ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Ειδικός στο SEO 5 – Λόγοι που τον χρειαζόμαστε

Ειδικός στο SEO 5 – Λόγοι που τον χρειαζόμαστε

Γεια σας φίλοι μου!

Σήμερα θα μιλήσουμε γιατί χρειάζεστε έναν ειδικό στο SEO ή χρειάζεστε πραγματικά έναν ειδικό στο SEO;

5 λόγοι να μάθουμε γιατί!

Στον πέμπτο δεν θα πάει ο νους σας καν, δεν το έχετε σκεφτεί εκτός κι αν είστε στον επιχειρηματικό κόσμο και μετράτε τα πάντα κάθε μέρα ή ασχολείστε με επενδύσεις χρόνια.

Πάμε κατευθείαν να κάνουμε βουτιά στο θέμα μας.

Γιατί κάνω αυτό το βίντεο για το αν χρειάζεστε ειδικό στο SEO;

Ο λόγος που κάνω αυτό το βίντεο για το αν χρειάζεστε ειδικό στο SEO είναι γιατί ο αλγόριθμος της Google τα σκάτωσε και πάλι πραγματικά, γιατί η Google μας έλεγε ότι έχει κάνει τα απαραίτητα updates για να αναγνωρίσει συνώνυμα και λέξεις παρόμοιες και φράσεις.

Ωστόσο είχα κάνει ένα βίντεο πέρυσι, 13 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε πριν προσλάβετε έναν SEO expert. Η λέξη κλειδί ήταν SEO expert, αλλά και ο ειδικός SEO.

Το keyword δεν υπήρχε μέσα στο URL.

Το keyword είναι το ειδικός SEO, υπήρχε το SEO expert αλλά η Google αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να καταλάβει, όσο καλό και να είναι το Google Translate και το Artificial Intelligence και το Rank Brain και όλα τα μπιχλιμπίδια που έχει βάλει στον αλγόριθμο της, να καταλάβει ότι αυτή η σελίδα έχει να κάνει με έναν ειδικό στο SEO.

Άρα ο SEO expert είναι διαφορετικός από τον ειδικό στο SEO, σύμφωνα με την Google. Άλλη μια πατάτα της Google.

Συγγνώμη που την κατακρίνω, αλλά σε όσους μας αρέσει να κατακρίνουμε εταιρείες δισεκατομμυρίων όταν είμαστε νάνοι μπροστά τους.

Αν η Google ήταν μικρή εταιρεία, κανείς δεν θα ασχολούνταν μαζί της και γι αυτό ασχολούμαστε μαζί της.

Έχει ορίσει έναν νέο κλάδο που είναι το SEO και δεν θέλω να πω κάτι γι’ αυτήν γιατί χωρίς αυτήν δεν θα υπήρχα εγώ σήμερα και είμαι πάρα πολύ ευγνώμων και για πολλά άλλα πράγματα.

5 Λόγοι που χρειάζεστε έναν ειδικό στο SEO σήμερα

Πάμε όμως να μιλήσουμε για τους 5 λόγους που χρειάζεστε έναν ειδικό στο SEO σήμερα.

1 Η Google έχει γίνει πολύπλοκη

Ο πρώτος λόγος είναι γιατί η Google έχει γίνει πολύπλοκη.

Τι να κάνουμε φιλαράκι, έτσι είναι τα πράγματα.

Μέχρι το 2015 ακόμη και ένας άστεγος μπορούσε να κάνει SEO στην Ελλάδα.

Χρειάζονται τα γράμματα για να κάνει κανείς SEO ή προώθηση ιστοσελίδων σήμερα; όχι ρε φίλε!

Ο καθένας μπορούσε με διάφορα trick, ειδικά στην Ελλάδα που ήταν πολύ χαμηλός ο ανταγωνισμός σε κάποια site, να κάνει Google SEO και να γράφει σε διάφορα περιοδικά και να κοροϊδεύει όλο τον κλάδο.

Από το 2015 και μετά, άρχισαν τα πράγματα να αγριεύουν. Για ποιο λόγο;

Γιατί η Google άρχισε να γίνεται πολύπλοκη και ο κόσμος άρχισε να ανακαλύπτει την Google και όσο ο κόσμος ανακάλυπτε την Google τόσο αυτή άρχισε να βγάζει νέα updates.

