ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Google My Business : Βγείτε πρώτοι στους χάρτες της Google Maps

Google My Business : Βγείτε πρώτοι στους χάρτες της Google Maps

Αυξήστε την τοπική ορατότητα στο Google Local της επιχείρησης σας άμεσα!

Γεια σας φίλοι μου!

Σήμερα θα μιλήσουμε για το Google My Business.

17 συμβουλές για να κατακτήσετε την πρώτη τριάδα στους Χάρτες της Google.

Τι είναι το Google My Business;

Πάρα πολλοί θα έχετε παρατηρήσει ότι κάνοντας μια αναζήτηση στην Google π.χ. μετακομίσεις Αθήνα βλέπετε στον χάρτη της Google κάποιες επιχειρήσεις στην πρώτη τριάδα και άμα κάνετε click στο χάρτη της Google σας βγάζει και άλλες επιχειρήσεις.

Αυτές οι επιχειρήσεις που είναι στην πρώτη τριάδα παίρνουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό click έναντι των άλλων επιχειρήσεων που δεν είναι στην πρώτη τριάδα της Google.

Οι χάρτες της Google, όπως και διάφορα άλλα πράγματα όπως το Knowledge graph, τα rich snippets και διάφορα άλλα είναι νέα στοιχεία που έχει εισάγει η Google στα αποτελέσματα αναζήτησης και στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης και έχει κάνει πιο πολύπλοκη τη διαδικασία των αναζητήσεων για εμάς τους ειδικούς στο SEO, αλλά και για όσους θέλουν να βγουν στις πρώτες θέσεις της Google.

Άμα έχετε τοπική επιχείρηση και σας ενδιαφέρουν κατά πολύ τα τοπικά αποτελέσματα της Google, τότε σίγουρα πρέπει να βρείτε αυτό το βίντεο και να γραφτείτε στο newsletter μας.

Δώστε το email που χρησιμοποιείτε και κάντε επιβεβαίωση εγγραφής.

Θα λαμβάνετε κάθε μήνα κάμποσα βίντεο πολύ χρήσιμα που μπορείτε να τα εφαρμόσετε αμέσως στο site σας. Και πάμε κατευθείαν να δούμε πως καθορίζεται ποιος θα βγει στην πρώτη τριάδα της Google.

3 Παράγοντες κατάταξης στο Google Maps

first-google-map-business-low

Σύμφωνα με τη Google, υπάρχουν 3 παράγοντες κατάταξης:

  1. Relevance – Σχετικότητα
  2. Distance – Εγγύτητα
  3. Prominence – Δημοτικότητα

Relevance – Σχετικότητα

Στην ουσία υπάρχουν πολλοί περισσότεροι, απλά η Google δίνει στις οδηγίες από το Google Support για το Google My Business δίνει 3 παράγοντες κατάταξης και είναι πρώτο το relevance, δηλαδή η σχετικότητα της αναζήτησης. Αν ψάχνω μετακομίσεις, θα μου βγάλει τις μεταφορικές εταιρείες και όχι τους ηλεκτρολόγους.

Distance – Εγγύτητα

Το δεύτερο είναι η απόσταση, το distance, η απόσταση που έχω από την διαφημιζόμενη επιχείρηση, δηλαδή άμα είμαι αυτή τη στιγμή στο Παγκράτι θα μου βγάλει τις επιχειρήσεις που είναι κοντά στο Παγκράτι.

Μπορεί να υπάρχουν και επιχειρήσεις που είναι στο κέντρο των Αθηνών ή στους όμορους δήμους, ωστόσο όσο πιο κοντά βρίσκομαι τόσο πιο ψηλά πρέπει να εμφανίζομαι στο Google My Business.

Prominence – Δημοτικότητα

Και ο τρίτος παράγοντας είναι το prominence, δηλαδή η δημοφιλία της επιχείρησης ή το brand, άρα μετράει το brand δηλαδή το πόσο γνωστή είναι η επιχείρηση γενικά στην περιοχή. Αν πατήσω εστιατόρια Αθήνα και είμαι στο κέντρο της Αθήνας, θα μου βγάλει τα πιο γνωστά εστιατόρια της Αθήνας.

Από ποια άποψη είναι γνωστό κάτι; Αυτό θα το δούμε παρακάτω, γιατί έχει να κάνει με όλους τους άλλους παράγοντες κατάταξης για το Google My Business.

17 Βασικές συμβουλές για να κατακτήσετε το Google My Business

Σήμερα θα αναφέρουμε 17 βασικές συμβουλές που η καθεμία έχει να κάνει με μια τεχνική λεπτομέρεια κατάταξης για το Google My Business και το πως να βγείτε στην πρώτη τριάδα της Google, όπως επίσης το site σας να συμπαρασυρθεί στα οργανικά αποτελέσματα στις πρώτες θέσεις της Google.

Γιατί σήμερα το Google My Business είναι παράγοντας κατάταξης για τα τοπικά οργανικά αποτελέσματα, στους χάρτες στην πρώτη τριάδα και είναι συνδεδεμένο, θα ανέβει και το site στα οργανικά αποτελέσματα, στις τοπικές αναζητήσεις όπως σας είπα τώρα εστιατόρια Αθήνα.

Ακούγεται απλό, είναι απλό απλά χρειάζεται μια διαδικασία που είναι πρωτόγνωρη για πολλούς, οπότε πρέπει να ακολουθήσουμε τα βηματάκια για να δούμε τι πρέπει να κάνουμε επακριβώς.

1 Ανοίξετε το δικό σας προφίλ Google My Business

Και πάμε τώρα στο πρώτο βήμα το οποίο είναι να ανοίξετε το δικό σας προφίλ Google My Business.

Σε κάποια προφίλ μπορείτε να δείτε ότι υπάρχουν ήδη τα Google My Business ανοιχτά, απλά δεν έχουν γίνει claimed, δηλαδή να δηλώσετε ότι είστε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης και σας ρωτάει η Google αν είστε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης. Αν δεν υπάρχει αυτό, δεν πειράζει.

Αυτό που χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή είναι να ανοίξουμε έναν Google My Business με ένα Gmail, το οποίο χρησιμοποιούμε εμείς.

To Gmail είναι ένα Google Account γενικότερο, όχι μόνο ένα email.

Μπορούμε να μπούμε στο Google Sheets, στο Google My Business και σε διάφορα άλλα πράγματα που έχει η Google που κάνουμε μέσω του Gmail, όπως το κανάλι στο YouTube ή το Google Ads, το λογαριασμό της διαφήμισης της Google.

2 Συμπληρώστε κάθε τομέα του Google My Business

Το δεύτερο είναι ότι πρέπει να συμπληρώσουμε κάθε τομέα του Google My Business λογαριασμού, δηλαδή τα στοιχεία μας, που είμαστε, που βρισκόμαστε, τι κάνουμε. Πρέπει να γράψουμε τα πάντα αναλυτικά.

3 Γράψτε αναλυτικά τα στοιχεία επικονωνίας

Το βήμα 3 είναι να γράψουμε αναλυτικά τα στοιχεία επικονωνίας, όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο.

Είναι το αντίστοιχο NAP (Name Address Phone) και θα πρέπει να το έχετε σαν σφραγίδα επακριβώς έτσι όπως θα το γράψετε, επακριβώς πρέπει να το τυπώσετε σαν παραπομπή οπουδήποτε αλλού.

Μην το παίρνετε σαν τυπογραφική έννοια το τυπώνω, αλλά αποτυπώνω κάπου αλλού. Μπορώ να το βάλω στο site μου, στους καταλόγους, σε οποιοδήποτε site θα γίνεται αναφορά στην διεύθυνση και στα στοιχεία επικοινωνίας, θα πρέπει να είναι στάμπα.

Ακόμη και μια τελεία επηρεάζει τον παράγοντα κατάταξης, γιατί δεν πιάνεται το citation αυτό σωστό για το Google My Business και χάνουμε θέσεις.

Πολύ σημαντικό.

4 Επιλέξτε μια βασική κατηγορία και σε μια επιμέρους κατηγορία

4, θα πρέπει να βγούμε σε μια βασική κατηγορία και σε μια επιμέρους κατηγορία. Αν είμαστε μετακομίσεις θα πρέπει να βάλουμε μετακομίσεις ως βασική και επιμέρους θα βάλουμε μεταφορές. Κάποιες κατηγορίες δεν τις έχει, π.χ. στις αποφράξεις έχει καθαρισμοί υδρορροών.

Επειδή το Google My Business έχει γίνει στα αμερικάνικα πρότυπα, κάποια πράγματα υπάρχουν διαφορετικά στην Αμερική και κάποια ταυτίζονται με τα αντίστοιχα ελληνικά.

5 Συμπληρώστε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης σας – attributes

Το νούμερο 5 είναι ότι θα πρέπει να βάλουμε αναλυτικά όλα τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης μας, δηλαδή άμα δεχόμαστε πελάτες, άμα δεν δεχόμαστε, άμα έχουμε προϊόντα ή υπηρεσίες.

Όλα αυτά θα πρέπει να γραφτούν αναλυτικά στα στοιχεία, τα λεγόμενα attributes.

6 Γράψτε μια αναλυτική σελίδα για το τι κάνετε

Νούμερο 6 θα πρέπει να γράψουμε μια αναλυτική σελίδα για το τι κάνουμε, ποιοι είμαστε, πότε ξεκινήσαμε κ.λπ. κ.λπ.

Όλα αυτά είναι αναγκαία να υπάρχουν, γιατί η Google βλέπει κείμενα και όσο πιο καλά στημένο είναι το Google My Business, τόσο καλύτερα θα πάει στη συνέχεια για τους πελάτες γιατί θα μαθαίνουν ποιοί είμαστε και τι κάνουμε για να μας εμπιστευτούν.

7 Ανεβάστε ένα post ανά μήνα το ελάχιστο

Πάμε μετά στο 7 ότι θα πρέπει να βάζουμε ένα post ανά μήνα το ελάχιστο, γιατί ένα μήνα κρατάει η ισχύς του νέου post, δηλαδή ενός νέου άρθρου με κάποιους χαρακτήρες είναι λιγότερο από ένα άρθρο στο WordPress ή στο site μας, απλά κι αυτό έχει κάμποσους χαρακτήρες τους οποίους πρέπει να τους γράψουμε μέσα.

8 Μαζί με το post ανεβάσετε και εικόνες

Όπως επίσης και το 8 ότι πρέπει να έχουμε φωτογραφία.

Σε κάθε νέο post πρέπει να έχουμε φωτογραφία, τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Αν θέλουμε να πάμε πιο γρήγορα θα πρέπει να έχουμε μια φωτογραφία και ένα άρθρο μαζί μια φορά την εβδομάδα.

9 Απαντήστε τις ερωτήσεις του κλάδου σας στο άρθρο

Το 9 απαντάμε ερωτήσεις, δηλαδή αν υπάρχει κάποιο post στο οποίο θα γράψουμε πρέπει να απαντήσουμε κάποιες ερωτήσεις ή να βάλουμε κάποιες δουλειές που έχουμε κάνει στην περιοχή για να φαίνονται ως αποδείξεις και social proof.

10 Μαζέψτε κριτικές – reviews

Μαζεύουμε reviews, πολύ σημαντικό και απαντάμε σε όλα τα reviews ένα προς ένα είτε είναι θετικά είτε είναι αρνητικά. Δεν μπορούμε να προστατευτούμε απο αρνητικά reviews στο Google My Business.

Υπάρχουν πολλοί κακόβουλοι ανταγωνιστές, χειρότεροι από εμάς και απλά θέλουν να μας δυσφημίσουν στο Google My Business.

Δυστυχώς η Google πρέπει να κάνει βήματα σε αυτό και δεν μπορεί να μας προστατέψει.

11 Προσθέστε όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες

11 θα πρέπει να έχουμε προσθέσεις όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας, αναλυτικά το κάθε ένα.

Όσο πιο αναλυτικοί γινόμαστε τόσο το καλύτερο.

12 Ανοίξτε τα μηνύματα από το GMB

Πρέπει να ανοίξουμε το messaging, να μπορούμε να λαμβάνουμε μηνύματα από το Google My Business και να απαντάμε.

Πολύ σημαντικό να υπάρχει επικοινωνία και διάδραση με τον πελάτη, γιατί η διάδραση με τον πελάτη μας ανεβάζει στο Google My Business.

13  Διατηρήστε το Google My Business profile ενήμερο

Και το 13 είναι ότι πρέπει να διατηρούμε το Google My Business profile επικαιροποιημένο. Αν αλλάξει κάτι θα πρέπει να το διορθώσουμε άμεσα για να είμαστε πιο πάνω από τους άλλους.

14 Δημιουργήστε NAP citation σε τρίτα sites

Τώρα πάμε στο 14, πρέπει να δημιουργήσουμε citation με το NAP σε τρίτα site, όπως να καταχωρηθούμε στους τοπικούς οδηγούς, στον Χρυσό Οδηγό, στο Vrisko με το NAP και το site μας. Θα πρέπει οπουδήποτε αναφερόμαστε σε περιοδικά κλαδικά να βάλουμε και το NAP μας, Name Address Phone, όπως είναι επακριβώς στο Google My Business.

15 Kαταχωρηθείτε σε τοπικούς οδηγούς

Πάμε στο 15 που είναι να καταχωρηθείτε σε οδηγούς, που το ανέφερα ήδη, να μπούμε στο Vrisko ή στον Χρυσό Οδηγό, σε διάφορους άλλους τοπικούς οδηγούς. Μπορεί να είναι οδηγοί του εξωτερικού, στο Επιμελητήριο, οπουδήποτε μπορεί να υπάρχουν οδηγοί πόλης.

16 Φτιάξετε το Google My Business site

16 είναι να φτιάξετε το Google My Business site που χρειάζεται να χρησιμοποιήσει επακριβώς το NAP, νομίζω το χρησιμοποιεί μόνο του και θα πρέπει να γράψετε 2.000 λέξεις σε κάθε σελίδα που έχει το Google My Business, να ανοίξετε ξεχωριστές σελίδες γιατί αυτό σας δίνει κύρος.

Επίσης, σας δίνει και domain authority προς τον τομέα σας, γιατί θα πρέπει να συνδέσετε το Google My Business site με το site σας, δηλαδή να βάζετε link περισσότερα στο site με τις λέξεις κλειδί, δηλαδή μετακομίσεις Αθήνα και ούτω καθεξής.

17 Τοποθετήστε το NAP στο site σας στη σελίδα επικοινωνίας και στο footer

Και πάμε στο 17, τοποθετήστε το NAP στο site σας στη σελίδα επικοινωνίας και στο footer άμα χρειάζεται.

Η ερώτηση είναι αν έχω πολλές περιοχές, multiple listings ή πολλά Google My Business τι κάνω;

Κάθε ένα πρέπει να μπαίνει σε κάθε περιοχή, γιατί πρέπει να έχω γράψει σελίδα για κάθε περιοχή ή πρέπει να είναι όλα στην Επικονωνία ή σε μια σελίδα με περιοχές, περιοχές εξυπηρέτησης με όλα τα Google My Business και τα NAP χωριστά για να μπορούν να ταυτίζονται με το site σας.

Επίσης, σε κάθε ένα από τα Google My Business ξεχωριστά θα πρέπει να υπάρχει αντίστοιχο link προς την αντίστοιχη σελίδα.

Αν οι μεταφορές Αθήνα είναι το βασικό site, τότε θα πρέπει άμα έχω ένα Google My Business για το Περιστέρι, να βάλω την αντίστοιχη σελίδα του Περιστεριού, δηλαδή το Google My Business του Περιστεριού να δείχνει στο Περιστέρι, δηλαδή Metakomiseisathina.gr/peristeri.

Κάπως έτσι θα πρέπει να είναι δομημένο το site σας. Αυτά για το Google My Business, σίγουρα υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορείτε να κάνετε, αλλά αν κάνετε όλα αυτά, τα οργανώσετε σωστά και μαζέψετε και αξιολογήσεις, σίγουρα θα βγείτε στην πρώτη τριάδα της Google εφόσον περάσετε τους ανταγωνιστές σας σε όλα αυτά που σας λέω. Λίγα λόγια για τους χορηγούς μας.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting με το hosting από την εταιρεία Myip

Ο κωδικός έκπτωσης είναι Paramarketing50, η Myip είναι μια πολύ γρήγορη εταιρεία hosting που έχει servers σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και εξωτερικό, Αμερική και Ευρώπη και είναι τεχνολογίας LiteSpeed.

Θα δείτε τεράστια διαφορά στο hosting σας και στην ταχύτητα φόρτωσης και επίσης θα αυξήσετε και τις θέσεις στην Google.

Binge watch όλα τα βίντεο και τα λέμε στο επόμενο βίντεο.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Αυτά για τους 200 και πλέον παράγοντες κατάταξης στην Google.

Αν θέλετε μια προσφορά SEO για να βγείτε στην πρώτη σελίδα και στην πρώτη θέση της Google, μπορείτε να κάνετε click στο link και να το ζητήσετε τώρα.

Αφήστε τα σχόλια σας ή τις απορίες σας παρακάτω στο YouTube ή το site, το Paramarketing.gr και θα τα πούμε στο επομενο βίντεο.

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε