύω όχι απλά να διαβάσετε αλλά να μελετήσετε:
- Πως να ανεβείτε στη Google με φράσεις λέξεις κλειδιά
- Keywords: Πως να προσθέσετε λέξεις κλειδιά στην ιστοσελίδα σας
- 3 Στόχοι που πρέπει να πετύχετε με τις λέξεις κλειδιά
- SEO: Βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά!
- SEO MYOPIA: Πως να μην χάσετε το δάσος στοχεύοντας στο δέντρο
12 Χρησιμοποιήστε domain name χωρίς τα www
Και ρυθμίστε το domain name με τα www να κάνει 301 redirect στο domain χωρίς www. Αυτό λέγεται κανονικοποίηση του domain name.
13 Σε καινούριο site χρησιμοποιήστε https και SSL
Συστήνω τη χρήση των SSL και https μόνο για όλα τα καινούρια site και τις κατασκευές νέων ιστοσελίδων και όχι για τα ήδη υπάρχοντα. Η χρήση του https είναι πλέον παράγοντας κατάταξης για τη Google όμως η μετάβαση από http σε https θα δημιουργήσει broken links και μάλλον θα σας ρίξει στις μηχανές αναζήτησης αντί να σας ανεβάσει.
Το κόστος του SSL που ξεκινάει από 40€ το χρόνο είναι μικρό συγκριτικά με τα πλεονεκτήματα και το πρεστίζ που παρέχει.
14 Αποφύγετε τα frames, flash, AJAX (javascript)
Ο λόγος της αποφυγής αυτών είναι ότι δεν ταξινομούνται στη Google γιατί δημιουργούν δυναμικό περιεχόμενο ή καλούν περιεχόμενο που δεν είναι δικό σας.
15 Παραλείψτε την κατάληξη των permalinks
Η κατάληξη των permalink της ιστοσελίδας σας δεν παίζει κάποιο σημαντικό ρόλο στο SEO (.html, .htm, .asp, .php,) (στην ουσία παίζει το πρόγραμμα που δημιούργησε αυτές τις σελίδες) έτσι θα ήτανε καλό να τις παραλείψετε όσο το δυνατόν περισσότερο για να έχετε μικρότερα URLs και φιλικότερα προς τις μηχανές αναζήτησης.
Δείτε περισσότερα για τα permalinks: Να προτιμήσω λατινικά ή ελληνικά URL -permalink;
16 Καταχωρήστε το sitemap της ιστοσελίδας σας στο Google Webmaster Tools
Για να μπορέσει η Google να ταξινομήσει ταχύτερα ακόμα και τις πιο τυφλές σελίδες που έχετε πάνω στο site και που πιθανώς οδηγούν σε αδιέξοδο (δεν έχουν εισερχόμενα και εξερχόμενα links από άλλες σελίδες) θα πρέπει με κάποιον τρόπο να τις ανακαλύψει πρώτα.
Δείτε πως να το κάνετε αυτό στο άρθρο: Google Webmaster Tools και πως να ταξινομήσετε το site σας αμέσως.
17 Τα ποιοτικά backlinks είναι ο νούμερο ένα παράγοντας κατάταξης στη Google
Ένα backlink από μια ιστοσελίδα συναφής με το αντικείμενο σας και με domain authority 80 έχει πολύ μεγαλύτερη αξία από 10 spam backlinks.
Προσοχή όμως θα πρέπει να γνωρίζετε από πριν ότι στο SEO δεν μετράει μόνο το ένα backlink αλλά και η διασπορά αυτών. Θα πρέπει δηλαδή να λειτουργείτε προσθετικά παρά διαζευκτικά.
Άμα είναι να προτιμήσετε το ένα backlink από το site με domain authority 80 από τα 10 χαμηλής αξίας εγώ θα σας πρότεινα να πάρετε και τα δύο.
18 Οι μηχανές αναζήτησης αγαπάνε το ανθρώπινα γραμμένο περιεχόμενο
Οι μηχανές αναζήτησης δεν είναι πρόσωπα παρόλο που χρησιμοποιούμε ανθρωπόμορφες εκφράσεις για να περιγράψουμε την συμπεριφορά τους. Για παράδειγμα όταν λέμε ότι η Google αγαπάει το Α, η Google δεν θέλει αυτά τα site κτλ.
H Google δεν είναι πρόσωπο, ζώο ή πράγμα αλλά ένας υπολογιστής με κώδικα, ένα site που σας επιστρέφει τα ποιοτικότερα και τα σχετικότερα αποτελέσματα αναζήτησης από εκατομμύρια sites που υπάρχουν στο ίντερνετ.
Σχετικά με το φυσικά γραμμένο με σωστή γλώσσα περιεχόμενο, χωρίς να είναι αυτό παραγεμισμένο με λέξεις κλειδιά και ασυναρτησίες είναι αυτό που όντως επικροτείτε από τις μηχανές αναζήτησης.
Το μοναδικό, καλογραμμένο περιεχόμενο που είναι γραμμένο για τον κόσμο και όχι για τις μηχανές αναζήτησης είναι προτιμότερο και χρησιμότερο για να πετύχετε τον σκοπό σας που νομίζω δεν είναι άλλος από το να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.
19 Το κείμενο γύρω από τα backlinks μετράει
Οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν με μηχανιστικό τρόπο να μαντέψουν αν τα backlinks που έχετε φυτέψει είτε σε άλλα sites είτε στο δικό σας είναι ποιοτικά και σωστά. Και πιστέψτε με έχουν γίνει πάρα πολύ καλοί και έξυπνοι σε αυτό το πράγμα που είναι σχεδόν ακατόρθωτο να τους κοροϊδέψετε.
Καλό θα ήταν να προσέχετε τι γράφετε και που βάζετε τα backlinks σας γιατί και η Google τα αναζητά και τα ταξινομεί ανάλογα.
20 Μην μπλοκάρετε τα στοιχεία ιδιοκτήτη του domain name
Η Google ελέγχει τυχόν απόκρυψη των στοιχείων ιδιοκτήτη των domain names για να ανακαλύψει περισσότερα πράγματα για το site σας. Κοινή πρακτική των spammers είναι να κρύβουν τα στοιχεία ιδιοκτησίας των domain που προκαλούν το spam.
Ουδέν κρυπτόν από τη Google λοιπόν που θέλει να τα μαθαίνει όλα. Λέτε να είναι κουτσομπόλα;
21 Ελέγξτε το shared server αν έχετε shared hosting
Θα πρέπει να τσεκάρετε μόνοι σας αν ο server σας είναι στη blacklist ή κάποιο site κάνει spam ή έχει φάει ποινή από τη Google. Αυτό συμβαίνει όταν κάποιο site που μοιράζετε τον ίδιο server με εσάς είναι στη blacklist.
Άμα συμβαίνει κάτι από όλα αυτά θα πρέπει να φύγετε μακριά το ταχύτερο δυνατό και να πάτε σε κάποιον άλλον νεότευκτο server γιατί μαζί με τα άλλα site που είναι τιμωρημένα ή κάνουν spam θα πάρει και εσάς η μπάλα που είστε καλό site και θα δείτε πτώση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Ο κανόνας στο shared hosting είναι ότι όσο λιγότερα sites στον ίδιο server, τόσο καλύτερα.
22 Δημιουργήστε ένα εύχρηστο site
Όσο πιο εύχρηστο είναι το site σας τόσο πιο δημοφιλές θα γίνει και τόσο πιο πολλά sites θα συνδεθούν με αυτό. Επίσης και η διαδικασία δημιουργίας εσωτερικών links θα είναι πολύ πιο σύντομη και γρήγορη από ότι σε ένα δύσχρηστο site.
Δείτε περισσότερα: Πως να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη User Experience βελτιώνοντας το SEO
23 Επικροτήστε την ανταλλαγή backlinks
Η ανταλλαγή backlink όσο παράξενο και να σας ακούγεται ακόμα και σήμερα σας βοηθάει να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης.
24 Δημιουργήστε ξεχωριστές σελίδες προορισμού για κάθε λέξη κλειδί
Δεν είναι δυνατόν η μόνη σας σελίδα προορισμού (landing page ή splash page) να είναι η αρχική σας σελίδα και μόνο. Έτσι θα πρέπει να κουμπώσετε 100 λέξεις κλειδιά ή και περισσότερα σε μία μόνο σελίδα.
Πράγμα που είναι λίγο δύσκολο και ακούγεται και πολύ σαν spam.
Θα πρέπει να έχετε περισσότερες εσωτερικές σελίδες προορισμού που δεν είναι αναγκαίο να βρίσκονται όλες στο μενού σας οι οποίες θα στοχεύουν σε τουλάχιστον μία έως δέκα παράγωγες λέξεις κλειδιά.
25 Δημιουργήστε ένα neswletter
Τα email links λαμβάνονται σαν direct hits προς το site σας και κατά συνέπεια είναι παράγοντες κατάταξης για την Google. Καλό θα ήταν να δημιουργήσετε ένα newsletter και να γράφετε ένα άρθρο την εβδομάδα ή και περισσότερα τα οποία τα οποία θα πρέπει να στέλνετε στο newsletter.
26 Κερδίστε μερικά .edu links
Δηλαδή backlinks από πανεπιστήμια, μη κερδοσκοπικά εκπαιδευτικά ιδρύματα κτλ. Μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά για να το κάνουμε εμείς για εσάς.
27 Χρησιμοποιήστε call to action σε κάθε σας σελίδα και άρθρο
Αρχικά θα πρέπει να προσδιορίσετε ποιο είναι το βασικό σας call to action. Τι είναι αυτό δηλαδή που θα θέλατε να κάνει ο επισκέπτης στην ιστοσελίδα σας. Να αγοράσει ένα προϊόν, να σας πάρει τηλέφωνο, να ζητήσει προσφορά ή να γραφτεί στο Newsletter;
Γιατί όλα μαζί δεν γίνονται. Θα πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στα call to action που θέλετε να κάνει κάποιος και να τον κατευθύνετε ανάλογα μέσα στην ιστοσελίδα σας.
28 Δώστε έναν καλό λόγο να συνδεθούν μαζί σας
Εννοώ να σας δώσουν ένα backlink λόγω αξίας, λόγω περιεχομένου ή οτιδήποτε και φυσικά ζητήστε το ευγενικά. Άμα το site σας γενικά δεν έχει κάποιον λόγο για να συνδεθούν τα άλλα sites μαζί του μάλλον η δημιουργία των backlinks θα φαίνεται περίεργη και για τις μηχανές αναζήτησης.
29 Το SEO χρειάζεται τουλάχιστον 6 μήνες για να αποδώσει
Το SEO είναι ένας μαραθώνιος και όχι ένας αγώνας ταχύτητας και χρειάζεται αρκετός χρόνος για να αποδώσει καρπούς. Όταν προετοιμάζεστε για μια εκστρατεία SEO θα πρέπει να έχετε προϋπολογισμό για 6 μήνες τουλάχιστον και φυσικά δεν θα πρέπει ποτέ να κόψετε το SEO.
Η διαδικασία της βελτιστοποίησης της ιστοσελίδα σας ή ενός eshop δεν γίνεται σε μια μέρα και το SEO δεν τελειώνει ποτέ.
Δείτε περισσότερα: Πως να κάνετε μια ολοκληρωμένη εκστρατεία SEO
30 Χρησιμοποιήστε ονόματα αρχείων για τις φωτογραφίες σας με τις λέξεις κλειδιά
Οι φωτογραφίες με ονόματα αρχείων του τύπου eikona-1 δεν σας βοηθάνε καθόλου στο SEO. Θα πρέπει να ανεβάζετε τις εικόνες στο site σας με τις λέξεις κλειδιά που σχετίζονται ή επιθυμείτε να στοχεύσετε και κατόπιν να προσθέσετε το alt text σε αυτές για να τις διαβάζει η Google.
31 Το συνολικό κείμενο της ιστοσελίδας σας επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης
Το συνολικό κείμενο είναι σήμα σχετικότητας και κατάταξης γιατί η Google προσπαθεί να ανακαλύψει σε ποια αγορά να σας κατατάξει. Αυτό γίνεται με το να στείλει τα bots της για να διαβάσουν το site σας αλλά και τα κείμενα που αυτό έχει.
32 Δημιουργήστε ένα φιλικό προς τον χρήστη και τη Google μενού
Το μενού δίνει και αυτό dofollow links στην ιστοσελίδα σας και βοηθάει τη Google να αποτυπώσει τη δομή της ποιο εύκολα. Εάν θέλετε να φαίνεται όλη η δομή του site σας στη Google θα πρέπει να ξεκινήσετε από το μενού το οποίο θα πρέπει να βγάζει νόημα και από τα εσωτερικά links.
33 Πάρτε social signals για κάθε εσωτερική σελίδα άρθρο ή προϊόν
Τα social media signals είναι και αυτά παράγοντες κατάταξης για την ιστοσελίδα σας και θα πρέπει να υπάρχουν σε όλες τις σελίδες, προϊόντα κτλ και όχι μόνο στην αρχική σελίδα.
34 Κερδίστε ή δημιουργήστε backlinks και στις εσωτερικές σελίδες
Αυτό λέγεται deep linking. Οι ιστοσελίδες με πολλά backlinks που στοχεύουν σε βαθύτερα επίπεδα και όχι στην αρχική σελίδα μόνο χαρακτηρίζονται από τις μηχανές αναζήτησης ποιο ποιοτικές αλλά και είναι και ποιο ποιοτικές.
35 Δημιουργήστε ένα video sitemap για τα βίντεο σας
Και φυσικά υποβάλετε το στη Google μέσα από την ίδια διαδικασία που κάνατε και με τα άλλα sitemaps.
Πέρα από τα βίντεο sitemaps υπάρχουν sitemaps για κάθε ταξονομία που έχετε στο site σας, προϊόντα, σχόλια, κριτικές, εικόνες κτλ.
36 Ενσωματώστε YouTube videos στο site σας
Τα YouTube videos σας δίνουν και αυτά μερικούς έξτρα πόντους για να ανεβείτε στη Google συγκεκριμένα γιατί το YouTube είναι θυγατρικό social media της ίδιας.
37 Χρησιμοποιήστε ένα λογισμικό για να μετρήσετε την κατάταξη σας
Ένα πολύ καλό πρόγραμμα για να μετρήσετε την κατάταξη τη δική σας αλλά και των ανταγωνιστών σας στη Google είναι το RankTracker.
Η Google μας επιστρέφει τα προσωποποιημένα αποτελέσματα αναζήτησης κάθε φορά με βάση τα cookies τα οποία αναγνωρίζουν τι ψάξαμε πριν, έτσι αφενός μεν για να μην χάσουμε τη μπάλα αφετέρου δε για να βρούμε ακριβώς που είμαστε τώρα για δεκάδες λέξεις κλειδιά, χρειαζόμαστε επαγγελματικά εργαλεία.
Μπορείτε να κατεβάσετε την δοκιμαστική έκδοση για το RankTracker εντελώς δωρεάν!
Διαβάστε περισσότερα: Μετρήστε την κατάταξη σας στη Google με το SEO Powersuite
38 Χρησιμοποιήστε mobile first web design
Άμα η ιστοσελίδα σας δεν είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές τότε σιγά σιγά θα αρχίσει να φθίνει μέχρι να εξαφανιστεί εντελώς από τις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google για πάντα.
Τη θέση της θα πάρουν άλλες ιστοσελίδες που είναι σχεδιασμένες ειδικά για κινητά και θα έχουν παρόμοιο περιεχόμενο με το δικό σας ή και καλύτερο.
39 Προσθέστε μια σελίδα sitemap στο footer
Η σελίδα sitemap θα βοηθάει τον επισκέπτη να πλοηγηθεί σε όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδα σας και στις εσωτερικές σελίδες. Επίσης θα βοηθάει και στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας γιατί δίνει 1 backlink σε κάθε εσωτερική σελίδα, άρθρο, προϊόν κτλ.
40 Επιτρέψτε και προτρέψτε στους χρήστες σας να αφήνουν σχόλια στο site σας
Το site σας πλην της αρχικής σελίδας και κάποιον άλλων σελίδων είναι μια συζήτηση με τον κόσμο. Όσο πιο viral κάνετε το site σας τόσο καλύτερα και για τις μηχανές αναζήτησης.
41 Αυξήστε τις σελίδες του site σας
Όσο πιο μεγάλο εύρος έχει το site σας, τόσο πιο ποιοτικό θα θεωρηθεί από τη Google. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να πάτε πολύ μακριά με ένα site 10 σελίδων. Σίγουρα θα χρειαστείτε πολύ περισσότερες για να στοχεύσετε σε νέες λέξεις κλειδιά και για να μπείτε σε νέες αγορές.
42 Κατοχυρώστε το domain name σας για πάνω από 10 χρόνια!
Στο άρθρο μου Γιατί κατοχύρωσα το paramarketing.gr ως το 2025, αναλύω όλη την φιλοσοφία γιατί πρέπει να το κάνετε αυτό. Σε γενικές γραμμές, η Google μετράει όχι μόνο την παλαιότητα ενός domain name ως παράγοντα κατάταξης αλλά και το πότε λήγει.
Όλες οι μεγάλες εταιρείες έχουν κατοχυρώσει τα domain names τους για περισσότερο από 10 χρόνια και αυτό η Google το ξέρει πολύ καλά. Εσείς για πόσο καιρό τα έχετε κατοχυρώσει;
Πιστεύω να σας βοήθησα να βελτιώσετε τις ιστοσελίδες σας και να ανεβείτε στη Google δεκάδες θέσεις. Άμα δεν μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας μην αγχώνεστε, εμείς είμαστε εδώ.
Ζητήστε μια προσφορά βελτιστοποίησης ιστοσελίδας σήμερα κιόλας!
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.
Τελικά αποφάσισα να μάθω και wordpress , εως τώρα χρησιμοποιούσα joomla.
Εντυπωσιάστικα από τα templates του wordpress , πραγματικά έχουν κάνει άλματα. 2 χρόνια μπροστά. Τεράστια ποικιλία , έπαθα πλάκα . Οχι οτι το joomla δεν είναι καλό , αλλά το wordpress εχει πάει σε άλλο επίπεδο.
Έτσι λοιπόν κατοχύρωσα καινούριο domain και hosting στην ipage θα ήθελα Γιαννη να μου πεις και μια γνώμη για την εταρία hosting.
Δες το άρθρο: Η μαύρη λίστα του Web Hosting No3
“Σε καινούριο site χρησιμοποιήστε https και SSL”
Γιάννη εγώ σαν marketplace χρησιμοποιούσα ssl μόνο σε σελίδες που “υπήρχε κίνδυνος” και όχι στα προιόντα τα οποία είναι 1.500.000 με ευρετηριασμένες τις 150.000.
Τώρα οι ευρετηριασμένες θα γίνουν broken links?
Λογικά εφόσον αλλάζει η διεύθυνση, θα ξεκινήσει να τις ευρετηριάζει ξανά?
Ναι θα γίνει αποταξινόμηση και ταξινόμηση από το μηδέν με όλα τα αρνητικά επακόλουθα όπως 404 errors, πτώση στις αναζητήσεις για 3-6 μήνες.