ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

Πώς να κατακτήσετε τα featured snippets της Google

google-featured-snippets-1

Πώς να κατακτήσετε τα featured snippets της Google

Πως να κερδίσετε την πρώτη θέση της Google για όλες τις αναζητήσεις

Γεια σας φίλοι μου, σήμερα θα μιλήσουμε για το πως θα κατακτήσετε την πρώτη θέση της Google με τα λεγόμενα featured snippets, προβεβλημένα αποσπάσματα στα ελληνικά.

Τα προβεβλημένα αποσπάσματα τα οποία θα τα λέμε από εδώ και στο εξής featured snippets για να μην ακουγόμαστε σαν εξωγήινοι, είναι κάποια αποτελέσματα αναζήτησης που φιγουράρουν στην πρώτη θέση της Google και δεν έχουν μόνο το κλασικό μπλε των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Πολλά από αυτά είναι σε πλαίσιο όπως για παράδειγμα το παρακάτω αποτέλεσμα αναζήτησης με την λέξη κλειδί GREECE PRIME MINISTER.

FEATURED-SNIPPET-MITSOTAKIS-1

Η ίδια αναζήτηση στα ελληνικά με τον όρο αναζήτησης ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ δεν μας δίνει featured snippet, και θα σας εξηγήσω το λόγο. Γιατί ακόμα δεν έχει περάσει αυτή η αλλαγή του αλγορίθμου της Google σε όλες τις εθνικές αγορές και δεν εμφανίζει featured snippet η Google σε όλες τις εθνικές αναζητήσεις.

Αυτό το πλαίσιο λέγεται κάρτα γνώσης ή γράφημα γνώσης ( knowledge graph ). Οι κάρτες γνώσης είχαν εισαχθεί για πρώτη φορά από τη Google το 2012 και βασίστηκε πάνω στις πληροφορίες που έπαιρνε για κάποιο θέμα από τη Wikipedia ή την ιστοσελίδα Freebase.

Οι κάρτες γνώσεις στην αρχή και μέχρι και τον Ιανουάριο του 2020 προβάλλονταν δεξιά δίπλα από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Θεωρούνταν ότι ήταν στη θέση μηδέν της Google μια και το πρώτο αποτέλεσμα ξεκινούσε κάτω από τις διαφημίσεις του Google Ads και έτσι δεν εμφανιζόταν ποτέ πιο πάνω από την κάρτα γνώσης.

Η κάρτα γνώσης λοιπόν είναι ένα από τα είδη των featured snippets που έχει εισάγει η Google.

Ως ορισμός λοιπόν τα featured snippets ή προβεβλημένα αποσπάσματα είναι ειδικά πεδία στα οποία η μορφοποίηση των κλασικών αποτελεσμάτων αναζήτησης έχει αναστραφεί και φαίνεται πρώτα η περιγραφή της ιστοσελίδας.

Πόση οργανική επισκεψιμότητα κερδίζει μια ιστοσελίδα όταν είναι στα featured snippets;

Όπως καταλαβαίνετε τώρα, το συμπέρασμα είναι ότι όταν κάποιο site εμφανίζεται στα featured snippets της Google, πετυχαίνει μια αύξηση της τάξης του 14% έως και 34% της συνολικής οργανικής κίνησης του και συνολικά η αύξηση του CTR, του συνολικού αριθμού των κλικ δηλαδή που λαμβάνει το βοηθάει και άλλο στην συνολική του κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης λόγω δημοτικότητας.

Δηλαδή το κέρδος είναι διπλό γιατί η Google θεωρεί την ιστοσελίδα σας ως authority site και για αυτό σας παραχωρεί την πρώτη θέση της Google με το featured snippet.

Ποια τα είδη των featured snippets;

Για να εμφανιστεί λοιπόν η ιστοσελίδα σας στα featured snippets θα πρέπει να υιοθετήσετε τις παραπάνω μορφές περιεχομένου. Θα πρέπει δηλαδή το περιεχόμενο σας να περιέχει:

  1. Παράγραφους έως 300 χαρακτήρες που να απαντάνε σε βασικά ερωτήματα των χρηστών του ίντερνετ.
  2. Λίστες με κουκίδες ή λίστες με αρίθμηση. Η σωστή μορφοποίηση είναι κάτι που η Google προτιμάει και φυσικά είναι και παράγοντας κατάταξης. Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο βίντεο Κεφάλαιο 11. Μορφοποίηση Σελίδας.
  3. Πίνακες με αποτελέσματα, ή πίνακες με στατιστικά στοιχεία, τιμές και χρήσιμες πληροφορίες γενικότερα.
  4. Βίντεο από το YouTube τα οποία θα περιέχουν απαντήσεις στις ερωτήσεις των χρηστών.
  5. Εικόνες οι οποίες καλό θα ήταν να είναι μοναδικές.
  6. Γραφήματα που να απεικονίζουν καμπύλες, διανύσματα ή ινφογραφικά.

Πως να βελτιστοποιήσετε το site σας για τα featured snippets;

Το featured snippets optimization είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας για να κερδίσει όλο και περισσότερα featured snippets στη Google.

Προσοχή και πάλι, γιατί η βελτιστοποίηση για τα featured snippets προϋποθέτει ότι η ιστοσελίδα σας έχει ήδη περιεχόμενο και μάλιστα χρήσιμο γιατί η Google δεν ταξινομεί απλώς ιστοσελίδες αλλά το περιεχόμενο τους.

Υπάρχουν 7 τρόποι να διαμορφώσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει περισσότερες πιθανότητες για να βγει στην πρώτη θέση της Google ως featured snippet.

Θα πρέπει σε αυτό το σημείο να σας επισημάνω ότι κανένας δεν μπορεί να σας εγγυηθεί ότι άμα κάνετε όλα τα παρακάτω σωστά θα βγει η ιστοσελίδα σας στα featured snippets, ούτε ή ίδια η Google.

Όμως τα παρακάτω 7 βήματα για να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για τα featured snippets είναι σίγουρο ότι ακόμα και αν δεν σας εξασφαλίσουν την πρώτη θέση στις αναζητήσεις, θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε πολλές θέσεις στα SERPs της Google και να βελτιώσετε κατά πολύ την εμπειρία του χρήστη.

1 Απαντήσεις σε ερωτήσεις (Ποιος, Τι, Πότε, Που και Γιατί;)

Από τα πιο δημοφιλή featured snippets είναι αυτά που απαντάνε σε ερωτήσεις του τύπου Ποιος, Τι, Πότε, Που και Γιατί;

Η Google έχει κάνει στροφή 360 μοιρών -180 ήθελα να πω- και έχει μετατραπεί από μηχανή αναζήτησης σε μηχανή απαντήσεων. Σε λίγο θα τη ρωτάμε με την χρήση της φωνητικής αναζήτησης τι να φορέσουμε σήμερα.

Και για αυτό για τις πρώτες θέσεις της προτιμάει τις ιστοσελίδες που απαντάνε σε ερωτήσεις, μάλλον που έχουν τη δομή του περιεχομένου τους έτσι σχεδιασμένη για να απαντάει σε ερωτήσεις ή σε πιθανές ερωτήσεις των επισκεπτών σας.

Για να έχει η ιστοσελίδα σας καλύτερο SEO, θα πρέπει απαντάτε με ακρίβεια και σαφήνεια σε αυτές τις ερωτήσεις. Ένα κλασικό παράδειγμα είναι το αποτέλεσμα στην ερώτηση: “why the sun is hot.”

FEATURED-SNIPPET

Προσοχή, γιατί άμα θέσω την ίδια ερώτηση στη Google στα ελληνικά, δεν μας εμφανίζονται ακόμα featured snippets και αυτό είναι πολύ θετικό γιατί σας περιγράφω μια τάση η οποία πρόκειται να έρθει και στην χώρα μας σύντομα.

Άρα θα ήταν σοφότερο αντί να αναρωτιέστε τι δεν πάει καλά με την ιστοσελίδα σας και μοιάζει ακατοίκητη και πέφτετε θύματα της ίδιας σας της άγνοιας, καλό θα ήταν να ξεκινήσετε να προσθέτετε χρήσιμο περιεχόμενο σε αυτήν με βάση το τι ζητάει ο τελικός χρήστης και την μορφοποίηση που επικροτεί η Google.

2 How-tos ή Συμβουλές για το πως να κάνετε κάτι

Αναζητήσεις του τύπου Πώς να κάνετε κάτι… όπως: Πώς να δέσετε τη γραβάτα σας, Πως να ρυθμίσετε τον θερμοστάτη του καλοριφέρ, Πως να πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας κτλ, τα λεγόμενα How-to στα αγγλικά έχουν περισσότερες πιθανότητες να συμπεριληφθούν στα featured snippets της Google.

Για παράδειγμα, στην αναζήτηση: Πως να δέσετε μια γραβάτα, εμφανίζει ως featured snippet ένα βίντεο.

FEATURED-SNIPPETS-VIDEOS-3

Σε αυτό το σημείο θέλω να πω ότι είμαι πολύ συγκινημένος γιατί είναι το πρώτο featured snippet που βρίσκω στα ελληνικά!

Πράγμα που με κάνει να καταλάβω δύο πράγματα:

  • Ή ότι ελάχιστα site έχουν βελτιστοποιηθεί για τα featured snippets ή
  • Ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η ανακάλυψη και ταξινόμηση όλων των ελληνικών featured snippets από τη Google.

Θεωρώ ότι και οι 2 παραπάνω πιθανότητες ισχύουν ακόμα.

Γενικά τα how tos που θα πρέπει να δημιουργήσετε μπορεί να είναι άρθρα, άρθρα με εικόνες ή και βίντεο τα οποία θα πρέπει να υπάρχουν τα βήματα αναλυτικά και επεξηγηματικά για το πως θα πρέπει να κάνετε κάτι.

Πάρτε για παράδειγμα το βίντεο για το πως να δέσετε την γραβάτα σας. Εκτός από χιλιάδες προβολές που έχει μαζέψει, έχει βάλει μια πολύ γλυκούλα παρουσιάστρια, επειδή απευθύνεται στο αντρικό κοινό, να μας εξηγήσει αναλυτικά πως να δέσουμε την γραβάτα μας με διάφορους τρόπους.

Επειδή το βίντεο από μόνο του είναι πολύ κατατοπιστικό και πλήρες, η Google το θεώρησε ως το τέλειο αποτέλεσμα αναζήτησης για να πιάσει το συγκεκριμένο featured snippet.

3 Ορισμοί

Οι ορισμοί είναι και αυτοί ένα καλό παράδειγμα για να καταλάβετε την πρώτη θέση στη Google.

hat-trick-featured-snippet-1

Η επεξήγηση κάποιων ορισμών όπως το hat trick είναι πολύ καλές ευκαιρίες για να πιάσετε την πρώτη θέση στις μηχανές αναζήτησης μέσω της εμφάνισης της παράγραφου του ορισμού του όρου αναζήτησης στα αποτελέσματα της Google ως featured snippet.

Σίγουρα στον κλάδο που βρίσκεστε θα υπάρχουν και κάποιες άγνωστες λέξεις που θέλουν εξήγηση και που συνάμα τις αναζητά το κοινό στόχο σας στη Google.

Καλύπτοντας αυτούς τους ορισμούς, μπορείτε να κερδίσετε θέσεις και από την δεύτερη σελίδα να εκτοξευτείτε στην πρώτη θέση της Google σε μια νύχτα!

4  Συγκρίσεις και συγκριτικά τεστ

nike-vs-adidas-features-snippets-4

Τα συγκριτικά τεστ ή γενικά οι συγκρίσεις για το ποιο προϊόν ή υπηρεσία ή ζώο ή πράγμα είναι καλύτερο είναι κάτι που η Google αγαπάει και συνήθως βγάζει στην πρώτη θέση των αναζητήσεων.

Για παράδειγμα με τον όρο αναζήτησης: ” nike shoes vs adidas shoes “, στην πρώτη θέση βγαίνει μια δημοσίευση από την Quora που πραγματεύεται το ποιο παπούτσι από τα 2 είναι καλύτερο.

5 Πληροφορίες σχετικά με το κόστος και τις τιμές, χιλιομετρικές αποστάσεις κτλ

Πληροφορίες σχετικά με τις τιμές, το κόστος κάποιων αγαθών, τις χιλιομετρικές αποστάσεις κτλ μπορούν να βγουν στην πρώτη θέση ως προβεβλημένα αποσπάσματα.

FEATURED-SNIPPET-ALASKA-5

Όσο και να προσπάθησα να βρω ανάλογες περιπτώσεις στην ελληνική Google ήταν αδύνατο, έτσι σας παραθέτω ένα παράδειγμα από την αναζήτηση “how much it costs to vacation in Alaska”.

Ακριβώς κάτω από τα τέσσερα αποτελέσματα αναζήτησης που είναι διαφήμιση υπάρχει το σχετικό featured snippet από την έγκυρη ιστοσελίδα Alaska.org που απαντάει απευθείας στο ερώτημα:

A typical 7-day Alaska vacation costs around $3000 per person—a little over $400 per day.

Κάτι τέτοιο θα πρέπει να κάνετε και εσείς για την δική σας ιστοσελίδα.

6 Λίστες τύπου TOP 10, τα 10 καλύτερα

lists-features-snippets-6

Πάλι επειδή η ελληνική Google εμφάνιζε ένα κενό, αναζήτησα τον ορο 10 best smartphones και το πρώτο αποτέλεσμα προερχόταν από την ιστοσελίδα Techradar.com με τη λίστα των 10 κορυφαίων κινητών τηλεφώνων για το 2020.

Αναλύοντας το παραπάνω παράδειγμα, θα πρέπει να πούμε ότι η Google θεωρεί πολύ σημαντικά τις λίστες με τα τοπ 10 μιας αγοράς. Μπορεί να είναι τα τοπ 10 τραγούδια, οι 10 κορυφαίες τσάντες για το 2020, οι 20 κορυφαίες ιστοσελίδες για αγγελίες κτλ.

Υιοθετώντας αυτήν την πρακτική των τοπ 10 και στην δική σας ιστοσελίδα θα δείτε την οργανική σας επισκεψιμότητα να αυξάνετε δραματικά.

7 FAQ ή Συχνές Ερωτήσεις

Η δομή των συχνών ερωτήσεων ή τα άρθρα που απαντάνε στις πιο συχνές ερωτήσεις των χρηστών είναι ο καλύτερος και ο πιο κλασικός τρόπος για να μαγνητίσετε όχι μόνο το κοινό σας αλλά και να φιγουράρετε στην πρώην θέση μηδέν, τώρα θέση ένα της Google.

FAQ-FEAUTED-SNIPPET-7

Με τον όρο αναζήτησης: ” How to lose weight FAQ”, το οποίο FAQ το έβαλα επίτηδες για να βρω μόνο FAQs ή συχνές ερωτήσεις εμφανίζεται στο πρώτο αποτέλεσμα αναζήτησης ένα FAQ από την ιστοσελίδα Rxlist.com.

Για την ακρίβεια είναι ένα κουίζ γνώσεων από την σελίδα Rxlist.com σχετικά με το τι ισχύει και τι όχι στο να χάσουμε βάρος.

Αυτή η δομή που επέλεξαν οι συντάκτες αυτής της σελίδας την βοήθησε να ανέβει στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των χρηστών λόγω δημοτικότητας και χρηστικότητας ή UX.

Δεν σημαίνει ότι όλα τα FAQ θα πρέπει να βγαίνουν στην πρώτη θέση της Google ως featured snippets άμα δεν τα προτιμούνε οι χρήστες και άμα δεν έχουν κάτι χρήσιμο να προσφέρουν.

Το να γράφω απλώς και μόνο άχρηστο περιεχόμενο ή αρλούμπες για να γεμίσω 2.000 λέξεις και να βγω στη Google δεν λέει και κάτι. Είναι σαν την έκθεση εκτός θέματος, κανείς δεν θα την διαβάσει και άμα την διαβάσει κανείς κανένας δεν θα καταλάβει τίποτα.

Μην γράφετε απλώς και μόνο για να γράφετε. Γράψτε κάτι που θα λύσει άμεσα μια ανάγκη του κοινού σας και που θα τους βοηθήσει σε κάτι.

Πιστεύω να σας κάλυψα με όσο το δυνατόν απλούστερη γλώσσα και τρόπο σχετικά με αυτό το θέμα. Για κάθε απορία, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου ή ακόμα και να ζητήσετε μια προσφορά για την προώθηση της ιστοσελίδας σας.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για τα featured snippets:

Σχολιάστε