Σήμερα κάνει 3.500 updates τον χρόνο η Google και είναι δύσκολο για κάποιον που δεν είναι επαγγελματίας να το παρακολουθήσει γιατί χρειάζεται full time χρόνο για να το κάνει αυτό και αυτό είναι πολύ σημαντικό.

Επειδή δεν έχουν όλοι χρόνο να παρακολουθήσουν την πολυπλοκότητα της Google και έχουν μπει πάρα πολύ μεγάλο ονόματα στον όχι εννοώ στον χώρο των επαγγελματιών ως ειδικών του SEO, αλλά επιχειρήσεων που ασχολούνται με το SEO, οπότε χρειάστηκαν περισσότερους ειδικούς στο SEO, άρα το SEO έχει γίνει ένα παιχνίδι για λίγους που ασχολούνται συγκεκριμένα και επισταμένα με αυτό κάθε μέρα.

Τα τελευταία 8,5 χρόνια ασχολούμαι κάθε μέρα με το SEO, όπως ο παπάς ασχολείται κάθε μέρα με τα εκκλησιαστικά θέματα και με τον Θεό.

2 Χρειάζεστε  εξειδικευμένες γνώσεις και τεχνογνωσία

Πάμε στο νούμερο 2. Δεν έχετε τις γνώσεις και την τεχνογνωσία.

Γιατί χρειαζόμαστε τόσες γνώσεις για να γίνουμε ειδικοί στο SEO;

Σήμερα το SEO δεν διδάσκεται στα πανεπιστήμια.

Κάποια πανεπιστήμια μπορεί να έχουν βγάλει μαθήματα, αλλά μέχρι να τα παρακολουθήσετε θα έχουν ήδη αχρηστευθεί οι γνώσεις σας γιατί θα έχει αλλάξει ο αλγόριθμος της Google που κάνει 3.500 αλλαγές τον χρόνο.

Μέχρι εδώ καλώς, αλλά τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος ειδικός στο SEO;

Εμπειρία γιατί το SEO δεν είναι το επάγγελμα που γνωρίζεις και μαθαίνεις κάτι, αλλά το επάγγελμα που μαθαίνεις καθημερινά και με βάση πειράματα που κάνουν και πέτυχαν ή δεν πέτυχαν.

Κάπως έτσι έγιναν όλοι ειδικοί στο SEO, μέσα από πειράματα και από καθημερινή τριβή με τον αλγόριθμο της Google.

Άρα, χρειάζεστε κάποιον ειδικό στο SEO που έχει την τεχνογνωσία και την γνώση να εκτελέσει μια καμπάνια SEO και να φέρει αποτελέσματα στο site σας, να το ανεβάσει στην πρώτη θέση, στην πρώτη τριάδα ή πεντάδα γιατί κάτω από τα 5 πρώτα αποτελέσματα σίγουρα δεν θα έχετε κάποιο αποτέλεσμα στην ηλεκτρονική επιχείρηση σας ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

3 Scalability – Επεκτασιμότητα

eidikos-sto-seo-gr-low

Και πάμε στο τρίτο βήμα που στα αγγλικά λέγεται scalability που έχει να κάνει με την επέκταση στα ελληνικά.

Πώς θα κάνω επέκταση σε μια επιχείρηση αν κάνω εγώ το SEO;

Θα πρέπει να κάνω ανάθεση σε κάποιον ειδικό, να ασχοληθεί αποκλειστικά με αυτό για να κάνω κάτι άλλο που σημαίνει ότι αν ασχοληθώ και εγώ με το SEO, ας υποθέσουμε ότι είμαι επιχειρηματίας και έχω 5 καταστήματα με ρούχα και ασχολούμαι και εγώ με το SEO, κάνω online shop και ανεβαίνει η δουλειά μου.

Μετά δεν μπορώ να ασχοληθώ μόνο με το SEO, θα πρέπει να πάρω και κάποιον να με βοηθάει.

Θα πρέπει επίσης να προσλάβω και άτομα ως προσωπικό. Με τι θα ασχολούμαι; Θα είμαι ο επιχειρηματίας που θα δουλεύει μέσα στην επιχείρηση ή πάνω στην επιχείρηση, οπότε αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Το πρώτο εμπόδιο που θα αποκτήσετε στο SEO είναι η επέκταση, γιατί όταν θα πετύχετε θα πρέπει να προσλάβετε και άλλα άτομα να κάνουν SEO, άρα δεν μπορείτε να είστε ο ειδικός στο SEO, αλλά ο επιχειρηματίας και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί τα χρήματα δεν βγαίνουν με τη δουλειά αλλά με το μυαλό και θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το μυαλό σας για να επεκτείνετε την επιχείρηση σας.

4 Έλλειψη αποτελεσματικότητας στο SEO

Και πάμε στο νούμερο 4 που είναι η αποτελεσματικότητα. Πόσο αποτελεσματικό είναι ένα μαχαίρι που δεν κόβει; Καθόλου.

Πόσο αποτελεσματικός είναι ένας προπονητής που είναι απροπόνητος, σαν εμένα που είμαι απροπόνητος;

Καθόλου.

Έχω ξεχάσει κάποια πράγματα, το σώμα μου δεν είναι τόσο ευλύγιστο όσο θα έπρεπε, δεν έχω την ίδια ταχύτητα χρειάζομαι εξάσκηση.

Ένας ειδικός στο SEO είναι εξασκημένος στο να εκτελέσει μια καμπάνια SEO και να φέρει αποτελέσματα, οπότε είναι αποτελεσματικός με κάποιο κόστος.

Γιατί μπορεί να μου πείτε ότι κι εγώ μπορώ να κάνω την καμπάνια, αλλά αυτό που μπορώ να κάνω σε μια μέρα, εσείς να το κάνετε σε 3 μήνες περίπου ή σε 3 εβδομάδες ή σε 3 μέρες αλλά δεν μπορείτε να φτάσετε εμένα που το κάνω κάθε μερα και το SEO είναι προέκταση του χεριού μου και άυπνος να είμαι, έχοντας πιει ουίσκια, να με ξυπνήσεις και να με ρωτήσεις πώς να βγάλω αυτό το site στην Google, ξέρω να σου απαντήσω.

Είναι δεύτερη φύση και βγαίνει αβίαστα και ευχάριστα.

Άρα η αποτελεσματικότητα μετράει πάρα πολύ γιατί η εκτέλεση του SEO είναι σημαντική και όχι η γνώση. Ξέρεις SEO; Κάντο! Δεν μπορούμε όμως να τα κάνουμε όλα ούτε χωράνε δυο καρπούζια κάτω από μια μασχάλη.

5 Απόδοση του SEO ή ROI

Και πάμε στο νούμερο 5 που σας είπα από την αρχή ότι δεν έχετε σκεφτεί και είναι το Value For Money ή το Return On Investment του SEO, η απόδοση του SEO.

Δίνω 1.000 ευρώ το μήνα για SEO, παίρνω 10.000, παίρνω 1.000.

Πότε είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση του SEO;

Όταν δίνω 1.000 ευρώ και παίρνω έστω και 1.001, κάτι που δεν θα δείτε στο Google Ads όλοι, κάποιοι δεν θα το δείτε ποτέ. Θα δίνετε 1.000 και θα πάνε στον κουβά, κάτι που δεν θα δείτε στο Facebook Ads γιατί το Facebook Ads είναι μόνο για να χτίσετε το brand σας, γιατί δεν μπορείτε να σοιχεύσετε το κατάλληλο πρόσωπο που θα αγοράσει, που θα έχει πρόθεση αγοράς όταν δει τη διαφήμιση σας γιατί τα Facebook Ads στοχεύουν στον γάμο του Καραγκιόζη, πολύ σημαντικό πράγμα.

Value For Money SEO είναι μια επένδυση, πως είναι να αγοράσω μια μεζονέτα ή μια γκαρσονιέρα, να δώσω 30.000 και να πάρω 200 ευρώ ενοίκιο το μήνα.

Τι έχει καλύτερη απόδοση σήμερα, να βάλω τα 30.000 σε μια γκαρσονιέρα ή στο SEO;

Δεν θα σας αφήσω πολύ χρόνο να απαντήσετε, γιατί είναι ξεκάθαρο ότι αυτό που έχει καλύτερη απόδοση είναι να βάλω 30.000 στο SEO σήμερα. Αν πιστεύετε ότι το SEO είναι έξοδο, δεν είναι για εσάς, δεν είστε για επιχειρήσεις, αγοράστε μια γκαρσονιέρα και καθίστε σπίτι σας.

Η επιχείρηση ενέχει το ρίσκο και ότι κάνουμε στην επιχείρηση μας θα πρέπει να προάγει την επιχείρηση και να γίνεται με στόχο να αυξήσουμε τον τζίρο.

Γι’ αυτό γίνεται το SEO, οπότε το πιο στοχευμένο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να προσλάβετε έναν ειδικό στο SEO που να μπορέσει να αναλύσει το site σας και να φέρει αποτελέσματα άμεσα.

Για παράδειγμα να δώσετε 10.000 ευρώ σε έναν χρόνο και να πάρετε 100.000.

Πολύ απλό κι αν το συνδυάσω με το νούμερο 3 που είναι το scalability, αν δίνω 10.000 ευρώ τον χρόνο και έχω τζίρο 100.000 στο μαγαζί μου, μπορώ το συνδυάσω; Να δίνω 20.000 ευρώ και να παίρνω 200.000;

Ναι! 50 και να παίρνω 500;

Υπάρχει κάποια καμπύλη ελαστικότητας σε όλο αυτό, αλλά το ζητούμενο είναι ότι δεν μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας αυτό, χρειάζεστε μια ομάδα και συνήθως όταν είμαστε μεγάλη επιχείρηση χρειαζόμαστε μια ομάδα, γιατί αλλιώς θα είναι one man show με 2 – 5 πελάτες και τελείωσε, δεν μπορεί να αναλάβει κάτι άλλο.

Οπότε πίσω από τον ειδικό στο SEO υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων στο να κάνει site, γιατί χρειάζεται η κατασκευή ιστοσελίδας επειδή το SEO ξεκινάει από το Web Design, γραφίστα για να κάνει τα λογότυπα, κειμενογράφος ή copywriter που γράφει τα κείμενα, web developer που προσαρμόζει τα site, κάνει διάφορες αλλαγές και system administrator που είναι αυτός που έχει τον server. Πολλά πράγματα που πρέπει να συνδυάσετε για να γίνετε ειδικός στο SEO σήμερα.

Είναι λίγο δύσκολο, γι’ αυτό και το επάγγελμα του SEO specialist, του SEO expert, του SEO professional είναι full time επάγγελμα, είναι αρκετά απαιτητικό και αρκετά προσοδοφόρο για εσάς και την επιχείρηση σας είτε τον έχετε εντός είτε τον έχετε εκτός.

Άμα σήμερα θέλετε να μας δοκιμάσετε, μπορείτε να μας στείλετε ένα email ή να μας πάρετε τηλέφωνο για να ανεβάσουμε την επιχείρηση σας, να αυξήσουμε τον τζίρο σας, να σας εισάγουμε σε νέες αγορές είτε στο εξωτερικό είτε στην Ελλάδα και να δείτε πως οι υπηρεσίες SEO μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρηση σας να αναπτυχθεί.

Λίγα λόγια για τον χορηγό.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting

Η εταιρεία Myip είναι χορηγός του καναλιού μας.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting από την εταιρεία Myip με τον κωδικό έκπτωσης Paramarketing50.

Η εταιρεία Myip έχει servers στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στην Ευρώπη και στην Αμερική και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης για ταχύτητα.

Θα δείτε μεγάλη διαφορά, δραματική στην ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας και στην κατάταξης σας στην Google, γι’ αυτό και την προτιμάμε χωρίς να έχουμε κάποιο ιδιαίτερο συμφέρον.

Τους διαφημίζω, αλλά δεν κερδίζω κάτι από τους πελάτες που στέλνω σε αυτούς.

Αυτά για σήμερα, binge watch τα υπόλοιπα βίντεο και θα σας δω στο επόμενο βίντεο. Γραφτείτε και στο newsletter!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Αυτά για τους 200 και πλέον παράγοντες κατάταξης στην Google.

Αν θέλετε μια προσφορά SEO για να βγείτε στην πρώτη σελίδα και στην πρώτη θέση της Google, μπορείτε να κάνετε click στο link και να το ζητήσετε τώρα.

Αφήστε τα σχόλια σας ή τις απορίες σας παρακάτω στο YouTube ή το site, το Paramarketing.gr και θα τα πούμε στο επομενο βίντεο. Γεια σας!

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε